Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verstandskiezen

+3
Nora
Ella
Kaboutertje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Verstandskiezen Empty Verstandskiezen

Bericht  Kaboutertje wo 12 okt 2011 - 9:18

Ik heb al bij de zoekfunctie gekeken maar niet echt gevonden wat ik zocht.

Ik heb twee doorkomende verstandkiezen aan de onderkant. De bovenkant steekt eruit en verder zitten ze nog helemaal verstopt binnenin zeg maar. Het is best gevoelig aan een kant.

Nu ben ik weer zo'n paniekzaaier en bang dat ze er misschien wel uitgesneden moeten worden omdat ze niet goed doorkomen. Mijn vriend zegt dat ik geduld moet hebben, maar dit is al een aantal maanden zo...

I'm afraid of the dentist Neutral
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen Empty Re: Verstandskiezen

Bericht  Ella wo 12 okt 2011 - 10:06

Kaboutertje schreef:Ik heb al bij de zoekfunctie gekeken maar niet echt gevonden wat ik zocht.

Ik heb twee doorkomende verstandkiezen aan de onderkant. De bovenkant steekt eruit en verder zitten ze nog helemaal verstopt binnenin zeg maar. Het is best gevoelig aan een kant.

Nu ben ik weer zo'n paniekzaaier en bang dat ze er misschien wel uitgesneden moeten worden omdat ze niet goed doorkomen. Mijn vriend zegt dat ik geduld moet hebben, maar dit is al een aantal maanden zo...

I'm afraid of the dentist Neutral

Bij mij is het al jaren zo..... Duurt heel lang maar komen vanzelf verder door (mits er genoeg ruimte is)
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen Empty Re: Verstandskiezen

Bericht  Nora wo 12 okt 2011 - 10:14

Ik heb twee verstandskiezen die tot nu toe in mijn tandvlees blijven liggen en dus niet naar boven komen. Bij mijn gebit is er geen ruimte, maar mn tandarts had het over een onderzoek dat er heel veel verstandskiezen helemaal niet boven komen. Ik hoefde dus niet geopereerd te worden zolang ik er geen last van had. Met opereren zou het schadelijker zijn dan laten zitten. Mits ze niet doorkomen natuurlijk. Aankomende maand maar weer eens een afspraak maken, inclusief foto om te kijken hoe ze er nu bij liggen (haha klinkt net alsof ik een kind krijg Laughing )
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen Empty Re: Verstandskiezen

Bericht  Minx wo 12 okt 2011 - 19:11

Bij mij zat de ene kies die door is gekomen ook zo. Die heeft de kaakchirurg er inderdaad uit moeten snijden. En geloof mij dat doe je liever op het moment dat alles er om heen nog goed is dan als alles al ontstoken is ed
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen Empty Re: Verstandskiezen

Bericht  Makamba wo 12 okt 2011 - 20:16

Je kunt er op z'n minst naar laten kijken toch en horen wat de opties zijn! Nu maak je jezelf wel onnodig bang terwijl dat misschien helemaal niet nodig is.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen Empty Re: Verstandskiezen

Bericht  Serena wo 12 okt 2011 - 20:20

Bij mij zaten ze eerst ook zo, duurde denk ik wel een jaar voordat ze er goed zaten/zitten. Alleen nu ben ik erachter gekomen dat een voortand helemaal naar achter is gedrukt. Maar gewoon geduld hebben dus, en als je er verder geen last van hebt is er niks aan de hand.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen Empty Re: Verstandskiezen

Bericht  Sweety wo 12 okt 2011 - 21:21

Ik had eerst geen last van mijn verstandskies maar uiteindelijk toch wel. Deze heb ik in het ziekenhuis eruit laten halen. Ik was echt bang, maar het viel me echt mee. Kijk even wat je opties zijn en zolang het geen pijn doet lijkt mij dat hij er nog niet uit hoef.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen Empty Re: Verstandskiezen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum