Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog meer verstandskiezen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Nog meer verstandskiezen?  Empty Nog meer verstandskiezen?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 10:47

Een aantal jaren geleden zijn er vier verstandskiezen doorgekomen (Ook bevestigd door de Tandarts). Aangezien ik van alle vier geen last had, heb ik ze nog steeds. Het beetje verstand dat ik heb, komt daar dus vandaan. :P Maar nu heb ik al een tijdje last van mijn gebit. Een beetje een knellend gevoel, alsof er nog iets door wil komen en ja hoor, precies tegen mijn wangen willen zich er nog twee kiezen doordrukken. Komt dat uberhaupt wel voor?

Er is nog genoeg ruimte voor een tweetal kiezen, maar toch vind ik het maar een vreemde gewaarwording. Iemand anders dit ooit meegemaakt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer verstandskiezen?  Empty Re: Nog meer verstandskiezen?

Bericht  Zininzon wo 21 dec 2011 - 11:01

Weet je zeker dat er kiezen doorkomen?
Ik heb ook gehad dat achter mijn verstandskies en soort 'stuw' omhoog kwam, maar zat geen kies in.
Het knellende gevoel herken ik wel. Ik vroeg aan mijn tandarts of dat door mijn verstandskiezen kon komen, had het gevoel dat ik te weinig ruimte in mijn mond had. Mijn tanden gingen ook een pietsie scheef staan. Volgens tandarts kwam dit niet door de verstandskiezen, maar sinds die er uit zijn, heb ik geen drukpijn meer!

Heb trouwens even gegoogled op dubbele verstandskiezen en 8 verstandskiezen en kom daar 1 bericht tegen van iemand met 8 verstandskiezen....
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer verstandskiezen?  Empty Re: Nog meer verstandskiezen?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 11:09

Het kan ook goed een stuw zijn. Want als ik met mijn tong voel, dan wil er iets naar boven komen, maar kan ik nu nog niet echt als kies benoemen. Maar die drukpijn is echt heel erg vervelend. En ik heb ook het gevoel dat twee tanden, naast mijn voortanden, iets scheef zijn komen te staan. Zo zonde van jaren een beugel. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer verstandskiezen?  Empty Re: Nog meer verstandskiezen?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 11:12

Even langs de tandarts?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer verstandskiezen?  Empty Re: Nog meer verstandskiezen?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 11:17

Smikkell schreef:Even langs de tandarts?

Ja, dat moet ik sowieso, Smikkell. smile Maar ik vroeg me af of er mensen zijn die meerdere verstandskiezen hadden gekregen, naast de vier die 'normaal' zijn, maar daar heeft ZiZ al antwoord opgegeven. smile

En de tandarts, ben doodsbang voor die man. Niet de tandarts als begrip, maar wel voor de man die mijn tandarts moet voorstellen. Dus ik ben eigenlijk nog een beetje zoekende....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer verstandskiezen?  Empty Re: Nog meer verstandskiezen?

Bericht  Zininzon wo 21 dec 2011 - 11:18

Maura schreef:En ik heb ook het gevoel dat twee tanden, naast mijn voortanden, iets scheef zijn komen te staan.

Had ik ook, zowel rechtsboven als rechtsonder. Verstandskiezen rechts zijn er dan ook uit. Links geen pijn en geen scheve tanden, maar kiezen moeten er over 2 weken alsnog uit Neutral
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer verstandskiezen?  Empty Re: Nog meer verstandskiezen?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 11:19

Ik heb een hele 'fijne' Duitse man Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer verstandskiezen?  Empty Re: Nog meer verstandskiezen?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 11:22

Mijn tandarts was altijd een hele aardige man. Woonde in een nette wijk. En was altijd erg begaan met zijn 'patienten'. Tot hij een ton en een auto won in de PostcodeLoterij en toen is het me daar toch een vervelende man geworden. Net alsof hij zoiets heeft van:"Ik werken voor mijn geld? Ik heb toch een ton op mijn bankrekening staan?" En zo komt hij ook over sindsdien. Heel erg vijandig, i.p.v. meelevend. Het zijn wel je tanden waarover het gaat. En die vind ik persoonlijk belangrijker dan een ton op mijn bankrekening. Al mogen beiden wel, heur. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer verstandskiezen?  Empty Re: Nog meer verstandskiezen?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 11:24

Zininzon schreef:
Maura schreef:En ik heb ook het gevoel dat twee tanden, naast mijn voortanden, iets scheef zijn komen te staan.

Had ik ook, zowel rechtsboven als rechtsonder. Verstandskiezen rechts zijn er dan ook uit. Links geen pijn en geen scheve tanden, maar kiezen moeten er over 2 weken alsnog uit Neutral

De pijn zit ook alleen maar rechtsboven en sporadisch rechtsonder. Af en toe trekt links wel wat, maar rechts is het erger. En dan ook nog niet continu, maar met vlagen. Vervelend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer verstandskiezen?  Empty Re: Nog meer verstandskiezen?

Bericht  girli wo 21 dec 2011 - 11:41

Zininzon schreef:
Maura schreef:En ik heb ook het gevoel dat twee tanden, naast mijn voortanden, iets scheef zijn komen te staan.

Had ik ook, zowel rechtsboven als rechtsonder. Verstandskiezen rechts zijn er dan ook uit. Links geen pijn en geen scheve tanden, maar kiezen moeten er over 2 weken alsnog uit Neutral
Waarom moeten ze er dan uit?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer verstandskiezen?  Empty Re: Nog meer verstandskiezen?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 20:31

Maura schreef:Mijn tandarts was altijd een hele aardige man. Woonde in een nette wijk. En was altijd erg begaan met zijn 'patienten'. Tot hij een ton en een auto won in de PostcodeLoterij en toen is het me daar toch een vervelende man geworden. Net alsof hij zoiets heeft van:"Ik werken voor mijn geld? Ik heb toch een ton op mijn bankrekening staan?" En zo komt hij ook over sindsdien. Heel erg vijandig, i.p.v. meelevend. Het zijn wel je tanden waarover het gaat. En die vind ik persoonlijk belangrijker dan een ton op mijn bankrekening. Al mogen beiden wel, heur. Wink

Whahahah sorry Maura maar dit klinkt echt als een dorpsroddel citaat....klinkt net als zo'n oud vrouwtje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer verstandskiezen?  Empty Re: Nog meer verstandskiezen?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 22:40

Charlie, ik ben ook al een oud vrouwtje natuurlijk. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer verstandskiezen?  Empty Re: Nog meer verstandskiezen?

Bericht  Pussycat wo 21 dec 2011 - 22:49

Mijn vriend heeft er 5 :-)

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer verstandskiezen?  Empty Re: Nog meer verstandskiezen?

Bericht  Zininzon do 22 dec 2011 - 6:05

girli schreef:
Zininzon schreef:
Maura schreef:En ik heb ook het gevoel dat twee tanden, naast mijn voortanden, iets scheef zijn komen te staan.

Had ik ook, zowel rechtsboven als rechtsonder. Verstandskiezen rechts zijn er dan ook uit. Links geen pijn en geen scheve tanden, maar kiezen moeten er over 2 weken alsnog uit Neutral
Waarom moeten ze er dan uit?

In 1 zit een klein gaatje, moet hij eigenlijk gaan boren. Tandarts is er voorstander van om ze te trekken, omdat ze op den duur vaak wel problemen gaan veroorzaken.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer verstandskiezen?  Empty Re: Nog meer verstandskiezen?

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 6:49

Klinkt alsof ze nu wel last gaan geven. Die kiezen blijven toch doorgroeien? Ben je lekker klaar mee Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog meer verstandskiezen?  Empty Re: Nog meer verstandskiezen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum