Verstandskiezen ellende
+24
Aagje!
luenca
loesje
Sweety
Travel-Addict
Gympie
Bazinga
Discordia
Jade
Curious
Jerry
Stuiterbal
Mida4you
Roza
Happydobby
kajaka88
Puggle
Monte
Rovine
TukTuk
Angela_1986
Ella
Zora
Caramba
28 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Verstandskiezen ellende
Dankjewel!Stella_ schreef:Dikke knuffel lieverd hopelijk is het snel over !!!
Jerry, ook een naar verhaal zeg...
Gast- Gast
Ik heb een soort spuitje gekregen waar ik zout water in moet doen en dan moet spoelen, 3x per dag. Heb nog niet het idee dat het helpt.Mirjam4you schreef:Ik heb het ook gehad in oktober en ik had een soort spoeling. Een spoeling om ipv te tandenpoetsen aan die ene kant. Het was niet een hele lekkere spoeling maar ik kreeg er wel even weer een fris gevoel van. Mijn verstandskies was half weggesneden en heb een week met een dikke ontsteking gelopen. Wat voelde ik mij toen ongelukkig zeg en ik had ook zoveel pijn.
Nu is het april en ik ben bang dat mijn andere verstandskies ook weer doorkomt. Het wordt al gevoelig maar ik durf ook echt gewoon niet meer heen. Ik heb ook echt zoveel pijn gehad de vorige keer
Gast- Gast
Wanneer heb je hem laten trekken? En is die pijn en smaak ook minder geweest of al vanaf het begin?Zelda schreef:Ik hoop echt dat het deze keer ook mee gaat vallen Eline.
Ik heb al 2x moeten huilen van de pijn als ik geen pijnstillers neem is de pijn echt ondraaglijk. Vooral s' nachts en s' morgens dus. Ook heb ik een hele nare vieze smaak in mijn mond elke keer.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Hij is donderdag getrokken. De rare smaak/pijn is er al vanaf het begin. De zwelling is nu wel iets minder maar de pijn niet. Het is een stekende, zeurende pijn, erg vervelend. Ik neem nu al bijna een week 3x per dag ibuprofen 600 maar volgens mij is dat ook niet erg goed. Maar anders hou ik het gewoon niet vol..Monte schreef:Wanneer heb je hem laten trekken? En is die pijn en smaak ook minder geweest of al vanaf het begin?Zelda schreef:Ik hoop echt dat het deze keer ook mee gaat vallen Eline.
Ik heb al 2x moeten huilen van de pijn als ik geen pijnstillers neem is de pijn echt ondraaglijk. Vooral s' nachts en s' morgens dus. Ook heb ik een hele nare vieze smaak in mijn mond elke keer.
Gast- Gast
Ik het nog even aankijken(tot dinsdag ofzo) en dan toch even bellen of alles goed is. Spoelen is echt heel belangrijk dus zeker doen. Spoel je alleen met water? Want het is ook belangrijk met een ontsmettingsmiddel te spoelen. Bij de apotheek kun je chloorhexedine halen en dat hebt wel goed tegen (beginnende) ontstekingen. Mijn kies was toen op dinsdag getrokken en op zaterdag was de zwelling bijna weg en de pijn ook veel minder. Maar toen had ik wel voor het eerst ook die vieze smaak en ik voelde vocht lopen. De nacht van zaterdag op zondag kreeg ik vreselijke pijn(net als jouw niet uit te houden, bij mij ging het door de pijnstilling, paracetamol met codeïne heen). Zondag was mijn wang ook weer een stuk dikker. Maandag gelijk gebeld en dinsdag bleek dat er een behoorlijk abces was ontstaan. Zulke pijn moet toch echt richting de week na trekken minder worden. En de smaak kan komen door slechtere hygiëne(doordat je misschien minder hard poetst) of door een ontsteking.Zelda schreef:Hij is donderdag getrokken. De rare smaak/pijn is er al vanaf het begin. De zwelling is nu wel iets minder maar de pijn niet. Het is een stekende, zeurende pijn, erg vervelend. Ik neem nu al bijna een week 3x per dag ibuprofen 600 maar volgens mij is dat ook niet erg goed. Maar anders hou ik het gewoon niet vol..Monte schreef:Wanneer heb je hem laten trekken? En is die pijn en smaak ook minder geweest of al vanaf het begin?Zelda schreef:Ik hoop echt dat het deze keer ook mee gaat vallen Eline.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Wow Jerry dat lijkt me echt een heeeel weirde gewaarwording :s
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Hoe gaat het nu Zelda? Ik hoop er over 2 uurtjes vanaf te zijn, ik moet gelukkig meteen om 8 uur.
Gast- Gast
Zora schreef:Wow Jerry dat lijkt me echt een heeeel weirde gewaarwording :s
Ken je die neusfluitjes van vroeger?
Op een of andere rare manier deed 't geluid/gevoel me daar een beetje aan denken (maar dan achterin m'n mond ).
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Niet zo best. Ik heb nog steeds veel pijn (vannacht amper geslapen) en volgens mij zit er een dikke ontsteking.Eline schreef:Hoe gaat het nu Zelda? Ik hoop er over 2 uurtjes vanaf te zijn, ik moet gelukkig meteen om 8 uur.
Moet vanmiddag weer terug naar de kaakchirurg
Hoe gaat het met jou inmiddels?
Gast- Gast
Vervelend Zelda, maar wel fijn dat je terug kan komen.
Met mij gaat het goed, ik ben nog helemaal verdoofd. Hij heeft 2x bijverdoofd dus het zal ook nog wel even duren. Ik hang nu lekker op de bank met een Disney dvd en een dekentje. Heb de hele dag vrij genomen, ik ga zo wel even proberen wat te eten. Ik heb tot een uur terug constant zitten kwijlen
Met mij gaat het goed, ik ben nog helemaal verdoofd. Hij heeft 2x bijverdoofd dus het zal ook nog wel even duren. Ik hang nu lekker op de bank met een Disney dvd en een dekentje. Heb de hele dag vrij genomen, ik ga zo wel even proberen wat te eten. Ik heb tot een uur terug constant zitten kwijlen
Gast- Gast
Zelda schreef:Je hebt dus 3 verdovingen gehad?
Ja, 3 prikken voor hij ging beginnen, maar toen gaf hij een sneetje en toen voelde ik nog pijn. Daarna heeft hij meteen nog 2 spuiten gegeven en na het boren begon het ook weer zeer te doen, toen kreeg ik er nog 3.
Gast- Gast
Ja, ik vond het ook maar erg vreemd maar hij wilde geen risico lopen zei hij. En van de behandeling zelf heb ik niks gevoeld Gelukkig was dit de laatste en ben ik er lekker vanaf.
Gast- Gast
Oke, ik hoop dat je er straks geen last van gaat krijgen
Ik moet om half 4 bij de kaakchirurg zijn, wish me luck.
Ik moet om half 4 bij de kaakchirurg zijn, wish me luck.
Gast- Gast
Heel veel beterschap Zelda en succes voor straks, hopelijk kunnen ze iets doen! Hoe gaat het eten? Dat zal wel een drama zijn.
Gast- Gast
Sterkte, Zelda! Hopelijk heb je geen ontsteking! Aan de andere kant, dan krijg je vermoedelijk een antibioticum mee en zou je er zo vanaf moeten zijn!
Vriend had dat ook, ene kant moesten ze wroeten en doen.. geen last, niks. Andere kant was "eitje" maar hij had een wang als een hamster. Dikke ontsteking dus. Daar hebben ze een klein sneetje in gemaakt om de druk er vanaf te halen en meteen op kweek gezet. Toen direct AB mee. Als dat niet in 24u aan zou slaan, wisten ze dmv de kweek wel sneller welke AB hij dan moest hebben. Maar na 3 dagen was de hamsterwang al weg!
Ik ben zó blij dat ik helemaal geen verstandskiezen heb.. en ook nooit heb gehad!
Vriend had dat ook, ene kant moesten ze wroeten en doen.. geen last, niks. Andere kant was "eitje" maar hij had een wang als een hamster. Dikke ontsteking dus. Daar hebben ze een klein sneetje in gemaakt om de druk er vanaf te halen en meteen op kweek gezet. Toen direct AB mee. Als dat niet in 24u aan zou slaan, wisten ze dmv de kweek wel sneller welke AB hij dan moest hebben. Maar na 3 dagen was de hamsterwang al weg!
Ik ben zó blij dat ik helemaal geen verstandskiezen heb.. en ook nooit heb gehad!
Gast- Gast
Jerry schreef:Zora schreef:Wow Jerry dat lijkt me echt een heeeel weirde gewaarwording :s
Ken je die neusfluitjes van vroeger?
Op een of andere rare manier deed 't geluid/gevoel me daar een beetje aan denken (maar dan achterin m'n mond ).
Brrrrr!!!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik ben net bij de kaakchirurg geweest. Het blijkt dat er in de holte waar mijn verstandskies zat voedselresten zich hebben opgehoopt en dat dat is blijven zitten. Hij heeft het eruit gespoten met een spuitje wat ik ook heb, maar ik blijf het gevoel hebben alsof er nog veel meer is blijven zitten (als ik goed kijk is de holte nog zwart). Heb het net zelf proberen eruit te halen maar ik verga nu van de pijn, dus blijf er maar even vanaf. Ik heb nog steeds de rare smaak in mijn mond.
Ik mag alleen zacht voedsel eten (goed voor de lijn ) en moet na elke maaltijd de holte uitspuiten met zout water. Ook heb ik paracetamol meegekregen wat ik 4 keer per dag mag slikken naast de Ibuprofen.
Duimen jullie voor mij dat het eind van deze week over is?
Ik mag alleen zacht voedsel eten (goed voor de lijn ) en moet na elke maaltijd de holte uitspuiten met zout water. Ook heb ik paracetamol meegekregen wat ik 4 keer per dag mag slikken naast de Ibuprofen.
Duimen jullie voor mij dat het eind van deze week over is?
Gast- Gast
He bah, wat klinkt dat allemaal naar zeg.
Ik ga voor je duimen dat de ellende voorbij is eind deze week! Beterschap!!
Ik ga voor je duimen dat de ellende voorbij is eind deze week! Beterschap!!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik heb nog steeds heel veel pijn en ook nog steeds een smerige smaak/geur uit mijn mond.
Ik wacht nog even af tot vrijdag (als ik dat volhou) en dan ga ik weer terug naar de kaakchirurg, heb het idee dat er nog troep is blijven zitten diep in de holte waar mijn verstandskies zat. Ik krijg het er niet uit met het spuitje.
Ik wacht nog even af tot vrijdag (als ik dat volhou) en dan ga ik weer terug naar de kaakchirurg, heb het idee dat er nog troep is blijven zitten diep in de holte waar mijn verstandskies zat. Ik krijg het er niet uit met het spuitje.
Gast- Gast
Jeetje Zelda, het zit je echt niet mee hè w.b.t. je verstandskies!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Nee, ik jank elke dag van de pijn en dat is niet overdreven. Het is gewoon niet te harden.
Gast- Gast
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Verstandskiezen
» Nog meer verstandskiezen?
» Verstandskiezen trekken
» Hoeveel verstandskiezen?
» Verstandskiezen verwijderen
» Nog meer verstandskiezen?
» Verstandskiezen trekken
» Hoeveel verstandskiezen?
» Verstandskiezen verwijderen