Verstandskiezen ellende
+24
Aagje!
luenca
loesje
Sweety
Travel-Addict
Gympie
Bazinga
Discordia
Jade
Curious
Jerry
Stuiterbal
Mida4you
Roza
Happydobby
kajaka88
Puggle
Monte
Rovine
TukTuk
Angela_1986
Ella
Zora
Caramba
28 plaatsers
Pagina 1 van 7
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Verstandskiezen ellende
Pfff....tijdje terug heb ik een verstandskies laten trekken omdat hij schuurde tegen mijn wang (rechts bovenin) en het deed dus super veel pijn. Er zat een hele schaafplek tegen mijn wang.
Nu groeit mijn onderste verstandskies weer scheef...het tandvlees/wang gedeelte groeit er gewoon omheen! De kies groeit dus in feite in mijn wang. En zeer dat het doet...ik had net gekeken en ik zag al iets van een ontsteking ofzo zitten. Echt, wat een ellende....ik ben al best bang voor de tandarts en ik gok dat dit geen makkelijke is om te trekken, aangezien hij half in mijn wang aan het groeien is.
Maar ja ik heb pijn en dat ding moet toch weg. Morgen maar even de tandarts bellen
Nu groeit mijn onderste verstandskies weer scheef...het tandvlees/wang gedeelte groeit er gewoon omheen! De kies groeit dus in feite in mijn wang. En zeer dat het doet...ik had net gekeken en ik zag al iets van een ontsteking ofzo zitten. Echt, wat een ellende....ik ben al best bang voor de tandarts en ik gok dat dit geen makkelijke is om te trekken, aangezien hij half in mijn wang aan het groeien is.
Maar ja ik heb pijn en dat ding moet toch weg. Morgen maar even de tandarts bellen
Gast- Gast
Re: Verstandskiezen ellende
Tijd dat dat kreng eruit gaat idd. Zyllen ze moeten snijden en trekken, denk ik.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ohhh brr, dat is echt mijn grootste angst, dat die dingen er bij mij uitmoeten. Maar goed, als je er nu al last van hebt dan is het alleen maar beter natuurlijk
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
oh ellendige dingen zijn het. hoop dat het meevalt voor je
Ella- Ratel