Welke uitspraken erger jij je aan?
+44
Lenthe
Monte
Ibbeltje
Caroow
SuperGrover
Dennenappel
SarahKey
Sweety
TukTuk
Lima
Shisha
Pien
Mermaid
Minx
Zora
Sushi
SoGood
Caro
Sarah1985
RYW
bolus26
Lady4
Blond
Supertalentje
Rebecca
Tazz
loura
Tinus
Angela_1986
Rapunzel
Japie
Caresses
sanskie
Sorella
ijsjemeisje
Lady Starstruck
Twellie
Rush
Rose
Susan
Bubbelicious
Beachgirl
Lejow
SparklingEyes
48 plaatsers
Pagina 4 van 10
Pagina 4 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Welke uitspraken erger jij je aan?
Hubbie vind ik zooohoo fout, dat gebruikte Anneke, die jaaaren geleden hier kwam altijd. Verschrikkelijk haha!
Mijn meissie vind ik wel leuk eigenlijk.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ik ook zo'n dooddoener vind: Je zal toch door moeten met je leven en het een plekje moeten geven.
F*ck off, ik wil rouwen en verdriet hebben. Ik weet ook wel dat ik uiteindelijk door moet maar laat mij mijn verlies op mijn eigen tempo verwerken.
F*ck off, ik wil rouwen en verdriet hebben. Ik weet ook wel dat ik uiteindelijk door moet maar laat mij mijn verlies op mijn eigen tempo verwerken.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Youandi schreef:De uitspraak: 'Er zijn ergere dingen'.
Ow dit is wel een vervelende ja, krijg er altijd een gevoel bij dat je nooit mag klagen en zeuren.
Gast- Gast
Ik vind opmerkingen als ons mam vreselijk. Of meiden die mijn vriendlief zeggen.
Ook ik krijg altijd irritante opmerkingen als ik zeg geen kinderen te willen. Altijd al gezegd en ik ben nu bijna 29 dus kleine kans dat er nog een wens komt. Evengoed zeggen mensen, och komt nog wel...
Of als je zegt ik wil geen kinderen, dat mensen dan vragen waarom niet?? Nou waarom wel? Ik vraag toch ook niet aan iemand die graag kinderen wilt waarom wel??
Ook ik krijg altijd irritante opmerkingen als ik zeg geen kinderen te willen. Altijd al gezegd en ik ben nu bijna 29 dus kleine kans dat er nog een wens komt. Evengoed zeggen mensen, och komt nog wel...
Of als je zegt ik wil geen kinderen, dat mensen dan vragen waarom niet?? Nou waarom wel? Ik vraag toch ook niet aan iemand die graag kinderen wilt waarom wel??
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Lady Starstruck schreef:Rapunzel schreef:Youandi schreef:Lady Starstruck schreef:Ook zo tenenkrommend (ik zie ze de laatste tijd steeds minder) als vrouwen het over hun hubby, mannetje, allessie hebben als ze het over hun man/ vriend hebben. Vooral mannetje het is net alsof ze het over een klein jongetje hebben.
Of popje...
Mannen kunnen er ook wat van; "me meissie" ppffff
Mijn vrouwtje, of mijn duifje hahahaha
Haha mijn vriend en ik noemen elkaar altijd pop. Niet waar andere bij zijn hoor. Maar gewoon onder elkaar, lekker fout
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Wat leuk, een tweeling, "dan ben je gelijk klaar"
Euh... Sinds wanneer mag je niet meer als 2 kinderen hebben?
Gast- Gast
Ik neem mensen van onder de 35 die zeggen nooit kinderen te willen niet serieus. Ja, ik geloof dat ze ze nú niet willen en zich niet kunnen voorstellen ze ooit te willen. Maar de meeste van die mensenkomen daar nou eenmaal op terug. Mijn nicht van bijna 30 vond het zó erg voor me dat ik zwanger was, ze heeft me nog een abortus aangeraden. Wilde nooit kinderen, haar man ook niet. Vanaf dat ze een jaar of 10 was riep ze dat al. En op haar 35e had ze er toch één gewenst en al.
Dus pas als iemand echt echt te oud is geloof ik het. Daarvoor jan alles nog veranderen. En ik soap niet zo goed waarom je mensen perse wilt overtuigen dat je écht nooit kinderen wilt. Jan toch veranderen? Heel menselijk. Je wilt ze nú niet. Mischien nooit, maar waarom moeten mensen nu perse geloven dat je ze écht nooit wilt? dat weet je zelf niet eens.
Dus pas als iemand echt echt te oud is geloof ik het. Daarvoor jan alles nog veranderen. En ik soap niet zo goed waarom je mensen perse wilt overtuigen dat je écht nooit kinderen wilt. Jan toch veranderen? Heel menselijk. Je wilt ze nú niet. Mischien nooit, maar waarom moeten mensen nu perse geloven dat je ze écht nooit wilt? dat weet je zelf niet eens.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Ik neem mensen van onder de 35 die zeggen nooit kinderen te willen niet serieus. Ja, ik geloof dat ze ze nú niet willen en zich niet kunnen voorstellen ze ooit te willen. Maar de meeste van die mensenkomen daar nou eenmaal op terug. Mijn nicht van bijna 30 vond het zó erg voor me dat ik zwanger was, ze heeft me nog een abortus aangeraden. Wilde nooit kinderen, haar man ook niet. Vanaf dat ze een jaar of 10 was riep ze dat al. En op haar 35e had ze er toch één gewenst en al.
Ik snap je prima, maar waarom zouden mensen het niet willen geloven? Waarom kan een persoon die keuze niet echt voor zichzelf maken. Want anders kan je overal wel aan gaan twijfelen en niet gaan geloven..
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Wat leuk, een tweeling, "dan ben je gelijk klaar"
Kun je nagaan hoe ze er bij ons over denken.... Knuppie erin?
Gast- Gast
"Ik zou echt een moord doen voor een stukje chocola! "
Oja?
en: "ik heb mijn droomprins helaas nog niet gevonden!"
(gaat ook niet gebeuren denk ik )
Oja?
en: "ik heb mijn droomprins helaas nog niet gevonden!"
(gaat ook niet gebeuren denk ik )
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Zusje schreef:"Wat ben je sterk" als je in een kuttijd zit en je geen andere keuze hebt...
Ja precies, er doorheen moet je toch
Gast- Gast
SparklingEyes schreef:Maura schreef:Afgelopen week had ik een serieus gesprek met een vriend en op het eind zei hij:"Ik had het echt met je te doen". Nou lekker dan. Medelijden heb ik helemaal niets aan.
Het was vast lief bedoeld, maar het schoot me zo verschrikkelijk in het verkeerde keelgat.
Daar kun je idd echt niks mee
Maar wat had je dan liever willen horen?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Je kunt die keus voor dat moment maken. Maar je kunt als 25 jarige onmogelijk weten zat je op je 38e wilt. Dan kan je leven zo anders zijn. Daarbij, een kinderwens is heen keuze, maar een gevoel. Dus dat is niet een keus die je nu al kunt maken voor over 15 jaar. Want het is heen verstandelijk iets, maar een gevoel. Als je op je 33e tóch een kinderwent krijgt ga je echt niet zeggen 'ik heb op mijn 23e de keuze gemaakt nooit kinderen te willen dus ik negeer mijn kinderwens'.Yoyo schreef:Eucalypta schreef:Ik neem mensen van onder de 35 die zeggen nooit kinderen te willen niet serieus. Ja, ik geloof dat ze ze nú niet willen en zich niet kunnen voorstellen ze ooit te willen. Maar de meeste van die mensenkomen daar nou eenmaal op terug. Mijn nicht van bijna 30 vond het zó erg voor me dat ik zwanger was, ze heeft me nog een abortus aangeraden. Wilde nooit kinderen, haar man ook niet. Vanaf dat ze een jaar of 10 was riep ze dat al. En op haar 35e had ze er toch één gewenst en al.
Ik snap je prima, maar waarom zouden mensen het niet willen geloven? Waarom kan een perso on die keuze niet echt voor zichzelf maken. Want anders kan je overal wel aan gaan twijfelen en niet
gaan geloven..
En ik twijfel inderdaad aan alle stellige uitspraken en keuzes van mensen. Ook bij mezelf. Omdat niets zo kan veranderen als een mens.
Gast- Gast
Dat heb ik ook wel wat. Ik hang ook niet te veel aan stellige uitspraken.
Maar wanneer iemand ooit iets heeft beweerd, ga ik niet vragen 'En, is het al zo ver? Ben je al van gedachten veranderd?'
Maar wanneer iemand ooit iets heeft beweerd, ga ik niet vragen 'En, is het al zo ver? Ben je al van gedachten veranderd?'
Gast- Gast
Ik snap niet dat jij geen man hebt. Inmiddels twijfel ik zelf al wat er mis met me is.
Gast- Gast
Lady Starstruck schreef:Toen mijn vader net was overleden kreeg ik de opmerking: "ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta". Het kwam echt zo op mij over jij hebt dit gelukkig wel en ik lekker niet.
Huh? Heb de rest nog niet gelezen hoor, maar dat is toch gek dat het zo op jou overkomt? Nouja gek, het is je gevoel, maar toch. Mijn vader is ook overleden en als ze dat tegen mij zeggen vat ik het totaal niet zo op. Je snapt misschien toch wel dat ze daarmee bedoelden dat ze het vreselijk vinden en niet met je zouden willen ruilen? Omdat het zo verdrietig is?
Gast- Gast
Zusje schreef:"Wat ben je sterk" als je in een kuttijd zit en je geen andere keuze hebt...
Oja, daar krijg ik ook altijd de kriebels van. Alsof sterkte vrouwen niet huilen. Alsof sterkte vrouwen alles maar aan kunnen. Plus je ziet niet dat ze thuis wellicht in bed huilend in slaap valt.
Gast- Gast
Youandi schreef:Lady Starstruck schreef:Ook zo tenenkrommend (ik zie ze de laatste tijd steeds minder) als vrouwen het over hun hubby, mannetje, allessie hebben als ze het over hun man/ vriend hebben. Vooral mannetje het is net alsof ze het over een klein jongetje hebben.
Of popje...
Mijn vriend noemt me vaak popje, vind ik leuk! Maar niet tegenover anderen, dat hij het over 'mijn popje' heeft.
Gast- Gast
Lejow schreef:Hubbie vind ik zooohoo fout, dat gebruikte Anneke, die jaaaren geleden hier kwam altijd. Verschrikkelijk haha!
Jaa inderdaad, dat zei ze altijd! Vond ik ook stom, haha! Of FWB'tje/potentieeltje. Brrr.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Wat leuk, een tweeling, "dan ben je gelijk klaar"
Haha inderdaad
Gast- Gast
Carrie schreef:Lady Starstruck schreef:Toen mijn vader net was overleden kreeg ik de opmerking: "ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta". Het kwam echt zo op mij over jij hebt dit gelukkig wel en ik lekker niet.
Huh? Heb de rest nog niet gelezen hoor, maar dat is toch gek dat het zo op jou overkomt? Nouja gek, het is je gevoel, maar toch. Mijn vader is ook overleden en als ze dat tegen mij zeggen vat ik het totaal niet zo op. Je snapt misschien toch wel dat ze daarmee bedoelden dat ze het vreselijk vinden en niet met je zouden willen ruilen? Omdat het zo verdrietig is?
Hmm ja en toch vind ik het een vreemde zin om dat zo tegen iemand te zeggen waarbij net een dierbare is overleden. Misschien lag het er ook aan de persoon die het zei, dat ik denk dat diegene het namelijk weleens zo zou kunnen bedoelen maar dat terzijde natuurlijk. Het kan ook zijn dat het in de verdriet het eruit schoot bij dat persoon. Ik weet het niet, ik heb het verder ook nooit na gevraagd eigenlijk. Het schoot mij toen wel in het verkeerde keelgat, maar nu kan ik mij er niet meer druk om maken.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Carrie schreef:Lady Starstruck schreef:Toen mijn vader net was overleden kreeg ik de opmerking: "ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta". Het kwam echt zo op mij over jij hebt dit gelukkig wel en ik lekker niet.
Hmm ja en toch vind ik het een vreemde zin om dat zo tegen iemand te zeggen waarbij net een dierbare is overleden. Misschien lag het er ook aan de persoon die het zei, dat ik denk dat diegene het namelijk weleens zo zou kunnen bedoelen maar dat terzijde natuurlijk. Het kan ook zijn dat het in de verdriet het eruit schoot bij dat persoon. Ik weet het niet, ik heb het verder ook nooit na gevraagd eigenlijk. Het schoot mij toen wel in het verkeerde keelgat, maar nu kan ik mij er niet meer druk om maken.
Ik denk dat we (ik dus ook) soms goed bedoelde dingen uit emoties anders opvatten. Ik denk echt niet dat ze het zo naar bedoelen.
Gast- Gast
Carrie schreef:Stofzuiger schreef:Wat leuk, een tweeling, "dan ben je gelijk klaar"
Haha inderdaad
Damn die heb ik nu ook al 100x gehoord.
Gast- Gast
loura schreef:Lady Starstruck schreef:Rapunzel schreef:Youandi schreef:Lady Starstruck schreef:Ook zo tenenkrommend (ik zie ze de laatste tijd steeds minder) als vrouwen het over hun hubby, mannetje, allessie hebben als ze het over hun man/ vriend hebben. Vooral mannetje het is net alsof ze het over een klein jongetje hebben.
Of popje...
Mannen kunnen er ook wat van; "me meissie" ppffff
Mijn vrouwtje, of mijn duifje hahahaha
Haha mijn vriend en ik noemen elkaar altijd pop. Niet waar andere bij zijn hoor. Maar gewoon onder elkaar, lekker fout
Ik smelt echt als een man mij zijn meisje noemt haha . Maar idd, net als pop, meer iets tussen jou en je partner. Als hij het over mij heeft naar anderen ben ik gewoon zijn vriendin of noemt hij mijn naam. Andersom doe ik dat ook over hem.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Ik snap niet dat jij geen man hebt. Inmiddels twijfel ik zelf al wat er mis met me is.
Herkenbaar. Ik zei altijd dat ik te leuk was voor het zooitje mannen dat er nog rond liep. Of iets anders doms. Ik bedoel, wat moet je nou met zo'n opmerking?
Gast- Gast
Pagina 4 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke uitspraken?
» Irritante uitspraken
» Grappige/domme uitspraken
» Lieve uitspraken.
» Leuke uitspraken!
» Irritante uitspraken
» Grappige/domme uitspraken
» Lieve uitspraken.
» Leuke uitspraken!