Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke uitspraken erger jij je aan?

+44
Lenthe
Monte
Ibbeltje
Caroow
SuperGrover
Dennenappel
SarahKey
Sweety
TukTuk
Lima
Shisha
Pien
Mermaid
Minx
Zora
Sushi
SoGood
Caro
Sarah1985
RYW
bolus26
Lady4
Blond
Supertalentje
Rebecca
Tazz
loura
Tinus
Angela_1986
Rapunzel
Japie
Caresses
sanskie
Sorella
ijsjemeisje
Lady Starstruck
Twellie
Rush
Rose
Susan
Bubbelicious
Beachgirl
Lejow
SparklingEyes
48 plaatsers

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Welke uitspraken erger jij je aan? - Pagina 5 Empty Re: Welke uitspraken erger jij je aan?

Bericht  Rebecca vr 13 apr 2012 - 8:10

- 's avonds een grote meid, 's ochtends een grote meid

Dat zegt mijn schoonmoeder regelmatig en zo ook afgelopen zondag toen ik aangaf het vervelend te hebben gevonden om half 10 wakker geblaft door de honden van de buren. 't tijdstip maakt me niet eens uit, ik vind het altijd vervelend, maar mijn schoonmoeder vond 't 'wel een mooie tijd'. Toen ik daarop antwoordde dat het de avond ervoor vanwege mijn verjaardag laat was geworden kreeg ik dit als antwoord.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke uitspraken erger jij je aan? - Pagina 5 Empty Re: Welke uitspraken erger jij je aan?

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 8:24

Zusje schreef:
Lorna mercedez schreef:Ik snap niet dat jij geen man hebt. Inmiddels twijfel ik zelf al wat er mis met me is.

Herkenbaar. Ik zei altijd dat ik te leuk was voor het zooitje mannen dat er nog rond liep. Of iets anders doms. Ik bedoel, wat moet je nou met zo'n opmerking?
Dat is wel een goeie. En dat klopt ook wel want ik word gek van de vrijgezelle mannen die mij leuk vinden laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 8:34

Lorna mercedez schreef:
Zusje schreef:
Lorna mercedez schreef:Ik snap niet dat jij geen man hebt. Inmiddels twijfel ik zelf al wat er mis met me is.

Herkenbaar. Ik zei altijd dat ik te leuk was voor het zooitje mannen dat er nog rond liep. Of iets anders doms. Ik bedoel, wat moet je nou met zo'n opmerking?
Dat is wel een goeie. En dat klopt ook wel want ik word gek van de vrijgezelle mannen die mij leuk vinden laughcry

Hahaha, ja joh. Ik trok ook echt een zooitje mannen aan om niet goed van te worden Very Happy. Maar ik zei ook weleens dat ik helemaal geen tijd had voor mannen of dat het inderdaad on-be-grijp-baar was (zo lekker overdreven).

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje vr 13 apr 2012 - 8:40

OMG, ik heb me aan zoveel uitspraken schuldig gemaakt... Embarassed De meeste zijn echt goed bedoeld, althans als ik het zeg wel, maar kan me voorstellen dat sommigen gek worden van sommige uitspraken...

Die met die schoenen snap ik wel. Die zou ik gebruiken als iemand nog hard moet leren omdat ie de volgende dag 3 tentamens heeft ofzo of moet kiezen tussen 2 paar schoenen ;-) Ik heb 'm ook gehad vorig jaar, toevallig iemand die ik niet kon uitstaan en toen zei ik:'Hoezo? Vind je mn schoenen niet mooi?' laughcry

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Blond vr 13 apr 2012 - 8:46

Dingen als: 'jij komt ook nog wel een leuke man tegen'. Het is vast goed bedoeld, maar ik krijg er echt kotsneigingen van. Ik kom genoeg leuke mannen tegen. Ze zijn helaas of bezet, of ze vinden mij niet leuk.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 8:46

Carrie schreef:
Lady Starstruck schreef:Toen mijn vader net was overleden kreeg ik de opmerking: "ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta". Het kwam echt zo op mij over jij hebt dit gelukkig wel en ik lekker niet.

Huh? Heb de rest nog niet gelezen hoor, maar dat is toch gek dat het zo op jou overkomt? Nouja gek, het is je gevoel, maar toch. Mijn vader is ook overleden en als ze dat tegen mij zeggen vat ik het totaal niet zo op. Je snapt misschien toch wel dat ze daarmee bedoelden dat ze het vreselijk vinden en niet met je zouden willen ruilen? Omdat het zo verdrietig is?

Het gekke zit hem in het woordje 'blij'. Ik zou dit ook echt niet kunnen waarderen. 'Wat vreselijk voor je' is iets heel anders dan 'blij zijn omdat het jou niet overkomt maar een ander'.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 8:47

Zusje schreef:
Carrie schreef:
Lady Starstruck schreef:Toen mijn vader net was overleden kreeg ik de opmerking: "ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta". Het kwam echt zo op mij over jij hebt dit gelukkig wel en ik lekker niet.

Huh? Heb de rest nog niet gelezen hoor, maar dat is toch gek dat het zo op jou overkomt? Nouja gek, het is je gevoel, maar toch. Mijn vader is ook overleden en als ze dat tegen mij zeggen vat ik het totaal niet zo op. Je snapt misschien toch wel dat ze daarmee bedoelden dat ze het vreselijk vinden en niet met je zouden willen ruilen? Omdat het zo verdrietig is?

Het gekke zit hem in het woordje 'blij'. Ik zou dit ook echt niet kunnen waarderen. 'Wat vreselijk voor je' is iets heel anders dan 'blij zijn omdat het jou niet overkomt maar een ander'.

Ah, op die manier! Ok nu snap ik hem beter. Ervaar het zelf niet zo wanneer mensen het tegen mij zeggen, maar zo uitgelegd kan ik het me beter voorstellen.

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck vr 13 apr 2012 - 8:57

Precies Zusje zo bedoelde ik het inderdaad ook.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Lady4 vr 13 apr 2012 - 9:11

Bubbelicious schreef:Ik hoorde gisteren iets, maar daar heb ik me niet aan geërgerd. Ik moest er wel om lachen. Iemand zei tegen mij: hou je borst maar vast :P in plaats maak je borst maar nat, of hou je hart maar vast Welke uitspraken erger jij je aan? - Pagina 5 394967

Ik hoorde gister op televisie ook zo'n heerlijk, verkeerd gebruikte uitdrukking: "Je moet je boezem in eigen zak steken" in plaats van "Je hand in eigen boezem steken". Laughing

Ik had altijd een verschrikkelijke hekel aan de vraag: "Hoe kun jij nou nog vrijgezel zijn?" of "Wanneer krijg jij eens een vriend?" of "Ik snap echt niet dat zo'n leuk meid als jij nog geen relatie heeft."

Deeeuh, als ik wist hoe het kwam dan was ik vast niet zo lang single gebleven. Welke uitspraken erger jij je aan? - Pagina 5 Smiley_hammer Gelukkig heb ik daar nu geen last meer van!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  bolus26 vr 13 apr 2012 - 19:45

Angela_1986 schreef:Ik heb 'n collega en die roept altijd overal achteraan 'Komt goed!', ongeacht de situatie... Laatst lag er iemand die ik ken in zéér kritieke toestand in 't ziekenhuis dus daar vroeg ze naar. Ik vertel dus dat het er niet goed uit zag en dat de kans dat diegene het zou overleven zéér klein was. Wat zegt ze?! Juist... 'Komt goed' Uh nee, dit komt niet goed! Evil or Very Mad

Zij gebruikt ook woorden/uitspraken te pas en te onpas, die heeft ze dan ergens opgevangen en gooit ze ineens overal tussendoor omdat ze denkt dat dat chique of professioneel staat Welke uitspraken erger jij je aan? - Pagina 5 394967

precies mijn irritatie met mn collega. ze smst t ook altijd
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  RYW vr 13 apr 2012 - 20:56

Carrie schreef:
Zusje schreef:"Wat ben je sterk" als je in een kuttijd zit en je geen andere keuze hebt...

Oja, daar krijg ik ook altijd de kriebels van. Alsof sterkte vrouwen niet huilen. Alsof sterkte vrouwen alles maar aan kunnen. Plus je ziet niet dat ze thuis wellicht in bed huilend in slaap valt.

Helemaal mee eens. Woord voor woord.

Ook vervelend: als je vertelt over iets dat je hebt meegemaakt. En de ander heeft dat ook meegemaakt, maar dan veeeeeel erger.

En ja, oude koeien, I know, maar de zwangerschapstermen 'wij zijn zwanger' 'je ei hebben' en 'klussen' of, bijna net zo erg, 'oefenen', of als een aanstaande vader dan zegt 'ik heb raak geschoten'. Brrr.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 22:55

Mannen die zeggen: o nee hoor, de bevalling viel erg mee!

Zei mijn man een paar keer na de bevalling, terwijl ik niet eens kon zitten door de knip en hechtingen en overal spierpijn had. Vond dat zoooooo irritant Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 0:25

Stofzuiger schreef:Mannen die zeggen: o nee hoor, de bevalling viel erg mee!

Zei mijn man een paar keer na de bevalling, terwijl ik niet eens kon zitten door de knip en hechtingen en overal spierpijn had. Vond dat zoooooo irritant Laughing
Oh vreselijk, ik kan daar echt niet tegen. Kun je nagaan, mijn bevalling is 2,5 jaar geleden..

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 za 14 apr 2012 - 0:31

dat mensen aan mijn moeder vragen hoe het met mijn vader gaat, terwijl hij er naast zit.

En dat mensen zeggen goh je kan alweer eten he. (tegen mijn vader) Ja hij kan inderdaad weer eten, alleen gaat het steeds achteruit en 1 boterham kost hem een uur de tijd.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caro za 14 apr 2012 - 0:41

Momenteel als ik zeg dat mijn vader's kanker ongeneeslijk is. Dan krijg ik óf nogmaals de vraag : en ze kunnen niks voor hem doen? Euhh nee, dat zit 'm in het woordje ongeneeslijk. Of dan krijg ik verhalen van Jantje's achteroom en daar een nicht van waarvan ze ook zeiden dat het ongeneeslijk was maar waarbij het toch goed is gekomen. Donder op...daar heb ik helemaal niks aan.
Of de bewoording 'oh maar ik dacht dat prostaatkanker helemaal niet erg was'... Nee, daarom overlijden ook zoveel mensen eraan.

Ik snap dat het soms goedbedoeld is, ik snap ook dat sommige mensen niet beter weten maar het is gewoon soms frustrerend.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 1:09

Caro: is dat zo'n rare vraag dan? Ik heb meerdere clienten die ook niet te genezen zijn, maar die wel hormonen of bestraling krijgen om te voorkomen dat de tumor groter wordt en bijv een dwarsleasie gaat veroorzaken als iemand een tumor rond het bekkengebied heeft. Dus niet gericht op genezing maar op voorkomen van verdere complicaties.
Dus kan me voorstellen dat mensen dat soort vragen stellen. Al lijkt het me als het je persoonlijk aan gaat wel zeer confronterend om iedere keer uit te moeten leggen dat het niet meer beter zal worden. Sterkte!

Gast
Gast

Bericht  SoGood za 14 apr 2012 - 4:04

Aan mijn vriendin, die ene waar ik al een topic over had geopend. Niet aan haar uitspraken (of eigenlijk wel.. Very Happy "mij/me telefoon" overal 'eej' achterplakken.. "Leuk eej" ) maar voornamelijk dat ze om alles lacht.

Ik: "Ik zet even mijn zonnebril op"
Zij: "Haha"

Welke uitspraken erger jij je aan? - Pagina 5 394967
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 4:48

Carrie schreef:
Tuinstoel schreef:Zelf erger ik me eigenlijk alleen aan uitspraken die kwaad bedoeld zijn, niet iedereen kan de perfecte woorden voor een ander vinden in een bepaalde situatie.
Dat vind ik eigenlijk wel mooi gezegd. Inderdaad, soms weten mensen niet goed wat ze moeten zeggen, maar proberen op hun manier te laten weten dat ze me je mee leven.
+1

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 4:55

Ik heb een vriend die MIJ regelmatig opbelt en dan meteen zegt: sorry ik kan niet lang praten, moet zo weg. En dan komt de vraag hoe het met mij gaat of een blablaverhaaltje, niks dringends ofzo.

Bel dan niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 4:56

Sogood schreef:Aan mijn vriendin, die ene waar ik al een topic over had geopend. Niet aan haar uitspraken (of eigenlijk wel.. Very Happy "mij/me telefoon" overal 'eej' achterplakken.. "Leuk eej" ) maar voornamelijk dat ze om alles lacht.

Ik: "Ik zet even mijn zonnebril op"
Zij: "Haha"

Welke uitspraken erger jij je aan? - Pagina 5 394967

Ik kan mij ook erg storen aan het woordje me... Me telefoon, me moeder, me vriend etc. Vind het zo gek staan.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 5:02

Net een jongetje (jaar of 6) op straat, toen ik langs fietste "Lelijk wijf". Pardon? laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 5:05

Pippa schreef:Net een jongetje (jaar of 6) op straat, toen ik langs fietste "Lelijk wijf". Pardon? laughcry

Nouja....dat had ik ook laatst....zei een jongetje 'Buffelkop' tegen me :shock: .

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 5:07

Charlie schreef:
Pippa schreef:Net een jongetje (jaar of 6) op straat, toen ik langs fietste "Lelijk wijf". Pardon? laughcry

Nouja....dat had ik ook laatst....zei een jongetje 'Buffelkop' tegen me :shock: .

Ik snap niet waar die kinderen dat vandaan halen. Was sowieso een rot jochie, zie die kinderen ook altijd tegen auto's trappen en dat soort dingen, en de ouders zijn nooit te bekennen, dat is in die cultuur heel normaal hier in de stad, helaas. Hoe reageerde jij?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 5:11

Pippa schreef:
Charlie schreef:

Ik snap niet waar die kinderen dat vandaan halen. Was sowieso een rot jochie, zie die kinderen ook altijd tegen auto's trappen en dat soort dingen, en de ouders zijn nooit te bekennen, dat is in die cultuur heel normaal hier in de stad, helaas. Hoe reageerde jij?

Ik ben heel hard doorgelopen, vond het maar een eng kereltje. Hier in de straat wonen ook twee van die draken, stonden laatst met een bal te gooien tegen onze auto, en appelsap eroverheen gegoten.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 5:12

Charlie schreef:
Pippa schreef:Net een jongetje (jaar of 6) op straat, toen ik langs fietste "Lelijk wijf". Pardon? Welke uitspraken erger jij je aan? - Pagina 5 394967

Buffelkop, hoe komen ze erbij? :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: