Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke uitspraken erger jij je aan?

+44
Lenthe
Monte
Ibbeltje
Caroow
SuperGrover
Dennenappel
SarahKey
Sweety
TukTuk
Lima
Shisha
Pien
Mermaid
Minx
Zora
Sushi
SoGood
Caro
Sarah1985
RYW
bolus26
Lady4
Blond
Supertalentje
Rebecca
Tazz
loura
Tinus
Angela_1986
Rapunzel
Japie
Caresses
sanskie
Sorella
ijsjemeisje
Lady Starstruck
Twellie
Rush
Rose
Susan
Bubbelicious
Beachgirl
Lejow
SparklingEyes
48 plaatsers

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Welke uitspraken erger jij je aan? - Pagina 6 Empty Re: Welke uitspraken erger jij je aan?

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 5:13

Charlie schreef:
Pippa schreef:
Charlie schreef:
Pippa schreef:Net een jongetje (jaar of 6) op straat, toen ik langs fietste "Lelijk wijf". Pardon? laughcry

Nouja....dat had ik ook laatst....zei een jongetje 'Buffelkop' tegen me :shock: .

Ik snap niet waar die kinderen dat vandaan halen. Was sowieso een rot jochie, zie die kinderen ook altijd tegen auto's trappen en dat soort dingen, en de ouders zijn nooit te bekennen, dat is in die cultuur heel normaal hier in de stad, helaas. Hoe reageerde jij?

Ik ben heel hard doorgelopen, vond het maar een eng kereltje. Hier in de straat wonen ook twee van die draken, stonden laatst met een bal te gooien tegen onze auto, en appelsap eroverheen gegoten.

Belachelijk.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke uitspraken erger jij je aan? - Pagina 6 Empty Re: Welke uitspraken erger jij je aan?

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 5:13

Tja, geen idee hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Sushi za 14 apr 2012 - 5:14

Ik heb een collega die soms ineens midden in een gesprek met me vraagt: "Gaat ie goed?" En dan op zo'n soort bezorgde manier. De eerste keer vroeg ik: "Hoezo?" (ik dacht dat ik er misschien wel verdrietig/teleurgesteld/boos/chagrijnig uit zou zien). Ze zei toen dat ze gewoon wilde weten hoe 't gaat.

Ik vind 't gewoon irritant. Zitten we midden in een gesprek en vraagt ze ineens "gaat ie goeeeed?"... Ze doet 't bij iedereen geloof ik. Snap 't niet.

Ik zit op dit moment in de afrondende fase van mijn opleiding en als ik het daar dan over heb met een vriendin zegt ze altijd: "Gewoon afmaken die school, dan ben je er vanaf, even knallen nu!" Eh... wat denk je dat ik aan het doen ben dan?
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Zora za 14 apr 2012 - 6:09

Charlie schreef:
Pippa schreef:Net een jongetje (jaar of 6) op straat, toen ik langs fietste "Lelijk wijf". Pardon? laughcry

Nouja....dat had ik ook laatst....zei een jongetje 'Buffelkop' tegen me :shock: .

Ik vind Buffelkop eigenlijk best een grappig scheldwoord laughcry
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 6:14

Zora schreef:
Charlie schreef:

Nou, leuk dat je hier inspiratie vindt. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 6:37

Charlie schreef:Ik heb een vriend die MIJ regelmatig opbelt en dan meteen zegt: sorry ik kan niet lang praten, moet zo weg. En dan komt de vraag hoe het met mij gaat of een blablaverhaaltje, niks dringends ofzo.

Bel dan niet?
Ongeveer hetzelfde heb ik met een vriendin van mij. Ze is altijd drukdrukdruk, en als ik haar whatsapp kan ze 'niet zo lang kletsen want ik moet aan de studie/in bad' whatever. Ik begin haast te denken dat het aan mij ligt laughcry

Gast
Gast

Bericht  Caro za 14 apr 2012 - 6:40

Stofzuiger schreef:Caro: is dat zo'n rare vraag dan? Ik heb meerdere clienten die ook niet te genezen zijn, maar die wel hormonen of bestraling krijgen om te voorkomen dat de tumor groter wordt en bijv een dwarsleasie gaat veroorzaken als iemand een tumor rond het bekkengebied heeft. Dus niet gericht op genezing maar op voorkomen van verdere complicaties.
Dus kan me voorstellen dat mensen dat soort vragen stellen. Al lijkt het me als het je persoonlijk aan gaat wel zeer confronterend om iedere keer uit te moeten leggen dat het niet meer beter zal worden. Sterkte!

Gaat meer erom dat die mensen dan vragen of hij niet alsnog kans heeft overleven. Niet of en welke behandeling hij krijgt smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Minx za 14 apr 2012 - 6:54

Wat ik altijd erg irritant vind is als er een bus ofzo een ongeluk heeft gehad dat ze dan zeggen: In.... is een bus verongelukt er zijn geen doden of gewonden gevallen. En dan zit ik me al weer op te vreten dat dat niet kant.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  SoGood za 14 apr 2012 - 7:55

Wat me trouwens ook werkelijk verschrikkelijk stoort is wanneer mensen overdreven hard en aanstellerig gaan gapen. 'Wooooeeeeeegaaaaaaaaap'. Mijn ergernislevel springt dan meteen omhoog. Vreselijk! Vaak zeggen ze dan op dezelfde hoge toonhoogte erbij hoe moe ze wel niet zijn. :shock:
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Zora za 14 apr 2012 - 8:33

Charlie schreef:
Zora schreef:
Charlie schreef:

Nou, leuk dat je hier inspiratie vindt. Laughing

Yes! Komt in m'n rijtje met o.a. mafklapper. Heerlijk nerd
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 8:36

Zora schreef:
Charlie schreef:

Ik ook, ik moet er stiekem ook een beetje om lachen.

Gast
Gast

Bericht  Mermaid za 14 apr 2012 - 8:41

Mijn vriend is vaak lang weg door zn werk, krijg dan zo vaak te horen ach dan is het extra fijn als je hem weer ziet. Dat is dus niet zo, t enige is dat t afscheid altijd extra rot is.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Pien za 14 apr 2012 - 9:24

Hier op het forum kan ik me heel erg irriteren aan de uitspraak: het is toch een openbaar forum? daar mag en kan ik toch alles/ mijn mening zeggen?

Wat ik verder heel vervelend vind is dat je van veel mensen niet lang bij dingen stil mag staan, soms denk ik terug aan de ziekenhuisperiode rondom E haar geboorte. Krijg dan van mijn man vaak de opmerking: maar het gaat nu toch goed? Ja... dus!!?? Mag ik er dan niet meer aan terug dneken?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lejow za 14 apr 2012 - 9:30

Pien schreef:Hier op het forum kan ik me heel erg irriteren aan de uitspraak: het is toch een openbaar forum? daar mag en kan ik toch alles/ mijn mening zeggen?

Wat ik verder heel vervelend vind is dat je van veel mensen niet lang bij dingen stil mag staan, soms denk ik terug aan de ziekenhuisperiode rondom E haar geboorte. Krijg dan van mijn man vaak de opmerking: maar het gaat nu toch goed? Ja... dus!!?? Mag ik er dan niet meer aan terug dneken?

Oeh ja.. die ken ik inderdaad..
Dat wil nog niet zeggen dat alles afgesloten en vergeten is...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 9:51

Ik erger me aan mensen die een 'rugzakje' hebben (als in veel hebben meegemaakt). Sowieso eigenlijk aan mensen die blijven benadrukken dat ze zoveel hebben meegemaakt in hun leven (en ik niet)... Ja misschien heb ik wel minder meegemaakt of misschien loop ik er gewoon een stuk minder mee te koop...

Ik erger me ook aan mensen die bijna alle woorden verkleinen.. Brr..

Gast
Gast

Bericht  Shisha za 14 apr 2012 - 11:27

'Ach dat kun jij toch wel hebben want jij bent zo slank.' als ik een keertje geen friet op het werk neem ofzo. Alsof ik alles kan eten wat los en vast zit omdat ik slank ben.

Oh en ook zoiets wanneer ik ga sporten: "Dat heb jij toch niet nodig!"

Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Lima za 14 apr 2012 - 11:34

Op facebook, als iemand een foto plaats met een baby dat er dan altijd wel iemand reageerd met: Staat je goed.

Ik heb voor mijn verjaardag enorm veel vreetwerk gekregen. Als ik dat dan zeg, dan krijg ik de opmerking; ja maar jij kan het hebben. Nou en ik hoef toch geen kilo's suiker naar binnen te werken omdat ik toevallig slank ben.
Lima
Lima
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:48

Lima schreef:Op facebook, als iemand een foto plaats met een baby dat er dan altijd wel iemand reageerd met: Staat je goed.

Ik heb voor mijn verjaardag enorm veel vreetwerk gekregen. Als ik dat dan zeg, dan krijg ik de opmerking; ja maar jij kan het hebben. Nou en ik hoef toch geen kilo's suiker naar binnen te werken omdat ik toevallig slank ben.

Beide ook op mij van toepassing. Superirritant!

Gast
Gast

Bericht  TukTuk za 14 apr 2012 - 22:50

Lizardje schreef:Mijn vriend is vaak lang weg door zn werk, krijg dan zo vaak te horen ach dan is het extra fijn als je hem weer ziet. Dat is dus niet zo, t enige is dat t afscheid altijd extra rot is.

Ben ik niet helemaal met je eens.. Ja het afscheid is inderdaad rot, maar het is ook wel heel fijn om elkaar dan weer te zien. Maar dat merk je pas als je wel dag in dag uit met elkaar samen bent.

Nu weet ik natuurlijk niet hoelang jouw vriend dan vaak weg is, dus misschien is het niet vergelijkbaar met mijn situatie smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Mermaid za 14 apr 2012 - 23:09

Hij is 4 maanden weg, 2 maanden thuis. Nu is het nog niet voor gekomen dat ik hem 4 maanden niet heb gezien 1 1/2 maand hooguit. Maar is ie thuis zijn we dus wel dag in dag uit samen en dan ben ik altijd net zo blij hem weer te zien na een paar uur als nu na een paar weken.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  TukTuk za 14 apr 2012 - 23:12

Lizardje schreef:Hij is 4 maanden weg, 2 maanden thuis. Nu is het nog niet voor gekomen dat ik hem 4 maanden niet heb gezien 1 1/2 maand hooguit. Maar is ie thuis zijn we dus wel dag in dag uit samen en dan ben ik altijd net zo blij hem weer te zien na een paar uur als nu na een paar weken.

Ah ja dan is onze situatie inderdaad niet te vergelijken, sorry! smile Ik ben iedere week 5 dagen weg, 2 dagen thuis, en het afscheid went wel, is nooit leuk, maar ben wel altijd enorm blij als ik hem dan weer zie. Maar 4 maanden is inderdaad wel heel lang Sad
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Sweety za 14 apr 2012 - 23:25

Charlie schreef:
Ik ben heel hard doorgelopen, vond het maar een eng kereltje. Hier in de straat wonen ook twee van die draken, stonden laatst met een bal te gooien tegen onze auto, en appelsap eroverheen gegoten.
Daar zeggen jullie dan toch wel wat van als dat gebeurt en je ziet het? Zowel tegen de kinderen als tegen de ouders?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 23:30

Sweety schreef:
Charlie schreef:
Daar zeggen jullie dan toch wel wat van als dat gebeurt en je ziet het? Zowel tegen de kinderen als tegen de ouders?

Als ze appelsap over mijn auto zouden gooien, dan grijp ik ze in het nekvel! Oehhh... alleen bij het lezen al, gaan mijn nekharen overeind staan Mad

Gast
Gast

Bericht  Sweety za 14 apr 2012 - 23:35

Youandi schreef:
Sweety schreef:
Charlie schreef:

Als ze appelsap over mijn auto zouden gooien, dan grijp ik ze in het nekvel! Oehhh... alleen bij het lezen al, gaan mijn nekharen overeind staan Mad
Ja ik ook, zelfs als ze met een bal gaan gooien tegen de auto. Tijdje terug stonden de vriendjes van het buurmeisje van mijn ouders tegen onze auto aan. Heb het even aangekeken maar ben toch naar buiten gegaan en heb gevraagd of ze niet tegen de auto wilde gaan leunen en hangen. Ze boden hun excuses aan en gingen op het pleintje hangen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mermaid za 14 apr 2012 - 23:58

AngelNyn schreef:
Lizardje schreef:Hij is 4 maanden weg, 2 maanden thuis. Nu is het nog niet voor gekomen dat ik hem 4 maanden niet heb gezien 1 1/2 maand hooguit. Maar is ie thuis zijn we dus wel dag in dag uit samen en dan ben ik altijd net zo blij hem weer te zien na een paar uur als nu na een paar weken.

Ah ja dan is onze situatie inderdaad niet te vergelijken, sorry! Welke uitspraken erger jij je aan? - Pagina 6 561177 Ik ben iedere week 5 dagen weg, 2 dagen thuis, en het afscheid went wel, is nooit leuk, maar ben wel altijd enorm blij als ik hem dan weer zie. Maar 4 maanden is inderdaad wel heel lang Sad

Ik ben ook enorm blij om hem weer te zien als ie terug komt van de kapper bijvoorbeeld :P zal dan ook wel komen omdat ik hem niet vaak kan zien. Maar nee was t bij ons maar zo dat we elkaar nog wel elke week konden zien, ach als ie nu thuis is is ie ook fulltime thuis of ik ben fulltime bij hem op zn werk. Wat t afscheid denk ik vooral lastig maakt is denk ik dat hij vrij geïsoleerd zit. we bellen 1 keer per week, mailen proberen we elke dag maar is soms ook niet meer dan een paar regels. dus tuurlijk is het dan fijn als ik hem weer normaal kan zien enzo, maar extra fijn? nee dat is t voor mij totaal niet.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: