Welke uitspraken erger jij je aan?
+44
Lenthe
Monte
Ibbeltje
Caroow
SuperGrover
Dennenappel
SarahKey
Sweety
TukTuk
Lima
Shisha
Pien
Mermaid
Minx
Zora
Sushi
SoGood
Caro
Sarah1985
RYW
bolus26
Lady4
Blond
Supertalentje
Rebecca
Tazz
loura
Tinus
Angela_1986
Rapunzel
Japie
Caresses
sanskie
Sorella
ijsjemeisje
Lady Starstruck
Twellie
Rush
Rose
Susan
Bubbelicious
Beachgirl
Lejow
SparklingEyes
48 plaatsers
Pagina 8 van 10
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Welke uitspraken erger jij je aan?
Susan schreef:Volgens mij iets van Niet-Ongesteldheids Dag of Niet Ongesteld Dag of zo.
Ah ok!
Gast- Gast
Raar hoor, ik zou terug smsen 'waarom lach je?'Youandi schreef:Carrie schreef:Sogood schreef:Aan mijn vriendin, die ene waar ik al een topic over had geopend. Niet aan haar uitspraken (of eigenlijk wel.. "mij/me telefoon" overal 'eej' achterplakken.. "Leuk eej" ) maar voornamelijk dat ze om alles lacht.
Ik: "Ik zet even mijn zonnebril op"
Zij: "Haha"
Haha raar is dat he? Ik heb zo'n collega. Wij kunnen ons bureau zelf in hoogte verstellen en aan de hand van de hoogte van mijn hakken stel ik mijn bureau elke dag bij, anders krijg ik last van mijn rug. En als ik dat ding dus verstel, begint zij altijd te lachen. Heel apart.
Ik had het vanmiddag nog.
Een vriendin smst: ga je vanavond mee even een drankje doen in S.?
Ik stuur terug: nee, ik ga vroeg op bed. Slaap al een paar nachten slecht. Ik voel me beroerd.
Vriendin smst: haha
...... sorry???
Gast- Gast
Ik zie het soms ook op Facebook, dan heeft iemand een vreselijk verdrietig en tragisch bericht gepost en dan staat eronder: 'Loes Jansen vindt dit leuk'. Dat snap ik écht niet, je ziet toch wel waar je op klikt, en als je per ongeluk op 'vind ik leuk' klikt dan haal je dat toch zo snel mogelijk weer weg?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Monte schreef:Hier op het forum erger ik me vreselijk aan de uitspraak '' mijn ei'' voor de ovulatie. Elke keer als ik het lees krijg ik er kriebels van. Het is ook net alsof je een kip bent, zo stom vind ik het staan.
'Heb jij je ei al gehad?'
Ja, hij ligt nu op de bank, waarop ik met een dekentje over er op zit te broeden
Gast- Gast
Dat vind ik ook vreselijk inderdaad ja, je ei. Ik zie dan ook echt zo'n kippenei voor me. Hoeveel moeite is het om gewoon 'eisprong' te typen, denk ik dan.
Susan- Lady Post-a-lot
Ja inderdaad vreselijk die uitspraak, maar die komt hier op het forum heel veel voor.Youandi schreef:Monte schreef:Hier op het forum erger ik me vreselijk aan de uitspraak '' mijn ei'' voor de ovulatie. Elke keer als ik het lees krijg ik er kriebels van. Het is ook net alsof je een kip bent, zo stom vind ik het staan.
Ja, hij ligt nu op de bank, waarop ik met een dekentje over er op zit te broeden
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Carrie schreef:Raar hoor, ik zou terug smsen 'waarom lach je?'Youandi schreef:Carrie schreef:Sogood schreef:Aan mijn vriendin, die ene waar ik al een topic over had geopend. Niet aan haar uitspraken (of eigenlijk wel.. "mij/me telefoon" overal 'eej' achterplakken.. "Leuk eej" ) maar voornamelijk dat ze om alles lacht.
Ik: "Ik zet even mijn zonnebril op"
Zij: "Haha"
Haha raar is dat he? Ik heb zo'n collega. Wij kunnen ons bureau zelf in hoogte verstellen en aan de hand van de hoogte van mijn hakken stel ik mijn bureau elke dag bij, anders krijg ik last van mijn rug. En als ik dat ding dus verstel, begint zij altijd te lachen. Heel apart.
Ik had het vanmiddag nog.
Een vriendin smst: ga je vanavond mee even een drankje doen in S.?
Ik stuur terug: nee, ik ga vroeg op bed. Slaap al een paar nachten slecht. Ik voel me beroerd.
Vriendin smst: haha
...... sorry???
Ik heb terug gestuurd: Zo leuk is het niet. Ik kan de slaap 's nachts echt niet vatten.
Gast- Gast
Nou nog liever, ovulatie.Susan schreef:Dat vind ik ook vreselijk inderdaad ja, je ei. Ik zie dan ook echt zo'n kippenei voor me. Hoeveel moeite is het om gewoon 'eisprong' te typen, denk ik dan.
Monte- Ratel
Ja, maar goed, stel dat je al ei hebt ingetypt, dan kun je er best even sprong achteraan typen
Susan- Lady Post-a-lot
Dat is waar, dat staat al stukken beter als ''mijn ei''.
Monte- Ratel
Monte schreef:Ja inderdaad vreselijk die uitspraak, maar die komt hier op het forum heel veel voor.Youandi schreef:Monte schreef:Hier op het forum erger ik me vreselijk aan de uitspraak '' mijn ei'' voor de ovulatie. Elke keer als ik het lees krijg ik er kriebels van. Het is ook net alsof je een kip bent, zo stom vind ik het staan.
Kende die nog niet, maar die is wel irritant ja..
waar ik wel echt de kriebels van krijg zijn die tickers of tekstjes die aangeven hoeveelste dag van de cyclus iemand zit etc.. prima dat je er mee bezig bent maar ik hoef toch niet te weten wanneer iemand op haar meest vruchtbaar is.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Susan schreef:RYW schreef:Desalnietteplus
Out of the box denken
Een vraag 'even parkeren'
Euries
Foutje, bedankt!
Goeiemoggel (kan je eeeecht niet meer mee wegkomen...)
Ik ken 'm als desalwelteplus.
Aanvulling:
Comfortzone
Dinnetje
Al die zwangerschapstermen als NOD, ongie, vlos, klussen, babydancen, et cetera
Enten (in plaats van inenten)
Cocoonen
Je ding doen
'ik heb je gehoord'
Drukken
Bips
Die zwangerschapstermen zijn inderdaad ook jeukwaardig. Ik had eerder ook al 'ei' em 'klussen' staan, maar die anderen die jij noemt zijn net zo tenenkrommend ja.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Lizardje schreef:Monte schreef:Ja inderdaad vreselijk die uitspraak, maar die komt hier op het forum heel veel voor.Youandi schreef:Monte schreef:Hier op het forum erger ik me vreselijk aan de uitspraak '' mijn ei'' voor de ovulatie. Elke keer als ik het lees krijg ik er kriebels van. Het is ook net alsof je een kip bent, zo stom vind ik het staan.
waar ik wel echt de kriebels van krijg zijn die tickers of tekstjes die aangeven hoeveelste dag van de cyclus iemand zit etc.. prima dat je er mee bezig bent maar ik hoef toch niet te weten wanneer iemand op haar meest vruchtbaar is.
Dat vind ik ook erg ver gaan. Dat kun je ook in een dagboek zetten.
Gast- Gast
Youandi schreef:
Ik heb terug gestuurd: Zo leuk is het niet. Ik kan de slaap 's nachts echt niet vatten.
Wat zei ze toen?
Gast- Gast
Daar erger ik me totaal niet aan en zou het juist heel handig vinden als ik zwanger zou willen worden. Dan heb je het digitaal en elke dag verspringt het automatisch, erg handig. Ik zie ook niet in waarom dat eigenlijk irritanter is dan iemand die en ticker heeft met getrouwd, zwanger of vakantie.Lizardje schreef:Monte schreef:Ja inderdaad vreselijk die uitspraak, maar die komt hier op het forum heel veel voor.Youandi schreef:Monte schreef:Hier op het forum erger ik me vreselijk aan de uitspraak '' mijn ei'' voor de ovulatie. Elke keer als ik het lees krijg ik er kriebels van. Het is ook net alsof je een kip bent, zo stom vind ik het staan.
Monte- Ratel
"Je hebt geen honger, je hebt trek" (ik heb na een halve dag niet-eten wél honger)
Iemand die over een baby praat: "Ons prinsesje" "Mijn mannetje" etc. maar de ergste: "Ons wondertje" (ik mis de *braak*-smile)
Iemand die over een baby praat: "Ons prinsesje" "Mijn mannetje" etc. maar de ergste: "Ons wondertje" (ik mis de *braak*-smile)
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ons wondertje (zegt Lenthe hierboven ook)
M'n ei
Klussen
NOD en al die andere zwangerschapstermen.
'Een drankje doen'
Jasje-dasje
'Een stukje'
SOG-gen
M'n ei
Klussen
NOD en al die andere zwangerschapstermen.
'Een drankje doen'
Jasje-dasje
'Een stukje'
SOG-gen
Gast- Gast
Wat is 'SOG-gen'?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
StudieOntwijkendGedrag. Bijvoorbeeld: Ik ben aan het SOG-gen. (Schrijf je dat wel zo?)Stylegirl schreef:Wat is 'SOG-gen'?
Gast- Gast
Het was de eerste ronde raak.
Of ook heel erg: slagroomtieten.
Susan- Lady Post-a-lot
Carrie schreef:Youandi schreef:
Wat zei ze toen?
Ze stuurde een begripvolle reactie.
Maar ik snap die 'haha' nog steeds niet. Maar ach, laat maar, denk ik dan. Sommige mensen begrijpen taal nu eenmaal niet zo goed
Gast- Gast
Monte schreef:Daar erger ik me totaal niet aan en zou het juist heel handig vinden als ik zwanger zou willen worden. Dan heb je het digitaal en elke dag verspringt het automatisch, erg handig. Ik zie ook niet in waarom dat eigenlijk irritanter is dan iemand die en ticker heeft met getrouwd, zwanger of vakantie.Lizardje schreef:Monte schreef:Ja inderdaad vreselijk die uitspraak, maar die komt hier op het forum heel veel voor.Youandi schreef:Monte schreef:Hier op het forum erger ik me vreselijk aan de uitspraak '' mijn ei'' voor de ovulatie. Elke keer als ik het lees krijg ik er kriebels van. Het is ook net alsof je een kip bent, zo stom vind ik het staan.
Ik vind tickers sowieso irritant maar dit is wat intiemer ofzo. Of het is mijn vunzige hoofd die dan de link legt 'o dan moeten ze die dag seksen' Dat hoef ik toch allemaal niet te weten?
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik heb dat nooit gezegd hoor (was het maar zo...) maar wat is daar irritant aan?Susan schreef:Het was de eerste ronde raak.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Susan schreef:Het was de eerste ronde raak.
Hoe zou je het dan noemen dan?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik vind het gewoon raar klinken, alsof het een wedstrijdje is of zo.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke uitspraken?
» Irritante uitspraken
» Grappige/domme uitspraken
» Lieve uitspraken.
» Leuke uitspraken!
» Irritante uitspraken