Welke uitspraken erger jij je aan?
+44
Lenthe
Monte
Ibbeltje
Caroow
SuperGrover
Dennenappel
SarahKey
Sweety
TukTuk
Lima
Shisha
Pien
Mermaid
Minx
Zora
Sushi
SoGood
Caro
Sarah1985
RYW
bolus26
Lady4
Blond
Supertalentje
Rebecca
Tazz
loura
Tinus
Angela_1986
Rapunzel
Japie
Caresses
sanskie
Sorella
ijsjemeisje
Lady Starstruck
Twellie
Rush
Rose
Susan
Bubbelicious
Beachgirl
Lejow
SparklingEyes
48 plaatsers
Pagina 2 van 10
Pagina 2 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Welke uitspraken erger jij je aan?
Youandi schreef:De opmerkingen:
'Leerkrachten hebben áltijd vakantie'.
'Paardrijden is geen sport'.
'Je moet meer eten, want je bent zo mager'.
'Wat zie je wit. Ben je ziek? Ik zou toch eens langs de dokter gaan'.....
Die mensen nodig ik graag uit om een weekje of twee mee te gaan'op vakantie'
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
´Wanneer ben jij eens aan de beurt?´ in de zin van kinderen
´Wanneer gaat het bij jullie eens gebeuren?´ in de zin van trouwen
Ook gaat er regelmatig een verhaal rond dat ik zwanger ben, dan ben ik weer eens bij mijn nicht in de baby winkel geweest
´Wanneer gaat het bij jullie eens gebeuren?´ in de zin van trouwen
Ook gaat er regelmatig een verhaal rond dat ik zwanger ben, dan ben ik weer eens bij mijn nicht in de baby winkel geweest
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Youandi schreef:De opmerkingen:
Ik weet wel dat het onzin is, maar stiekem vind ik dat ook haha.
Ik ga even nadenken over uitspraken waar ik me aan erger.
Gast- Gast
Afgelopen week had ik een serieus gesprek met een vriend en op het eind zei hij:"Ik had het echt met je te doen". Nou lekker dan. Medelijden heb ik helemaal niets aan.
Het was vast lief bedoeld, maar het schoot me zo verschrikkelijk in het verkeerde keelgat.
Het was vast lief bedoeld, maar het schoot me zo verschrikkelijk in het verkeerde keelgat.
Gast- Gast
Maura schreef:Afgelopen week had ik een serieus gesprek met een vriend en op het eind zei hij:"Ik had het echt met je te doen". Nou lekker dan. Medelijden heb ik helemaal niets aan.
Daar kun je idd echt niks mee
SparklingEyes- Prater
De uitspraken die ik in dit topic lees, zijn toch over het algemeen gewoon goed bedoeld? Zelf erger ik me eigenlijk alleen aan uitspraken die kwaad bedoeld zijn, niet iedereen kan de perfecte woorden voor een ander vinden in een bepaalde situatie.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Powerbabe schreef:Youandi schreef:De opmerkingen:
Voel jij je spieren maar eens na alleen al een kort ritje
Mijn man vond dit trouwens ook, tótdat ik eens op hem ging zitten (a la stoeien) en hem fijnkneep met mijn benen Dat had ie niet verwacht
Gast- Gast
Vaak zijn opmerkingen ook niet verkeerd bedoelt, maar dat wil niet zeggen dat mensen er niks mee kunnen, al te vaak gehoord hebben en zich er dus aan irriteren.. Sommige van de uitspraken zijn echt dooddoeners en sommigen zelfs kwetsend, hoe goed bedoeld ook.
SparklingEyes- Prater
Youandi schreef:Powerbabe schreef:Youandi schreef:De opmerkingen:
Voel jij je spieren maar eens na alleen al een kort ritje
Mijn man vond dit trouwens ook, tótdat ik eens op hem ging zitten (a la stoeien) en hem fijnkneep met mijn benen Dat had ie niet verwacht
SparklingEyes- Prater
Ja, is dat echt een nare vraag Lejow, als mensen vroegen wanneer ze naar huis mocht? Ik zie 'm niet zo, ik had die vraag dus ook kunnen stellen:oops:
Waar ik me aan kan ergeren
'Je hebt geen honger, kinderen in Afrika hebben honger'
'Het is maar haar!' of 'joh, dat groeit zo weer aan' als mijn haar weer eens verknipt was bij de kapper Voor mij is mijn haar heel belangrijk, en je ziet niet zo snel dat mijn haar groeit i.v.m. mijn krullen.
Waar ik me aan kan ergeren
'Je hebt geen honger, kinderen in Afrika hebben honger'
'Het is maar haar!' of 'joh, dat groeit zo weer aan' als mijn haar weer eens verknipt was bij de kapper Voor mij is mijn haar heel belangrijk, en je ziet niet zo snel dat mijn haar groeit i.v.m. mijn krullen.
Gast- Gast
SparklingEyes schreef:Youandi schreef:De opmerkingen:
'Leerkrachten hebben áltijd vakantie'.
'Je moet meer eten, want je bent zo mager'.
'Wat zie je wit. Ben je ziek? Ik zou toch eens langs de dokter gaan'.....
Die mensen nodig ik graag uit om een weekje of twee mee te gaan'op vakantie'
Ook die ja inderdaad
En daarnaast : 'Jullie zitten lekker de hele dag in de zon op het randje van de zandbak'
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Tuinstoel schreef:De uitspraken die ik in dit topic lees, zijn toch over het algemeen gewoon goed bedoeld? Zelf erger ik me eigenlijk alleen aan uitspraken die kwaad bedoeld zijn, niet iedereen kan de perfecte woorden voor een ander vinden in een bepaalde situatie.
Dat vind ik eigenlijk wel mooi gezegd. Inderdaad, soms weten mensen niet goed wat ze moeten zeggen, maar proberen op hun manier te laten weten dat ze me je mee leven.
Gast- Gast
Als ik vertel dat, zoals het nu staat, we later geen kinderen willen:
'Ohh, maar dat komt nog wel, wacht maar tot het gaat kriebelen.'
Laatst aangepast door Joan op vr 13 apr 2012 - 2:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Tuinstoel schreef:De uitspraken die ik in dit topic lees, zijn toch over het algemeen gewoon goed bedoeld? Zelf erger ik me eigenlijk alleen aan uitspraken die kwaad bedoeld zijn, niet iedereen kan de perfecte woorden voor een ander vinden in een bepaalde situatie.
Ja, maar ik neem aan dat iedereen zich ergert aan uitspraken die kwaad bedoeld zijn, het gaat het er nu om wat je persoonlijk irritante opmerkingen vindt. Ook al is het goedbedoeld, daarom mag je er toch wel gewoon niks mee kunnen en het diep van binnen een beetje irritant vinden? Ik ben geen heilige of zo.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Joan schreef:Als ik verteld dat, zoals het nu staat, we later geen kinderen willen:
Dat hebben ze tegen mij toen ik zei dat ik geen kinderen wilde nooit gezegd. Lijkt me ook best vervelend (en, ik ben bijgedraaid, haha)
Gast- Gast
Susan schreef:Tuinstoel schreef:De uitspraken die ik in dit topic lees, zijn toch over het algemeen gewoon goed bedoeld? Zelf erger ik me eigenlijk alleen aan uitspraken die kwaad bedoeld zijn, niet iedereen kan de perfecte woorden voor een ander vinden in een bepaalde situatie.
Ja, maar ik neem aan dat iedereen zich ergert aan uitspraken die kwaad bedoeld zijn, het gaat het er nu om wat je persoonlijk irritante opmerkingen vindt. Ook al is het goedbedoeld, daarom mag je er toch wel gewoon niks mee kunnen en het diep van binnen een beetje irritant vinden? Ik ben geen heilige of zo.
Niet? Ja dat is ook weer zo, vanbinnen kun je bepaalde opmerkingen stront irritant vinden.
Gast- Gast
Er zijn trouwens zat dingen die me irriteren of op een vervelende manier raken en die ik voor mezelf houd of alleen deel met mensen van wie ik weet dat ze het snappen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Toen mijn vader net was overleden kreeg ik de opmerking: "ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta". Het kwam echt zo op mij over jij hebt dit gelukkig wel en ik lekker niet.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Joan schreef:Als ik vertel dat, zoals het nu staat, we later geen kinderen willen:
Dat zeggen onze ouders ook. En niet alleen onze ouders trouwens. Eigenlijk iedereen om ons heen die kinderen hebben.
Ik voel nog steeds geen enkele kriebel
Gast- Gast
Stom is dat hé. Als een meisje van vijftien zegt, 'ik wil later moeder worden', dan hoor je niemand. Maar als een vrouw van in de twintig zegt daar (nog) niets voor de voelen, dan is het allemaal maar gek en komt het nog wel..Youandi schreef:Joan schreef:Als ik vertel dat, zoals het nu staat, we later geen kinderen willen:
Dat zeggen onze ouders ook. En niet alleen onze ouders trouwens. Eigenlijk iedereen om ons heen die kinderen hebben.
Gast- Gast
ik vind het ook vreselijk als mensen zeggen: hoe kan zo'n meid als jou nou nog vrijgezel zijn?
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Inderdaad dat paardrijden geen sport is.. Nee, die spieren bij mijn buik, armen, billen en benen zijn aan komen waaien.
Wat ik ook erg vervelend vind is dat mensen in het voorbijgaan vragen 'alles goed?'. Je kan dan niet anders antwoorden dan 'ja hoor, met jou?' omdat ze dan al weer halverwege de straat zijn. Ik doe dat zelf nooit, als ik aan iemand vraag hoe het gaat doe ik dat uit belangstelling en omdat ik het antwoord wil horen, niet omdat je dat nou eenmaal vraagt als je elkaar tegenkomt.
Wat ik ook erg vervelend vind is dat mensen in het voorbijgaan vragen 'alles goed?'. Je kan dan niet anders antwoorden dan 'ja hoor, met jou?' omdat ze dan al weer halverwege de straat zijn. Ik doe dat zelf nooit, als ik aan iemand vraag hoe het gaat doe ik dat uit belangstelling en omdat ik het antwoord wil horen, niet omdat je dat nou eenmaal vraagt als je elkaar tegenkomt.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Joan schreef:Stom is dat hé. Als een meisje van vijftien zegt, 'ik wil later moeder worden', dan hoor je niemand. Maar als een vrouw van in de twintig zegt daar (nog) niets voor de voelen, dan is het allemaal maar gek en komt het nog wel..Youandi schreef:Joan schreef:Als ik vertel dat, zoals het nu staat, we later geen kinderen willen:
Oooh brrr die opmerkingen vind ik ook vreselijk. Bij mij dringen sommige mensen zich gewoon op. Zo van: "je moet echt kinderen nemen hoor, je zou een uitstekende moeder zijn. Neem ze nu maar snel". Dan denk ik, ik MOET helemaal niks dat maak ik zelf wel uit.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Doedel schreef:Ach jouw tijd komt nog wel.... Donder op, welke tijd?
Jaaa, inderdaad. Lees of hoor dat ook wel eens dat iemand dat tegen een ander zegt. Snap ik ook niet zo goed.
Een uitspraak waar ik me nu aan erger en die ik ook al in een ander topic heb genoemd is: ''Als het maar gezond is''.
Gast- Gast
Pagina 2 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke uitspraken?
» Irritante uitspraken
» Grappige/domme uitspraken
» Lieve uitspraken.
» Leuke uitspraken!
» Irritante uitspraken
» Grappige/domme uitspraken
» Lieve uitspraken.
» Leuke uitspraken!