Welke uitspraken erger jij je aan?
+44
Lenthe
Monte
Ibbeltje
Caroow
SuperGrover
Dennenappel
SarahKey
Sweety
TukTuk
Lima
Shisha
Pien
Mermaid
Minx
Zora
Sushi
SoGood
Caro
Sarah1985
RYW
bolus26
Lady4
Blond
Supertalentje
Rebecca
Tazz
loura
Tinus
Angela_1986
Rapunzel
Japie
Caresses
sanskie
Sorella
ijsjemeisje
Lady Starstruck
Twellie
Rush
Rose
Susan
Bubbelicious
Beachgirl
Lejow
SparklingEyes
48 plaatsers
Pagina 1 van 10
Pagina 1 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Welke uitspraken erger jij je aan?
Je kent het wel, mensen maken een opmerking of je leest ergens een zin waar je kippenvel van krijgt ( in de negatieve zin van het woord).
Ik heb dit bij het lezen of horen van de woorden geestelijk gehandicapt
Daar kan ik me echt zo kwaad om maken. Met de geest van mensen is niets mis! Ze zijn verstandelijk beperkt / gehandicapt.
Een iets minder zware, maar echte dooddoener: het komt allemaal wel goed joh
Aan welke uitspraken erger / irriteer jij je?
Ik heb dit bij het lezen of horen van de woorden geestelijk gehandicapt
Daar kan ik me echt zo kwaad om maken. Met de geest van mensen is niets mis! Ze zijn verstandelijk beperkt / gehandicapt.
Een iets minder zware, maar echte dooddoener: het komt allemaal wel goed joh
Aan welke uitspraken erger / irriteer jij je?
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Welke uitspraken erger jij je aan?
Volgens mij is geestelijk gehandicapt toch gewoon een normale term? Ja, je zegt tegenwoordig verstandelijk beperkt, maar leg mij het verschil tussen je geest en je intelligentie eens uit dan?
Gast- Gast
- Een week nadat B geboren was: En wanneer mag ze nou naar huis?
- Joh, jullie kunnen de nachten nu nog lekker doorslapen, nu ze in het ziekenhuis ligt, geniet er maar van!
- Pietje van de buren is geboren met 28 weken en moet je die nu zien, dat is een booooom van een vent!
- Nu is ze thuis, dus is alles toch gewoon weer goed?
Frustratie? Nee hoor.. haha
- Joh, jullie kunnen de nachten nu nog lekker doorslapen, nu ze in het ziekenhuis ligt, geniet er maar van!
- Pietje van de buren is geboren met 28 weken en moet je die nu zien, dat is een booooom van een vent!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Mensen die als ze horen dat ik met een streng dieet bezig ben zeggen: "Ah joh meid, je moet gewoon lekker gezond eten en veel sporten, dan val je ook heus wel af!!"
Niet wetende hoeveel manieren van eten en sporten en andere dieten ik al geprobeerd heb....
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Een zinsconstructie waarin voorkomt: 'die buitenlanders' als het gaat om mensen met een etnische achtergrond die niet hetzelfde is als die van de spreker.
'Ik hou van lekker eten' - wie niet? Niet lekker eten is niemand dol op, lijkt me. Ook al snap ik heus wel dat er aan ongezond voedsel wordt gerefereerd.
Inkoppertje: aan welke uitspraken irriteer jij je. ;-)
'Ik hou van lekker eten' - wie niet? Niet lekker eten is niemand dol op, lijkt me. Ook al snap ik heus wel dat er aan ongezond voedsel wordt gerefereerd.
Inkoppertje: aan welke uitspraken irriteer jij je. ;-)
Gast- Gast
Beachgirl_24 schreef:Mensen die als ze horen dat ik met een streng dieet bezig ben zeggen: "Ah joh meid, je moet gewoon lekker gezond eten en veel sporten, dan val je ook heus wel af!!"Niet wetende hoeveel manieren van eten en sporten en andere dieten ik al geprobeerd heb....
En toch hebben ze gelijk, ongeacht hoeveel je al geprobeerd hebt. Strenge dieten werken nou eenmaal niet. Ja, je stofwisseling om zeep te helpen.
Gast- Gast
Soms gebruiken mensen wel eens compleet verkeerde uitdrukkingen of woorden in een zin. Dan hebben ze die ergens opgepikt, maar passen ze vervolgens verkeerd toe. Ik kan zo niet op voorbeelden komen, jammer genoeg.
Een vriendin van mij heeft ook wel zulke neigingen. Maar bij haar vind ik het juist wel schattig.
Een vriendin van mij heeft ook wel zulke neigingen. Maar bij haar vind ik het juist wel schattig.
Gast- Gast
Lejow schreef:- Een week nadat B geboren was: En wanneer mag ze nou naar huis?
Oh, ook allemaal gehoord...
Maar dat van die 'Pietje van de Buren' vond ik nooit erg. Juist fijn, voorbeelden van mensen bij wie het goedgekomen is. Op internet lees je toch alleen de nare verhalen. En ik gebruik mijn zoon tegenwoordig als voorbeeld Want met hem is het ook allemaal goedgekomen.
Gast- Gast
Ik hoorde gisteren iets, maar daar heb ik me niet aan geërgerd. Ik moest er wel om lachen. Iemand zei tegen mij: hou je borst maar vast in plaats maak je borst maar nat, of hou je hart maar vast
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, het is misschien wel waar Euc, maar ik had zo iets van dat is fijn, maar wordt onze situatie toch niet beter van .
Met welke termijn waren jouw kids nou ook alweer geboren?
Lejow- Lady Post-a-lot
Eucalypta schreef:Beachgirl_24 schreef:Mensen die als ze horen dat ik met een streng dieet bezig ben zeggen: "Ah joh meid, je moet gewoon lekker gezond eten en veel sporten, dan val je ook heus wel af!!"Niet wetende hoeveel manieren van eten en sporten en andere dieten ik al geprobeerd heb....
En toch hebben ze gelijk, ongeacht hoeveel je al geprobeerd hebt. Strenge dieten werken nou eenmaal niet. Ja, je stofwisseling om zeep te helpen.
Dat is jouw mening. Maar je weet verder niks van mij als persoon en over mijn gezondheid en de oorzaken van mijn overgewicht, dus ik vind dat je daar eerst naar moet kijken.
Beachgirl- Kletskop
Lejow schreef:Ja, het is misschien wel waar Euc, maar ik had zo iets van dat is fijn, maar wordt onze situatie toch niet beter van .
Ik snap je wel, hoor. Ik had dat ook altijd met opmerkingen als 'het neefje van mijn vriend praatte ook pas met twee/drie/vier/vijf, maar wel meteen in volzinnen'. Ook goedbedoeld, maar op een gegeven moment word je er gek van.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Beachgirl_24 schreef:Eucalypta schreef:Beachgirl_24 schreef:Mensen die als ze horen dat ik met een streng dieet bezig ben zeggen: "Ah joh meid, je moet gewoon lekker gezond eten en veel sporten, dan val je ook heus wel af!!"Niet wetende hoeveel manieren van eten en sporten en andere dieten ik al geprobeerd heb....
Dat is jouw mening. Maar je weet verder niks van mij als persoon en over mijn gezondheid en de oorzaken van mijn overgewicht, dus ik vind dat je daar eerst naar moet kijken.
Nee hoor. Tenzij je dieet door een arts is aangeraden wegens specifieke klachten of oorzaken is het nou eenmaal zo dat je van dieten overgewicht krijgt.
Gast- Gast
Lejow schreef:Ja, het is misschien wel waar Euc, maar ik had zo iets van dat is fijn, maar wordt onze situatie toch niet beter van .
De oudste met 38 weken, maar die was maar 2100 gram. En de jongste met 30 weken precies, die was 1050 gram.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Lejow schreef:Ja, het is misschien wel waar Euc, maar ik had zo iets van dat is fijn, maar wordt onze situatie toch niet beter van .
De oudste met 38 weken, maar die was maar 2100 gram. En de jongste met 30 weken precies, die was 1050 gram.
Beide dysmatuur dus!
Oh nog een: Je bevalling is zeker een makkie geweest, met zo'n klein kindje.
Lejow- Lady Post-a-lot
´Het komt allemaal wel weer goed/ op zijn pootjes terecht´
Dat weet ik zelf ook wel maar daar heb ik nu niks aan
Dat weet ik zelf ook wel maar daar heb ik nu niks aan
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Eucalypta schreef:Volgens mij is geestelijk gehandicapt toch gewoon een normale term? Ja, je zegt tegenwoordig verstandelijk beperkt, maar leg mij het verschil tussen je geest en je intelligentie eens uit dan?
In mijn ogen is je geest wie je bent, het wezenlijke van je zijn.
Je verstand is in mijn ogen je kennis, je hersenen.
Ik heb in mijn jeugd al geleerd dag het verstandelijk gehandicapt is, er wordt veel gezegd geestelijk omdat men dat blijkbaar knder 1 noemer plaatst.
Het gaat me er niet om of iets goed of fout is...
SparklingEyes- Prater
+1Beachgirl_24 schreef:Eucalypta schreef:Beachgirl_24 schreef:Mensen die als ze horen dat ik met een streng dieet bezig ben zeggen: "Ah joh meid, je moet gewoon lekker gezond eten en veel sporten, dan val je ook heus wel af!!"Niet wetende hoeveel manieren van eten en sporten en andere dieten ik al geprobeerd heb....
SparklingEyes- Prater
Eucalypta schreef:Beachgirl_24 schreef:Eucalypta schreef:Beachgirl_24 schreef:Mensen die als ze horen dat ik met een streng dieet bezig ben zeggen: "Ah joh meid, je moet gewoon lekker gezond eten en veel sporten, dan val je ook heus wel af!!"Niet wetende hoeveel manieren van eten en sporten en andere dieten ik al geprobeerd heb....
Nee hoor. Tenzij je dieet door een arts is aangeraden wegens specifieke klachten of oorzaken is het nou eenmaal zo dat je van dieten overgewicht krijgt.
Deze uitspraken dus
Beachgirl- Kletskop
Youandi schreef:De uitspraak: 'Er zijn ergere dingen'.
Oeh das ook een goeie..
SparklingEyes- Prater
Er zijn meer jongens dan kerken
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
De opmerkingen:
'Leerkrachten hebben áltijd vakantie'.
'Paardrijden is geen sport'.
'Je moet meer eten, want je bent zo mager'.
'Wat zie je wit. Ben je ziek? Ik zou toch eens langs de dokter gaan'.....
'Leerkrachten hebben áltijd vakantie'.
'Paardrijden is geen sport'.
'Je moet meer eten, want je bent zo mager'.
'Wat zie je wit. Ben je ziek? Ik zou toch eens langs de dokter gaan'.....
Gast- Gast
'Zit je dan ook bij je baas onder het bureau' ?
:face:
:face:
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 1 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Irritante uitspraken
» Waar erger jij je aan?
» Lieve uitspraken.
» Mooie uitspraken/ quotes