Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Irritante uitspraken

+34
Serena
Susan
Lejow
xxDila
Luthien
VeryCherry
Caro
Caroow
sushigirl
Mermaid
Zwerver
ButterflyEffect
Rosie
Bliss
Feline
pinklady85
Japje
Cherry Darling
M_as
SuperGrover
Olijfje
rapa nui
Sterre
Toet
Cow
Blond
Dora
TGR
Caresses
minoessepoes
Moon
Jeanette
SoGood
Ploen
38 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Irritante uitspraken

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:17

Er zijn van die uitspraken die er bij mij voor zorgen dat ik daarna al geen zin meer heb om verder te luisteren/lezen. Die uitspraken kunnen ook aan het einde van een verhaal komen en ook dan zorgt het ervoor dat ik het allemaal niet meer zo serieus neem. Nu heb ik het op dit moment over één specifieke uitspraak:

"Heb ik weer"

Dan denk ik: hoezo heb jij weer? Iedereen heeft wel eens iets en inderdaad soms heb je een tijd wat meer te klagen, maar dit gaat dan vaak ook om situaties die niet eens echt levensbedreigend/dramatisch zijn. Het valt me op dat de mensen die écht veel gezeik hebben, dit soort uitspraken dan weer nooit doen. Ik krijg dan in mijn hoofd het beeld van iemand die in een hoekje zichzelf zielig zit te vinden en daar gaan al mijn haren van overeind staan. Brr..

Herkent iemand dit of hebben jullie nog andere uitspraken die bij jou voor zo'n gevoel zorgen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Ploen di 21 dec 2010 - 1:18

Dat kan er ook nog wel bij...
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:20

Ploen schreef:Dat kan er ook nog wel bij...

Haha, die ook inderdaad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  SoGood di 21 dec 2010 - 1:20

Groetjes van de de Vriesjes. :shock:
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:21

Hhaha, mijn vriend is daar best wel goed in. Die zegt vaak, "jaaa hoor, waarom heb ik dat nou altijd?". Dan denk ik, dude, denk eens aan de dingen die wél goed gaan ipv altijd maar het negatieve te benadrukken Rolling Eyes

Ik kan me heel erg irriteren aan mensen die klagen. Natuurlijk, ik klaag soms ook wel eens even, maar ik blijf er niet de godganze dag in hangen met dingen als "ooh ik voel me zo slecht", "ik heb er geen zin meer in", "ik ben zo moe". Bah, daar kan ik echt heel moe van worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:22

"Fijne kerstdagen van de fam bla bla en een pootje van Bello"

Of op hyves 'Groeten van Bob, Anja en de kinderen!' Alsof Bob en die kids ook meelezen. Bovendien ik schrijf toch naar jou, niet naar de hele familie.


Laatst aangepast door Jen_ op di 21 dec 2010 - 1:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Jeanette di 21 dec 2010 - 1:23

Je weet toch.

Echt verschrikkelijk!! :affraid:
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:23

Jen_ schreef:"Fijne kerstdagen van de fam bla bla en een pootje van Bello"

Of op hyves 'Groeten van Bob, Anja en de kinderen!' Alsof Bob en die kids ook meelezen. Bovendien ik schrijf toch naar jou, niet naar de hele familie.

Haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Moon di 21 dec 2010 - 1:27

Ik heb een buurvrouw die met regelmaat zegt "Dat ben ik weer he", en dan altijd na een zin waarin ze heeft verteld dat ze iets voor iemand doet of gedaan heeft.

Zo'n zin lijkt me meer iets wat een ander tegen haar moet zeggen ipv zijzelf.
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:28

Jen_ schreef:"Fijne kerstdagen van de fam bla bla en een pootje van Bello"

Of op hyves 'Groeten van Bob, Anja en de kinderen!' Alsof Bob en die kids ook meelezen. Bovendien ik schrijf toch naar jou, niet naar de hele familie.

Bedoel je dat laatste als kerstkaart of gewoon een krabbel? Want in het geval van een kerstkaart snap ik het wel, ik heb een kerstmail verstuurd en die stuurde ik ook namens mijn vriend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:30

Jeanette schreef:Je weet toch.

Echt verschrikkelijk!! :affraid:

Echt irritant inderdaad. Vooral met zo'n typisch Marokkaans accent erbij. Dan heb ik echt de neiging om terug te zeggen: "nee, dat weet ik niet"

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:32

Ja herkenbaar en inderdaad heel vermoeiend. Ik kan ook echt niet tegen mensen die zeuren en zichzelf heel zielig vinden en dan er nog in blijvan hangen ook, dat soort mensen probeer ik altijd te omzeilen. Ik denk dan altijd maar dat er altijd wel dingen zijn die erger zijn en zet mijn schouders er weer onder.

Of mensen die zijn druk maken om hele kleine dingen zoals, hoe belachelijk het wel niet is dat de ziektekosten zo hoog zijn (wees blij dat je de mogelijkheid hebt om je te verzekeren), er iets aan de auto kapot is en dat dan weken erg vinden omdat het zoveel kost, dat je overlast hebt van de bladeren van de boom van de buurman en daar dan een rechtzaak over gaat aanspannen, het eeuwige gezeur over het weer (het is ook nooit goed) en ik kan al helemaal niet tegen mensen die moeilijk doen om een paar euro Question Exclamation * zo dat lucht op * Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:33

Koud? De winter, dan is het pas koud. Evil or Very Mad

Als ik het koud heb, heb ik het gewoon koud!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:35

Mama_van2 schreef:Ja herkenbaar en inderdaad heel vermoeiend. Ik kan ook echt niet tegen mensen die zeuren en zichzelf heel zielig vinden en dan er nog in blijvan hangen ook, dat soort mensen probeer ik altijd te omzeilen. Ik denk dan altijd maar dat er altijd wel dingen zijn die erger zijn en zet mijn schouders er weer onder.

Of mensen die zijn druk maken om hele kleine dingen zoals, hoe belachelijk het wel niet is dat de ziektekosten zo hoog zijn (wees blij dat je de mogelijkheid hebt om je te verzekeren), er iets aan de auto kapot is en dat dan weken erg vinden omdat het zoveel kost, dat je overlast hebt van de bladeren van de boom van de buurman en daar dan een rechtzaak over gaat aanspannen, het eeuwige gezeur over het weer (het is ook nooit goed) en ik kan al helemaal niet tegen mensen die moeilijk doen om een paar euro Question Exclamation * zo dat lucht op * Very Happy

En jij hebt dan weer alle recht om te klagen en doet het dan weer niet. Dat bedoel ik dus smile.

Offtopic: Hoe gaat het met M?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:37

Oh wat ik trouwens echt irritant vind is al mensen zeggen: je hebt geen honger, je hebt trek. De kindjes in Afrika hebben honger. Onzin, ik heb gewoon honger. Als ik trek heb dan is dat wat anders. Dat ik zeg dat ik honger heb, daar worden die kinders in Afrika niet minder hongerig van hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  minoessepoes di 21 dec 2010 - 1:38

Ik zeg altijd maar zo, je leeft maar 1 keer. Dat vind ik altijd zo'n dooddoener...........

Er zijn hier wat mensen (volgens mij uit West-Friesland) die overal, ja denk, achter zeggen. Dus bijvoorbeeld, ben je al klaar met werken en ga je naar huis, ja denk!!!
Die begrijp ik nog steeds echt niet!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Caresses di 21 dec 2010 - 1:39

O ja Darcy dat vind ik ook een van de meest irritante uitspraken.


Laatst aangepast door Caresses op di 21 dec 2010 - 1:40; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typfout)

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:43

Zelf kan ik niet zo goed tegen: Alles komt goed!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:45

Iedereen heeft het recht om te klagen maar je hebt zelf nog altijd de keuze om je dit gaat doen of niet en of je erin blijft hangen. Wij kiezen ervoor om niet te klagen want het kan nog altijd erger, er zijn ouders met kinderen die nog zieker zijn, nog minder kans om 'oud' te worden, er bestaan nog ergere ziekte's. Natuurlijk wil dat niet zeggen dat wij niets eens boos zijn op de hele wereld, vloeken, en een dag ontzettend down zijn maar dan pakken we weer een wijntje, praten erover en dan is het weer over, schouders eronder en we hebben samen een gezin om voor te zorgen.

Klagen komt hier dus eigenlijk niet voor, wat heb je eraan ? M.ara wordt er niet beter van en ons leven veranderd er ook niet postief door en wat heb je aan opmerkingen 'Dat hebben wij weer', 'Waarom moet ons dit nu weer overkomen' etc. helemaal niets, je gaat er alleen maar in hangen en dat is niet goed. Natuurlijk heb ik ook weleens gedacht, 'ook dit nog', mijn moeder is al 10 jaar ernstig ziek (MS) en gaat achteruit, mijn opa is recent overleden, een paar maanden geleden hebben we het contact met de gehele schoonfamilie vebroken omdat mijn vriend er niet meer tegen kon, het bedrijf van mijn vader ging bijna falliet en zo waren er nog wel wat dingen die hier speelde en toen kregen we dus ook nog een kind met een hersenafwijking.

Met M.ara gaat het redelijk goed, lief dat je er naar vraagt, als je een up date wil kan je op haar site kijken, het is een beetje veel om zo te typen http://marasenna.babysite.nl/



Laatst aangepast door Mama_van2 op di 21 dec 2010 - 1:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  TGR di 21 dec 2010 - 1:45

Smikkell schreef:Zelf kan ik niet zo goed tegen: Alles komt goed!!

Deze wilde ik ook al aanhalen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:46

Smikkell schreef:Zelf kan ik niet zo goed tegen: Alles komt goed!!

Ja inderdaad dat is een hele vervelende opmerking. Toen M.ara op de intensive care lag zeiden sommige mensen ook tegen ons "Het komt wel weer goed, maak je niet te druk" , maak je niet te druk ?? Het komt wel weer goed ?! Ach ja we hebben maar een kind met een hersenafwijking gekregen :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:48

Of "na regen komt altijd zonneschijn", ook zo'n nietszeggende opmerking.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:48

Nou, inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:55

Darcy schreef:
Jen_ schreef:"Fijne kerstdagen van de fam bla bla en een pootje van Bello"

Of op hyves 'Groeten van Bob, Anja en de kinderen!' Alsof Bob en die kids ook meelezen. Bovendien ik schrijf toch naar jou, niet naar de hele familie.

Bedoel je dat laatste als kerstkaart of gewoon een krabbel? Want in het geval van een kerstkaart snap ik het wel, ik heb een kerstmail verstuurd en die stuurde ik ook namens mijn vriend.

Nee als krabbel. Op een kaart snap ik het nog (los van de groetjes van huisdieren)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:57

Darcy schreef:Oh wat ik trouwens echt irritant vind is al mensen zeggen: je hebt geen honger, je hebt trek. De kindjes in Afrika hebben honger. Onzin, ik heb gewoon honger. Als ik trek heb dan is dat wat anders. Dat ik zeg dat ik honger heb, daar worden die kinders in Afrika niet minder hongerig van hoor!

Oja inderdaad! Die is heel irritant. Je hebt trek, zo van ‘hm ik lust wel een koekje’ maar ik heb ook weleens gewoon honger. Mijn moeder heeft me gelukkig niet zo opgevoed, maar mensen in mijn omgeving blijkbaar wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante uitspraken Empty Re: Irritante uitspraken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum