Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke uitspraken erger jij je aan?

+44
Lenthe
Monte
Ibbeltje
Caroow
SuperGrover
Dennenappel
SarahKey
Sweety
TukTuk
Lima
Shisha
Pien
Mermaid
Minx
Zora
Sushi
SoGood
Caro
Sarah1985
RYW
bolus26
Lady4
Blond
Supertalentje
Rebecca
Tazz
loura
Tinus
Angela_1986
Rapunzel
Japie
Caresses
sanskie
Sorella
ijsjemeisje
Lady Starstruck
Twellie
Rush
Rose
Susan
Bubbelicious
Beachgirl
Lejow
SparklingEyes
48 plaatsers

Pagina 10 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Ga naar beneden

Welke uitspraken erger jij je aan? - Pagina 10 Empty Re: Welke uitspraken erger jij je aan?

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:44

"Als je er maar hard genoeg voor werkt/je best voor doet/als je het maar wil/en vulmaarin dan komt het heus wel goed"

"Niet teveel mee bezig zijn joh"

"Ik ken iemand die...."

Dat soort opmerkingen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke uitspraken erger jij je aan? - Pagina 10 Empty Re: Welke uitspraken erger jij je aan?

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:53

RYW schreef:Oh, en naar aanleiding van het topic over borstvoeding: de verschillende benamingen voor borsten. En dan van die platte, zoals koplampen of jetsers of uiers ofzo. Gatver.

Ik heb best grote borsten en ik kom bij het uitgaan wel eens kerels tegen die naar mijn borsten staren en zeggen 'Zo! Dag dames!' Rolling Eyes smakeloos.

Als ze dat bij mij doen dan sla ik ze ermee neer. Welke uitspraken erger jij je aan? - Pagina 10 166342

Gast
Gast

Bericht  RYW ma 16 apr 2012 - 8:53

Eucalypta schreef:
RYW schreef:Oh, en naar aanleiding van het topic over borstvoeding: de verschillende benamingen voor borsten. En dan van die platte, zoals koplampen of jetsers of uiers ofzo. Gatver.

Ik heb best grote borsten en ik kom bij het uitgaan wel eens kerels tegen die naar mijn borsten staren en zeggen 'Zo! Dag dames!' Rolling Eyes smakeloos.

Als ze dat bij mij doen dan sla ik ze ermee neer. Welke uitspraken erger jij je aan? - Pagina 10 166342

Vinden ze alleen maar lekker Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Minx ma 16 apr 2012 - 20:48

Mensen die altijd roepen geen geld te hebben maar ondertussen wel iedere nieuwe gadget hebben.
Zeg dan dat je er geen geld voor over hebt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 20:56

Fairytale schreef:Mensen die altijd roepen geen geld te hebben maar ondertussen wel iedere nieuwe gadget hebben.

Beter een gat in je hand hebben dan 10 gaten in de lucht! Welke uitspraken erger jij je aan? - Pagina 10 827601 Ow was een ander gezegde :P

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch ma 16 apr 2012 - 22:44

'Wilt u een glas bij het bier?' 'Het zit toch in een glas, hahaha' / 'Ben met de fles grootgebracht, hahaha'. Na 5 jaar in de horeca moet ik toch echt serieus moeite doen om mijn gezicht in een beleefd glimlachje te trekken na zo'n topgrap.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 22:58

Fairytale schreef:Mensen die altijd roepen geen geld te hebben maar ondertussen wel iedere nieuwe gadget hebben.
Ik zeg altijd 'daar heb ik geen geld voor' . Valt dat er ook onder?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Lejow ma 16 apr 2012 - 22:59

Rush schreef:

Heeft ook met prioriteiten te maken denk ik in veel gevallen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 23:00

Lejow schreef:
Rush schreef:

Heeft ook met prioriteiten te maken denk ik in veel gevallen.
Dat schrijft Fairytale toch ook? Ergens geen geld voor over hebben heeft te maken met prioriteiten.

Maar is 'daar heb ik geen geld voor' dan 'geen geld hebben' of 'geen geld voor over hebben' bij jullie?

Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rebecca ma 16 apr 2012 - 23:03

hangt er een beetje tussenin denk ik, ligt heel erg aan hoe de ander het opvat. Je zegt dat je daar geen geld voor hebt, dus het kan best dat je voor iets anders wel geld hebt, maar daar geen geld voor hebben klinkt ook wel een beetje als 'zoveel geld heb ik niet'.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Discordia di 17 apr 2012 - 1:18

"Het een plekje geven"
"Het is je gegund"
"Joh het valt wel mee"
"Stel je niet aan"
"We moeten praten"
"Ik heb druk"
"Je moet..."
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: