Welke uitspraken erger jij je aan?
+44
Lenthe
Monte
Ibbeltje
Caroow
SuperGrover
Dennenappel
SarahKey
Sweety
TukTuk
Lima
Shisha
Pien
Mermaid
Minx
Zora
Sushi
SoGood
Caro
Sarah1985
RYW
bolus26
Lady4
Blond
Supertalentje
Rebecca
Tazz
loura
Tinus
Angela_1986
Rapunzel
Japie
Caresses
sanskie
Sorella
ijsjemeisje
Lady Starstruck
Twellie
Rush
Rose
Susan
Bubbelicious
Beachgirl
Lejow
SparklingEyes
48 plaatsers
Pagina 3 van 10
Pagina 3 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Welke uitspraken erger jij je aan?
Ik heb altijd gezegd later geen kinderen te willen. En toen ik het voor het eerst uitsprak op mijn 17e, zei mijn collega van 30... "Ach meisje toch. Zo denk je nu, omdat je nu nog aan een kind bent. Het zijn kinderlijke gedachten om later geen kinderen te willen hebben. Over tien jaar heb jij natuurlijk ook die kinderwens, dat weet ik zeker". En ik als 17 jarige stond daar en dacht, praat maar over tien jaar heb ik echt geen kinderen, want ik heb geen kinderwens.
En inderdaad, de kinderwens is nog ver te zoeken. Af en toe een kriebel als ik een klein kindje zie, maar dat is meer omdat ze zo vertederend zijn. Maar ik als moeder? Nee, dat zie ik mezelf niet doen.
En inderdaad, de kinderwens is nog ver te zoeken. Af en toe een kriebel als ik een klein kindje zie, maar dat is meer omdat ze zo vertederend zijn. Maar ik als moeder? Nee, dat zie ik mezelf niet doen.
Gast- Gast
Carrie schreef:Ja, is dat echt een nare vraag Lejow, als mensen vroegen wanneer ze naar huis mocht? Ik zie 'm niet zo, ik had die vraag dus ook kunnen stellen:oops:
Waar ik me aan kan ergeren
'Je hebt geen honger, kinderen in Afrika hebben honger'
'Het is maar haar!' of 'joh, dat groeit zo weer aan' als mijn haar weer eens verknipt was bij de kapper Voor mij is mijn haar heel belangrijk, en je ziet niet zo snel dat mijn haar groeit i.v.m. mijn krullen.
Oh daar kan ik mij ook zo aan ergeren. Dan zeg ik oh ik heb echt honger en dan van die mensen... nee je mag niet zeggen dat je honger hebt ! je hebt gewoon trek. Dan denk ik echt hallo ik heb nog niks op vandaag mag ik aub honger hebben. En tussen honger en trek zit volgens mij echt wel een verschil afijn.
sanskie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 143
Registratiedatum : 18-02-12
Ergeren is een groot woord, maar zo voel ik me soms wel, haha! Uiteraard ben ik apetrots, maar soms wil ik ook wel eens gewoon mijn ding kunnen doen zonder geblokkeerd te worden door anderen.
Gast- Gast
"Het komt doordat je de pil lang hebt geslikt dat je nu nog niet zwanger bent".
"Je bent nog niet zwanger omdat je te graag wil".
"Het komt vanzelf, je bent nog jong".
"Je hebt geen honger, de kindjes in Afrika hebben honger".
"Je bent nog niet zwanger omdat je te graag wil".
"Het komt vanzelf, je bent nog jong".
"Je hebt geen honger, de kindjes in Afrika hebben honger".
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
ijsjemeisje schreef:ik vind het ook vreselijk als mensen zeggen: hoe kan zo'n meid als jou nou nog vrijgezel zijn?
Ik word ik ook niet goed van. Of dat ze steeds vragen wanneer neem je eens een vriend mee, of waarom heb je nog geen vriend. Ja hallo ik kan er ook niks aan doen dat ik hem nog niet ben tegen gekomen.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
"wij zijn zwanger"
Om te kotsen!
Om te kotsen!
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Rapunzel schreef:"wij zijn zwanger"
Om te kotsen!
Pas las ik het nog bij een bekende op facebook: Wij zijn vanmiddag bevallen van een zoon!
Vreselijk!
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Rapunzel schreef:"wij zijn zwanger"
Om te kotsen!
Pas las ik het nog bij een bekende op facebook: Wij zijn vanmiddag bevallen van een zoon!
Vreselijk!
Ja, ik las het toevallig ook bij iemand op facebook. Moest me echt inhouden om niet iets gemeens te zeggen in de trant van: "hoezo wij? Heeft jouw man ook een baby in z'n buik dan?" haha :-)
Rapunzel- Prater
Ik heb 'n collega en die roept altijd overal achteraan 'Komt goed!', ongeacht de situatie... Laatst lag er iemand die ik ken in zéér kritieke toestand in 't ziekenhuis dus daar vroeg ze naar. Ik vertel dus dat het er niet goed uit zag en dat de kans dat diegene het zou overleven zéér klein was. Wat zegt ze?! Juist... 'Komt goed' Uh nee, dit komt niet goed!
Zij gebruikt ook woorden/uitspraken te pas en te onpas, die heeft ze dan ergens opgevangen en gooit ze ineens overal tussendoor omdat ze denkt dat dat chique of professioneel staat
'Heb jij nou nog geen vriendje? Hoe kan dat toch, je bent zo'n leuke meid!', dat komt ook m'n strot voort uit!
Zij gebruikt ook woorden/uitspraken te pas en te onpas, die heeft ze dan ergens opgevangen en gooit ze ineens overal tussendoor omdat ze denkt dat dat chique of professioneel staat
'Heb jij nou nog geen vriendje? Hoe kan dat toch, je bent zo'n leuke meid!', dat komt ook m'n strot voort uit!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
'Over een poosje zul je zien dat het beter is zo'
Sodemieter op, dat vind ik nu niet en hoe kun jij nou weten wat ik over een poosje vind!
Sodemieter op, dat vind ik nu niet en hoe kun jij nou weten wat ik over een poosje vind!
Gast- Gast
"Wat ben je sterk" als je in een kuttijd zit en je geen andere keuze hebt...
Gast- Gast
Zusje schreef:"Wat ben je sterk" als je in een kuttijd zit en je geen andere keuze hebt...
Oh ja, das er ook zo een! Of 'Wat knap dat jullie doorgaan met jullie leven'... Ja uh, weinig andere keus, stoppen lijkt me ook geen goede optie.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Rapunzel schreef:_MamaRosa_ schreef:Rapunzel schreef:"wij zijn zwanger"
Om te kotsen!
Vreselijk!
Ja, ik las het toevallig ook bij iemand op facebook. Moest me echt inhouden om niet iets gemeens te zeggen in de trant van: "hoezo wij? Heeft jouw man ook een baby in z'n buik dan?" haha :-)
En door z'n piemeloekie naar buiten
Gast- Gast
nu onze dochter weer 3 dagen naar de gastouder gaat ipv 1.5 dag: ooh, nu wordt de gastouder bijna meer moeder van haar dan jij
eeehhh
eeehhh
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Zusje schreef:"Wat ben je sterk" als je in een kuttijd zit en je geen andere keuze hebt...
Oh ja, das er ook zo een! Of 'Wat knap dat jullie doorgaan met jullie leven'... Ja uh, weinig andere keus, stoppen lijkt me ook geen goede optie.
Haha, ja die hoor je ook vaak
Rapunzel- Prater
Ook zo tenenkrommend (ik zie ze de laatste tijd steeds minder) als vrouwen het over hun hubby, mannetje, allessie hebben als ze het over hun man/ vriend hebben. Vooral mannetje het is net alsof ze het over een klein jongetje hebben.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Uitspraken over het feit dat ik nog vrijgezel ben:
- Je bent zo'n leuke meid!
- Je komt vast iemand tegen, ik weet het zeker!
Fijn dat jij het zo zeker weet en in de toekomst kan kijken!
- Je bent zo'n leuke meid!
- Je komt vast iemand tegen, ik weet het zeker!
Fijn dat jij het zo zeker weet en in de toekomst kan kijken!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Lady Starstruck schreef:Ook zo tenenkrommend (ik zie ze de laatste tijd steeds minder) als vrouwen het over hun hubby, mannetje, allessie hebben als ze het over hun man/ vriend hebben. Vooral mannetje het is net alsof ze het over een klein jongetje hebben.
Of popje...
Gast- Gast
Youandi schreef:Lady Starstruck schreef:Ook zo tenenkrommend (ik zie ze de laatste tijd steeds minder) als vrouwen het over hun hubby, mannetje, allessie hebben als ze het over hun man/ vriend hebben. Vooral mannetje het is net alsof ze het over een klein jongetje hebben.
Of popje...
Haha ja die is ook erg!
Lady Starstruck- Ratel
Youandi schreef:Lady Starstruck schreef:Ook zo tenenkrommend (ik zie ze de laatste tijd steeds minder) als vrouwen het over hun hubby, mannetje, allessie hebben als ze het over hun man/ vriend hebben. Vooral mannetje het is net alsof ze het over een klein jongetje hebben.
Of popje...
Mannen kunnen er ook wat van; "me meissie" ppffff
Rapunzel- Prater
Rapunzel schreef:Youandi schreef:Lady Starstruck schreef:Ook zo tenenkrommend (ik zie ze de laatste tijd steeds minder) als vrouwen het over hun hubby, mannetje, allessie hebben als ze het over hun man/ vriend hebben. Vooral mannetje het is net alsof ze het over een klein jongetje hebben.
Of popje...
Mijn vrouwtje, of mijn duifje hahahaha
Lady Starstruck- Ratel
Lady Starstruck schreef:Rapunzel schreef:Youandi schreef:Lady Starstruck schreef:Ook zo tenenkrommend (ik zie ze de laatste tijd steeds minder) als vrouwen het over hun hubby, mannetje, allessie hebben als ze het over hun man/ vriend hebben. Vooral mannetje het is net alsof ze het over een klein jongetje hebben.
Of popje...
Mijn vrouwtje, of mijn duifje hahahaha
Of "ons vrouw" (als ze al wat ouder is) haha :-)
Rapunzel- Prater
Pagina 3 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke uitspraken?
» Irritante uitspraken
» Grappige/domme uitspraken
» Lieve uitspraken.
» Leuke uitspraken!
» Irritante uitspraken