Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afstuderen-motivatie-topic :)

+18
Lousanne
Shopelle
Antibes
Snoes
Discordia
Gympie
Siem
Oasis
Minx
Mees
Blond
SoGood
Kaat
Middleme
Benthe
Atelier Madame
Parisienne
Polly
22 plaatsers

Pagina 10 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 0:44

Ik heb net goedkeuring gekregen op mijn diplomaverzoekschrift, yeaaaah! Het curriculum is sinds ik studeer veranderd dus ik was even bang dat ze zouden zeggen dat ik bepaalde vakken nog moet volgen maar alles is goed! Dus moet alleen nog mijn scriptie terug krijgen. Weer een stapje dichterbij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Antibes vr 13 jul 2012 - 0:56

Kom hier ook maar eens kijken, delen jullie ook motiverende trappen uit?

Ik heb vorige week mijn laatste experimenten afgerond, dinsdag mijn eindpresentatie gehad (was een knaller) en moet nu nog mijn verslag schrijven + een onderzoeksvoorstel (waar beide 4 weken voor staat) en het lukt me gewoon niet om te beginnen... Ik ben zo zo zo zo ZO ontzettend moe, heb gisteren en eergisteren bijna de hele dag/nacht geslapen, voel me compleet uitgeput en moet nog ZOVEEL... En alles voor 1 augustus.. :O

En dan moet ik ook nog verhuizen volgende week, tjesus, ik heb er echt de puf niet voor allemaal.. pale
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame vr 13 jul 2012 - 0:59

Fijn PB!

Ik ben druk bezig met het verbeteren van mijn scriptie. De belangrijkste aandachtspunten ben ik nu aan het proberen te verwerken, heb echt een behoorlijke slag gemaakt vanochtend en daar ben ik blij om. Hopelijk heb ik het woensdag af zodat ik heb dan ook kan printen en inleveren.

Wij delen hier zeker motiverende trappen uit Antibes!
Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Afbeelding-schop-onder-je-kont

Meid jij kunt zo goed leren en plannen en bent volgens mij zo gemotiveerd om alles af te maken! Hopakee!! Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 827601

Ik merk trouwens dat bij mij het heel prettig werkt als ik een deadline voor ogen heb. Dus ik wil nu vandaag mijn resultaten hebben verbeterd, daar werk ik dan ook naartoe!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame zo 15 jul 2012 - 2:34

Zo, de afgelopen twee dagen wederom een flinke slag gemaakt aan mijn scriptie, scriptie helemaal integraal gecheckt op de literatuurlijst (wat een pokke werk) en ben nu bezig de conclusies minder samenvattend en meer besprekend te maken (lastig Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 827601 ). Maar ik geloof dat het me wel redelijk lukt. Ik denk maar constant bij mezelf, komop AM je hoeft nog maar 3 dagen hard te werken en dan kan je hem inleveren. Echt adt scheelt zo erg Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 281626781
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Benthe zo 15 jul 2012 - 3:36

Wat fijn AM. Het aftellen kan nu echt beginnen. Ik ben nog niet zo ver dat het een kwestie van dagen is helaas. Ik reken op ongeveer nog drie weken. Dit weekend helaas weinig kunnen doen. Gister de hele dag gewerkt en vandaag moest ik me voorbereiden op een sollicitatiegesprek. Ik ben inmiddels door tot de tweede ronde (nog met 1 iemand over) en daarvoor moest ik wat laten zien voor morgen. Wel spannend en het lijkt me een super leuke baan en een goede kans, maar het is wel een beetje erg druk allemaal. Als het een beetje tegenzit ga ik van scriptie zo over naar een nieuwe baan, zonder enige vakantie. Maar we zullen zien.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Shopelle ma 16 jul 2012 - 22:58

Wat heerlijk AM. Gewoon even je verstand om nul. Geen internet op je computer openen ter verleiding van Facebook en het Yescafe en gaan met die banaan.
Benthe, je hebt je vakantie echt nodig om even tot rust te komen. Mijn advies aan jou: Probeer elke dag toch even een paar uurtjes aan je scriptie te werken. Ik snap dat de motivatie er niet kan zijn.. maar denk er aan dat dit het laatste is dat je nog moet doen en dat je er dan voorlopig/ of voor altijd.. vanaf bent. :shock:
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Benthe di 17 jul 2012 - 20:44

Voor altijd inderdaad Shopelle, dit is mijn derde en laatste studie. En die vakantie zit er niet in want ik heb de baan gekregen! Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 281626781 Ik kan het bijna niet geloven. Ik ben nog niet eens afgestudeerd en het is de eerste brief die ik gestuurd heb en ik heb gewoon gelijk de baan. Ik ben super blij en heb er heel veel zin in, want het sluit gewoon perfect aan op mijn studies.

Nu nog even een paar weken knallen met de scriptie en dan gelijk daar aan de slag. Hopelijk kunnen we er nog wel een weekendje weg tussen drukken, maar ik mag helemaal niet klagen. Ik heb gewoon een baan! Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 281626781



Hoe is het met de rest van de dames trouwens? Heb je je scriptie al ingeleverd AM?
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame di 17 jul 2012 - 20:53

tutut ik ben nu de laatste 2 dingen aan het nakijken en hoop om 1 uur te gaan printen! Dus einde van de middag waarschijnlijk ingeleverd Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Benthe di 17 jul 2012 - 21:01

Atelier Madame schreef:tutut ik ben nu de laatste 2 dingen aan het nakijken en hoop om 1 uur te gaan printen! Dus einde van de middag waarschijnlijk ingeleverd Very Happy

cheers Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 281626781 Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 3920004554
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame di 17 jul 2012 - 22:58

Af!!!
Nu even aan het wachten tot de repro hem heeft afgedrukt en ingebonden, daarna inleveren en lekker lang weekend :-D
Volgende week donderdag verdedigen, spannend ook!!!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 23:50

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 281626781 Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 281626781 Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 281626781



Atelier Madame schreef:Af!!!
Nu even aan het wachten tot de repro hem heeft afgedrukt en ingebonden, daarna inleveren en lekker lang weekend :-D
Volgende week donderdag verdedigen, spannend ook!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 23:06

.


Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 12:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame wo 25 jul 2012 - 19:25

Oehh vandaag verdediging!! Om kwart voor vier moet ik, ben wel zenuwachtig hoor.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 19:59

Heel veel succes!! Je kan het cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Benthe wo 25 jul 2012 - 20:14

Spannend! Veel succes AM!
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 21:31

Succes AM!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame do 26 jul 2012 - 7:29

Yes gehaald met een 6,5 :-) ik ben blij, was tevreden met de feedback en presentatie ging goed! Nog mondeling eind augustus en dan klaar!!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Benthe do 26 jul 2012 - 19:36

Fijn AM! Gefeliciteerd! Dat moet een fijn gevoel zijn dat dat eindelijk klaar is. Nu ik nog!
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 7:46

Jeeehh goed zo AM!!


Ik heb 30 augustus mijn eindgesprek. Kreeg vandaag de brief binnen.

Moet 20 augustus al mijn stukken inleveren voor 16:00 uur 's middags.. Spannend Very Happy

Nog even wat laatste dingen afronden voor vakantie. En dan ben ik er helemaal klaar voor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame vr 3 aug 2012 - 3:44

Hoe gaat het hier met de laatste afstudeerders? Ik heb al de hele week met mijn neus in de boeken gezeten en ik moet zeggen, ik ben niet ontevreden over mezelf Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 827601
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis za 11 aug 2012 - 4:09

Maandag voor 16.00 uur moet ik mijn scriptie + evaluatie inleveren, spannend!!
Ik heb er gemengde gevoelens over eerlijk gezegd, maar dat komt ook omdat het al vaker afgekeurd is.

Woensdag 22 augustus is mijn verdediging, tenzij ik in de twee dagen daarvoor gebeld wordt dat het niet zo is.

pff, zenuwen!

Hoe is het met de anderen? Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame do 16 aug 2012 - 22:38

Is het gelukt met inleveren oasis?

Ik heb al mijn boeken inmiddels uit, toch in drie welen zon 1700 pagina's doorgenomen. Nu nog herhalen. Heb nog tot woensdag 14u, om 15u mag ik mezelf hopelijk master of science noemen :-)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis do 16 aug 2012 - 22:39

Het is hier even helemaal mis gegaan, wacht nu op antwoord van school Sad.

AM, spannend zeg! Bijna master dus! Btw, ik heb je een PM gestuurd, heb je die gehad?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame do 16 aug 2012 - 22:45

Waaaa oasis dat meen je Sad
Ja ik heb je pm gelezen. Ga proberen een deze dagen te antwoorden!!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis do 16 aug 2012 - 22:59

Doe maar rustig, concentreer je eerst maar op afstuderen Wink.

En ja, ik meen het wel helaas.... sucks big time. En niemand bereikbaar nu in vakantieperiode, dus ik paniekeer al een week in mijn eentje haha.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 10 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum