Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zijn jij en je vriend daarin?

+33
Silva
Shopelle
Pannetoet
Steep
Zwerver
Caro
xxDila
Sterre
Nala
pitbullgup
smooch
Cow
Hoochie
Mint
Mamasapje
SoGood
ZoeteWitteWijn
Flinder
studiebol
Cherique
Guus
Mamsie
Mari
Caresses
Verona
minoessepoes
Susan
Fairlight
Sweety
Arwyn
Laquisia
Suus
Ugly Betty
37 plaatsers

Pagina 6 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 1:10

Susan schreef:
Jen_ schreef:
Storm schreef:
Susan schreef:

Ik vind het vooral fijn als je vrij kan zijn zonder je ongemakkelijk te voelen, maar dat krijg je vanzelf wel met twee bevallingen achter de rug.
Idd, dan heeft je man je al in alle glorie gezien, dan is er écht niks meer waar je je voor hoeft te schamen.

Ik moet de rest nog lezen, maar omdat je toen niet anders kón (bevalling) wil niet zeggen dat je daarna maar al je gene moet laten varen, toch? Zo van 'ah hij heeft alles toch al gezien' Dan heb je er weer controle over, en kies ik er echt voor om de deur dicht te doen, en geen winden te laten waar hij bij is.

Waarom heeft iedereen het de hele tijd over scheten laten en poepen met de deur open? Er zijn nog wel meer situaties waarin het fijn is om je vertrouwd te voelen met elkaar. Om nog een voorbeeld te noemen, ik had een paar weken terug een heel nare uitslag in mijn gezicht, het zag er niet uit en het deed nog eens pijn ook. Op zo'n moment is het ook wel fijn als je je niet druk hoeft te maken om het feit dat je er niet op je allerbest uitziet en dat je je bij je partner net zo op je gemak voelt als anders.

Oh maar dat heb ik ook!! Ik heb wel eens periodes dat ik door stress helemaal onder de puistjes zit.. Letterlijk.. van mijn decollete tot mijn schouderbladen tot echt helemaal vol met pukkels op mijn gezicht. Dan schaam ik me ook niet en zit ik ook rustig op de bank en krijg van mijn man netzoveel kusjes en liefde als normaal..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 6 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  SoGood wo 12 jan 2011 - 1:17

CKC schreef:
Susan schreef:
Jen_ schreef:
Storm schreef:
Susan schreef:

Ik vind het vooral fijn als je vrij kan zijn zonder je ongemakkelijk te voelen, maar dat krijg je vanzelf wel met twee bevallingen achter de rug.
Idd, dan heeft je man je al in alle glorie gezien, dan is er écht niks meer waar je je voor hoeft te schamen.

Ik moet de rest nog lezen, maar omdat je toen niet anders kón (bevalling) wil niet zeggen dat je daarna maar al je gene moet laten varen, toch? Zo van 'ah hij heeft alles toch al gezien' Dan heb je er weer controle over, en kies ik er echt voor om de deur dicht te doen, en geen winden te laten waar hij bij is.

Waarom heeft iedereen het de hele tijd over scheten laten en poepen met de deur open? Er zijn nog wel meer situaties waarin het fijn is om je vertrouwd te voelen met elkaar. Om nog een voorbeeld te noemen, ik had een paar weken terug een heel nare uitslag in mijn gezicht, het zag er niet uit en het deed nog eens pijn ook. Op zo'n moment is het ook wel fijn als je je niet druk hoeft te maken om het feit dat je er niet op je allerbest uitziet en dat je je bij je partner net zo op je gemak voelt als anders.

Oh maar dat heb ik ook!! Ik heb wel eens periodes dat ik door stress helemaal onder de puistjes zit.. Letterlijk.. van mijn decollete tot mijn schouderbladen tot echt helemaal vol met pukkels op mijn gezicht. Dan schaam ik me ook niet en zit ik ook rustig op de bank en krijg van mijn man netzoveel kusjes en liefde als normaal..

Dat heb ik ook, pas geleden was ik heel ziek (geen griep maar teveel drankjes Embarassed) Anyway, hij heeft me geholpen alles op te ruimen en mijn haren vast te houden terwijl ik me zo schuldig en beroerd voelde. Ik vroeg waarom hij me hielp, maar hij vond het zo erg voor me en aangezien dit zelden voorkomt vond hij het niet vervelend. Ik voel me net zo op mijn gemak als ik make-uploos door het huis loop in pyjama. Afgelopen week ben ik heel bang geweest (zie hypochondrietopic) en dan helpt hij me ook door me gerust te stellen, me serieus te nemen, en door me te helpen controleren. (voor de zoveelste keer)

Wat een lieverd eigenlijk. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 1:20

Zie je, het gaat dus niet alleen om plassen, schijten en scheten laten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 1:29

Storm schreef:Zie je, het gaat dus niet alleen om plassen, schijten en scheten laten.

Maar er wordt wel op gehamerd dat wanneer je eenmaal bevallen bent je, je ook wel met de deur open etc. naar het toilet kunt aangezien je man je in volle glorie heeft gezien.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 12 jan 2011 - 1:33

Coco schreef:
Storm schreef:Zie je, het gaat dus niet alleen om plassen, schijten en scheten laten.

Maar er wordt wel op gehamerd dat wanneer je eenmaal bevallen bent je, je ook wel met de deur open etc. naar het toilet kunt aangezien je man je in volle glorie heeft gezien.

Nee, dat is hoe het geïnterpreteerd wordt. Ik heb het verband tussen bevallen en vol in de etalage gaan zitten schijten in ieder geval niet gelegd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 1:33

Ik vind echt bevallen (waardoor je dus als mens geen enkel invloed op hebt want je kind komt ter wereld en moeder natuur heeft het zo op deze manier geregeld) dan dat je de plee duur open laat staan en lekker even gaat stinken en je man dat ook ruikt en ziet,wellicht?! Dat is totaal iets anders..

En dingen als Klysma's etc.. dat is ook genant maar daar heb je er geen invloed op.. (al zou ik echt mijn moeder bellen dan het mijn man laten doen..)

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 12 jan 2011 - 1:38

Sogood schreef:Afgelopen week ben ik heel bang geweest (zie hypochondrietopic) en dan helpt hij me ook door me gerust te stellen, me serieus te nemen, en door me te helpen controleren. (voor de zoveelste keer)

Oh ja, dat is ook nog zoiets. Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap last van extreme angsten, was echt behoorlijk van het pad af. Zo heeft hij me ook gezien, hij is niet gillend weggerend en dat was uiteraard nog vóór mijn eerste bevalling.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 1:39

Susan schreef:
Sogood schreef:Afgelopen week ben ik heel bang geweest (zie hypochondrietopic) en dan helpt hij me ook door me gerust te stellen, me serieus te nemen, en door me te helpen controleren. (voor de zoveelste keer)

Oh ja, dat is ook nog zoiets. Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap last van extreme angsten, was echt behoorlijk van het pad af. Zo heeft hij me ook gezien, hij is niet gillend weggerend en dat was uiteraard nog vóór mijn eerste bevalling.

Susan, ik heb dit wel vaker gelezen van je, maar waar had je precies last van? Waar was je zo angstig voor?

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 12 jan 2011 - 1:42

Er zijn bepaalde dingen die je niet mag eten en drinken tijdens je zwangerschap in verband met de toxoplasmaparasiet en de listeriabacterie die erg schadelijk kunnen zijn voor de baby en bij mij werd dat heel extreem, ik was altijd zo aan het redeneren en doordenken dat op den duur bijna alles gevaarlijk was en ik haast niets meer durfde te eten en drinken, sommige dingen durfde ik zelfs niet eens meer aan te raken. Daarnaast was ik nog bang dat ik van alles onder de leden had waar ik niet van op de hoogte was en wat dan weer schadelijk zou zijn voor de baby.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 1:48

Oh, wat verschrikkelijk! Lijkt me echt moeilijk, ook voor je man.. Maar goed, als iemand echt van je houd gaat ie niet wegrennen om zoiets..

Gast
Gast

Bericht  xxDila wo 12 jan 2011 - 1:48

Ik kán niet plassen als de deur los is. Ik doe hem nooit op slot en mijn vriend trekt hem wel eens voor de grap los, nou ik kan dan echt niet plassen tot die deur weer dicht is. Verder hoef ik hem niet te zien (en ruiken) poepen. En hij mij geloof ik ook niet! Wink

Maar wanneer ik echt een scheet(je) moet laten en hij zit bij mij in de kamer.. Nou jammer voor hem dan, ik laat hem. Ik vraag me wel af waarom sommige mensen het zo erg vinden een scheet(je) te laten bij hun vriend?..
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 1:48

Ja, bij ons worden er scheten gelaten. Who cares?
Ook ik zit met pds en zoals Brennus het op de 2e pagina zo mooi zei: Dan knal ik uit elkaar, of begin ik langzaam te sissen na een tijdje.
Ik denk dat mijn vriend daardoor ook wat makkelijker geworden is. Oh, jij wel? Dan kan ik er ook wel eentje laten.
Je moet van sommige dingen ook de humor blijven zien en je er niet te druk om maken.

Ik zit vaak met een dichte deur op de wc, meestal zonder hem op slot te doen. Ik ga eigenlijk nooit midden in een gesprek naar de wc. Moet ik toch? Dan zeg ik wel even dat ik naar de wc ga en dat hij daarna maar even verder moet vertellen.
Mijn vriend doet de deur wel altijd op slot, moet hij zelf weten, heb ik verder geen moeite mee.

Als ik sta te douchen en hij wil zijn tanden poetsen of zich even scheren, geen probleem. Als ik wat moet hebben kan dat ook gewoon.

Iets heel anders: we hebben nog steeds een aantal gescheiden rekeningen. Niet dat ik hem niet vertrouw, maar het voelt gewoon fijner om elke maand een eigen bedrag hebt wat je kunt besteden en misschien nog extra te kunnen sparen. We zijn qua uitgaven enzo ook heel open, het is niet dat wij dingen voor elkaar verborgen houden. Ik zou er vanzelf achter komen, ik regel namelijk de bankzaken Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 1:53

Helemaal met je eens Birgit! Alleen kan ik geen scheten met geluid produceren haha.. Soms best jammer :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:02

De wc deur staat bijna bij alles open, behalve bij grote boodschap. Beiden willen we graag dan privacy hebben. Op slot gaat de deur dan niet.

Wij lopen bijelkaar de badkamer in, erg? nee, want douchen doen we ook vaak samen. en de badkamer kan niet eens op slot.
Ook lopen we vaak naakt door huis, vooral als ik nog spullen in de droger heb liggen en dat ik graag aan wil. (En ja soms kunnen de buren ons dan zien lopen, maar in de meeste gevallen zijn de gordijnen dicht.)
Dit is dus bij ons thuis.

Bij mijn vader ben ik ook zo grootgebracht. Ik hoefde niets op slot te doen als ik naar de wc moest, onder de douche etc.
Bij mijn vader liep ik dan niet naakt door huis, maar toen ik een jaar of 8 was deed ik dat wel. Ik werd dan vaak bij de kachel gewassen, omdat de douche vaak te koud was. Mijn vader woonde toen nog in een erg koud huis.
Eigenlijk ben ik met alles wel vrij..

Laatst aangepast door plumke op wo 12 jan 2011 - 2:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:06

Gekje schreef:Helemaal met je eens Birgit! Alleen kan ik geen scheten met geluid produceren haha.. Soms best jammer :P

Vuurwerk is er hier soms niks bij lol!

Ow sorry, sommige mensen kunnen dit vast niet waarderen Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:13

Birgit schreef:
Gekje schreef:Helemaal met je eens Birgit! Alleen kan ik geen scheten met geluid produceren haha.. Soms best jammer :P

Vuurwerk is er hier soms niks bij lol!

Ow sorry, sommige mensen kunnen dit vast niet waarderen Laughing

OMG, ik moet wel lachen om jullie!

Gast
Gast

Bericht  Caro wo 12 jan 2011 - 2:17

Wij waren opener, maar de laatste tijd vind ik gewoon door bepaalde dingen hem net wat minder aantrekkelijk. Zo mag de deur echt wel lekker dicht als we op de wc zijn, tampons verwisselen of wat dan ook.

Ik kan alleen echt veel lucht in mijn darmen hebben. Klinkt stom: maar dat stinkt niet maar maakt wel geluid. Nou: daar liggen we niet van wakker. Maar meer omdat ik stank genanter dan geluid vind. Als ik keihard zou stinken bij iedere scheet dan deed ik het ook wel ergens anders.

Overigens kán het wel allemaal bij ons: alleen we doen het niet. Groot verschil. Als ik zou komen te bevallen dan heb je verder geen keus. Alleen mochten we in het ziekenhuis/ waar dan ook zijn/ en er zit al iemand bij mijn uiteinde dan gaat hij maar mooi aan het hoofd van het bed staan. En jaaaaa hier kunnen 1000 dingen in veranderen en misschien boeit het me niet op dat moment, maar nu denk ik er wel zo over.

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:20

Hahaha wat grappig dat sturen. Oke, dat heb ik nog nooit gedaan:P.

Ik ben niet heel moeilijk, ik ga gewoon plassen als hij in de badkamer is. Maar poepen gaat me echt te ver. Ik durf al niet eens te poepen als hij in de buurt is omdat ik bang ben dat hij me hoort:P. Terwijl ik wel rustig zeg goh ik ga even poepen:P. Eigenlijk ben ik best een vies wijf.

Wat ik wel een keer heb gehad toen we echt net samen waren en hij voor de derde keer ofzo bij me sliep.. oh nee als ik er aan denk vind ik het weer zo genant. Ik lag te slapen en heb gewoon in mijn slaap een keiharde scheet gelaten, maar we lagen lepeltje lepeltje en dus gewoon tegen hem aan. Ik werd er zelf wakker van en schaamde me kapot, maar hoopte dat hij het niet gemerkt had. Toen we het een paar maanden later over scheten laten hadden zei hij opeens ja jij hebt dat wel eens 's ochtends gedaan. OH MY LORD ik dacht echt dat ik door de grond zou zakken haha. Dus ik vroeg of hij het gehoord had of geroken? Dus hij: nou allebei niet, ik voelde het gewoon. En ik maar hopen dat hij het niet gemerkt had, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:22

Powerbabe schreef:Hahaha wat grappig dat sturen. Oke, dat heb ik nog nooit gedaan:P.

Ik ben niet heel moeilijk, ik ga gewoon plassen als hij in de badkamer is. Maar poepen gaat me echt te ver. Ik durf al niet eens te poepen als hij in de buurt is omdat ik bang ben dat hij me hoort:P. Terwijl ik wel rustig zeg goh ik ga even poepen:P. Eigenlijk ben ik best een vies wijf.

Wat ik wel een keer heb gehad toen we echt net samen waren en hij voor de derde keer ofzo bij me sliep.. oh nee als ik er aan denk vind ik het weer zo genant. Ik lag te slapen en heb gewoon in mijn slaap een keiharde scheet gelaten, maar we lagen lepeltje lepeltje en dus gewoon tegen hem aan. Ik werd er zelf wakker van en schaamde me kapot, maar hoopte dat hij het niet gemerkt had. Toen we het een paar maanden later over scheten laten hadden zei hij opeens ja jij hebt dat wel eens 's ochtends gedaan. OH MY LORD ik dacht echt dat ik door de grond zou zakken haha. Dus ik vroeg of hij het gehoord had of geroken? Dus hij: nou allebei niet, ik voelde het gewoon. En ik maar hopen dat hij het niet gemerkt had, haha.

OMG!! smile hahahahahhaahhhahaa

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 12 jan 2011 - 2:23

Caro schreef:Alleen mochten we in het ziekenhuis/ waar dan ook zijn/ en er zit al iemand bij mijn uiteinde dan gaat hij maar mooi aan het hoofd van het bed staan. En jaaaaa hier kunnen 1000 dingen in veranderen en misschien boeit het me niet op dat moment, maar nu denk ik er wel zo over.

Ik denk dat je daar inderdaad wel anders over gaat denken. Ezra is met de vacuümpomp geboren waardoor Dion bij het hoofdeinde stond en hem dus niet geboren heeft zien worden en dat vond ik echt jammer, ik was ook echt blij dat hij wel heeft gezien hoe Yrsa ter wereld kwam. Dat was ook niet te missen aangezien ik bij haar op handen en knieën moest gaan zitten omdat ze vastzat met haar schouder en de verloskundige er anders niet goed bij kon.

Op dat moment denk je anders. Echt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:27

CKC schreef:
Powerbabe schreef:Hahaha wat grappig dat sturen. Oke, dat heb ik nog nooit gedaan:P.

JA! lach maar!

Gast
Gast

Bericht  Zwerver wo 12 jan 2011 - 2:28

Mijn vriend en ik zijn heel open! Ik ga gewoon plassen als hij bijv zijn tanden aan het poetsen is ofzo! Ik doe mijn deur sowieso nooit op slot, ook omdat ik daar niet van houd...
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:31

Ik zei net in een eerdere post dat we gewoon de badkamer in kunnen lopen als we daar iets nodig hebben. We hebben boven ook een wc, maar als ik moet loop ik toch liever even naar beneden als hij staat te douchen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:35

Powerbabe schreef:
CKC schreef:

JA! lach maar!
Nee ik lach omdat J. eens zei dat ik eens een scheet had gelaten tijdens dat ik sliep en toen zei hij, mijn ballen gingen er van wapperen, zeg maar!! (hij loog hoor!!)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:38

CKC schreef:
Powerbabe schreef:
CKC schreef:

JA! lach maar!
Nee ik lach omdat J. eens zei dat ik eens een scheet had gelaten tijdens dat ik sliep en toen zei hij, mijn ballen gingen er van wapperen, zeg maar!! (hij loog hoor!!)

Hahahahahaha, oke. Nou dat had hij dus wel.. :P. Oke ik hoop geen wapperende ballen, maar het zal niet veel gescheeld hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: