Hoe zijn jij en je vriend daarin?
+33
Silva
Shopelle
Pannetoet
Steep
Zwerver
Caro
xxDila
Sterre
Nala
pitbullgup
smooch
Cow
Hoochie
Mint
Mamasapje
SoGood
ZoeteWitteWijn
Flinder
studiebol
Cherique
Guus
Mamsie
Mari
Caresses
Verona
minoessepoes
Susan
Fairlight
Sweety
Arwyn
Laquisia
Suus
Ugly Betty
37 plaatsers
Pagina 10 van 11
Pagina 10 van 11 • 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11
Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?
Als iemand een mening verkondigt waar jij je niet in kan vinden, betekent dat niet direct dat die ander zich druk maakt.Susan schreef:Noa schreef:
Waarom zou ik me daar druk om maken?
Dat vroeg ik me bij het lezen van jouw bericht eigenlijk ook af ja.
Gast- Gast
Dat klopt helemaal, maar dat sluit niet uit dat ik jouw manier van reageren fel vond.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ohnee, als ik eenmaal moet dan kan ik beter rennen. Kan ik die scheten beter in de pot laten, klinkt meteen zo lekker hard. Of nee, een houten stoel geeft ook een leuk effect.Lilith schreef:Nou, ik zou zeggen: laat eerst even een paar scheten voor het gezicht van je vriend, heb je dat ook weer gehad.
(als jij stomme reacties gaat geven, dan kan ik het ook)
Gast- Gast
Nou hartstikke mooi!Susan schreef:Dat klopt helemaal, maar dat sluit niet uit dat ik jouw manier van reageren fel vond.
Gast- Gast
Getver, ik ben echt klaar met deze vieze dingen. Liet net wat stukjes aan mijn vriend lezen en die zei ook: ik ben blij dat wij anders met elkaar omgaan ...Maple schreef:Ohnee, als ik eenmaal moet dan kan ik beter rennen. Kan ik die scheten beter in de pot laten, klinkt meteen zo lekker hard. Of nee, een houten stoel geeft ook een leuk effect.Lilith schreef:Nou, ik zou zeggen: laat eerst even een paar scheten voor het gezicht van je vriend, heb je dat ook weer gehad.
Gast- Gast
Prima toch? Maar veroordeel een ander dan ook niet.Noa schreef:Getver, ik ben echt klaar met deze vieze dingen. Liet net wat stukjes aan mijn vriend lezen en die zei ook: ik ben blij dat wij anders met elkaar omgaan ...Maple schreef:Ohnee, als ik eenmaal moet dan kan ik beter rennen. Kan ik die scheten beter in de pot laten, klinkt meteen zo lekker hard. Of nee, een houten stoel geeft ook een leuk effect.Lilith schreef:Nou, ik zou zeggen: laat eerst even een paar scheten voor het gezicht van je vriend, heb je dat ook weer gehad.
Gast- Gast
Wat snap je niet aan de Ik in: IK ben er klaar mee? en mijn vriend die zegt: IK ben blij dat WIJ er anders mee omgaan?Maple schreef:Prima toch? Maar veroordeel een ander dan ook niet.Noa schreef:Getver, ik ben echt klaar met deze vieze dingen. Liet net wat stukjes aan mijn vriend lezen en die zei ook: ik ben blij dat wij anders met elkaar omgaan ...Maple schreef:Ohnee, als ik eenmaal moet dan kan ik beter rennen. Kan ik die scheten beter in de pot laten, klinkt meteen zo lekker hard. Of nee, een houten stoel geeft ook een leuk effect.Lilith schreef:Nou, ik zou zeggen: laat eerst even een paar scheten voor het gezicht van je vriend, heb je dat ook weer gehad.
Gast- Gast
Wat is dit nou weer een rare reactie. Als jij er klaar voor bent kun je er ook voor kiezen niet meer te reageren.Noa schreef:Wat snap je niet aan de Ik in: IK ben er klaar mee? en mijn vriend die zegt: IK ben blij dat WIJ er anders mee omgaan?Maple schreef:Prima toch? Maar veroordeel een ander dan ook niet.Noa schreef:Getver, ik ben echt klaar met deze vieze dingen. Liet net wat stukjes aan mijn vriend lezen en die zei ook: ik ben blij dat wij anders met elkaar omgaan ...Maple schreef:Ohnee, als ik eenmaal moet dan kan ik beter rennen. Kan ik die scheten beter in de pot laten, klinkt meteen zo lekker hard. Of nee, een houten stoel geeft ook een leuk effect.Lilith schreef:Nou, ik zou zeggen: laat eerst even een paar scheten voor het gezicht van je vriend, heb je dat ook weer gehad.
Gast- Gast
Ben jij zo iemand die altijd het laatste woord wilt hebben?Maple schreef:Wat is dit nou weer een rare reactie. Als jij er klaar voor bent kun je er ook voor kiezen niet meer te reageren.Noa schreef:Wat snap je niet aan de Ik in: IK ben er klaar mee? en mijn vriend die zegt: IK ben blij dat WIJ er anders mee omgaan?Maple schreef:Prima toch? Maar veroordeel een ander dan ook niet.Noa schreef:Getver, ik ben echt klaar met deze vieze dingen. Liet net wat stukjes aan mijn vriend lezen en die zei ook: ik ben blij dat wij anders met elkaar omgaan ...Maple schreef:Ohnee, als ik eenmaal moet dan kan ik beter rennen. Kan ik die scheten beter in de pot laten, klinkt meteen zo lekker hard. Of nee, een houten stoel geeft ook een leuk effect.Lilith schreef:Nou, ik zou zeggen: laat eerst even een paar scheten voor het gezicht van je vriend, heb je dat ook weer gehad.
Gast- Gast
Ja. Jij ook, zo te merken? Dat wordt nog gezellig. Ik heb de hele avond, hoor.Noa schreef:Ben jij zo iemand die altijd het laatste woord wilt hebben?Maple schreef:Wat is dit nou weer een rare reactie. Als jij er klaar voor bent kun je er ook voor kiezen niet meer te reageren.Noa schreef:Wat snap je niet aan de Ik in: IK ben er klaar mee? en mijn vriend die zegt: IK ben blij dat WIJ er anders mee omgaan?Maple schreef:Prima toch? Maar veroordeel een ander dan ook niet.Noa schreef:Getver, ik ben echt klaar met deze vieze dingen. Liet net wat stukjes aan mijn vriend lezen en die zei ook: ik ben blij dat wij anders met elkaar omgaan ...Maple schreef:Ohnee, als ik eenmaal moet dan kan ik beter rennen. Kan ik die scheten beter in de pot laten, klinkt meteen zo lekker hard. Of nee, een houten stoel geeft ook een leuk effect.Lilith schreef:Nou, ik zou zeggen: laat eerst even een paar scheten voor het gezicht van je vriend, heb je dat ook weer gehad.
Gast- Gast
Storm schreef:Zo erg is dat toch niet, elkaar zien plassen. Poepen hoef ik ook niet te zien nee.Dromertje schreef:bij ons gaat de deur echt wel dicht, ik hoef hem niet te zien plassen/poepen hoor
Eens. Toen ik nog een relatie had bleef de deur ook gewoon open, maar op bepaalde momenten wel dicht.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Haha, nee hoor ik niet ...Maple schreef:Ja. Jij ook, zo te merken? Dat wordt nog gezellig. Ik heb de hele avond, hoor.Noa schreef:Ben jij zo iemand die altijd het laatste woord wilt hebben?Maple schreef:Wat is dit nou weer een rare reactie. Als jij er klaar voor bent kun je er ook voor kiezen niet meer te reageren.Noa schreef:Wat snap je niet aan de Ik in: IK ben er klaar mee? en mijn vriend die zegt: IK ben blij dat WIJ er anders mee omgaan?Maple schreef:Prima toch? Maar veroordeel een ander dan ook niet.Noa schreef:Getver, ik ben echt klaar met deze vieze dingen. Liet net wat stukjes aan mijn vriend lezen en die zei ook: ik ben blij dat wij anders met elkaar omgaan ...Maple schreef:Ohnee, als ik eenmaal moet dan kan ik beter rennen. Kan ik die scheten beter in de pot laten, klinkt meteen zo lekker hard. Of nee, een houten stoel geeft ook een leuk effect.Lilith schreef:Nou, ik zou zeggen: laat eerst even een paar scheten voor het gezicht van je vriend, heb je dat ook weer gehad.
Gast- Gast
Ik scheer mn benen niet meer sinds ik mijn vriend ontmoet heb en ik ga gewoon naar de badkamer naar de wc als ik bij hem thuis ben. (ipv beneden in de gang) Daar is toch niets mis mee?
Gast- Gast
Ik weet niet of daar iets mis mee is. dat kun je alleen zelf bepalen. Ik merk aan mijn vriend dat het hem allemaal niks uitmaakt. Hij houdt net zo goed van me als ik een paar weken niet scheer, maar als ik dan wel mijn best voor hem heb gedaan, dan merkt hij het op en strijkt bewonderend over mijn benen. Wij vinden dat soort momenten wel erg belangrijk, dat je af en toe merkt dat de ander nadenkt over dat soort dingen. Dat je soms moeite voor elkaar doet alsof het een eerste date betreft.Bitterkoek_ schreef:Ik scheer mn benen niet meer sinds ik mijn vriend ontmoet heb en ik ga gewoon naar de badkamer naar de wc als ik bij hem thuis ben. (ipv beneden in de gang) Daar is toch niets mis mee?
Gast- Gast
Noa schreef:Ik weet niet of daar iets mis mee is. dat kun je alleen zelf bepalen. Ik merk aan mijn vriend dat het hem allemaal niks uitmaakt. Hij houdt net zo goed van me als ik een paar weken niet scheer, maar als ik dan wel mijn best voor hem heb gedaan, dan merkt hij het op en strijkt bewonderend over mijn benen. Wij vinden dat soort momenten wel erg belangrijk, dat je af en toe merkt dat de ander nadenkt over dat soort dingen. Dat je soms moeite voor elkaar doet alsof het een eerste date betreft.Bitterkoek_ schreef:Ik scheer mn benen niet meer sinds ik mijn vriend ontmoet heb en ik ga gewoon naar de badkamer naar de wc als ik bij hem thuis ben. (ipv beneden in de gang) Daar is toch niets mis mee?
Ik zie nu zo'n reclame van Gillette voor me.
Susan- Lady Post-a-lot
Haha nee het is gewoon fijn dat als we in bed liggen, dat mn benen dan lekker zacht zijn, dat alles lekker glad is. Voor ons is dit wel belangrijk omdat het zegt: kijk ik doe me best voor jou, ik zie jou nog steeds, je bent me veel waard.Susan schreef:Noa schreef:Ik weet niet of daar iets mis mee is. dat kun je alleen zelf bepalen. Ik merk aan mijn vriend dat het hem allemaal niks uitmaakt. Hij houdt net zo goed van me als ik een paar weken niet scheer, maar als ik dan wel mijn best voor hem heb gedaan, dan merkt hij het op en strijkt bewonderend over mijn benen. Wij vinden dat soort momenten wel erg belangrijk, dat je af en toe merkt dat de ander nadenkt over dat soort dingen. Dat je soms moeite voor elkaar doet alsof het een eerste date betreft.Bitterkoek_ schreef:Ik scheer mn benen niet meer sinds ik mijn vriend ontmoet heb en ik ga gewoon naar de badkamer naar de wc als ik bij hem thuis ben. (ipv beneden in de gang) Daar is toch niets mis mee?
Gast- Gast
Haha Noa dat doe ik ook zo met mijn benen scheren. Wie had dat gedacht
Gast- Gast
Ik vind het ook niet fijn om met blote ongeschoren benen in bed te liggen, niet dat ik de hele winter mijn benen niet scheer of zo, maar ik heb wel eens dat mijn scheermesjes op zijn en dat ik vergeten ben nieuwe te halen. Als ik mijn benen niet glad genoeg vind trek ik altijd een pyjamabroek aan.
Susan- Lady Post-a-lot
Hahahaha!Susan schreef:Noa schreef:Ik weet niet of daar iets mis mee is. dat kun je alleen zelf bepalen. Ik merk aan mijn vriend dat het hem allemaal niks uitmaakt. Hij houdt net zo goed van me als ik een paar weken niet scheer, maar als ik dan wel mijn best voor hem heb gedaan, dan merkt hij het op en strijkt bewonderend over mijn benen. Wij vinden dat soort momenten wel erg belangrijk, dat je af en toe merkt dat de ander nadenkt over dat soort dingen. Dat je soms moeite voor elkaar doet alsof het een eerste date betreft.Bitterkoek_ schreef:Ik scheer mn benen niet meer sinds ik mijn vriend ontmoet heb en ik ga gewoon naar de badkamer naar de wc als ik bij hem thuis ben. (ipv beneden in de gang) Daar is toch niets mis mee?
Ik vind het ook fijn om geschoren benen te hebben, ik doe niet aan wintervachtjes
Gast- Gast
Susan schreef:Noa schreef:Ik weet niet of daar iets mis mee is. dat kun je alleen zelf bepalen. Ik merk aan mijn vriend dat het hem allemaal niks uitmaakt. Hij houdt net zo goed van me als ik een paar weken niet scheer, maar als ik dan wel mijn best voor hem heb gedaan, dan merkt hij het op en strijkt bewonderend over mijn benen. Wij vinden dat soort momenten wel erg belangrijk, dat je af en toe merkt dat de ander nadenkt over dat soort dingen. Dat je soms moeite voor elkaar doet alsof het een eerste date betreft.Bitterkoek_ schreef:Ik scheer mn benen niet meer sinds ik mijn vriend ontmoet heb en ik ga gewoon naar de badkamer naar de wc als ik bij hem thuis ben. (ipv beneden in de gang) Daar is toch niets mis mee?
Geschoren of ongeschoren, mijn vriend vind het fijn om over mijn benen te strijken. Vooral als ik ze niet geschoren heb vind hij mn benen geweldig. Als we bij hem thuis tv aan het kijken zijn, trekt hij zelfs mn broekspijp omhoog om mijn ongeschoren benen even aan te raken. Voelde in het begin nogal vreemd, maar het went....
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Ik scheer mn benen niet meer sinds ik mijn vriend ontmoet heb en ik ga gewoon naar de badkamer naar de wc als ik bij hem thuis ben. (ipv beneden in de gang) Daar is toch niets mis mee?
Zo snel al niet meer scheren? Je kent hem toch pas een paar maanden? En waarom heb je de behoefte niet meer je benen te scheren nu je een vriend hebt?
Gast- Gast
Jen_ schreef:Bitterkoek_ schreef:Ik scheer mn benen niet meer sinds ik mijn vriend ontmoet heb en ik ga gewoon naar de badkamer naar de wc als ik bij hem thuis ben. (ipv beneden in de gang) Daar is toch niets mis mee?
Zo snel al niet meer scheren? Je kent hem toch pas een paar maanden? En waarom heb je de behoefte niet meer je benen te scheren nu je een vriend hebt?
Dat vraag ik me ook af. Is het omdat hij je harige benen juist lekker vindt. (staat zo raar)
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik denk dat ik dan alsnog mijn benen zou scheren, want dat is toch voor jezelf ook t fijnste?smooch schreef:Jen_ schreef:Bitterkoek_ schreef:Ik scheer mn benen niet meer sinds ik mijn vriend ontmoet heb en ik ga gewoon naar de badkamer naar de wc als ik bij hem thuis ben. (ipv beneden in de gang) Daar is toch niets mis mee?
Dat vraag ik me ook af. Is het omdat hij je harige benen juist lekker vindt. (staat zo raar)
Gast- Gast
Noa schreef:Ik denk dat ik dan alsnog mijn benen zou scheren, want dat is toch voor jezelf ook t fijnste?smooch schreef:Jen_ schreef:Bitterkoek_ schreef:Ik scheer mn benen niet meer sinds ik mijn vriend ontmoet heb en ik ga gewoon naar de badkamer naar de wc als ik bij hem thuis ben. (ipv beneden in de gang) Daar is toch niets mis mee?
Inderdaad dat lijkt mij ook. Ik vind het echt vies aanvoelen als ik net te lang wacht met epileren. Dan ga ik me eraan irriteren en moet het zsm eraf.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Pagina 10 van 11 • 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Vriend doet altijd zijn eigen ding
» Meiden die bij hun vriend zijn ingetrokken
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Meiden die ook voor vriend verhuisd zijn
» Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen?
» Meiden die bij hun vriend zijn ingetrokken
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Meiden die ook voor vriend verhuisd zijn
» Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen?
Pagina 10 van 11
Permissies van dit forum: