Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zijn jij en je vriend daarin?

+33
Silva
Shopelle
Pannetoet
Steep
Zwerver
Caro
xxDila
Sterre
Nala
pitbullgup
smooch
Cow
Hoochie
Mint
Mamasapje
SoGood
ZoeteWitteWijn
Flinder
studiebol
Cherique
Guus
Mamsie
Mari
Caresses
Verona
minoessepoes
Susan
Fairlight
Sweety
Arwyn
Laquisia
Suus
Ugly Betty
37 plaatsers

Pagina 2 van 11 Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:25

Storm schreef:
Susan schreef:

Ik vind het vooral fijn als je vrij kan zijn zonder je ongemakkelijk te voelen, maar dat krijg je vanzelf wel met twee bevallingen achter de rug.
Idd, dan heeft je man je al in alle glorie gezien, dan is er écht niks meer waar je je voor hoeft te schamen.
Maar dat wil toch niet zeggen dat je direct alle deuren maar open moet zetten tijdens het schijten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:25

_Donnaa schreef:
Storm schreef:
Susan schreef:

Ik vind het vooral fijn als je vrij kan zijn zonder je ongemakkelijk te voelen, maar dat krijg je vanzelf wel met twee bevallingen achter de rug.
Idd, dan heeft je man je al in alle glorie gezien, dan is er écht niks meer waar je je voor hoeft te schamen.
Maar dat wil toch niet zeggen dat je direct alle deuren maar open moet zetten tijdens het schijten?
Heb ik dat gezegd dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Susan di 11 jan 2011 - 4:26

_Donnaa schreef:
Maar dat wil toch niet zeggen dat je direct alle deuren maar open moet zetten tijdens het schijten?

Nee, dat zeg ik toch ook niet? Wat ik zei is, het is fijn als het kan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:28

Storm schreef:
_Donnaa schreef:
Storm schreef:
Susan schreef:

Ik vind het vooral fijn als je vrij kan zijn zonder je ongemakkelijk te voelen, maar dat krijg je vanzelf wel met twee bevallingen achter de rug.
Idd, dan heeft je man je al in alle glorie gezien, dan is er écht niks meer waar je je voor hoeft te schamen.
Maar dat wil toch niet zeggen dat je direct alle deuren maar open moet zetten tijdens het schijten?
Heb ik dat gezegd dan?
Nee, maar in mijn ogen komt het er wel op neer.. Dat zal ik dan wel verkeerd opvatten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:28

CKC schreef:Nou hallo, de deur dicht en ook geen scheten in elkaars bijzijn!!!
Vind ik!

\

Laat je geen scheten bij je man? Misschien ligt dat bij mij anders hoor omdat ik last van mijn darmen heb, maar als ik dat niet zou kunnen ga ik denk ik dood haha. Dan knal ik uit elkaar, of begin ik langzaam te sissen na een tijdje Rolling Eyes. Heb je nooit buikpijn dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  minoessepoes di 11 jan 2011 - 4:28

Hier gaat bij mij de deur ook dicht als ik naar de wc ga, niet op slot maar wel dicht, mijn vriend wil de deur nog weleens open laten staan als hij gaat plassen, verder niet. Ik heb er nooit zo over na gedacht, vind het wel prima zo.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:28

Oh jemig we krijgen nu toch niet weer zo'n discussie met aan de ene kant kamp "ieuw dat jullie dat doen, er moet toch nog wat romantiek overblijven in de relatie" en aan de andere kant kamp "nou jemig als je niet eens jezelf kunt zijn bij elkaar, wat heb je dan voor relatie"? Want die hebben we al eens gehad hoor! (ik herinner me ook iets over huispakken en joggingbroeken?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Susan di 11 jan 2011 - 4:29

Darcy schreef:Oh jemig we krijgen nu toch niet weer zo'n discussie met aan de ene kant kamp "ieuw dat jullie dat doen, er moet toch nog wat romantiek overblijven in de relatie" en aan de andere kant kamp "nou jemig als je niet eens jezelf kunt zijn bij elkaar, wat heb je dan voor relatie"? Want die hebben we al eens gehad hoor! (ik herinner me ook iets over huispakken en joggingbroeken?)

Inderdaad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:30

Brennuss schreef:
CKC schreef:Nou hallo, de deur dicht en ook geen scheten in elkaars bijzijn!!!
Vind ik!

\

Laat je geen scheten bij je man? Misschien ligt dat bij mij anders hoor omdat ik last van mijn darmen heb, maar als ik dat niet zou kunnen ga ik denk ik dood haha. Dan knal ik uit elkaar, of begin ik langzaam te sissen na een tijdje Rolling Eyes. Heb je nooit buikpijn dan?

Ik doe dat ook, het is niet anders met een prikkelbare darm. Edit: niet dat ik het expres doe hahah maar soms kan het niet anders


Laatst aangepast door Darcy op di 11 jan 2011 - 4:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:30

@Donnaa dan denk ik dat je het verkeerd opvat Wink natuurlijk hoef je niet meteen alle deuren open te zetten tijdens het schijten, dat vind ik wel heel goor. Maar in principe is er niks om je voor te schamen, omdat je tijdens je bevalling open en bloot op tafel ligt en je man kan álles zien. Dan heb je niks meer te verbergen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:31

Susan schreef:
Darcy schreef:Oh jemig we krijgen nu toch niet weer zo'n discussie met aan de ene kant kamp "ieuw dat jullie dat doen, er moet toch nog wat romantiek overblijven in de relatie" en aan de andere kant kamp "nou jemig als je niet eens jezelf kunt zijn bij elkaar, wat heb je dan voor relatie"? Want die hebben we al eens gehad hoor! (ik herinner me ook iets over huispakken en joggingbroeken?)

Inderdaad.
Haha ook eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Susan di 11 jan 2011 - 4:31

_Donnaa schreef:
Nee, maar in mijn ogen komt het er wel op neer.. Dat zal ik dan wel verkeerd opvatten..

In mijn ogen komt het er niet op neer. Voor de derde keer, het is fijn als het kan. Soms ontkom je er niet aan dat je partner meer van je ziet dan je normaal zou willen laten zien.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Ugly Betty di 11 jan 2011 - 4:32

Het is bij ons trouwens ook niet zo dat we uitgebreid naar elkaar gaan staan kijken ofzo hoor. Maar als ik ff moet plassen en we zijn aan het kletsen dan hoor ik hem toch beter als de deur open is haha!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:32

Darcy schreef:Oh jemig we krijgen nu toch niet weer zo'n discussie met aan de ene kant kamp "ieuw dat jullie dat doen, er moet toch nog wat romantiek overblijven in de relatie" en aan de andere kant kamp "nou jemig als je niet eens jezelf kunt zijn bij elkaar, wat heb je dan voor relatie"?
Het was niet mijn bedoeling met het topic hoor. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:33

Storm schreef:@Donnaa dan denk ik dat je het verkeerd opvat Wink natuurlijk hoef je niet meteen alle deuren open te zetten tijdens het schijten, dat vind ik wel heel goor. Maar in principe is er niks om je voor te schamen, omdat je tijdens je bevalling open en bloot op tafel ligt en je man kan álles zien. Dan heb je niks meer te verbergen.
Het komt voor mij nog steeds op hetzelfde neer eigenlijk, hoe ik het opvat..

Heeft het eigenlijk wel met schaamte te maken? Dat je de deur dicht doet? In mijn ogen niet.. Daarom vind ik dat 'als je bevallen bent heeft hij je in volle glorie gezien' er eigenlijk ook niets mee te maken hebben..


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:34

Darcy schreef:
Brennuss schreef:
CKC schreef:Nou hallo, de deur dicht en ook geen scheten in elkaars bijzijn!!!
Vind ik!

\

Laat je geen scheten bij je man? Misschien ligt dat bij mij anders hoor omdat ik last van mijn darmen heb, maar als ik dat niet zou kunnen ga ik denk ik dood haha. Dan knal ik uit elkaar, of begin ik langzaam te sissen na een tijdje Rolling Eyes. Heb je nooit buikpijn dan?

Ik doe dat ook, het is niet anders met een prikkelbare darm. Edit: niet dat ik het expres doe hahah maar soms kan het niet anders

OMG, nee!! Nooit.. haha.. ik laat echt geen scheten als mijn man in de buurt is of zelfs maar op dezelfde verdieping is als ik. Nee, ook niet als ik ben bevallen! Maar goed, als je enorm veel last hebt van je buik.. dan snap ik het wel, maar dan nog verplicht je een ander om in jouw geur te zitten.. bleeh!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:34

Purple schreef:
Darcy schreef:Oh jemig we krijgen nu toch niet weer zo'n discussie met aan de ene kant kamp "ieuw dat jullie dat doen, er moet toch nog wat romantiek overblijven in de relatie" en aan de andere kant kamp "nou jemig als je niet eens jezelf kunt zijn bij elkaar, wat heb je dan voor relatie"?
Het was niet mijn bedoeling met het topic hoor. smile

Dat weet ik wel, het was ook niet specifiek naar jou gericht. Ik vind het best een interessant onderwerp, maar deze discussie is al vaker gevoerd en het eindigt altijd op dezelfde manier. Het wordt altijd een beetje een wedstrijdje van "wie heeft de beste relatie" en dat vind ik onzinnig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Verona di 11 jan 2011 - 4:34

Wij houden wel altijd de deur open eigenlijk. Mijn vriend vind het om de 1 of andere manier heel erg gezellig om te kletsen tijdens het plassen/poepen.... Rolling Eyes 2 toiletpotten naast elkaar lijkt hem dan ook ideaal.

Voor de rest hoeft hij niet alles te weten. Ik heb mijn eigen telefoon, email adres, hyves/twitter/facebook account en mijn eigen rekening. Dat laatste is omdat ik geen toestemming wil vragen of ik uiteten kan gaan met een vriendin bijvoorbeeld.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Caresses di 11 jan 2011 - 4:35

Wat is vrij zijn naar elkaar? Bedoel je meer fysiek dat hij alles van me mag zien?
in dat opzicht zijn we redelijk vrij naar elkaar, al gaat de deur altijd dicht als we naar de wc gaan maar we laten ook nooit winden in elkaars bijzijn (gelukkig) al wil hij er per ongeluk nog wel een laten gaan maar dat vind ik niet erg.

Mentaal vrij naar elkaar: Ja dat zij we wel. Ik vertel altijd bijna alles aan hem en kan ook alles bij hem kwijt. Maar als vriendinnen bijvoorbeeld iets hebben waarvan ze niet willen dat hij dat weet dan vertel ik hem dat niet.

Verder lezen we elkaars smsjes niet, kijken we niet in elkaars e-mail enz. we hebben natuurlijk ook nog een eigen leven en recht op privacy.


Laatst aangepast door Caresses op di 11 jan 2011 - 4:39; in totaal 2 keer bewerkt

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Mari di 11 jan 2011 - 4:35

Storm schreef:
Dromertje schreef:bij ons gaat de deur echt wel dicht, ik hoef hem niet te zien plassen/poepen hoor :shock:
Zo erg is dat toch niet, elkaar zien plassen. Poepen hoef ik ook niet te zien nee.

Haha als we aangeschoten zijn, wil ik zelfs sturen, hihihi, een lol dat we dan hebben.

Ik plas altijd als we onze tanden aan het poetsen zijn, maar voor een grote boodschap gaat de deur dicht.

Wij delen eigenlijk alles, ik kan me niks bedenken wat hij niet weet of mag zien.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:35

Susan schreef:
_Donnaa schreef:
Nee, maar in mijn ogen komt het er wel op neer.. Dat zal ik dan wel verkeerd opvatten..

In mijn ogen komt het er niet op neer. Voor de derde keer, het is fijn als het kan. Soms ontkom je er niet aan dat je partner meer van je ziet dan je normaal zou willen laten zien.

Ik denk dat ik helemaal gemist heb wat dit met het topic te maken heeft..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:35

_Donnaa schreef:
Storm schreef:@Donnaa dan denk ik dat je het verkeerd opvat Wink natuurlijk hoef je niet meteen alle deuren open te zetten tijdens het schijten, dat vind ik wel heel goor. Maar in principe is er niks om je voor te schamen, omdat je tijdens je bevalling open en bloot op tafel ligt en je man kan álles zien. Dan heb je niks meer te verbergen.
Het komt voor mij nog steeds op hetzelfde neer eigenlijk, hoe ik het opvat..

Heeft het eigenlijk wel met schaamte te maken? Dat je de deur dicht doet? In mijn ogen niet.. Daarom vind ik dat 'als je bevallen bent heeft hij je in volle glorie gezien' er eigenlijk ook niets mee te maken hebben..


Ik vind dat er wel degelijk iets mee te maken hebben...het is natuurlijk niet zo dat je alles maar laat waaien en hangen omdat je bevallen bent en hij je dús in volle glorie heeft gezien, dat niet, maar de schaamte voor elkaar is weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:36

_Donnaa schreef:
Storm schreef:@Donnaa dan denk ik dat je het verkeerd opvat Wink natuurlijk hoef je niet meteen alle deuren open te zetten tijdens het schijten, dat vind ik wel heel goor. Maar in principe is er niks om je voor te schamen, omdat je tijdens je bevalling open en bloot op tafel ligt en je man kan álles zien. Dan heb je niks meer te verbergen.
Het komt voor mij nog steeds op hetzelfde neer eigenlijk, hoe ik het opvat..

Heeft het eigenlijk wel met schaamte te maken? Dat je de deur dicht doet? In mijn ogen niet.. Daarom vind ik dat 'als je bevallen bent heeft hij je in volle glorie gezien' er eigenlijk ook niets mee te maken hebben..


Eens met Donna. Dat hij me zal zien bevallen van zijn kind is in mijn ogen heel anders..
Haha, zo nu ik ben bevallen, mag ik lekker scheten laten en mag jij me zien poepen,schatje!! Zoooo weer een mijlpaal bereikt in onze relatie, whoehahaha
(GEINTJE!!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:36

Ik draag 's avonds rustig een joggingbroek, maar de wc-deur gaat wel dicht! Ook hoef ik mijn vriend er niet bij te hebben als ik bijvoorbeeld mijn bikinilijn aan het bijwerken ben. Ik merk wel dat ik soms iets te gedetailleerd vertel over bepaalde zaken. Ik merk dan aan mijn vriend dat hij sommige dingen helemaal niet hoeft te weten. (bijvoorbeeld hoe erg ik zweet als ik aan het sporten ben :P )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:36

Storm schreef:
_Donnaa schreef:
Storm schreef:@Donnaa dan denk ik dat je het verkeerd opvat Wink natuurlijk hoef je niet meteen alle deuren open te zetten tijdens het schijten, dat vind ik wel heel goor. Maar in principe is er niks om je voor te schamen, omdat je tijdens je bevalling open en bloot op tafel ligt en je man kan álles zien. Dan heb je niks meer te verbergen.
Het komt voor mij nog steeds op hetzelfde neer eigenlijk, hoe ik het opvat..

Heeft het eigenlijk wel met schaamte te maken? Dat je de deur dicht doet? In mijn ogen niet.. Daarom vind ik dat 'als je bevallen bent heeft hij je in volle glorie gezien' er eigenlijk ook niets mee te maken hebben..


Ik vind dat er wel degelijk iets mee te maken hebben...het is natuurlijk niet zo dat je alles maar laat waaien en hangen omdat je bevallen bent en hij je dús in volle glorie heeft gezien, dat niet, maar de schaamte voor elkaar is weg.
Daar zit dan het verschil in opvatting.. Die schaamte heb ik sowieso al niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 11 Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum