Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend doet altijd zijn eigen ding

+3
Caramba
Rush
caro86
7 plaatsers

Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  caro86 do 21 jun 2012 - 0:05

Hey meiden,

Mijn vriend en ik zijn anderhalfjaar samen, wonen overigens niet samen ter info, en mijn vriend is iemand die graag zijn eigen ding doet. Altijd al gedaan. Ik vindt bepaalde dingen belangrijk in een relatie en ik merk dat ik iets mis. Ik ga heel vaak alleen naar vrienden of verjaardagen. Ik vraag hem mee maar meneer heeft geen zin of heeft iets beters te doen. Laatst was een vriend van mij jarig (die hij wel kent) waar ik niet graag alleen naartoe wou omdat zijn vader een hersenbloeding heeft gehad en ik niks had laten horen in die periode. Hij wou niet mee omdat hij geen zin had in een verjaardag op zondag (bullshit). Ik zag er echt tegenop om alleen te gaan dus barste in tranen uit. En hup meneer ging zich omkleden en ging mee. Beetje vreemd. Ik merk wel dat het eraan ligt wat we gaan doen. Wat familie betreft gaat hij altijd mee, uit zichzelf. maar bij vrienden niet. Hij leeft dus zijn eigen leven en ik krijg het gevoel dat het hem geen [email=#$^#@#@$^uitmaakt]#$^#@#@$^uitmaakt[/email] hoe ik me erbij voel of wat ik ervan vindt... Hoe gaat dat in de toekomst als we samenwonen. Moet hij dan toestemming geven of zijn zij niet welkom? ik houd zoveel van hem, we hebben het leuk samen en verder is het echt een lieve schat maar in het sociale vlak is hij stronteigenwijs. p.s: hij is maagd Wink



Hebben jullie weleens zoiets meegemaakt?

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 109
Registratiedatum : 24-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 0:07

En hebben jullie hier wel eens over gepraat? Heb je vertelt hoe dit voelt voor jou, en dat je het leuk zou vinden om daar samen heen te gaan? En wat is voor hem de reden dat hij het niet wil, heb je hem dat ook al eens gevraagd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 0:10

Waarom die p.s. :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  Rush do 21 jun 2012 - 0:12

Reva schreef:Waarom die p.s. Vriend doet altijd zijn eigen ding 1270000679
Ik gok qua sterrenbeeld. Vriend doet altijd zijn eigen ding 2474380249
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 0:15

Rush schreef:
Reva schreef:Waarom die p.s. Vriend doet altijd zijn eigen ding 1270000679
Ik gok qua sterrenbeeld. Vriend doet altijd zijn eigen ding 2474380249

Ow laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  Caramba do 21 jun 2012 - 0:18

Tsja een maagd kan zo kil zijn, maar hoeft natuurlijk niet.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  Minx do 21 jun 2012 - 0:20

Reva schreef:
Rush schreef:
Reva schreef:Waarom die p.s. Vriend doet altijd zijn eigen ding 1270000679
Ik gok qua sterrenbeeld. Vriend doet altijd zijn eigen ding 2474380249

Ow laughcry

Haha je was niet de enige die dat niet door had Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 0:25

Reva schreef:
Rush schreef:
Reva schreef:Waarom die p.s. Vriend doet altijd zijn eigen ding 1270000679
Ik gok qua sterrenbeeld. Vriend doet altijd zijn eigen ding 2474380249

Ow laughcry

wahaha lol! thumbup

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  caro86 do 21 jun 2012 - 0:36

Hey meiden.



Die p.s was inderdaad om zijn sterrenbeeld. Vriend doet altijd zijn eigen ding 253468018



De maagd kan zich sociaal terugtrekken. Ik heb gezegd dat ik het niet leuk vindt als hij niet meegaat en dat het mij leuk lijkt als hij wel meegaat. Hij zegt dat hij geen zin heeft. En dat hij mijn vrienden wel leuk vindt. Beetje raar hé. We gaan volgend weekend een weekendje met mijn vriendengroep naar Centerparcs Heijderbos maar hij gaf vorige week aan dat hij niet meegaat omdat hij daar geen zin in heeft en een weekend teveel vindt met hun. Maar wat moet ik daarmee?! met mijn vrienden heeft hij nooit ergens zin in en met zijn beste vriend vindt hij bijna alles leuk. Dus hij laat me een beetje barsten. Moet ik het dan maar gewoon accepteren dat hij alleen doet wat hij wil? Nee. Maar wat moet ik wel doen? ik weet het gewoon even niet... M'n verstand zegt dat ik hem goed moet laten weten wat ik wil in een relatie en dat hij daar dan maar even over moet nadenken een tijdje en dat het anders gewoon niet werkt.....Vriend doet altijd zijn eigen ding 878948377


Laatst aangepast door caro86 op do 21 jun 2012 - 0:39; in totaal 1 keer bewerkt

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 109
Registratiedatum : 24-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  Susan do 21 jun 2012 - 0:36

Waarom zouden je vrienden niet welkom zijn als je samenwoont, dat lees ik er niet echt in. Het kan toch ook zijn dat hij dan gewoon in een andere kamer iets voor zichzelf gaat doen. Toestemming vragen hoef je natuurlijk niet, het is ook jouw huis, maar als hij erg op zichzelf is kan ik me wel voorstellen dat hij het fijn vindt als je dat soort dingen overlegt. Niet iedereen is van het type zoete inval, sommige mensen zijn erg op hun privacy gesteld. Daar moet je dan wel rekening mee houden.

Als je het idee hebt dat het echt zal voelen als toestemming vragen en dat hij een wig zal drijven tussen jou en je vrienden dan moet je je afvragen of je daarmee om kunt gaan en of hij wel de geschikte man is om mee samen te wonen en mee door het leven te gaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  Susan do 21 jun 2012 - 0:39

Overigens snap ik wel dat hij niet automatisch meegaat naar alles wat jij met je vrienden doet. Sommige mensen mixen heel makkelijk met de vrienden van hun partner waardoor er een soort grote gemengde vriendengroep ontstaat, maar volgens mij is dat ook niet altijd ideaal en lang niet iedereen heeft ook zin in dat groepsgebeuren. Dat lijkt me verder zijn goed recht. Ik kan me ook wel voorstellen dat hij een heel weekend met die groep wel erg lang vindt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  caro86 do 21 jun 2012 - 0:43

Ik kan me inderdaad voorstellen dat een weekend weg teveel is dus dat begrijp ik ook al vindt ik het niet leuk. Ik sta ook niet te springen op een weekend weg met zijn vrienden al zou ik dan wel meegaan puur omdat ik het dan ook leuk heb met hem. Ik ben ook niet iemand die altijd alles samen hoeft te doen, asjeblieft niet maar het valt mij gewoon op dat het niet uitmaakt welke vrienden van mij het zijn hij gaat gewoon niet mee. Hij vraagt niet wat ik ervan vindt of hoe ik me voel, misschien omdat hij dat al weet, maar misschien ook omdat het hem niet interesseert.

Ik wil geen relatie waarin hij alles bepaalt wat we doen etc etc maar ik wil hem ook niet kwijt... gevoel en verstand pffVriend doet altijd zijn eigen ding 878948377

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 109
Registratiedatum : 24-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 0:50

Mijn vriend gaat ook echt niet mee naar alles wat ik met mijn vrienden doe. Het zijn niet zijn vrienden en hij heeft er niet altijd zin in en dat vind ik prima. Ik heb liever dat hij dat zegt dan dat hij daar zit terwijl hij geen zin heeft en ik daardoor ook geen leuke avond heb. Ik zou dat iets meer op zijn beloop proberen te laten. Als hij wel gezellig mee gaat is dat leuk en zo niet, prima.

Ik zou ook niet echt zitten te wachten op een heel weekend met de vrienden van mijn vriend haha, vooral ook omdat ik dan zoiets heb van nee joh ga maar lekker met de jongens. En als het een gemengde groep is dan is dat omdat ze hun vriendin meenemen en die ken ik allemaal niet zo goed, dus ik zie het niet snel gebeuren dat we met zn alleen een weekend weg gaan haha.

Mijn vriend vindt het wel heel leuk als er iemand bij ons komt eten, of met een bevriend stel uit eten te gaan oid. Misschien geldt dat voor jouw vriend ook? Misschien voelt hij zich niet zo thuis in een grote vriendengroep waar hij niet echt bij "hoort"?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 0:51

caro86 schreef:
Ik wil geen relatie waarin hij alles bepaalt wat we doen etc etc maar ik wil hem ook niet kwijt... gevoel en verstand pffVriend doet altijd zijn eigen ding 878948377

Maar zoals ik het nu lees bepaalt hij toch helemaal niet alles wat jullie doen? Alleen dat hij niet mee gaat..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  caro86 do 21 jun 2012 - 0:57

zo voelt het wel, alsof hij het bepaald. ik vraag hem altijd mee maar ik krijg altijd nee. (dat rijmt ook nogVriend doet altijd zijn eigen ding 253468018 )

Maar al zou hij zeggen 'schat, ik heb niet zo'n zin in die verjaardag vanmiddag, vind je het erg als ik niet meega?' dan zou het al heel anders zijn voor mijn gevoel of achteraf even vragen hoe het was....

het ligt er misschien ook wel aan dat al mijn vrienden behalve 2 ervan bestaan uit stelletjes. en dat hun erg ervan zijn om gemengde vriendengroepen te hebben. niks zonder hun partner. en daar hoef ik natuurlijk niet aan mee te doen maar ik krijg een hele balk scheit over me heen waarom hij nooit meegaat en dat ze dat niet leuk vinden voor mij etc

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 109
Registratiedatum : 24-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 0:58

Ik zou hem toch uitleggen hoe het voor jou voelt en dat je het soms jammer vindt dat hij niet meegaat. Dat je snapt dat hij het niet altijd wil, omdat het ook jouw vrienden zijn, maar dat het ook geven en nemen is. Soms ga je alleen, soms samen. Dat moet prima te bedenken zijn, maar dan moet je wel blijven communiceren met elkaar.

En misschien kan hij 1 dag naar Center Parcs komen en wat leuks gaan doen met jullie, maar verder dat jij gewoon zelf met je vrienden bent? En wat het al afgesproken dat hij meeging, en zegt hij het ineens af, of wilde hij het sowieso al niet?


Laatst aangepast door Pippa op do 21 jun 2012 - 1:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  Caramba do 21 jun 2012 - 0:59

caro86 schreef:
Ik wil geen relatie waarin hij alles bepaalt wat we doen etc etc maar ik wil hem ook niet kwijt... gevoel en verstand pffVriend doet altijd zijn eigen ding 878948377

Dit doet hij toch ook niet, althans, zo lees ik het.

Ik moet er niet aan denken om alles met zijn vrienden te moeten doen.
Andersom geldt dat ook zo.
Een heel weekend met mijn vriend en zijn vrienden zie ik ook echt niet zitten. (Bedoel dan, weekend weg ofzo, we zien ze al ieder weekend, maar dat zijn andere activiteiten.)
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  caro86 do 21 jun 2012 - 1:05

Powerbabe. uit eten gaan heeft hij niet zoveel mee, hij eet bij wijze van spreke liever een aardappelstampot. hij houdt van de kroeg in gaan, quad rijden, alles met actie. thuis samen koken etc met vrienden, zie ik hem niet zo snel doen. het is gewoon verwarrend. met z'n 2'en doen we alles wel en is het leuk maar zodra het woord vrienden valt is het anders bij hem

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 109
Registratiedatum : 24-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  caro86 do 21 jun 2012 - 1:06

Pippa. Het was afgesproken dat hij meeging. Enkele maanden geleden is het geboekt en toen reageerde hij normaal en dat hij het leuk vindt. En ik begon vorige week over centerparcs en toen zei hij dat eigelijk geen zin heeft... je kunt je wel voorstellen dat dat voor mij niet tof is maar dat m'n vrienden het ook niet meer snappen.



Zou het heel leuk vinden als hij een dagje komt maar Den Helder - Heijen, is 2 uur en 45 minuten rijden. wellicht iets te gekVriend doet altijd zijn eigen ding 253468018 maar kan het voorstellen natuurlijk ook al is het puur om te kijken hoe hij reageert


Laatst aangepast door caro86 op do 21 jun 2012 - 1:07; in totaal 1 keer bewerkt

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 109
Registratiedatum : 24-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  Susan do 21 jun 2012 - 1:07

Dus hij doet wel leuke dingen met jou? Dat is dan toch al heel wat? Waarom wil je hem zo graag in je vriendengroep?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  Tania do 21 jun 2012 - 1:11

Ik zou het ook niet zo leuk vinden als hij echt nooit mee wil en al helemaal niet als hij eerst zegt mee te gaan cp en dan twee weken van tevoren toch afzegt. Misschien vindt hij je vrienden gewoon niet leuk? Ik zou er is een goed gesprek over hebben. Vragen waarom hij nooit mee wil en zeggen dat je het fijn zou vinden als hij af en toe meegaat. Misschien kunnen jullie een tussenweg vinden waarbij jullie je allebei prettig voelen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  caro86 do 21 jun 2012 - 1:18

Susan. Wij samen hebben het leuk!

maar de vrienden zijn een onderdeel van mijn leven en door de manier hoe hij er mee om gaat krijg ik het gevoel dat hij mij ook niet serieus neemt. wel de lusten en niet de lasten. snap je me?

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 109
Registratiedatum : 24-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  caro86 do 21 jun 2012 - 1:20

Tania...

Het laatste wij gezegd is over Centerparcs is dat hij ze leuk vindt maar niet voor een weekend. En daar heb ik op gereageerd door te vragen waarom hij met de andere dates dan ook nooit meegaat.. en dan klapt hij dicht. hij is geen prater alles behalveVriend doet altijd zijn eigen ding 1371890812 We hebben dit vorig jaar december ook meegemaakt met sinterklaasdobbelen dat hij niet mee wou gaan. Toen heb ik tegen hem gezegd dat hij niet altijd mee hoeft maar gewoon soms

caro86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 109
Registratiedatum : 24-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  Julia do 21 jun 2012 - 10:05

Ik snap wel dat je vriend niet altijd mee wil naar vrienden, daar zou ik zelf ook niet altijd zin in hebben. Maar...als hij heeft afgesproken mee te gaan naar Centerparks en dat toen heeft toegezegd, vind ik het eerlijk gezegd een beetje onvolwassen om nu terug te krabbelen. Oke het is zijn ding niet, maar hij heeft nu eenmaal toegezegd en sja bij volwassen zijn hoort soms ook dingen doen die je wat minder leuk vindt. Ik vind dat je ook nog heel toegeeflijk bent naar hem, ik denk dat hij met mij een groter probleem zal hebben als hij zich ineens terugtrekt;)
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend doet altijd zijn eigen ding Empty Re: Vriend doet altijd zijn eigen ding

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum