Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zijn jij en je vriend daarin?

+33
Silva
Shopelle
Pannetoet
Steep
Zwerver
Caro
xxDila
Sterre
Nala
pitbullgup
smooch
Cow
Hoochie
Mint
Mamasapje
SoGood
ZoeteWitteWijn
Flinder
studiebol
Cherique
Guus
Mamsie
Mari
Caresses
Verona
minoessepoes
Susan
Fairlight
Sweety
Arwyn
Laquisia
Suus
Ugly Betty
37 plaatsers

Pagina 5 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  SoGood di 11 jan 2011 - 9:46

Lilith schreef:
Sogood schreef:
Lilith schreef:
Susan schreef:
Lilith schreef:
Dat zou ik nóóit, maar dan ook nóóit doen, dan zou ik nog liever iemand anders vragen. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dat bij mijn partner te doen of van hem te vragen. Echt NIET.

Dat is dan heel mooi voor jou. Ik ben heel blij dat het bij ons anders is, aangezien ik krom van de pijn op bed lag en geen idee heb wie het anders had moeten doen. Andersom had ik precies hetzelfde gedaan, sterker nog, ik had er niet eens over getwijfeld.
Tja, fijn voor jou. Maar ik zou dat gewoon niet doen. Wij hebben ook wel wat van dat soort dingen meegemaakt, maar daar wilde ik mijn man gewoon niet bij hebben.

Is het schaamte wat je hierin zo tegen houdt?
Niet per se schaamte. Tijdens mijn bevalling of daarvoor had ik daar geen enkele last van, dus schaamte is het niet echt. En wat niet te voorkomen is is niet te voorkomen. Maar wat te voorkomen valt dat voorkom ik graag, omdat ik geen énkele noodzaak zie om dat soort dingen te gaan delen met mijn man.

Ik zou het natuurlijk ook niet prettig vinden als mijn vriend een klysma bij me in zou moeten brengen o.i.d., maar ik zou het dan juist fijner vinden om zoiets met hem te delen, omdat ik hem volledig vertrouw. Ik zou het bij hem ook doen als ik hem daarmee kon helpen. Waarom zou je zoiets liever met iemand anders delen dan met je partner?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 5 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  SoGood di 11 jan 2011 - 9:47

Mint schreef:Ik ben nu 7 jaar samen met mijn vriend en no way dat ik de deur open laat staan als ik naar het toilet moet.
Ik heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht, maar mij niet gezien.

Wij plassen gewoon bij elkaar, nooit over nagedacht dat dit als 'raar' gezien zou kunnen worden. Andere dingen op het toilet gaan me ook wat ver.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 9:48

Sogood schreef:
Lilith schreef:
Sogood schreef:
Lilith schreef:
Susan schreef:
Lilith schreef:
Dat zou ik nóóit, maar dan ook nóóit doen, dan zou ik nog liever iemand anders vragen. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dat bij mijn partner te doen of van hem te vragen. Echt NIET.

Dat is dan heel mooi voor jou. Ik ben heel blij dat het bij ons anders is, aangezien ik krom van de pijn op bed lag en geen idee heb wie het anders had moeten doen. Andersom had ik precies hetzelfde gedaan, sterker nog, ik had er niet eens over getwijfeld.
Tja, fijn voor jou. Maar ik zou dat gewoon niet doen. Wij hebben ook wel wat van dat soort dingen meegemaakt, maar daar wilde ik mijn man gewoon niet bij hebben.

Is het schaamte wat je hierin zo tegen houdt?
Niet per se schaamte. Tijdens mijn bevalling of daarvoor had ik daar geen enkele last van, dus schaamte is het niet echt. En wat niet te voorkomen is is niet te voorkomen. Maar wat te voorkomen valt dat voorkom ik graag, omdat ik geen énkele noodzaak zie om dat soort dingen te gaan delen met mijn man.

Ik zou het natuurlijk ook niet prettig vinden als mijn vriend een klysma bij me in zou moeten brengen o.i.d., maar ik zou het dan juist fijner vinden om zoiets met hem te delen, omdat ik hem volledig vertrouw. Ik zou het bij hem ook doen als ik hem daarmee kon helpen. Waarom zou je zoiets liever met iemand anders delen dan met je partner?
Omdat ik dan liever een arts, verpleegster heb dan mijn man.
Ik zou mijn man ook nooit meenemen naar de gynaecoloog bijvoorbeeld, stel dat ik daar naartoe moet, of bij het plaatsen van een mirena, of bij het trekken van een verstandskies ofzo. Dat soort dingen doe ik liever alleen, en áls er dan al mensen bij moeten zijn, dan geen bekenden.

Heb ik ergens een raar bultje ofzo, of een ander genant probleem, dan laat ik dat ook écht niet aan mijn man zien met 'wat zit daar eigenlijk', maar dan ga ik naar de huisarts.

Laatst aangepast door Lilith op di 11 jan 2011 - 9:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 9:50

Ik geloof echt niet dat ik mijn man ooit heb zien plassen, of hij mij.

Gast
Gast

Bericht  Susan di 11 jan 2011 - 9:57

Dat was het nou juist, die optie was er niet en het moest wel direct gebeuren. Ik was zelf ook in de veronderstelling dat ik ervoor naar het ziekenhuis of de huisartsenpost kon, maar dat was niet zo. Het werd klaargelegd bij de weekendapotheek en dat was dat. Je kunt het eenmaal niet afdwingen dat er een arts of verpleegkundige beschikbaar wordt gesteld omdat jij liever niet hebt dat iemand uit je privé-omgeving zoiets bij je doet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 10:20

Storm schreef:
Susan schreef:

Ik vind het vooral fijn als je vrij kan zijn zonder je ongemakkelijk te voelen, maar dat krijg je vanzelf wel met twee bevallingen achter de rug.
Idd, dan heeft je man je al in alle glorie gezien, dan is er écht niks meer waar je je voor hoeft te schamen.

Ik moet de rest nog lezen, maar omdat je toen niet anders kón (bevalling) wil niet zeggen dat je daarna maar al je gene moet laten varen, toch? Zo van 'ah hij heeft alles toch al gezien' Dan heb je er weer controle over, en kies ik er echt voor om de deur dicht te doen, en geen winden te laten waar hij bij is.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 10:27

Weten jullie nog Carrie uit SATC? Ze slaapt bij Big. Wordt 's ochtends heel verliefd wakker, kus mr Big, rekt zich uit en, laat een scheet! Ze rent uit bed, valt kijkt hem niet meer aan, en weg is ze uit zijn huis. Later besluit ze er maar niks over te zeggen, alsof het nooit is gebeurd. Gaat ze bij hem eten, legt hij stiekum een scheetkussen op haar stoel. Hilarisch, ik zou me ook doodschamen :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 10:36

Haha, ja!! Ik laat ook geen scheten bij mijn vriend, vind ik gewoon niet beschaafd. We praten soms wel door als ik alleen even ga plassen ofzo. Ik vind plassen ook niet echt iets vies, het is ook in 1minuut gebeurt Very Happy Ik vind ook dat je echt niet alles van elkaar hoeft te zien, je moet wel een beetje je best voor elkaar blijven doen.

Gast
Gast

Bericht  Hoochie di 11 jan 2011 - 10:52

De deur gaat wel dicht maar doe hem bijna nooit op slot.
Ik kan niet plassen als er iemand bij staat.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 19:48

Ugly Betty schreef:Wij zijn ook best vrij naar elkaar. Laten ook gewoon de wc deur open enzo.

Wij ook.

Gast
Gast

Bericht  Cow di 11 jan 2011 - 19:49

Volgens mij zijn wij dan compleet los geslagen hahah
Als we lekker zitten te buurten en 1 van ons moet naar de wc dan gaat de ander gewoon mee ongeacht de 'boodschap'.
Sowieso laat ik altijd de deur open thuis omdat ik dat gewoon fijner vind en mn katten altijd lekker komen knuffelen.
Wij boeren en winden ook vollop bij elkaar, heerlijk!! angel
Schaamte gevoel?? wat is dat??
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 19:54

Alleen als ik ongesteld ben doe ik wel geheimzinnig en heb ik sterk de behoefte aan privacy.

Gast
Gast

Bericht  smooch di 11 jan 2011 - 20:04

Gekje schreef:
Ugly Betty schreef:Wij zijn ook best vrij naar elkaar. Laten ook gewoon de wc deur open enzo.

Wij ook.

Wij ook, bij het plassen dan.
Ik laat ook gewoon boeren en scheten bij mijn vriend in de buurt. Hij doet het ook.
Maar bij mij thuis was dat ook normaal, ben niet anders gewend Very Happy
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 20:53

Jen_ schreef:
Storm schreef:
Susan schreef:

Ik vind het vooral fijn als je vrij kan zijn zonder je ongemakkelijk te voelen, maar dat krijg je vanzelf wel met twee bevallingen achter de rug.
Idd, dan heeft je man je al in alle glorie gezien, dan is er écht niks meer waar je je voor hoeft te schamen.

Ik moet de rest nog lezen, maar omdat je toen niet anders kón (bevalling) wil niet zeggen dat je daarna maar al je gene moet laten varen, toch? Zo van 'ah hij heeft alles toch al gezien' Dan heb je er weer controle over, en kies ik er echt voor om de deur dicht te doen, en geen winden te laten waar hij bij is.
Dan moet je eerst maar even de rest lezen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 20:56

Lilith schreef:
Storm schreef:@Donnaa dan denk ik dat je het verkeerd opvat Wink natuurlijk hoef je niet meteen alle deuren open te zetten tijdens het schijten, dat vind ik wel heel goor. Maar in principe is er niks om je voor te schamen, omdat je tijdens je bevalling open en bloot op tafel ligt en je man kan álles zien. Dan heb je niks meer te verbergen.
Absoluut mee oneens. Ik heb zeker wel wat te verbergen, ookal heeft mijn man een bevalling en een keizersnede en dergelijke meegemaakt. Dat wil niet zeggen dat alles maar moet kunnen.
Zucht...dat zeg ik toch helemaal niet?

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup di 11 jan 2011 - 22:02

Wij zijn ook heel vrij... WC-deur staat ook vaak open als we met 2en zijn. Tenzij iemand een grote boodschap moet of ik ongesteld ben dan hahaha.

Ok bespreken wij alles zonder schaame moet ik zeggen.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Mari di 11 jan 2011 - 22:59

smooch schreef:
Gekje schreef:

Wij ook.

Wij ook, bij het plassen dan.
Ik laat ook gewoon boeren en scheten bij mijn vriend in de buurt. Hij doet het ook.
Maar bij mij thuis was dat ook normaal, ben niet anders gewend Very Happy

Wij ook, en dan lekker wapperen met die deken, whaha. Ik bel ook op de WC, maarja ik ben heel erg vrij in alles. Ik schaam me eigenlijk nergens voor. Zelf toen ik een schimmelinfectie had ging hij die spuit erin doen, want ik vond het echt te eng, het was zo koud. Ik vertrouw hem compleet, en voel me helemaal op mijn gemak, bij hem was dat in het begin wel anders, maar nu is hij ook vrij in alles.

Maarja iedereen moet doen waar hij of zij zich prettig bij voelt, en als je liever met de wc dicht plast, prima toch.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Nala di 11 jan 2011 - 23:17

Lilith schreef:
Susan schreef:Als je na je bevalling zoveel last hebt van verstopping dat je een week niet hebt kunnen poepen en je hebt zoveel pijn dat de huisartsenpost besluit een klisma voor te schrijven dan sturen ze geen verpleegster mee om dat ding in te brengen, dus dan zal je partner dat toch moeten doen. Om maar een voorbeeld te noemen.

All due respect, maar wat doe jij dan als jouw partner door een ernstige ziekte niet meer in staat is om zichzelf te wassen, niet meer zelfstandig naar het toilet kan gaan, gevoed moet worden,... Laat jij dan ook alles over aan de verpleegster?
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Sterre di 11 jan 2011 - 23:27

Darcy schreef:Bij plassen blijft de deur bij ons gewoon open, bij de grote boodschap gaat ie dicht. En bijvoorbeeld bij tamponverwisseling ook :P De rest mag hij allemaal zien.

Lekker plastisch, maar bij ons gaat het ook zo smile.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 23:32

Nala schreef:
Lilith schreef:
Susan schreef:Als je na je bevalling zoveel last hebt van verstopping dat je een week niet hebt kunnen poepen en je hebt zoveel pijn dat de huisartsenpost besluit een klisma voor te schrijven dan sturen ze geen verpleegster mee om dat ding in te brengen, dus dan zal je partner dat toch moeten doen. Om maar een voorbeeld te noemen.

All due respect, maar wat doe jij dan als jouw partner door een ernstige ziekte niet meer in staat is om zichzelf te wassen, niet meer zelfstandig naar het toilet kan gaan, gevoed moet worden,... Laat jij dan ook alles over aan de verpleegster?
De kans zit er dik in dat je op deze leeftijd helemaal geen tijd hebt om dat soort dingen te doen.. Waar moet het geld en de zorg voor de kinderen dan vandaan komen?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 23:32

Sterre schreef:
Darcy schreef:Bij plassen blijft de deur bij ons gewoon open, bij de grote boodschap gaat ie dicht. En bijvoorbeeld bij tamponverwisseling ook :P De rest mag hij allemaal zien.

Lekker plastisch, maar bij ons gaat het ook zo smile.

Ja ik ben niet zo subtiel :P

Gast
Gast

Bericht  Sterre di 11 jan 2011 - 23:35

Hahaha ik heb nu de rest van het topic ook doorgelezen. En nu krijg ik bepaalde beelden niet meer van mijn netvlies Laughing

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 23:40

:geek:

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 12 jan 2011 - 0:03

Jen_ schreef:
Storm schreef:
Susan schreef:

Waarom heeft iedereen het de hele tijd over scheten laten en poepen met de deur open? Er zijn nog wel meer situaties waarin het fijn is om je vertrouwd te voelen met elkaar. Om nog een voorbeeld te noemen, ik had een paar weken terug een heel nare uitslag in mijn gezicht, het zag er niet uit en het deed nog eens pijn ook. Op zo'n moment is het ook wel fijn als je je niet druk hoeft te maken om het feit dat je er niet op je allerbest uitziet en dat je je bij je partner net zo op je gemak voelt als anders.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 0:09

Gekje schreef:Alleen als ik ongesteld ben doe ik wel geheimzinnig en heb ik sterk de behoefte aan privacy.

Oh ja ik ook!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: