Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zijn jij en je vriend daarin?

+33
Silva
Shopelle
Pannetoet
Steep
Zwerver
Caro
xxDila
Sterre
Nala
pitbullgup
smooch
Cow
Hoochie
Mint
Mamasapje
SoGood
ZoeteWitteWijn
Flinder
studiebol
Cherique
Guus
Mamsie
Mari
Caresses
Verona
minoessepoes
Susan
Fairlight
Sweety
Arwyn
Laquisia
Suus
Ugly Betty
37 plaatsers

Pagina 7 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 7 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:47

Ik ben door dit topic een stuk vrolijker geworden :-)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 7 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:51

Powerbabe, ik ga stuk!! Ik ga eens een keer een scheet laten, puur om te kijken hoe hij reageert. Of hij vind me te walgelijk voor woorden of hij denkt: zo nu kan ik ook en knetteren we samen door het huis, gezellig!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:52

Birgit schreef:
Gekje schreef:Helemaal met je eens Birgit! Alleen kan ik geen scheten met geluid produceren haha.. Soms best jammer :P

Vuurwerk is er hier soms niks bij lol!

Ow sorry, sommige mensen kunnen dit vast niet waarderen Laughing

Hahaha! Geweldig! Lijkt me best leuk. Maar ik kan gewoon geen geluid maken:P

Waar ik me wel voor kan schamen zijn van die vaginale geluiden na de sex Embarassed Heb het gelukkig heeeeeeeel soms. Maar ik vind die geluiden dan echt vreselijk!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:53

CKC schreef:Powerbabe, ik ga stuk!! Ik ga eens een keer een scheet laten, puur om te kijken hoe hij reageert. Of hij vind me te walgelijk voor woorden of hij denkt: zo nu kan ik ook en knetteren we samen door het huis, gezellig!
haha, ik hoop voor jullie dat het bij geluid blijft en de stank uit blijft! Anders wordt het wel erg muffig bij jullie in huis haha..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:55

Gekje schreef:
CKC schreef:Powerbabe, ik ga stuk!! Ik ga eens een keer een scheet laten, puur om te kijken hoe hij reageert. Of hij vind me te walgelijk voor woorden of hij denkt: zo nu kan ik ook en knetteren we samen door het huis, gezellig!
haha, ik hoop voor jullie dat het bij geluid blijft en de stank uit blijft! Anders wordt het wel erg muffig bij jullie in huis haha..

Nou! Zeg dat wel.. Zal dan niets met bonen of kool meer koken want dan zijn de rapen pas echt gaar!

Gast
Gast

Bericht  Steep wo 12 jan 2011 - 3:11

Hahaha! Ik doe dat vaak in bed en dan gaat hij zich hardop afvragen wanneer ik ga opstijgen Wink

En bij ons staat de wc deur gewoon open hoor, alleen niet tijdens "the big drop".
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 3:15

Steep schreef:Hahaha! Ik doe dat vaak in bed en dan gaat hij zich hardop afvragen wanneer ik ga opstijgen Wink

En bij ons staat de wc deur gewoon open hoor, alleen niet tijdens "the big drop".
lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 3:26

Uhm tijdens het plassen doe ik de deur niet perse dicht. Als ik met tampons in de weer ben of een grote boodschap Laughing moet doen, dan gaat ie wel dicht, niet op slot. Mijn vriend doet er ook niet moeilijk over om mij een kus te geven, als hij naar zijn werk gaat, en ik toevallig op het toilet zit. We grappen dan wel altijd over de stank.

Ik schaam me eigenlijk ook helemaal nergens voor bij hem. Er is niets wat hij niet zou mogen zien van mij. Ja oke wat ik hierboven beschreef, liever niet , maar ach als het niet anders kan ( zoals op vakantie als ik sta de douchen en hij nodig naar het toilet moet, of andersom).

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 3:53

lol!

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet wo 12 jan 2011 - 4:02

Wij zijn ook heel vrij naar elkaar! Ik laat écht altijd de deur open..ook als ik ongesteld ben 👅 Ik vraag hem dan ook gerust of hij mij de maandverband even aan wil geven (dat doet hij wel zonder te kijken want dat is iets wat hij vreselijk smerig vind hihi). Verder boeren en scheten wij ook gewoon in elkaars bijzijn, nu valt het best mee met onze darmwerking haha dus het is niet zo dat we de hele dag lopen te scheten! Hij doet trouwens wel altijd de deur op slot als hij een grote boodschap heeft...maar daar wil ik niet eens bij zijn 👅
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 4:08

Het is niet dat boeren en scheten bij ons absoluut niet kan. Zo nu en dan ontsnapt er wel iets zeg maar. Ik verontschuldig me dan ook altijd en meestal maken we er dan ook wel grapjes over.
Maar als ik het kan vermijden, doe ik dat liever. (lees: dan zonder ik me even af, anders krijg ik buikpijn :P )

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 4:20

Susan schreef:
Coco schreef:
Storm schreef:Zie je, het gaat dus niet alleen om plassen, schijten en scheten laten.

Maar er wordt wel op gehamerd dat wanneer je eenmaal bevallen bent je, je ook wel met de deur open etc. naar het toilet kunt aangezien je man je in volle glorie heeft gezien.

Nee, dat is hoe het geïnterpreteerd wordt. Ik heb het verband tussen bevallen en vol in de etalage gaan zitten schijten in ieder geval niet gelegd.
Precies, wat een onzin.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 7:59

Nala schreef:
Lilith schreef:
Susan schreef:Als je na je bevalling zoveel last hebt van verstopping dat je een week niet hebt kunnen poepen en je hebt zoveel pijn dat de huisartsenpost besluit een klisma voor te schrijven dan sturen ze geen verpleegster mee om dat ding in te brengen, dus dan zal je partner dat toch moeten doen. Om maar een voorbeeld te noemen.
Dat zou ik nóóit, maar dan ook nóóit doen, dan zou ik nog liever iemand anders vragen. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dat bij mijn partner te doen of van hem te vragen. Echt NIET.

All due respect, maar wat doe jij dan als jouw partner door een ernstige ziekte niet meer in staat is om zichzelf te wassen, niet meer zelfstandig naar het toilet kan gaan, gevoed moet worden,... Laat jij dan ook alles over aan de verpleegster?
Dan kun je niet anders, en wat moet dat moet. Maar zolang ik de keus heb, dan absoluut niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:04

Ik zou mijn man gerust vragen een klisma aan te brengen. Wil hij het niet doen, dan is dat zijn eigen keus, zal ik die accepteren en zal ik alsnog iemand anders vragen, maar hallo... 't is je man. Waarom zou je die niet vragen?
Overigens laat ik wel de wc-deur open staan. Nouja, niet open, maar hij zit gewoon niet op slot. Automatisme, terwijl ik 'm op werk en ergens anders wel op slot draai. Mijn man draait 'm meestal wel op slot, tenzij hij 's nachts naar de wc gaat, dan slaapwandelt 'ie nog half.

Gast
Gast

Storm schreef:Zie je, het gaat dus niet alleen om plassen, schijten en scheten laten.
Kotsen of andere lichamelijke ongemakken deel ik ook niet met mijn man, wederom: tenzij het niet anders kan. En dan voel ik me ook niet ongemakkelijk, hij heeft me ook weleens kotsend in een ziekenhuisbed aangetroffen, terwijl ik geen kant op kon, compleet met catheter enzo (hell, hij stond er niet eens alleen naast, maar een heel arsenaal aan artsen ook... die stonden rustig te wachten tot ik klaar was met kotsen), in mijn blote kont. Tja, daar heb ik me dan weer geen moment druk om gemaakt en ik voelde me ook niet ongemakkelijk, want het kon niet anders.

Maar dat wil gewoon niet zeggen dat ik in het normale dagelijkse leven graag een beetje afstand bewaar in dat soort zaken. Als ik ziek ben laat ik hem écht niet mijn haar vasthouden als ik moet kotsen, écht niet, ik zou hem wegsturen. Want het heeft voor mij geen enkele meerwaarde dat hij dat wél ziet of me helpt (kan ik prima alleen), en het voegt dus weer niets toe.

Gast
Gast

Ik vind dat scheten echt walgelijk. Mensen die wel bij elkaar lopen te scheten kunnen net zo goed in de wc pot gaan wonen...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:06

En boeren en scheten: ik vind het gewoon aso om dat in het openbaar te doen, of dat nu bij je man of bij wie dan ook is.
Ik had ooit zo'n vriendin, die zo was van 'ik schaam me nergens voor' en die ging dan op onze hotelkamer zitten poepen met de deur open, vol in het zicht, terwijl we een gesprek voerden. Onder het motto 'ik schaam me nergens voor, alles moet kunnen'. Ja écht niet dat ik daarnaar ga zitten kijken/luisteren. Ga fietsen zeg, en heb het fatsoen om de deur dicht te doen. Dat vind ik echt zó onbeschoft dat ik er geen woorden voor heb. Fijn dat je je nergens voor schaamt, maar een beetje algemene omgangsvormen in stand houden kan geen kwaad. Ik doe zelfs bij mijn kinderen de deur niet open als ze op de wc zitten (nou ja, bij de oudste niet, de jongste heeft nog hulp nodig) en die leer ik ook dat je niet de deur van de wc open trekt als er iemand op zit, en dat je geen scheten laat in het openbaar en dat je pardon zegt als je per ongeluk iets laat vliegen.

Ik laat heus weleens een scheet bij mijn man, maar dan zeg ik wel 'sorry' omdat als het even kan, ik gewoon even wegloop. Hij net zo goed. Scheten laten onder de deken enzo, ik zou er niet blij van worden. Een beetje beschaving kan geen kwaad.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:08

Noa schreef:Ik vind dat scheten echt walgelijk. Mensen die wel bij elkaar lopen te scheten kunnen net zo goed in de wc pot gaan wonen...

Stel je niet zo aan. Blij dat jij geen darmprobleem hebt dan.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:10

Ik_zelf_87 schreef:Wij zijn ook heel vrij naar elkaar! Ik laat écht altijd de deur open..ook als ik ongesteld ben 👅 Ik vraag hem dan ook gerust of hij mij de maandverband even aan wil geven (dat doet hij wel zonder te kijken want dat is iets wat hij vreselijk smerig vind hihi).

Waarom zou je dat dan vragen? Ik vind dat echt onbegrijpelijk. Moet hij dat dan maar gewoon normaal vinden, ookal vindt hij het smerig, alleen omdat jij dat vindt? Dan zou je bij mij echt een grens over gaan en een probleem hebben. Tof dat jij vindt dat het moet kunnen, maar waarom zou je in vredesnaam iemand vragen om maandverband aan te geven als diegene dat ten eerste naar vindt en je ten tweede in staat bent om het zelf te doen?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:10

Noa schreef:Ik vind dat scheten echt walgelijk. Mensen die wel bij elkaar lopen te scheten kunnen net zo goed in de wc pot gaan wonen...
Haha, oh, ook dat doen we hier. Vind het niet altijd even fris en ik wil bijvoorbeeld ook niet dat hij dat in bed doet, maar verder vind ik het prima. Ik heb zelf wat lastige darmen en vaak ben ik vrij winderig voordat ik iets geproduceerd heb wat ik op de wc eruit kan gooien. Op m'n werk en bij andere gelegenheden zit ik dat dan maar allemaal angstvallig binnen te houden (=buikpijn!!), terwijl ik het thuis gewoon kan laten gaan. Is ook gewoon een natuurlijk iets hoor, darmgassen.

Mijn man trouwens, het gebeurt héél soms dat hij in de winkel loopt en er dan eentje laat. En als 'ie dan wat harder klinkt dan verwacht, roept 'ie heel verbolgen: "Nou zeg... Máple!!!"
Maar dat zul je vast ook niet grappig vinden.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:11

Darcy schreef:

Moet je dan per se bij een ander scheten laten?

En dan nog: het is iets anders om dan toch iets te laten vliegen en je daarvoor te verontschuldigen, zo'n scheet op zich vind ik niet zo'n ramp. Het is meer de hele houding van 'alles moet toch kunnen, waarom zou je je érgens voor schamen' waar ik een hekel aan heb.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 12 jan 2011 - 8:13

Lilith schreef:

En dan nog: het is iets anders om dan toch iets te laten vliegen en je daarvoor te verontschuldigen, zo'n scheet op zich vind ik niet zo'n ramp. Het is meer de hele houding van 'alles moet toch kunnen, waarom zou je je érgens voor schamen' waar ik een hekel aan heb.

Wat heb jij daarmee te maken als zij dat doen in de privacy van hun eigen relatie en hun eigen huis? Al poepen ze op elkaars bord, dan heb jij daar toch nog geen last van? Ik snap je felheid hierin niet zo goed eerlijk gezegd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:14

Lilith schreef:
Darcy schreef:

Die houding heb ik ook helemaal niet. En nee ik moet dan niet per se bij een ander scheten laten. Maar ik vind het gewoon overdreven, "dan kan je net zo goed in de wc pot gaan wonen". Doe niet zo verheven, de relatie is heus niet slechter bij iemand anders omdat ze toevallig scheten laten in elkaars bijzijn, darmprobleem of niet. Dat je dat zélf niet doet, so be it, maar ga niet anderen erop lopen beoordelen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:14

Ja eens met Susan dus.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:15

Susan schreef:
Lilith schreef:

Wat heb jij daarmee te maken als zij dat doen in de privacy van hun eigen relatie en hun eigen huis? Al poepen ze op elkaars bord, dan heb jij daar toch nog geen last van? Ik snap je felheid hierin niet zo goed eerlijk gezegd.
Omdat ik dus ook mensen tegenkom die dat niet alleen bij hun partner doen, maar ook bij anderen. smile

Dat laatste stukje was niet op Darcy gericht, maar een algemeen stuk.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: