Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zijn jij en je vriend daarin?

+33
Silva
Shopelle
Pannetoet
Steep
Zwerver
Caro
xxDila
Sterre
Nala
pitbullgup
smooch
Cow
Hoochie
Mint
Mamasapje
SoGood
ZoeteWitteWijn
Flinder
studiebol
Cherique
Guus
Mamsie
Mari
Caresses
Verona
minoessepoes
Susan
Fairlight
Sweety
Arwyn
Laquisia
Suus
Ugly Betty
37 plaatsers

Pagina 3 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:37

CKC schreef:
_Donnaa schreef:
Storm schreef:@Donnaa dan denk ik dat je het verkeerd opvat Wink natuurlijk hoef je niet meteen alle deuren open te zetten tijdens het schijten, dat vind ik wel heel goor. Maar in principe is er niks om je voor te schamen, omdat je tijdens je bevalling open en bloot op tafel ligt en je man kan álles zien. Dan heb je niks meer te verbergen.
Het komt voor mij nog steeds op hetzelfde neer eigenlijk, hoe ik het opvat..

Heeft het eigenlijk wel met schaamte te maken? Dat je de deur dicht doet? In mijn ogen niet.. Daarom vind ik dat 'als je bevallen bent heeft hij je in volle glorie gezien' er eigenlijk ook niets mee te maken hebben..


Eens met Donna. Dat hij me zal zien bevallen van zijn kind is in mijn ogen heel anders..
Haha, zo nu ik ben bevallen, mag ik lekker scheten laten en mag jij me zien poepen,schatje!! Zoooo weer een mijlpaal bereikt in onze relatie, whoehahaha
(GEINTJE!!)
Hahahaha, zo kwam het in eerste instantie wel op mij over idd.. Maar dat is al verduidelijkt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Susan di 11 jan 2011 - 4:37

Als je na je bevalling zoveel last hebt van verstopping dat je een week niet hebt kunnen poepen en je hebt zoveel pijn dat de huisartsenpost besluit een klisma voor te schrijven dan sturen ze geen verpleegster mee om dat ding in te brengen, dus dan zal je partner dat toch moeten doen. Om maar een voorbeeld te noemen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Mamsie di 11 jan 2011 - 4:38

De deur staat vaak open maar ook vaak dicht. Dat ligt er maar net aan. Ik doe hem nooit op slot en ook de badkamer niet.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:38

@Donnaa okee dat snap ik...ik had die schaamte wel van te voren, bijvoorbeeld. Ook als je net bij elkaar bent, dan weet je ook niet zo goed wat je nou wel/niet kan doen, bijvoorbeeld. Maar omdat we al een hele tijd bij elkaar zijn en een hoop meegemaakt hebben samen, is mijn schaamte voor mijn vriend weg. En, zoals ik net zei, natúúrlijk ga ik niet met open deuren zitten schijten. Maar ik ga niet panisch reageren als hij een scheet laat in mijn bijzijn, who cares.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:38

Ik kan me wel voorstellen dat als je bevallen bent, je bepaalde schaamtegevoelens niet meer hebt; hij heeft je al in de meest non-sexy manier gezien die je je kan voorstellen, zoiets. Natuurlijk betekent dat dan niet dat je meteen ook maar al je toiletbezigheden moet tentoonstellen na die bevalling, maar ik kan wel begrijpen dat je er minder om geeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:39

Storm schreef:@Donnaa okee dat snap ik...ik had die schaamte wel van te voren, bijvoorbeeld. Ook als je net bij elkaar bent, dan weet je ook niet zo goed wat je nou wel/niet kan doen, bijvoorbeeld. Maar omdat we al een hele tijd bij elkaar zijn en een hoop meegemaakt hebben samen, is mijn schaamte voor mijn vriend weg. En, zoals ik net zei, natúúrlijk ga ik niet met open deuren zitten schijten. Maar ik ga niet panisch reageren als hij een scheet laat in mijn bijzijn, who cares.

Ohneeeee, ik ook niet.. Ik moet met m`n PDS zelf ook wel eens.. Boeiend :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:39

_Donnaa schreef:
CKC schreef:
_Donnaa schreef:
Storm schreef:@Donnaa dan denk ik dat je het verkeerd opvat Wink natuurlijk hoef je niet meteen alle deuren open te zetten tijdens het schijten, dat vind ik wel heel goor. Maar in principe is er niks om je voor te schamen, omdat je tijdens je bevalling open en bloot op tafel ligt en je man kan álles zien. Dan heb je niks meer te verbergen.
Het komt voor mij nog steeds op hetzelfde neer eigenlijk, hoe ik het opvat..

Heeft het eigenlijk wel met schaamte te maken? Dat je de deur dicht doet? In mijn ogen niet.. Daarom vind ik dat 'als je bevallen bent heeft hij je in volle glorie gezien' er eigenlijk ook niets mee te maken hebben..


Eens met Donna. Dat hij me zal zien bevallen van zijn kind is in mijn ogen heel anders..
Haha, zo nu ik ben bevallen, mag ik lekker scheten laten en mag jij me zien poepen,schatje!! Zoooo weer een mijlpaal bereikt in onze relatie, whoehahaha
(GEINTJE!!)
Hahahaha, zo kwam het in eerste instantie wel op mij over idd.. Maar dat is al verduidelijkt smile

LOLL!! En daarbij... EEN VROUW bevalt toch.. wat is er dan mis met hem als hij steeds scheten laat.. Woei!

Ohja, mijn man liet eens een scheet.. en ik was boven.. en hij dacht dat hoort zij niet omdat hij dacht dat ik al aan het douchen was, laat ie keihard een scheet en ik vroeg, whaaha wat was dat.. zei hij: Oh de afstandsbediening dat op de grond viel.. SUREE!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:39

Darcy schreef:Ik kan me wel voorstellen dat als je bevallen bent, je bepaalde schaamtegevoelens niet meer hebt; hij heeft je al in de meest non-sexy manier gezien die je je kan voorstellen, zoiets. Natuurlijk betekent dat dan niet dat je meteen ook maar al je toiletbezigheden moet tentoonstellen na die bevalling, maar ik kan wel begrijpen dat je er minder om geeft.
Nou, precies dit dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:40

Susan schreef:Als je na je bevalling zoveel last hebt van verstopping dat je een week niet hebt kunnen poepen en je hebt zoveel pijn dat de huisartsenpost besluit een klisma voor te schrijven dan sturen ze geen verpleegster mee om dat ding in te brengen, dus dan zal je partner dat toch moeten doen. Om maar een voorbeeld te noemen.

Ja.. Maar dat zijn onvermijdelijke dingen (zo komt er een herinnering in me op over het touwtje van een tampon dat naar boven was gekropen en ik de hulp van mijn vriend moest inroepen Embarassed )
Dat van de wc-deur is een keuze. Ik voel me er zelf niet prettig bij als 'ie open staat bijvoorbeeld, dus laat ik 'm dicht..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:42

Susan schreef:Als je na je bevalling zoveel last hebt van verstopping dat je een week niet hebt kunnen poepen en je hebt zoveel pijn dat de huisartsenpost besluit een klisma voor te schrijven dan sturen ze geen verpleegster mee om dat ding in te brengen, dus dan zal je partner dat toch moeten doen. Om maar een voorbeeld te noemen.

Ah, kom op,dat hadden wij(meiden die nog niet bevallen zijn)niet kunnen weten.. weet je nog dat ik een topic had tijdens onze eerste vakantie niet eens durfde op vakantie te poepen als mijn (toen nog) vriend dat soort dingen echt nog niet mocht ruiken of zelfs maar denken.. Ik denk nog steeds.. Ik ben denk ik niet zo vrij..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:42

`s Avonds met tanden poetsen komt het weleens voor dat de 1 staat/zit te plassen.
De deuren gaan hier ook niet op slot maar het is ook niet zo dat ik er naast ga staan om even te vertellen wat ik van plan ben te gaan koken....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:43

CKC schreef:
Susan schreef:Als je na je bevalling zoveel last hebt van verstopping dat je een week niet hebt kunnen poepen en je hebt zoveel pijn dat de huisartsenpost besluit een klisma voor te schrijven dan sturen ze geen verpleegster mee om dat ding in te brengen, dus dan zal je partner dat toch moeten doen. Om maar een voorbeeld te noemen.

Ah, kom op,dat hadden wij(meiden die nog niet bevallen zijn)niet kunnen weten.. weet je nog dat ik een topic had tijdens onze eerste vakantie niet eens durfde op vakantie te poepen als mijn (toen nog) vriend dat soort dingen echt nog niet mocht ruiken of zelfs maar denken.. Ik denk nog steeds.. Ik ben denk ik niet zo vrij..

Edit: terwijl mijn man nu rustig zegt: Even een deployment schat.. 3x raden wat hij daarmee bedoeld

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:43

Susan schreef:Als je na je bevalling zoveel last hebt van verstopping dat je een week niet hebt kunnen poepen en je hebt zoveel pijn dat de huisartsenpost besluit een klisma voor te schrijven dan sturen ze geen verpleegster mee om dat ding in te brengen, dus dan zal je partner dat toch moeten doen. Om maar een voorbeeld te noemen.
Maar als dit voor je bevalling gebeurd, dan moet het ook.. Was dat voor jou anders geweest? Had je er meer moeite mee gehad als je vriend/man je nog niet had zien bevallen en je dus op je ergst gezien heeft?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:44

Hehe CKC, je man is dus niet zo preuts als jij dacht Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:45

Storm schreef:Hehe CKC, je man is dus niet zo preuts als jij dacht Very Happy

Nee.. helemaal niet zelfs!! Die zegt het rustig.. Of dan issie net geweest, zegt ie: we moeten even toiletpapier gaan kopen want we zijn er nu ECHT doorheen.. haha..

Hij legt ook rustig uit welke wc op het werk zijn favoriet is en hoe hij de pot inpakt voordat hij gaat.. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:46

Break Of Day schreef:
Susan schreef:Als je na je bevalling zoveel last hebt van verstopping dat je een week niet hebt kunnen poepen en je hebt zoveel pijn dat de huisartsenpost besluit een klisma voor te schrijven dan sturen ze geen verpleegster mee om dat ding in te brengen, dus dan zal je partner dat toch moeten doen. Om maar een voorbeeld te noemen.

Ja.. Maar dat zijn onvermijdelijke dingen (zo komt er een herinnering in me op over het touwtje van een tampon dat naar boven was gekropen en ik de hulp van mijn vriend moest inroepen Embarassed )
Dat van de wc-deur is een keuze. Ik voel me er zelf niet prettig bij als 'ie open staat bijvoorbeeld, dus laat ik 'm dicht..
Ja, wat moet, dat moet toch? Het is sowieso geen feest, volgens mij maakt het dan echt geen bal uit of hij je nou wel of niet op je ergst heeft gezien..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:46

CKC schreef:
Storm schreef:Hehe CKC, je man is dus niet zo preuts als jij dacht Very Happy

Nee.. helemaal niet zelfs!! Die zegt het rustig.. Of dan issie net geweest, zegt ie: we moeten even toiletpapier gaan kopen want we zijn er nu ECHT doorheen.. haha..

Hij legt ook rustig uit welke wc op het werk zijn favoriet is en hoe hij de pot inpakt voordat hij gaat.. Rolling Eyes
Ik hoef dat soort shit :P ook echt niet te weten van mijn vriend hoor, maar mannen willen dat gewoon altijd vertellen denk ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Guus di 11 jan 2011 - 4:47

Mari schreef:
Storm schreef:
Dromertje schreef:bij ons gaat de deur echt wel dicht, ik hoef hem niet te zien plassen/poepen hoor :shock:
Zo erg is dat toch niet, elkaar zien plassen. Poepen hoef ik ook niet te zien nee.

Haha als we aangeschoten zijn, wil ik zelfs sturen, hihihi, een lol dat we dan hebben.

Ik plas altijd als we onze tanden aan het poetsen zijn, maar voor een grote boodschap gaat de deur dicht.

Wij delen eigenlijk alles, ik kan me niks bedenken wat hij niet weet of mag zien.

whahaha hier heb ik even smakelijk hardop om zitten lachen, merci! Very Happy

Tsja na een tijdje alleen een wc gehad te hebben in de badkamer moet je soms wel! ik ga ook niet vragen of hij met zn ingezeepte lijf en haar even in de slaapkamer wacht omdat ik moet plassen Wink de overige boodschappen gaat me wel een beetje ver btw... heeft volgens mij niks te maken met schaamte, of verlies van romantiek.
Ik bergijp ook wel dat sommige situaties er gewoon voor zorgen dat dat soort dingen 'normaler' worden.

ik heb een tijdje geleden voor het eerst een windje gelaten waar hij bij was, hij liep net weg uit de badkamer en ik stapte onder de douche vandaan. Ik ben gillend onder de dekens gedoken en hij pieste bijna in z'n broek van het lachen (was een heuze mijlpaal)
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:47

Storm schreef:
CKC schreef:
Storm schreef:Hehe CKC, je man is dus niet zo preuts als jij dacht Very Happy

Nee.. helemaal niet zelfs!! Die zegt het rustig.. Of dan issie net geweest, zegt ie: we moeten even toiletpapier gaan kopen want we zijn er nu ECHT doorheen.. haha..

Hij legt ook rustig uit welke wc op het werk zijn favoriet is en hoe hij de pot inpakt voordat hij gaat.. Rolling Eyes
Ik hoef dat soort shit :P ook echt niet te weten van mijn vriend hoor, maar mannen willen dat gewoon altijd vertellen denk ik..

Denk het ook!! Mannen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Cherique di 11 jan 2011 - 4:47

We Laten wel eens de deur open, maar niet dat hij kan zien dat ik op de wc zit oid!
We hebben zelfs een keer een hotel gehad waar er geen deur in de badkamer zat :shock: Dat was wel even wennen, hahah Rolling Eyes
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:48

CKC schreef:
Susan schreef:Als je na je bevalling zoveel last hebt van verstopping dat je een week niet hebt kunnen poepen en je hebt zoveel pijn dat de huisartsenpost besluit een klisma voor te schrijven dan sturen ze geen verpleegster mee om dat ding in te brengen, dus dan zal je partner dat toch moeten doen. Om maar een voorbeeld te noemen.

Ah, kom op,dat hadden wij(meiden die nog niet bevallen zijn)niet kunnen weten.. weet je nog dat ik een topic had tijdens onze eerste vakantie niet eens durfde op vakantie te poepen als mijn (toen nog) vriend dat soort dingen echt nog niet mocht ruiken of zelfs maar denken.. Ik denk nog steeds.. Ik ben denk ik niet zo vrij..

Het lijkt me meer gewoon lastig! Je hoeft echt niet meteen al je principes te laten varen :P Maar als je moet en je bent op vakantie, ja dat lijkt me wel lastig Wink Ik vond het heus ook niet binnen vijf seconden makkelijk toen ik mijn vriend kende. Maar ja het is wel zo dat als je darmproblemen hebt en je een paar dagen lang om de vijf min naar het toilet moet rennen in een klein appartementje, nou ja laten we zeggen dat ik daarna toch minder schaamte had. Ik doe trouwens nog steeds de deur dicht als ik moet poepen, daar niet van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:48

Goochempie schreef:ik heb een tijdje geleden voor het eerst een windje gelaten waar hij bij was, hij liep net weg uit de badkamer en ik stapte onder de douche vandaan. Ik ben gillend onder de dekens gedoken en hij pieste bijna in z'n broek van het lachen (was een heuze mijlpaal)
Haha, en hier moest ik even hardop om lachen, wat cute! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:49

Storm schreef:
Goochempie schreef:ik heb een tijdje geleden voor het eerst een windje gelaten waar hij bij was, hij liep net weg uit de badkamer en ik stapte onder de douche vandaan. Ik ben gillend onder de dekens gedoken en hij pieste bijna in z'n broek van het lachen (was een heuze mijlpaal)
Haha, en hier moest ik even hardop om lachen, wat cute! Very Happy

Hahahahahah ik ook!!!

Ik snap dat sturen niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:50

Darcy schreef:
CKC schreef:
Susan schreef:Als je na je bevalling zoveel last hebt van verstopping dat je een week niet hebt kunnen poepen en je hebt zoveel pijn dat de huisartsenpost besluit een klisma voor te schrijven dan sturen ze geen verpleegster mee om dat ding in te brengen, dus dan zal je partner dat toch moeten doen. Om maar een voorbeeld te noemen.

Ah, kom op,dat hadden wij(meiden die nog niet bevallen zijn)niet kunnen weten.. weet je nog dat ik een topic had tijdens onze eerste vakantie niet eens durfde op vakantie te poepen als mijn (toen nog) vriend dat soort dingen echt nog niet mocht ruiken of zelfs maar denken.. Ik denk nog steeds.. Ik ben denk ik niet zo vrij..

Het lijkt me meer gewoon lastig! Je hoeft echt niet meteen al je principes te laten varen :P Maar als je moet en je bent op vakantie, ja dat lijkt me wel lastig Wink Ik vond het heus ook niet binnen vijf seconden makkelijk toen ik mijn vriend kende. Maar ja het is wel zo dat als je darmproblemen hebt en je een paar dagen lang om de vijf min naar het toilet moet rennen in een klein appartementje, nou ja laten we zeggen dat ik daarna toch minder schaamte had. Ik doe trouwens nog steeds de deur dicht als ik moet poepen, daar niet van.
Misschien heb ik daarom ook wel minder schaamte.. Ik heb al zoveel ongemakkelijke situaties meegemaakt met m`n darmen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:50

Ze heeft weleens haar vriend gestuurd met plassen... Snap je? (ik heb het trouwens ook eens gedaan hahahahahah, okee dit is genant Very Happy)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 3 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum