Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zijn jij en je vriend daarin?

+33
Silva
Shopelle
Pannetoet
Steep
Zwerver
Caro
xxDila
Sterre
Nala
pitbullgup
smooch
Cow
Hoochie
Mint
Mamasapje
SoGood
ZoeteWitteWijn
Flinder
studiebol
Cherique
Guus
Mamsie
Mari
Caresses
Verona
minoessepoes
Susan
Fairlight
Sweety
Arwyn
Laquisia
Suus
Ugly Betty
37 plaatsers

Pagina 11 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 11 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Merai wo 12 jan 2011 - 10:53

Wat een discussie.. wel vermakelijk zo op de woensdagavond.

On topic:
Mijn vriend en ik zijn op veel gebieden heel erg vrij, we hebben een gezamenlijke (spaar)rekening, bespreken zo'n beetje alles (niet wat in vertrouwen wordt verteld uiteraard), vragen elkaar weleens smsjes/mailtjes te bekijken en kunnen onszelf zijn bij elkaar. Plassen doen we gewoon waar de ander bij is (de enige wc is in de badkamer) maar poepen niet en scheten en boeren proberen we te voorkomen. Gebeurt het een keer dan is het geen drama maar we maken er geen gewoonte van. Prima zo!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 11 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 10:53

smooch schreef:
Jen_ schreef:
Bitterkoek_ schreef:Ik scheer mn benen niet meer sinds ik mijn vriend ontmoet heb en ik ga gewoon naar de badkamer naar de wc als ik bij hem thuis ben. (ipv beneden in de gang) Daar is toch niets mis mee?

Zo snel al niet meer scheren? Je kent hem toch pas een paar maanden? En waarom heb je de behoefte niet meer je benen te scheren nu je een vriend hebt?

Dat vraag ik me ook af. Is het omdat hij je harige benen juist lekker vindt. (staat zo raar)

@Jen: wat Smooch zegt.... hij vind mn harige benen lekker. Van hem hoef ik het niet eens te scheren. Ik voel me er heel erg op mijn gemak bij mijn vriend. Maar ik scheer mijn benen in de winter/herfst niet en ik heb een gevoelige huid.

Maar mn vriend is sowieso lekker gek: hij vind mn voeten het allerschattigst. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 11 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 11:00

Na even geklopt te hebben, bij elkaar in de badkamer staan als de ene doucht vind ik doodnormaal. Naar de wc gaan doen we allebei met de deur dicht, maar niet op slot. Absoluut geen behoefte aan meer 'openheid' wat dat betreft. Scheten laten in elkaars bijzijn wordt ook zoveel mogelijk vermeden. Als het niet anders kan ben ik niet vreselijk preuts, wat iemand anders al noemde, het is wel eens voorgekomen dat hij op vakantie onder de douche stond en ik echt hoognodig naar de wc moest. Dat heb ik na lang met buikpijn zitten en door hem overtuigd dat ik gewoon moest gaan, toch gedaan. En toen ik een darmonderzoek had en daarvoor aan het laxeerspul moest, was hij ook degene die me elk kwartier een glas kwam brengen terwijl ik op de wc zat. Mijn moeder had nog aangeboden om dat te doen, maar dat vonden we allebei echt onzin en ik vind het ook niet meer normaal om zoiets voor hem te doen als het ooit nodig is.

Anyway, ik heb er dus mijn ideeën over, maar uiteindelijk moet iedereen het gewoon helemaal lekker zelf weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 11 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Caro wo 12 jan 2011 - 21:00

Ik heb er zelf echt een hekel aan haar op mijn benen te hebben. Hetzelfde met mijn bikinilijn. Daar moet écht niet teveel haar staan...
Gelukkig groeit het niet zo snel en kan ik met 1 a 2 keer in de week scheren prima rondkomen. Ik vind het trouwens ook prettig als mijn man even de boel beetje bijhoudt ipv een bush bush te laten groeien.

Overigens geven wij op een andere manier heel veel invullig aan het 'ik doe moeite voor jou, je bent er nog' verhaal. Wij schrijven briefjes voor elkaar als de een bijvoorbeeld heel vroeg op moet, hij krabt mijn ruiten, hij koopt wat ik lekker vindt, ik breng hem in het weekend een kopje koffie op bed en ga zo door.

Oftewel: ik denk dat je op meer manieren uiting kan geven aan dit gegeven. Want ik denk toch dat iedereen het ermee eens is dat dát belangrijk is in een relatie. En of de een nu bij de ander op zijn bord poept, maar wel met een mooie jurk aan en geen joggingbroek: mogen we toch allemaal zelf weten? Very Happy
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 11 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  nina wo 12 jan 2011 - 21:18

Caro schreef:Ik heb er zelf echt een hekel aan haar op mijn benen te hebben. Hetzelfde met mijn bikinilijn. Daar moet écht niet teveel haar staan...
Gelukkig groeit het niet zo snel en kan ik met 1 a 2 keer in de week scheren prima rondkomen. Ik vind het trouwens ook prettig als mijn man even de boel beetje bijhoudt ipv een bush bush te laten groeien.

Overigens geven wij op een andere manier heel veel invullig aan het 'ik doe moeite voor jou, je bent er nog' verhaal. Wij schrijven briefjes voor elkaar als de een bijvoorbeeld heel vroeg op moet, hij krabt mijn ruiten, hij koopt wat ik lekker vindt, ik breng hem in het weekend een kopje koffie op bed en ga zo door.

Oftewel: ik denk dat je op meer manieren uiting kan geven aan dit gegeven. Want ik denk toch dat iedereen het ermee eens is dat dát belangrijk is in een relatie. En of de een nu bij de ander op zijn bord poept, maar wel met een mooie jurk aan en geen joggingbroek: mogen we toch allemaal zelf weten? Very Happy
wow helemaal eens!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 11 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 21:38

Mijn vriend en ik zien elkaar niet poepen en plassen. Ook scheten laten doen we niet in volle glorie bij elkaar...als het een keertje gebeurt ok.

Dat heeft helemaal niets te maken met preutsheid, openheid of je op je gemak voelen.

Ik vind dat gewoon een kwestie van manieren. Ik doe dat bij mijn collega's toch ook niet? Terwijl ik me daar ook best op m'n gemak voel.

Ik vindt, liefde is niet elkaar lekker volstinken en op je comfortabelst zijn omdat het kan. Ik vind dat je best een beetje moeite mag doen aantrekkelijk, sexy en speciaal voor elkaar te zijn. En als hij ligt te ruften of boeren dan garandeer ik je dat ik hem op den duur minder aantrekkelijk vindt én ik voel me minder speciaal.

Ik vindt dit ook niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld een bevalling...dat is een heel ander soort belevenis dan met de deur open schijten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 11 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 21:42

Mijn vriend is wat luchtig aangelegd. Ik zou me juist bezwaard voelen als hij met buikkrampen op de bank ligt om zijn scheten maar in te houden bij mij..
Ik vind hem daar echt niet minder speciaal om ofzo. En ik vat het ook niet zo persoonlijk op dat ik me minder speciaal zou voelen. Hij is ook maar een mens, en mensen laten scheten smile


Laatst aangepast door Gekje op wo 12 jan 2011 - 21:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 11 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 21:43

Gekje schreef:Mijn vriend is wat luchtig aangelegd. Ik zou me juist bezwaard voelen als hij met buikkrampen op de bank ligt om zijn scheten maar in te houden bij mij..

Ik dwing hem echt niet om dan op de bank te blijven liggen hoor...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 11 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 21:44

Ik voel me ook bezwaard als hij voor mij om de haverklap weg 'moet' lopen omdat hij die dag luchtig is. Lekker gezellig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 11 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 21:44

Nouja ieder zijn voorkeuren...ik vind een vent die de hele tijd een bil optilt om een scheet te laten niet gezellig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 11 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 21:45

haha, ik moet daar best om lachen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 11 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 21:52

Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 11 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Minx do 13 jan 2011 - 1:12

Heel makkelijk. Ik las gister een stukje van deze discussie aan hem voor. Zijn reactie was echt: die doen moeilijk je moet de deur toch ook rustig open kunnen laten. In dat opzicht zijn we heel vrij met elkaar.
Make-up hoef ik in de buurt van hem ook niet te gebruiken. Hij ziet me het liefst met mijn haar in een staart zonder make-up. Make-up doe ik dan ook echt voor mezelf.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 11 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 3:22

Haha, ik moet toch wel lachen om sommige reacties. Vooral susan, ik vind je echt hilarisch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 11 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 3:39

Ik liet dit gisteren ook aan mijn man lezen.. En hij keek me eerst aan alsof hij water zag branden, waarna hij zei: nou weet je, zo gek is dat niet, dan hoef ik teminste niet steeds te doen alsof ik iets uit de keuken ga pakken.. :shock: HAHA! Maar daarna zei hij dat ie het raar zou vinden als ik opeens zou scheten laten.. Hij vond wel wat Susan zei van die klysma, dat ie dat echt niet gek vond. En bevallingen zag ie ook als een berg tegenop.. hij zei.. weet je hoe erg, als het lekkerste stukje van je vrouw uitelkaar ploft en jij macheloos moet toekijken.. hwhahahaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 11 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Caro do 13 jan 2011 - 5:01

mozzarella schreef:Mijn vriend en ik zien elkaar niet poepen en plassen. Ook scheten laten doen we niet in volle glorie bij elkaar...als het een keertje gebeurt ok.

Dat heeft helemaal niets te maken met preutsheid, openheid of je op je gemak voelen.

Ik vind dat gewoon een kwestie van manieren. Ik doe dat bij mijn collega's toch ook niet? Terwijl ik me daar ook best op m'n gemak voel.

Ik vindt, liefde is niet elkaar lekker volstinken en op je comfortabelst zijn omdat het kan. Ik vind dat je best een beetje moeite mag doen aantrekkelijk, sexy en speciaal voor elkaar te zijn. En als hij ligt te ruften of boeren dan garandeer ik je dat ik hem op den duur minder aantrekkelijk vindt én ik voel me minder speciaal.

Ik vindt dit ook niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld een bevalling...dat is een heel ander soort belevenis dan met de deur open schijten.

Kan dat niet gewoon de nieuwe Liefde is.... poster worden? Ik vind hem hylarisch!

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 11 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 5:13

Haha, mijn vriend begon zich af te vragen op wat voor forum ik ook al weer zat toen ik hem vertelde waarom ik vroeg hoe hij daar over dacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 11 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum