Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zijn jij en je vriend daarin?

+33
Silva
Shopelle
Pannetoet
Steep
Zwerver
Caro
xxDila
Sterre
Nala
pitbullgup
smooch
Cow
Hoochie
Mint
Mamasapje
SoGood
ZoeteWitteWijn
Flinder
studiebol
Cherique
Guus
Mamsie
Mari
Caresses
Verona
minoessepoes
Susan
Fairlight
Sweety
Arwyn
Laquisia
Suus
Ugly Betty
37 plaatsers

Pagina 9 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:49

Birgit schreef:
Noa schreef:Het is gewoon een verschil in welke standaard je erop nahoudt, maar onderuitgezakt zitten doe ik wel hoor, zelfs in joggingbroek angel

Ik weet zeker dat mijn vriend liever heeft dat ik af en toe een scheet(je) laat dan dat ik in een joggingbroek zou zitten.
Serieus, zit je dan nooit in joggingbroek?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:49

Noa schreef:
Birgit schreef:
Noa schreef:Het is gewoon een verschil in welke standaard je erop nahoudt, maar onderuitgezakt zitten doe ik wel hoor, zelfs in joggingbroek angel

Ik weet zeker dat mijn vriend liever heeft dat ik af en toe een scheet(je) laat dan dat ik in een joggingbroek zou zitten.
Serieus, zit je dan nooit in joggingbroek?

Nee, moet dat dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:50

Maple schreef:
Shopelle schreef:
Maple schreef:
Noa schreef:Je wilt toch ook nog een beetje aantrekkelijk zijn voor je man, of hebben jullie dat idee ook helemaal los gelaten? Dan kun je net zo goed stoppen met douchen en deodorant, want je schaamt je niet voor je eigen lichaamsgeuren. Ik vind dat je ook echt een grens bij de ander overgaat als je jouw vrije opvattingen hierover gaat opdringen aan een ander door wel alles open te gooien. Ik ben daar persoonlijk echt niet van gediend. Ik moet die lucht nog inademen en hou van frisse lucht, niet de geur van jouw darmstelsel....
Jij bent grappig.

Ik vind het eerder diep treurig Wink
Haha, nee, ik vind het wel grappig. Zie Noa al zitten thuis, kaarsrecht op de bank, met de handjes op de knietjes, want tsja, onderuitgezakt zitten is natuurlijk ook niet charmant, wat moet haar vriend dáár wel niet van denken Laughing
Nou maak jij Noa net zo goed belachelijk. Dat je probeert om nog enige privacy en fatsoen te bewaren in je relatie wil niet zeggen dat het meteen stijf is en dat je nóóit eens onderuitgezakt in je oude joggingbroek op de bank kunt hangen.

Wat is er mis met proberen een beetje charmant te blijven voor je partner? Scheten laten is nou eenmaal niet charmant, de hele tijd in een joggingbroek rondhobbelen met je haar in de war, zonder enige verzorging ook niet.
Dat wil niet zeggen dat ik bijvoorbeeld zelf niet ook eens in een joggingbroek rondhang (dat doe ik op dit moment) maar elke dag naar je werk gaan en je leuk aankleden en jezelf opmaken, en dan thuiskomen en je oude kloffie aantrekken, je make up erafhalen en geen enkele moeite meer doen: dat is niet echt tof en heel bevorderlijk voor je relatie. Net als enorm veel aankomen en denken dat dat niet erg is 'omdat je toch van elkaar houdt'.

Dat kan best even werken, maar op den duur vermoed ik dat de lol eraf gaat, als je elkaar alleen nog maar op je slechtst ziet, je geen moeite meer voor elkaar doet en dingen gaat roepen als 'maar we houden toch van elkaar, dan moet dat toch kunnen?' of 'uiterlijk is toch niet zo belangrijk'. Als je partner het al niet waard is om enige moeite voor te blijven doen, aantrekkelijk voor te blijven, dan is je relatie toch niet heel denderend meer? Op lange termijn tenminste? Van die stellen die elkaar alleen nog maar leuk aangekleed en opgetut zien als er een feestje is. Als je als vrouw alleen nog je benen gaat scheren als je een kort rokje aanhebt, en het in de winter laat groeien 'omdat toch niemand het ziet' (behalve dus je partner), en als je als man niets meer aan je uiterlijk doet 'omdat je zo lekker jezelf kunt zijn bij elkaar'. Als je je voor een feestje of je werk leuker gaat aankleden dan voor je partner, dan is er iets mis. Als je in je joggingbroek voor je partner blijft hangen, maar als er visite komt dan wél iets anders aantrekken.

De boodschap die er voor mij achter zit (en dan bedoel ik echt niet een scheet bij een darmprobleem) is 'jij bent niet belangrijk, jij gaat nergens heen, dus ik doe geen moeite voor je, dat zijn jij en onze relatie niet waard'.

Ik kan ook uitstekend mezelf zijn bij mijn man. Ik kies er alleen niet voor om dat 'mezelf zijn' in te vullen als 'ik doe niets meer aan mezelf want het boeit niets'. Ik kán alles doen bij mijn man, maar ik wíl het gewoon niet, want ik denk niet dat dat bevorderlijk is voor je relatie. Het is al zo makkelijk om alles te laten waaien.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Susan wo 12 jan 2011 - 8:50

Noa schreef:
Betrek je de dingen altijd zo op jezelf?

Ja, vind je het gek? Heb je wel eens gezien hoe ontzettend fel je reageert, alsof je jou persoonlijk onrecht aandoet en vandaag of morgen in je gezicht komt ruften.


Laatst aangepast door Susan op wo 12 jan 2011 - 8:51; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:50

Darcy schreef:
Noa schreef:
Darcy schreef:Ik vind het vooral overtrokken dat je de vergelijking trekt met niet douchen en geen deo opdoen, en dat je even mooi voor mij bepaalt dat ik niet aantrekkelijk ben in mijn relatie. Kom nou.
Betrek je de dingen altijd zo op jezelf?

Je reageert toch op mij? Je quote me nota bene.
Die eerste reactie was gewoon een algehele opvatting hoor. Daarin quote ik helemaal niemand, jij was degene die er vervolgens als een dolle opsprong... Dat het je zoveel doet zegt ook wel weer iets...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:51

Dit is echt een discussie die volgens mij eindeloos door kan gaan. Iedereen is verschillend, dus iedereen zal hier ook een andere mening over hebben. De een laat makkelijk scheten bij haar vriend of vriendin, de anders doet dat niet. De ene vind het vreselijk als de andere ze lekker laat vliegen, terwijl ik daar bijvoorbeeld in mijn relatie geen problemen mee heb.

Ik heb zelf PDS, en ik kan je vertellen dat het voor mij gewoon niet haalbaar is om constant naar de gang te lopen als ik een scheet moet laten, (misschien een idee, hoef ik ook niet meer naar de sportschool Wink ). Natuurlijk deed ik dit niet vanaf de eerste dag omdat het toch beschamend is, maar voor mij gewoon bijna noodzakelijk.. Voor mij is het geen keuze om wel of geen scheten te laten, dan móet gewoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:51

Susan schreef:
Noa schreef:
Betrek je de dingen altijd zo op jezelf?

Ja, vind je het gek? Heb je wel eens gezien hoe ontzettend fel je reageert, alsof je jou persoonlijk onrecht aandoet en vandaag of morgen in je gezicht komt ruften.

Ow, sorry ... ik lig hier echt helemaal in een deuk lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:51

Birgit schreef:
Noa schreef:
Birgit schreef:
Noa schreef:Het is gewoon een verschil in welke standaard je erop nahoudt, maar onderuitgezakt zitten doe ik wel hoor, zelfs in joggingbroek angel

Ik weet zeker dat mijn vriend liever heeft dat ik af en toe een scheet(je) laat dan dat ik in een joggingbroek zou zitten.
Serieus, zit je dan nooit in joggingbroek?

Nee, moet dat dan?
Nee, maar ik kan me niet voorstellen dat je vriend daar echt aanstoot aan zou nemen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:52

Je hebt me inderdaad niet gequote, mijn fout! Maar dan nog. Ja ik trek het me persoonlijk aan, is dat zo raar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:52

En dat is dus iets anders dan krampachtig proberen de schijn op te houden, je bed uit rennen om je snel op te maken omdat hij je niet zonder make up mag zien, enzovoorts. Je hoeft jezelf niet te schamen voor je partner, juist niet, maar dat je je niet hoeft te schamen wil toch niet zeggen dat je alles maar gewoon moet laten gaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:53

Lilith schreef:En dat is dus iets anders dan krampachtig proberen de schijn op te houden, je bed uit rennen om je snel op te maken omdat hij je niet zonder make up mag zien, enzovoorts. Je hoeft jezelf niet te schamen voor je partner, juist niet, maar dat je je niet hoeft te schamen wil toch niet zeggen dat je alles maar gewoon moet laten gaan?

Nee, daar ben ik het ook helemaal eens. Je hoeft niet alles te moeten laten gaan. Dat doe ik zelf ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:54

Susan schreef:
Noa schreef:
Betrek je de dingen altijd zo op jezelf?

Ja, vind je het gek, heb je wel eens gezien hoe ontzettend fel je reageert, alsof je jou persoonlijk onrecht aandoet en vandaag of morgen in je gezicht komt ruften.
Hahaha Laughing
Noa, ik ben eigenlijk benieuwd hoe je denkt over mijn eerste reactie (of was het de tweede) in dit topic van mij? Over dat ik vertel dat ik vaak eerst een tijdje moet winden voordat er überhaupt iets uitkomt bij mij, qua ontlasting? In het openbaar hou ik die winden op, met als resultaat een hele venijnige buikpijn. Moet ik die buikpijn dan ook maar bij mijn man hebben, of, laat ik de vraag anders stellen... ben je dan nog van mening dat je in zo'n situatie maar je winden tegen moet houden? denk je serieus dat je vriend je daarop af zou rekenen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:54

Lilith schreef:
Nou maak jij Noa net zo goed belachelijk. Dat je probeert om nog enige privacy en fatsoen te bewaren in je relatie wil niet zeggen dat het meteen stijf is en dat je nóóit eens onderuitgezakt in je oude joggingbroek op de bank kunt hangen.

Wat is er mis met proberen een beetje charmant te blijven voor je partner? Scheten laten is nou eenmaal niet charmant, de hele tijd in een joggingbroek rondhobbelen met je haar in de war, zonder enige verzorging ook niet.
Dat wil niet zeggen dat ik bijvoorbeeld zelf niet ook eens in een joggingbroek rondhang (dat doe ik op dit moment) maar elke dag naar je werk gaan en je leuk aankleden en jezelf opmaken, en dan thuiskomen en je oude kloffie aantrekken, je make up erafhalen en geen enkele moeite meer doen: dat is niet echt tof en heel bevorderlijk voor je relatie. Net als enorm veel aankomen en denken dat dat niet erg is 'omdat je toch van elkaar houdt'.

Dat kan best even werken, maar op den duur vermoed ik dat de lol eraf gaat, als je elkaar alleen nog maar op je slechtst ziet, je geen moeite meer voor elkaar doet en dingen gaat roepen als 'maar we houden toch van elkaar, dan moet dat toch kunnen?' of 'uiterlijk is toch niet zo belangrijk'. Als je partner het al niet waard is om enige moeite voor te blijven doen, aantrekkelijk voor te blijven, dan is je relatie toch niet heel denderend meer? Op lange termijn tenminste? Van die stellen die elkaar alleen nog maar leuk aangekleed en opgetut zien als er een feestje is. Als je als vrouw alleen nog je benen gaat scheren als je een kort rokje aanhebt, en het in de winter laat groeien 'omdat toch niemand het ziet' (behalve dus je partner), en als je als man niets meer aan je uiterlijk doet 'omdat je zo lekker jezelf kunt zijn bij elkaar'. Als je je voor een feestje of je werk leuker gaat aankleden dan voor je partner, dan is er iets mis. Als je in je joggingbroek voor je partner blijft hangen, maar als er visite komt dan wél iets anders aantrekken.

De boodschap die er voor mij achter zit (en dan bedoel ik echt niet een scheet bij een darmprobleem) is 'jij bent niet belangrijk, jij gaat nergens heen, dus ik doe geen moeite voor je, dat zijn jij en onze relatie niet waard'.

Ik kan ook uitstekend mezelf zijn bij mijn man. Ik kies er alleen niet voor om dat 'mezelf zijn' in te vullen als 'ik doe niets meer aan mezelf want het boeit niets'. Ik kán alles doen bij mijn man, maar ik wíl het gewoon niet, want ik denk niet dat dat bevorderlijk is voor je relatie. Het is al zo makkelijk om alles te laten waaien.

Hier ben ik het 100% mee eens, ik zou bijna steeds ertussen door willen roepen: Amen , Amen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:55

Darcy schreef:
Lilith schreef:En dat is dus iets anders dan krampachtig proberen de schijn op te houden, je bed uit rennen om je snel op te maken omdat hij je niet zonder make up mag zien, enzovoorts. Je hoeft jezelf niet te schamen voor je partner, juist niet, maar dat je je niet hoeft te schamen wil toch niet zeggen dat je alles maar gewoon moet laten gaan?

Nee, daar ben ik het ook helemaal eens. Je hoeft niet alles te moeten laten gaan. Dat doe ik zelf ook niet.

+1

Mijn vriend ziet me in ieder geval genoeg in normale buien dus daar hoef ik me verder niet druk om te maken.
En zonder make-up? Hij is nog niet gillend weggelopen dus zo erg zal dat ook wel niet zijn :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:56

Ik wist trouwens (ik zei het al op pagina 3 :P) dat het zo'n discussie zou worden. Het is toch niet zo zwart-wit? Ik vind helemaal niet dat je alles maar moet laten gaan bij je vriend/man. En ik vind ook niet dat je alles maar moet inhouden. Er is tohc een heel groot grijs gebied?


Laatst aangepast door Darcy op wo 12 jan 2011 - 8:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:56

Darcy schreef:Je hebt me inderdaad niet gequote, mijn fout! Maar dan nog. Ja ik trek het me persoonlijk aan, is dat zo raar?
Ik vind het niet raar, maar wel een opvallend felle reactie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:57

Noa schreef:
Darcy schreef:Je hebt me inderdaad niet gequote, mijn fout! Maar dan nog. Ja ik trek het me persoonlijk aan, is dat zo raar?
Ik vind het niet raar, maar wel een opvallend felle reactie.

Nou dat vond ik ook van jouw reactie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Susan wo 12 jan 2011 - 8:57

Noa schreef:
Ik vind het niet raar, maar wel een opvallend felle reactie.

Ik vond jouw reactie anders ook heel fel, het kwam op mij over alsof je het je echt kwaad maakte dat andere vrouwen scheten laten bij hun vriend.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:58

Noa schreef:
Lilith schreef:
Nou maak jij Noa net zo goed belachelijk. Dat je probeert om nog enige privacy en fatsoen te bewaren in je relatie wil niet zeggen dat het meteen stijf is en dat je nóóit eens onderuitgezakt in je oude joggingbroek op de bank kunt hangen.

Wat is er mis met proberen een beetje charmant te blijven voor je partner? Scheten laten is nou eenmaal niet charmant, de hele tijd in een joggingbroek rondhobbelen met je haar in de war, zonder enige verzorging ook niet.
Dat wil niet zeggen dat ik bijvoorbeeld zelf niet ook eens in een joggingbroek rondhang (dat doe ik op dit moment) maar elke dag naar je werk gaan en je leuk aankleden en jezelf opmaken, en dan thuiskomen en je oude kloffie aantrekken, je make up erafhalen en geen enkele moeite meer doen: dat is niet echt tof en heel bevorderlijk voor je relatie. Net als enorm veel aankomen en denken dat dat niet erg is 'omdat je toch van elkaar houdt'.

Dat kan best even werken, maar op den duur vermoed ik dat de lol eraf gaat, als je elkaar alleen nog maar op je slechtst ziet, je geen moeite meer voor elkaar doet en dingen gaat roepen als 'maar we houden toch van elkaar, dan moet dat toch kunnen?' of 'uiterlijk is toch niet zo belangrijk'. Als je partner het al niet waard is om enige moeite voor te blijven doen, aantrekkelijk voor te blijven, dan is je relatie toch niet heel denderend meer? Op lange termijn tenminste? Van die stellen die elkaar alleen nog maar leuk aangekleed en opgetut zien als er een feestje is. Als je als vrouw alleen nog je benen gaat scheren als je een kort rokje aanhebt, en het in de winter laat groeien 'omdat toch niemand het ziet' (behalve dus je partner), en als je als man niets meer aan je uiterlijk doet 'omdat je zo lekker jezelf kunt zijn bij elkaar'. Als je je voor een feestje of je werk leuker gaat aankleden dan voor je partner, dan is er iets mis. Als je in je joggingbroek voor je partner blijft hangen, maar als er visite komt dan wél iets anders aantrekken.

De boodschap die er voor mij achter zit (en dan bedoel ik echt niet een scheet bij een darmprobleem) is 'jij bent niet belangrijk, jij gaat nergens heen, dus ik doe geen moeite voor je, dat zijn jij en onze relatie niet waard'.

Ik kan ook uitstekend mezelf zijn bij mijn man. Ik kies er alleen niet voor om dat 'mezelf zijn' in te vullen als 'ik doe niets meer aan mezelf want het boeit niets'. Ik kán alles doen bij mijn man, maar ik wíl het gewoon niet, want ik denk niet dat dat bevorderlijk is voor je relatie. Het is al zo makkelijk om alles te laten waaien.

Hier ben ik het 100% mee eens, ik zou bijna steeds ertussen door willen roepen: Amen , Amen smile
Ik moet poepen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:59

Birgit schreef:
Darcy schreef:
Lilith schreef:En dat is dus iets anders dan krampachtig proberen de schijn op te houden, je bed uit rennen om je snel op te maken omdat hij je niet zonder make up mag zien, enzovoorts. Je hoeft jezelf niet te schamen voor je partner, juist niet, maar dat je je niet hoeft te schamen wil toch niet zeggen dat je alles maar gewoon moet laten gaan?

Nee, daar ben ik het ook helemaal eens. Je hoeft niet alles te moeten laten gaan. Dat doe ik zelf ook niet.

+1

Mijn vriend ziet me in ieder geval genoeg in normale buien dus daar hoef ik me verder niet druk om te maken.
En zonder make-up? Hij is nog niet gillend weggelopen dus zo erg zal dat ook wel niet zijn :-)
Met 'zonder make-up' bedoel ik niet dat elke vrouw make-up zou moeten dragen. Maar vooral dat er dus mensen zijn die wél voor alle andere mensen de moeite nemen om make-up op te doen, behálve voor hun partner.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:59

Maple schreef:
Susan schreef:
Noa schreef:
Betrek je de dingen altijd zo op jezelf?

Ja, vind je het gek, heb je wel eens gezien hoe ontzettend fel je reageert, alsof je jou persoonlijk onrecht aandoet en vandaag of morgen in je gezicht komt ruften.
Hahaha Laughing
Noa, ik ben eigenlijk benieuwd hoe je denkt over mijn eerste reactie (of was het de tweede) in dit topic van mij? Over dat ik vertel dat ik vaak eerst een tijdje moet winden voordat er überhaupt iets uitkomt bij mij, qua ontlasting? In het openbaar hou ik die winden op, met als resultaat een hele venijnige buikpijn. Moet ik die buikpijn dan ook maar bij mijn man hebben, of, laat ik de vraag anders stellen... ben je dan nog van mening dat je in zo'n situatie maar je winden tegen moet houden? denk je serieus dat je vriend je daarop af zou rekenen?
Mijn vriend rekent mij helemaal nergens op af. Ik verkies zelf nu eenmaal een meer hygiënische houding. Om de redenen die Lilith noemt. Als jij een of andere ziekte hebt is het weer een ander verhaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 9:00

Maple schreef:
Noa schreef:
Lilith schreef:


Hier ben ik het 100% mee eens, ik zou bijna steeds ertussen door willen roepen: Amen , Amen smile
Ik moet poepen.
Nou, ik zou zeggen: laat eerst even een paar scheten voor het gezicht van je vriend, heb je dat ook weer gehad.

(als jij stomme reacties gaat geven, dan kan ik het ook)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 9:01

Susan schreef:
Noa schreef:
Ik vind het niet raar, maar wel een opvallend felle reactie.

Ik vond jouw reactie anders ook heel fel, het kwam op mij over alsof je het je echt kwaad maakte dat andere vrouwen scheten laten bij hun vriend.
Waarom zou ik me daar druk om maken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Susan wo 12 jan 2011 - 9:01

Noa schreef:
Waarom zou ik me daar druk om maken?

Dat vroeg ik me bij het lezen van jouw bericht eigenlijk ook af ja.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 9:02

Lilith schreef:
Met 'zonder make-up' bedoel ik niet dat elke vrouw make-up zou moeten dragen. Maar vooral dat er dus mensen zijn die wél voor alle andere mensen de moeite nemen om make-up op te doen, behálve voor hun partner.

Ik snapte je de 1e keer ook al Wink
Ik kan me soms alleen niet zo goed verwoorden als ik zou willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 9 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum