Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zijn jij en je vriend daarin?

+33
Silva
Shopelle
Pannetoet
Steep
Zwerver
Caro
xxDila
Sterre
Nala
pitbullgup
smooch
Cow
Hoochie
Mint
Mamasapje
SoGood
ZoeteWitteWijn
Flinder
studiebol
Cherique
Guus
Mamsie
Mari
Caresses
Verona
minoessepoes
Susan
Fairlight
Sweety
Arwyn
Laquisia
Suus
Ugly Betty
37 plaatsers

Pagina 4 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 4 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Susan di 11 jan 2011 - 4:53

CKC schreef:
Ah, kom op,dat hadden wij(meiden die nog niet bevallen zijn)niet kunnen weten.. weet je nog dat ik een topic had tijdens onze eerste vakantie niet eens durfde op vakantie te poepen als mijn (toen nog) vriend dat soort dingen echt nog niet mocht ruiken of zelfs maar denken.. Ik denk nog steeds.. Ik ben denk ik niet zo vrij..

Nee, dat kun je ook niet weten, maar ik bedoel alleen dat het wel extra vervelend is als je je op dat moment rot schaamt tegenover je partner. Dat bedoel ik met, het is fijn als je vrij kan zijn bij elkaar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jij en je vriend daarin? - Pagina 4 Empty Re: Hoe zijn jij en je vriend daarin?

Bericht  Guus di 11 jan 2011 - 4:54

CKC schreef:
CKC schreef:
Susan schreef:Als je na je bevalling zoveel last hebt van verstopping dat je een week niet hebt kunnen poepen en je hebt zoveel pijn dat de huisartsenpost besluit een klisma voor te schrijven dan sturen ze geen verpleegster mee om dat ding in te brengen, dus dan zal je partner dat toch moeten doen. Om maar een voorbeeld te noemen.

Ah, kom op,dat hadden wij(meiden die nog niet bevallen zijn)niet kunnen weten.. weet je nog dat ik een topic had tijdens onze eerste vakantie niet eens durfde op vakantie te poepen als mijn (toen nog) vriend dat soort dingen echt nog niet mocht ruiken of zelfs maar denken.. Ik denk nog steeds.. Ik ben denk ik niet zo vrij..

Edit: terwijl mijn man nu rustig zegt: Even een deployment schat.. 3x raden wat hij daarmee bedoeld

och hier heb ik ook last van! alleen gaat het bij mij echt ver, strange toilet achtige praktijken... Ik ben ooit tijdens een kampeer-roatrip bijna twee weken niet geweest omdat er overal open hokjes waren. En hoeveel buikpijn ik dan ook heb.. het kan gewoon niet! Ik ben ook nog nooit bij andere mensen thuis geweest (ook niet bij mijn vriend toen we nog niet samenwoonden) of in een restaurant oid. Ik kan echt eigenlijk alleen maar waar ik woon.
Op vakantie hoop ik dan ook echt dan ik een net, prive toilet heb en mijn vriend weet inmiddels dat ie me moet negeren in dat soort gevallen want er aandacht aan geven werkt averechts...

(haha biechttopic achtige pratijken hier :P)

@ Storm en CKC, ik achteraf ook wel... maar op dat moment vond ik het echt niet grappig! :shock:
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  studiebol di 11 jan 2011 - 5:05

Ik loop rustig naakt rond in de slaapkamer, ik vind het heerlijk om samen met mijn vriend te douchen.
Maar het feit dat ik naar de wc moet dat doe ik graag alleen, en ik hoef dat ook niet van mijn vriend te zien. Dat mijn vriend scheten laat waar ik bij ben kan je zien als dat we vrij bij elkaar zijn, maar ergens vind ik het nog steeds wel storend. Tuurlijk iedereen laat per ongeluk wel eens een scheet. Maar mijn vriend kon er in het begin echt wat van dacht ik dat Hallo!! dat hoeft niet! Ik vind het eigenlijk gewoon iets vies, maar dan dus alleen als je het bewust doet he!

Ik doe verder nooit de deuren op slot niet van de wc of de badkamer, alleen doe ik de badkamer deur op slot als ik gewoon ff rustig wil douchen, lekker lang en dan gewoon dom wil staan onder de straal.. Mijn vriend komt wel gewoon de badkamer binnen en begint dan te kletsen, hartstikke gezellig maar af en toe wil ik een momentje voor mezelf Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 5:11

Darcy schreef:Ze heeft weleens haar vriend gestuurd met plassen... Snap je? (ik heb het trouwens ook eens gedaan hahahahahah, okee dit is genant Very Happy)

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAAA

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 5:13

CKC schreef:
Darcy schreef:Ze heeft weleens haar vriend gestuurd met plassen... Snap je? (ik heb het trouwens ook eens gedaan hahahahahah, okee dit is genant Very Happy)

Verder ben ik wel heel normaal hoor :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 5:15

Darcy schreef:
CKC schreef:

Verder ben ik wel heel normaal hoor :P

Echhttt niet.. Nu zie ik jou voor eeuwig als het meisje dat haar vriend stuurt. Ga ik vanavond aan mijn man vragen.. Schat, zal ik jou eens "sturen"? Je weet wel met zo'n *wink* erbij!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 5:23

Hahahhahahahahaha lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 5:25

Hhaha, darcy! Hoe cool Very Happy Je hebt me op een idee gebracht xD

Gast
Gast

Bericht  Flinder di 11 jan 2011 - 5:26

Storm schreef:
Goochempie schreef:ik heb een tijdje geleden voor het eerst een windje gelaten waar hij bij was, hij liep net weg uit de badkamer en ik stapte onder de douche vandaan. Ik ben gillend onder de dekens gedoken en hij pieste bijna in z'n broek van het lachen (was een heuze mijlpaal)
Haha, en hier moest ik even hardop om lachen, wat cute! Very Happy

Haha, ik moest ook even hardop lachen! Wat lief!

Bij ons is de wc op de badkamer en het komt wel eens voor dat de een zijn tanden poetst/doucht en de ander naar de wc moet. Prima. Liever niet met de grote boodschap trouwens Wink
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 5:30

Wij zijn heel vrij verder, maar de deur open etc. dat hoeft allemaal niet van mij. Sommige dingen moet je mijn inziens gewoon privé houden. Mijn man hoeft ook niet met opzet op de bank naast mij gaan zitten stinken hoor. Per ongeluk, oké, maar verder loopt hij maar mooi naar de gang, toilet, badkamer etc.
Ik doe ook altijd de deur van de woonkamer dicht, die normaal altijd open staat, als ik naar het toilet ga. Ook bij een kort bezoek. Ik heb er ook een bloedhekel aan als mensen juist dan wat gaan vragen. Mijn moeder heeft daar een handje van en dan antwoord ik ook gewoon niet meer.
Ik vind het allemaal gewoon niet smakelijk. En als het niet nodig is om dat te delen zie ik het nut er ook niet van in. Maar ik ga ook niet krampachtig doen als het wel een keer moet (bijv. de hotelkamer zonder deur bij het toilet, dat hadden wij ook een keer).

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 5:49

Goochempie schreef:
och hier heb ik ook last van! alleen gaat het bij mij echt ver, strange toilet achtige praktijken... Ik ben ooit tijdens een kampeer-roatrip bijna twee weken niet geweest omdat er overal open hokjes waren. En hoeveel buikpijn ik dan ook heb.. het kan gewoon niet! Ik ben ook nog nooit bij andere mensen thuis geweest (ook niet bij mijn vriend toen we nog niet samenwoonden) of in een restaurant oid. Ik kan echt eigenlijk alleen maar waar ik woon.
Op vakantie hoop ik dan ook echt dan ik een net, prive toilet heb en mijn vriend weet inmiddels dat ie me moet negeren in dat soort gevallen want er aandacht aan geven werkt averechts...

Dat heb ik dus ook!

Maar verder zijn wij heel vrij met elkaar.
Lichamelijk.. maar ook hebben we bv alle financiën samen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 7:40

Wij zijn vrij naar elkaar toe denk ik. Hier gaat ook niet altijd de deur op slot met plassen of douchen of zo.
En er komt niemand zo maar binnen want we wonen boven en voor je ons appartement binnenkomt moet je eerst voor een deur aanbellen :P Dus ja dan kan het ook wel. De onderburen komen niet zomaar binnen. Die kloppen wel.

Gast
Gast

Bericht  ZoeteWitteWijn di 11 jan 2011 - 8:37

Wij zitten nog helemaal in het begin van onze relatie, dus is er nog best veel schaamte. Hij is natuurlijk een man, dus hij schaamt zich wat minder (ff zwart-wit he. cc. Lilith). Maar echt naar de WC met hem in het zicht? Nee, dat kan ik écht niet. Heb ik in vorige relaties ook nooit gekund en dat hoeft van mij ook niet. Rolling Eyes

Als ik naar de WC ga voor number two dan moet hij van mij altijd weg of muziek aanzetten. 🐰
ZoeteWitteWijn
ZoeteWitteWijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 107
Punten : 117

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 9:06

Storm schreef:@Donnaa dan denk ik dat je het verkeerd opvat Wink natuurlijk hoef je niet meteen alle deuren open te zetten tijdens het schijten, dat vind ik wel heel goor. Maar in principe is er niks om je voor te schamen, omdat je tijdens je bevalling open en bloot op tafel ligt en je man kan álles zien. Dan heb je niks meer te verbergen.
Absoluut mee oneens. Ik heb zeker wel wat te verbergen, ookal heeft mijn man een bevalling en een keizersnede en dergelijke meegemaakt. Dat wil niet zeggen dat alles maar moet kunnen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 9:08

Susan schreef:Als je na je bevalling zoveel last hebt van verstopping dat je een week niet hebt kunnen poepen en je hebt zoveel pijn dat de huisartsenpost besluit een klisma voor te schrijven dan sturen ze geen verpleegster mee om dat ding in te brengen, dus dan zal je partner dat toch moeten doen. Om maar een voorbeeld te noemen.
Dat zou ik nóóit, maar dan ook nóóit doen, dan zou ik nog liever iemand anders vragen. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dat bij mijn partner te doen of van hem te vragen. Echt NIET.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 9:10

We zijn vrij tegen elkaar, lopen in en uit als de ander onder de douche staat e.d. Maar als vriend naar de WC gaat doet hij de deur op slot haha, dat is een automatisme van hem! Ik niet, maar hou niet speciaal de deur open ofzo en praat ook niet op zo'n moment Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 9:13

Ik ben 11 en een half jaar bij mijn man, heb twee bevallingen doorgemaakt met hem erbij, hij heeft me werkelijk op mijn aller beroerdst gezien en we delen alles met elkaar. Maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt (of op zijn hoofd) om de deur van het toilet open te laten, te gaan plassen waar de ander bij is of andere dingen in die categorie te delen met elkaar.
Gewoon omdat ik daar geen énkel voordeel van zie. We bespreken alles, zijn ontzettend close, maar dit vind ik zo'n doorgeschoten 'alles moet kunnen' gedoe, ik zie gewoon niet wat het bijdraagt, dus wij doen daar niet aan. Sommige dingen zijn privé, dus alles wat in de badkamer gebeurt op douchen na is privé, plassen, poepen, tampons verwisselen of inbrengen, daar heeft de ander geen hol mee te maken. Ik zie namelijk gewoon niet wat het bijdraagt om dat te gaan delen. Onze relatie is al goed, hij wordt heus niet beter als we dat soort dingen wél met elkaar gaan delen, je hoeft niet elk gevoel van privacy en decorum te verliezen alleen omdat je met elkaar getrouwd bent.

Gast
Gast

Bericht  Susan di 11 jan 2011 - 9:21

Lilith schreef:
Dat zou ik nóóit, maar dan ook nóóit doen, dan zou ik nog liever iemand anders vragen. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dat bij mijn partner te doen of van hem te vragen. Echt NIET.

Dat is dan heel mooi voor jou. Ik ben heel blij dat het bij ons anders is, aangezien ik krom van de pijn op bed lag en geen idee heb wie het anders had moeten doen. Andersom had ik precies hetzelfde gedaan, sterker nog, ik had er niet eens over getwijfeld.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 9:22

Susan schreef:
Lilith schreef:

Dat is dan heel mooi voor jou. Ik ben heel blij dat het bij ons anders is, aangezien ik krom van de pijn op bed lag en geen idee heb wie het anders had moeten doen. Andersom had ik precies hetzelfde gedaan, sterker nog, ik had er niet eens over getwijfeld.
Tja, fijn voor jou. Maar ik zou dat gewoon niet doen. Wij hebben ook wel wat van dat soort dingen meegemaakt, maar daar wilde ik mijn man gewoon niet bij hebben.

Gast
Gast

Bericht  SoGood di 11 jan 2011 - 9:25

Lilith schreef:
Susan schreef:
Lilith schreef:

Tja, fijn voor jou. Maar ik zou dat gewoon niet doen. Wij hebben ook wel wat van dat soort dingen meegemaakt, maar daar wilde ik mijn man gewoon niet bij hebben.

Is het schaamte wat je hierin zo tegen houdt?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 9:36

Sogood schreef:
Lilith schreef:
Susan schreef:
Lilith schreef:

Is het schaamte wat je hierin zo tegen houdt?
Niet per se schaamte. Tijdens mijn bevalling of daarvoor had ik daar geen enkele last van, dus schaamte is het niet echt. En wat niet te voorkomen is is niet te voorkomen. Maar wat te voorkomen valt dat voorkom ik graag, omdat ik geen énkele noodzaak zie om dat soort dingen te gaan delen met mijn man.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 9:38

Lilith schreef:Absoluut mee oneens. Ik heb zeker wel wat te verbergen, ookal heeft mijn man een bevalling en een keizersnede en dergelijke meegemaakt. Dat wil niet zeggen dat alles maar moet kunnen.

+1.
Bij een bevalling krijgt een man er zijn kind(eren) voor terug, bij een bezoek aan het toilet helemaal niets, nou ja, nare geurtjes misschien.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 9:42

Coco schreef:
Lilith schreef:Absoluut mee oneens. Ik heb zeker wel wat te verbergen, ookal heeft mijn man een bevalling en een keizersnede en dergelijke meegemaakt. Dat wil niet zeggen dat alles maar moet kunnen.

+1.
Bij een bevalling krijgt een man er zijn kind(eren) voor terug, bij een bezoek aan het toilet helemaal niets, nou ja, nare geurtjes misschien.
Dat dus. Bij een bevalling kom je er niet onderuit, het zijn zijn eigen kinderen en dat boeit dus ook niets. Maar een keertje poepen? Wat is de meerwaarde daarvan als hij dat ziet/ruikt/hoort? Of plassen in dezelfde ruimte, wat voegt dat toe?

Gast
Gast

Bericht  Mamasapje di 11 jan 2011 - 9:43

Lilith schreef:
Susan schreef:
Lilith schreef:

Ik ben wel benieuwd aan wie je het dan zou vragen Lilith?
Susan, ik zou zelf het ook bij mijn vriend doen en hij zou het ook gewoon bij mij doen mocht dat nodig zijn. In voor en tegenspoed toch Wink

Over het vrij zijn: wij zijn heel vrij naar elkaar maar ook naar de kinderen. De wc deur gaat nooit op slot, ik hou zeker niet altijd de wc deur open maar soms staat ie wel open als ik bijvoorbeeld een film aan het kijken ben en heel nodig moet plassen ( vanaf de wc kunnen wij tv kijken haha!) Dan mis ik niets van mijn favo film/serie etc. Als we in gesprek zijn blijft hij ook vaak open. Hij mag me best zien plassen hoor, ben zelfs bevallen op het toilet waar hij bij is, dus een groter genant moment op het toilet zal er niet komen:) De grote boodschap doe ik netjes de deur dicht. Mijn vriend laat vaker de deur open bij het plassen maar ja, wat zie je dan? de achterkant van een staande man ? ach ja, niet echt schokkend vind ik..
Douchen doen we vaak samen of 1 van ons samen met 1 of meerdere kinderen. De ander droogt daarna dan de kinderen af. Ons nieuwe huis is in aanbouw en daar komen 2 regendouches naast elkaar in de badkamer zodat we samen kunnen douchen met wat meer ruimte. Als ik mezelf wil scheren of gewoon relaxt lang wil douchen doe ik gewoon de deur dicht, ook weer niet op slot. Als de deur dicht is, komt er ook niemand binnen of er moet iets dringends zijn. Het is niet zo dat hij me niet mag zien als ik me scheer of iets ( toen ik zwanger was heeft hij dat zelfs voor me gedaan) maar ik vind dat fijner om gewoon niet bekeken te worden dan.

Qua financiën hebben we een gezamelijke rekening, en beide een eigen betaalrekening en beide een eigen spaarrekening. We hebben beide onze prive-uitgave , ik wil geen verantwoording hoeven afleggen wat ik toen en toen bij de La Place heb gegeten en met wie etc bijv:P, en voor hem hetzelfde.
Qua hyves, facebook etc. zijn we niet elkaars vriendjes. Dat is een bewuste keuze. Onze relatie speelt in de echte wereld en dat willen we graag zo houden.

Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661

Bericht  Mint di 11 jan 2011 - 9:44

Ik ben nu 7 jaar samen met mijn vriend en no way dat ik de deur open laat staan als ik naar het toilet moet.
Ik heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht, maar mij niet gezien.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: