Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vooroordelen over je baan / studie

+33
Aziraphale
Fiwen
Joli86
Lynn_
M@niek
Lien
Puk
Zwoesj
Boelie
RYW
dyingbride
Aimee
Fred
Angela_1986
Rosa
Jeanette
Blond
Caroow
Caresses
JD
Beachgirl
Alias
Zora
Gizmo
Highway
mzcharlotte
blondie29
SparklingEyes
Lejow
Zininzon
_Lacey_
Laquisia
Milamber
37 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:48

mozzarella schreef:Je bent zeg maar callcenteragent de luxe... nerd ...met plusfuncties.

Dan ben ik Agent de Luxe met plusfuncties. En dan maak ik nu even met mijn hand het gebaar "PLUS...." Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:49

Gizmo schreef:
Isa schreef:
Gizmo schreef:Callcentermedewerker lijkt me iemand wiens hoofdtaak de telefoontjes zijn. Lijkt me in dit geval toch niet zo?

Over mijn werk zijn geen vooroordelen, vrij weinig mensen die dit doen.
Over mn opleiding (goudsmid) wel, men denkt meteen dat je rijk bent omdat je met goud en diamant werkt...

Dat is ook mijn idee.

Hoe kwam je erop om een opleiding tot goudsmid te doen? Wat leuk!

Sieraden maken, was en is nog steeds grote hobby.

Ik krijg trouwens wel een beetje Cathy flashbacks door dit topic en de benamingen....

Maar ik ben Cathy niet. Cathy is degene die clienten heeft. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:50

Isa schreef:
mozzarella schreef:Je bent zeg maar callcenteragent de luxe... nerd ...met plusfuncties.

Dan ben ik Agent de Luxe met plusfuncties. En dan maak ik nu even met mijn hand het gebaar "PLUS...." Very Happy

Hahahaha ja...helaas zie je dat door de telefoon niet Very Happy .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gizmo za 8 jan 2011 - 10:52

Isa schreef:
Gizmo schreef:
Isa schreef:
Gizmo schreef:Callcentermedewerker lijkt me iemand wiens hoofdtaak de telefoontjes zijn. Lijkt me in dit geval toch niet zo?

Over mijn werk zijn geen vooroordelen, vrij weinig mensen die dit doen.
Over mn opleiding (goudsmid) wel, men denkt meteen dat je rijk bent omdat je met goud en diamant werkt...

Dat is ook mijn idee.

Hoe kwam je erop om een opleiding tot goudsmid te doen? Wat leuk!

Sieraden maken, was en is nog steeds grote hobby.

Ik krijg trouwens wel een beetje Cathy flashbacks door dit topic en de benamingen....

Maar ik ben Cathy niet. Cathy is degene die clienten heeft. smile

Weet ik Wink
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:52

Ik antwoord wel even voor Cathy: ik ben kapster en het vooroordeel over mijn werk is dat mensen denken dat je als hoer werkt.

Question

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Zora za 8 jan 2011 - 10:55

mozzarella schreef:Ik antwoord wel even voor Cathy: ik ben kapster en het vooroordeel over mijn werk is dat mensen denken dat je als hoer werkt.

Question

lol!

Isa, is er ook een reden voor dat je opeens zo'n ontzettend anders taalgebruik hebt?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:56

Van mezelf vind ik dat ik niet mag lachen om jouw opmerking, maar toch doe ik het. lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:56

Zora schreef:
Isa, is er ook een reden voor dat je opeens zo'n ontzettend anders taalgebruik hebt?
Hoe bedoel je dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:58

Isa schreef:Van mezelf vind ik dat ik niet mag lachen om jouw opmerking, maar toch doe ik het. lol!

Ach...laat dat los...en laat je gaan Laughing .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Zora za 8 jan 2011 - 10:59

Isa schreef:
Zora schreef:
Isa, is er ook een reden voor dat je opeens zo'n ontzettend anders taalgebruik hebt?
Hoe bedoel je dat?

Een tijd geleden praatte/typte je nog in 'normale' bewoordingen, nu bezig :p je zoveel 'moeilijke' woorden. Ook vaak voor dingen waar ook een simpeler woord voor is. Haha ik kan het niet zo goed uitleggen. Ik bedoel er ook eigenlijk niet zoveel mee, bedenk ik me nu, maar het valt me op dat je posts bijna expres in 'moeilijke' woorden lijken te zijn geschreven.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 11:04

Zora schreef:
Isa schreef:
Zora schreef:
Isa, is er ook een reden voor dat je opeens zo'n ontzettend anders taalgebruik hebt?
Hoe bedoel je dat?

Een tijd geleden praatte/typte je nog in 'normale' bewoordingen, nu bezig :p je zoveel 'moeilijke' woorden. Ook vaak voor dingen waar ook een simpeler woord voor is. Haha ik kan het niet zo goed uitleggen. Ik bedoel er ook eigenlijk niet zoveel mee, bedenk ik me nu, maar het valt me op dat je posts bijna expres in 'moeilijke' woorden lijken te zijn geschreven.

Iedereen denkt dat ik expres moeilijke woorden gebruik, maar dit is in zijn geheel te wijten aan mijn moeder. Wink Mijn moeder is fan van moeilijke woorden. Op mijn 13e betichten vrienden mij ervan dat mijn favoriete boek, het woordenboek was. Ik heb er helemaal niets mee. Maar het schijnt dat ik teveel dure woorden gebruik. Ik doe het niet expres, ik heb het echter nooit anders geleerd. Wink

Als wij "Obstinaat en recalcitrant" waren, dan moesten we uit haar buurt blijven. En we waren toen acht jaar oud? Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Zora za 8 jan 2011 - 11:15

Isa schreef:
Zora schreef:
Isa schreef:
Zora schreef:
Isa, is er ook een reden voor dat je opeens zo'n ontzettend anders taalgebruik hebt?
Hoe bedoel je dat?

Een tijd geleden praatte/typte je nog in 'normale' bewoordingen, nu bezig :p je zoveel 'moeilijke' woorden. Ook vaak voor dingen waar ook een simpeler woord voor is. Haha ik kan het niet zo goed uitleggen. Ik bedoel er ook eigenlijk niet zoveel mee, bedenk ik me nu, maar het valt me op dat je posts bijna expres in 'moeilijke' woorden lijken te zijn geschreven.

Iedereen denkt dat ik expres moeilijke woorden gebruik, maar dit is in zijn geheel te wijten aan mijn moeder. Wink Mijn moeder is fan van moeilijke woorden. Op mijn 13e betichten vrienden mij ervan dat mijn favoriete boek, het woordenboek was. Ik heb er helemaal niets mee. Maar het schijnt dat ik teveel dure woorden gebruik. Ik doe het niet expres, ik heb het echter nooit anders geleerd. Wink

Als wij "Obstinaat en recalcitrant" waren, dan moesten we uit haar buurt blijven. En we waren toen acht jaar oud? Wink

Maar voorheen was het toch echt niet zo. Toen ik op het forum kwam was je, eeeeh, met zo'n avatar met zo'n eekhoorn ofzo? Haha ik kom er niet op... maar goed, toen was het echt naar mijn idee nog echt niet zo. Maar goed, is ook een beetje een loos antwoord dit smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 11:46

Zora schreef:
Isa schreef:
Zora schreef:
Isa schreef:
Zora schreef:
Isa, is er ook een reden voor dat je opeens zo'n ontzettend anders taalgebruik hebt?
Hoe bedoel je dat?

Een tijd geleden praatte/typte je nog in 'normale' bewoordingen, nu bezig :p je zoveel 'moeilijke' woorden. Ook vaak voor dingen waar ook een simpeler woord voor is. Haha ik kan het niet zo goed uitleggen. Ik bedoel er ook eigenlijk niet zoveel mee, bedenk ik me nu, maar het valt me op dat je posts bijna expres in 'moeilijke' woorden lijken te zijn geschreven.

Iedereen denkt dat ik expres moeilijke woorden gebruik, maar dit is in zijn geheel te wijten aan mijn moeder. Wink Mijn moeder is fan van moeilijke woorden. Op mijn 13e betichten vrienden mij ervan dat mijn favoriete boek, het woordenboek was. Ik heb er helemaal niets mee. Maar het schijnt dat ik teveel dure woorden gebruik. Ik doe het niet expres, ik heb het echter nooit anders geleerd. Wink

Als wij "Obstinaat en recalcitrant" waren, dan moesten we uit haar buurt blijven. En we waren toen acht jaar oud? Wink

Maar voorheen was het toch echt niet zo. Toen ik op het forum kwam was je, eeeeh, met zo'n avatar met zo'n eekhoorn ofzo? Haha ik kom er niet op... maar goed, toen was het echt naar mijn idee nog echt niet zo. Maar goed, is ook een beetje een loos antwoord dit smile

Op het oude forum had ik een plaatje van iemand die op een schommel zat en op het nieuwe forum ben ik begonnen met rozen met dauw erop. De schaap heb ik gekozen vanwege het nachttopic. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 11:51

Ik ben het eigenlijk wel een beetje met Zora eens. Daarnaast heb je vaak moeite om je te uiten. Misschien dat gewoon simpel jip en janneke taal je daar wel bij zou helpen. Je moet je zeker niet aanpassen omdat iemand anders of van het forum dat verwacht, maar als je het jezelf wat makkelijker kan maken.

Ik denk dat mensen je wel wat beter gaan begrijpen en wat beter kunnen volgen als je wat minder dure woorden zou gebruiken. Denk dat daar ook deze situaties door ontstaan.

en je had inderdaad een avatar met een eekhoorn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Alias za 8 jan 2011 - 12:22

ik ben secretarieel medewerker en soms wordt er gedacht dat ik heel de dag alleen maar koffie drink, spelletjes patience doe en een loopmeisje van de baas ben :shock:
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Beachgirl za 8 jan 2011 - 12:44

Ik werk als röntgenlaborant en krijg vaak te horen:

- Zit je nou de hele dag in het donker?

- Zeker wel makkelijk... de hele dag alleen maar fotootjes schieten?

- Kun je nog wel kinderen krijgen met al die straling?


En patienten (en andere mensen) zijn vaak verbaasd als ze horen dat wij ook gewoon avond en nachtdiensten draaien, dus gewoon 24 uur per dag bereikbaar zijn.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  JD za 8 jan 2011 - 13:22

Theedoosje schreef:Ik werk in de kinderopvang en daarvan zeggen mensen vaak> oow lekker met de kinderen spelen in de zandbak, lekker van het weer genieten en dat soort dingen.
Ik zeg altijd dan kom maar eens meedraaien. Kijken of je er dan nog zo over denkt. Wink

Ik heb er geen last van verder gelukkig.

ja inderdaaaaad, zo herkenbaar!!!
ook zo vervelend is als ouders hun kind droppen en dan tegen me zeggen "fijne dag vandaag!" ...komt ook altijd zo over alsof ik alleen maar op mn kont zit, theeleuten, en in t zonnetje op de rand van de zandbak....t is gewoon werk hoor....en zwaarder werk dan veel mensen denken...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 14:08

Smikkell schreef:Ik ben het eigenlijk wel een beetje met Zora eens. Daarnaast heb je vaak moeite om je te uiten. Misschien dat gewoon simpel jip en janneke taal je daar wel bij zou helpen. Je moet je zeker niet aanpassen omdat iemand anders of van het forum dat verwacht, maar als je het jezelf wat makkelijker kan maken.

Ik denk dat mensen je wel wat beter gaan begrijpen en wat beter kunnen volgen als je wat minder dure woorden zou gebruiken. Denk dat daar ook deze situaties door ontstaan.

en je had inderdaad een avatar met een eekhoorn.

Ow, wacht. Puschel. Very Happy Dat is lang geleden! Very Happy vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 76670809_16_9y5J

En misschien zou het makkelijker zijn, maar ik ben niet heel erg goed in Jip en Janneke taal. Ik zal proberen erop te letten, maar ik verwacht geen wonderen. Als jullie dat ook niet verwachten, dan is het allemaal goed en kan het alleen maar beter gaan. Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 20:50

Over mijn functie krijg ik niet echt vooroordelen te horen over het bedrijf waar ik werk des te meer :bom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 21:23

_Leah_ schreef:Ik werk in de zorg en hierin moet ik de ADL van 'mijn' clienten volledig overnemen. Ik hoor vaak van mensen dat zij dit niet zouden kunnen.
Ik vind dit een punt in de zorg wat eigenlijk vrij vlot gedaan wordt. De client vind het wel prima om volledig gewassen te worden, en voor de verzorgende gaat het iets sneller om het helemaal zelf te doen.
Ik merk het in elk geval bij mezelf en bij sommige andere mensen dat het er soms in sluipt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Zora za 8 jan 2011 - 21:58

Isa schreef:
Smikkell schreef:Ik ben het eigenlijk wel een beetje met Zora eens. Daarnaast heb je vaak moeite om je te uiten. Misschien dat gewoon simpel jip en janneke taal je daar wel bij zou helpen. Je moet je zeker niet aanpassen omdat iemand anders of van het forum dat verwacht, maar als je het jezelf wat makkelijker kan maken.

Ik denk dat mensen je wel wat beter gaan begrijpen en wat beter kunnen volgen als je wat minder dure woorden zou gebruiken. Denk dat daar ook deze situaties door ontstaan.

en je had inderdaad een avatar met een eekhoorn.

Ow, wacht. Puschel. Very Happy Dat is lang geleden! Very Happy vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 76670809_16_9y5J

En misschien zou het makkelijker zijn, maar ik ben niet heel erg goed in Jip en Janneke taal. Ik zal proberen erop te letten, maar ik verwacht geen wonderen. Als jullie dat ook niet verwachten, dan is het allemaal goed en kan het alleen maar beter gaan. Wink

Ja die ja! Hoe heette je dan ook alweer...hmmmmm. In ieder geval, LANG geleden dus Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 22:06

Zora schreef:
Isa schreef:
Smikkell schreef:Ik ben het eigenlijk wel een beetje met Zora eens. Daarnaast heb je vaak moeite om je te uiten. Misschien dat gewoon simpel jip en janneke taal je daar wel bij zou helpen. Je moet je zeker niet aanpassen omdat iemand anders of van het forum dat verwacht, maar als je het jezelf wat makkelijker kan maken.

Ik denk dat mensen je wel wat beter gaan begrijpen en wat beter kunnen volgen als je wat minder dure woorden zou gebruiken. Denk dat daar ook deze situaties door ontstaan.

en je had inderdaad een avatar met een eekhoorn.

Ow, wacht. Puschel. Very Happy Dat is lang geleden! Very Happy vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 76670809_16_9y5J

En misschien zou het makkelijker zijn, maar ik ben niet heel erg goed in Jip en Janneke taal. Ik zal proberen erop te letten, maar ik verwacht geen wonderen. Als jullie dat ook niet verwachten, dan is het allemaal goed en kan het alleen maar beter gaan. Wink

Ja die ja! Hoe heette je dan ook alweer...hmmmmm. In ieder geval, LANG geleden dus Very Happy

Puschel was de nickname. Puschel, duits voor Pluizerd.

Ik vond Pluizerd alleen niet zo leuk als ik Pluschel vond klinken. Maar goed, heb zoveel namen gehad. Geloof niet dat ik het zelf nog kan bijhouden. Embarassed


Laatst aangepast door Isa op za 8 jan 2011 - 22:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 22:49

Zusje van Bert schreef:
mozzarella schreef:
Isa schreef:Mijn functietitel is Agent, wat zou impliceren dat ik in een callcenter werk. Dit is niet het geval. Maar er bestaan dus vooroordelen over Agents. Voornamelijk dat ze er niet zitten voor de klant, niet willen meewerken, domme studentjes zijn, opleidingslozen etc.

Laatst had ik een directeur van een basisschool aan de lijn, die het niet eens was over mijn antwoord, en toen ging hij los. Callcentermedewerkers waren het laagste van het laagste in de maatschappij. Ik heb hem aangesproken op het feit dat zijn denigrerende houding hemzelf en callcentermedewerkers geen goed zouden doen en daarnaast heb ik hem gevraagd waarom hij in hemelsnaam schooldirecteur is, als hij zich uitlaat over het laagste van het laagste volgens hem. Want zo iemand kan toch geen schooldirecteur zijn?

Je raad het al, hij hing mij op. Maar goed, ben het spuugzat dat mensen zo laagdunkend over callcentermedewerks spreken. Ook al ben ik zelf geen callcentermedewerker meer, ik weet wel hoe het is om er één te zijn en het is hardwerken, echt doorpoten voor weinig geld, en dan komt het wel eens voor dat het allemaal niet zo goed gaat.

Maar als je geen callcentermedewerker bent...waarom heb je dan iemand aan de lijn en die iemand zegt ook nog tegen jou allemaal beledigende dingen over callcentermedewerker?????

Ja inderdaad. En dan nog, als je daar ervaring in hebt dan weet je dat de klant terug beledigen niet echt optioneel is. Je kunt hem aanspreken op de toon en hem waarschuwen dat je de verbinding verbreekt als hij niet normaal kan doen maar zo in discussie gaan is wel het laatste dat je moet doen natuurlijk. Daar maak je zo'n gesprek alleen maar erger mee haha.

+1.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Caresses za 8 jan 2011 - 23:09

*Marietje* schreef:
ja inderdaaaaad, zo herkenbaar!!!
ook zo vervelend is als ouders hun kind droppen en dan tegen me zeggen "fijne dag vandaag!" ...komt ook altijd zo over alsof ik alleen maar op mn kont zit, theeleuten, en in t zonnetje op de rand van de zandbak....t is gewoon werk hoor....en zwaarder werk dan veel mensen denken...

Ik snap dat dat zo op jou overkomt. Maar misschien moet je dat idee laten gaaan zodat je dat niet meer vervelend vind. Want als ouders dat tegen mij zeggen dan interpreteer ik dat als dat ze willen dat ik een fijne dag ga hebben, niet dat ik nou zo simpel en makkelijk werk heb. Vaak zeg ik ook fijne dag tegen de ouders en ook tegen mijn vriend terwijl ik echt wel weet dat hij (en ik denk ook wel de ouders) hard werken.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Zora za 8 jan 2011 - 23:13

Isa schreef:
Zora schreef:
Isa schreef:
Smikkell schreef:Ik ben het eigenlijk wel een beetje met Zora eens. Daarnaast heb je vaak moeite om je te uiten. Misschien dat gewoon simpel jip en janneke taal je daar wel bij zou helpen. Je moet je zeker niet aanpassen omdat iemand anders of van het forum dat verwacht, maar als je het jezelf wat makkelijker kan maken.

Ik denk dat mensen je wel wat beter gaan begrijpen en wat beter kunnen volgen als je wat minder dure woorden zou gebruiken. Denk dat daar ook deze situaties door ontstaan.

en je had inderdaad een avatar met een eekhoorn.

Ow, wacht. Puschel. Very Happy Dat is lang geleden! Very Happy vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 76670809_16_9y5J

En misschien zou het makkelijker zijn, maar ik ben niet heel erg goed in Jip en Janneke taal. Ik zal proberen erop te letten, maar ik verwacht geen wonderen. Als jullie dat ook niet verwachten, dan is het allemaal goed en kan het alleen maar beter gaan. Wink

Ja die ja! Hoe heette je dan ook alweer...hmmmmm. In ieder geval, LANG geleden dus Very Happy

Puschel was de nickname. Puschel, duits voor Pluizerd.

Ik vond Pluizerd alleen niet zo leuk als ik Pluschel vond klinken. Maar goed, heb zoveel namen gehad. Geloof niet dat ik het zelf nog kan bijhouden. Embarassed
Ohja tuurlijk! Ik kijk altijd meer naar avatars dan naar namen... het was die eekhoorn in een bos, heel veel groen Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 3 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum