Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe bevalt je baan/studie?

+25
Fortissimo
Zonnetje
Lady4
Punk'd
luisa
Chocolate Cookie
Pompoen
SuperGrover
_Lacey_
mickey
Roos'
Lenthe
Elliot
nina
LDJ
Gympie
Stuiterbal
Sea of Trees
Siamsa
Oasis
Rush
Pitufo
Pommes
Caresses
Jeanette
29 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Jeanette vr 15 feb 2013 - 0:10

Hoe bevalt je baan/studie?

Ik ben gisteren gestopt met mijn baan en begin volgende week met mijn nieuwe baan. Naja, intern wissel ik, ik blijf gewoon mijn contract en dezelfde uren houden. Ik vond mijn vorige werk onwijs leuk, maar miste uitdaging. Ik heb nu onwijs veel zin om op mijn nieuwe job te beginnen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Caresses vr 15 feb 2013 - 0:14

Wat fijn dat dat mogelijk is en je weer zin hebt in je nieuwe baan.

Ikzelf heb een foute studiekeuze gemaakt, en kan geen baan vinden die ik leuk vind omdat ik daar geen ervaring in heb.
Vandaar dat ik sinds kort ergens werk wat aansluit bij mijn opleiding maar ik vind het helemaal niet leuk.
Daar baal ik wel van. Ondertussen blijf ik ook verder zoeken.
Nu heb ik maandag een gesprek bij een ander bedrijf (wat ik ook niet echt leuk vind maar wel leuker dan dit) en hopelijk heb ik daar meer toekomstperspectief naar een functie die mij wat meer aanspreekt.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Pommes vr 15 feb 2013 - 0:26

Momenteel heb ik totaal geen zin meer in mijn huidige werk. Mis de motivatie en uitdaging, komt grotendeels ook omdat ik van de 9u op een dag er hooguit 2 bezig ben. Daarom nu ook op zoek naar iets anders.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Pitufo vr 15 feb 2013 - 0:28

Pommes schreef:Momenteel heb ik totaal geen zin meer in mijn huidige werk. Mis de motivatie en uitdaging, komt grotendeels ook omdat ik van de 9u op een dag er hooguit 2 bezig ben. Daarom nu ook op zoek naar iets anders.
Ik heb me altijd al afgevraagd of je je werk wel leuk vond, omdat je vaker vertelde dat je zo weinig te doen had. 't Lijkt me verschrikkelijk om de hele dag maar af te wachten en alleen zo heel af en toe iets te kunnen doen.

Wat voor werk zoek je? Heb je een specifieke opleiding?
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Pommes vr 15 feb 2013 - 0:34

Zomers vind ik het niet zo`n ramp want dan mag ik gewoon buiten zitten met een boekje, maar nu ... het is verschrikkelijk. Niks te doen, geen aanspraak hooguit van die paar telefoontjes op een dag of die ene klant in de winkel.
Ik heb opleiding kinderopvang gedaan maar toen ik daar in afgestudeerd ben (ongeveer 6 jaar geleden) was er al bijna geen werk in te vinden en nu helemaal niet. Wat ik wil weet ik ook niet goed. Als ik maar met mensen bezig ben of in contact kom. Zag al een vacature als secretaresse in een ziekenhuis waar ik op wil solliciteren.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Rush vr 15 feb 2013 - 0:40

Ik heb een fijne werkgever, een leuk salaris, leuke collega`s, maar het werk is soms echt saai. Ik kan de hele dag wel wat doen als het rustig is, maar in slakkentempo en dat breekt me soms wel eens wat op. Daarbij zit ik ook nog eens alleen, wat het soms echt saai maakt. Als ik een drukkere dag heb is dat juist fijn, maar op rustige dagen zou ik graag eens met iemand een beetje praten over de dagelijkse dingen en zo. Een beetje wat ik hier op het forum doe dus. Hoe bevalt je baan/studie? 394967 Soms zou ik wel even een dagje ergens kassa willen draaien, gewoon om onder de mensen te zijn.


Laatst aangepast door Rush op vr 15 feb 2013 - 0:42; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Oasis vr 15 feb 2013 - 0:41

Studie: Nee, totaal verkeerde keuze.
Baan: Werk is niet zo leuk, collega's wel. En het is maar tijdelijk (om studie te financieren).
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Siamsa vr 15 feb 2013 - 1:43

Ik heb sinds 1,5 maand een andere functie binnen het bedrijf waar ik al 4 jaar werk en ik heb het ontzettend naar mijn zin! De uitdaging is er weer en het werk is een stuk positiever dan het werk wat ik hiervoor deed.

Ik studeer ook nog en ik moet nu nog 1,5 jaar, als ik alles allemaal in Ă©Ă©n keer haal. De laatste weken had ik even een dipje maar nu ga ik er weer met positieve gedachten tegenaan!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Sea of Trees vr 15 feb 2013 - 2:50

Oasis, wat jammer dat je studie niet bevalt Hoe bevalt je baan/studie? 1371890812

Ik ben heel erg blij dat ik voor deze switch ben gegaan! Ik heb zo'n 5 jaar achter de balie gezeten en dit is zo anders, veel leuker. Ik leer ontzettend veel. Natuurlijk heb ik ook wel eens een flinke dip omdat het best zwaar is, maar ik heb er geen spijt van.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Stuiterbal vr 15 feb 2013 - 3:49

SoT ik ben echt trots op je dat je het toch gedaan hebt ! Je was toen zo in twijfel en kijk nu echt super. En de dipjes horen erbij ook ik heb ze wel eens.

Ik heb 7 jaar in de kinderopvang gewerkt. Altijd met hart en ziel gedaan. Super collega's en leuk werk. Maar mijn uitdaging was opeens weg. Nu heb doe ik wat ik wil. De studie gaat me goed af en het werken op de afdeling is alsof het nooit anders is geweest. Het gaat allemaal vanzelf.
Het is nu heerlijk om stage met school af te wisselen. Ik zit dus echt op mijn plek.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Gympie vr 15 feb 2013 - 4:24

Ik doe een hele leuke studie en het bevalt goed. Very Happy

Soms heb ik wel eens een baalmomentje als ik een slecht cijfer krijg of iets niet snap, maar dat komt wel weer goed. Rome is ook niet in een dag gebouwd.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 5:42

Ik vind het superleuk maar het levert wel bergen stress op en is superintensief, dus ik moet heel erg oppassen dat ik mijn grenzen aangeef.
Ik vind het echt heel leuk om te doen, ik geniet vaak echt van mijn werk, maar ik ben gesloopt als ik thuiskom. En het doet nogal wat met mij persoonlijk omdat je constant met jezelf geconfronteerd wordt, mijn cliënten weten feilloos je zwakke plekken te vinden en daar stevig op in te spelen, en dat is weleens zwaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Sea of Trees vr 15 feb 2013 - 5:47

Stuiterbal schreef:SoT ik ben echt trots op je dat je het toch gedaan hebt ! Je was toen zo in twijfel en kijk nu echt super. En de dipjes horen erbij ook ik heb ze wel eens.

Ik heb 7 jaar in de kinderopvang gewerkt. Altijd met hart en ziel gedaan. Super collega's en leuk werk. Maar mijn uitdaging was opeens weg. Nu heb doe ik wat ik wil. De studie gaat me goed af en het werken op de afdeling is alsof het nooit anders is geweest. Het gaat allemaal vanzelf.
Het is nu heerlijk om stage met school af te wisselen. Ik zit dus echt op mijn plek.
Hoe bevalt je baan/studie? 699888 dankjewel lieverd! Hetzelfde geldt voor jou, alleen had jij geen twijfels toen je aan je studie begon. Vind dit ook heel erg bij jou passen!
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 5:49

Het gaat, ik ben niet zo heel positief meer de laatste tijd. Ik mis uitdaging! Ook heb ik er moeite mee dat het team continu wisselt waardoor ik eigenlijk vooral veel tijd kwijt ben aan mensen inwerken. En op zich is inwerken niet erg, maar wel als ik mijn eigen leidinggevende sta in te werken, had mij dan die functie gewoon gegeven, ook al ben ik nog wat jong. Ik wil graag méér en doorgroeien en ik weet dat ik dat kan en potentie heb, dus als dat met iets van een half jaar niet lukt, dan ga ik verder zoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 5:53

Sea of Trees schreef:Oasis, wat jammer dat je studie niet bevalt Hoe bevalt je baan/studie? 1371890812

Ik ben heel erg blij dat ik voor deze switch ben gegaan! Ik heb zo'n 5 jaar achter de balie gezeten en dit is zo anders, veel leuker. Ik leer ontzettend veel. Natuurlijk heb ik ook wel eens een flinke dip omdat het best zwaar is, maar ik heb er geen spijt van.
Jij mag echt trots op jezelf zijn smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Sea of Trees vr 15 feb 2013 - 5:54

Eucalypta schreef:
Sea of Trees schreef:Oasis, wat jammer dat je studie niet bevalt Hoe bevalt je baan/studie? 1371890812

Ik ben heel erg blij dat ik voor deze switch ben gegaan! Ik heb zo'n 5 jaar achter de balie gezeten en dit is zo anders, veel leuker. Ik leer ontzettend veel. Natuurlijk heb ik ook wel eens een flinke dip omdat het best zwaar is, maar ik heb er geen spijt van.
Jij mag echt trots op jezelf zijn Hoe bevalt je baan/studie? 561177
Ah lief, dank je smile
Mijn leven is nu een heel stuk beter dan een jaar geleden, dat mag ik mezelf ook wel eens beseffen..
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  LDJ vr 15 feb 2013 - 5:59

Ik ben nog maar net bij mijn huidige werkgever begonnen, maar ik heb het heel erg naar mijn zin tot nu toe!
Ik kom bij verschillende mensen, waardoor mijn werk afwisselend is. Ik hoop dat dit zo blijft.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  nina vr 15 feb 2013 - 6:47

Ik had nooit gedacht dat ik zulk leuk werk zou hebben.

Het lijkt me echt heel zwaar om elke dag iets te doen wat je eigenlijk niet leuk vindt. Hoe bevalt je baan/studie? 1371890812
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Elliot vr 15 feb 2013 - 9:32

Niet quoten alsjeblieft.

Ik vind mijn werk sinds de reorganisatie vreselijk. Qua inhoud van de functie dan. Totaal geen uitdaging en zelfstandigheid. Ik mag alleen administratieve dingen afhandelen en alles wat ik doe wordt door twee personen gecheckt. Net alsof ze geen vertrouwen in me hebben. Ik heb gelukkig wel leuke collega's dus ik heb het qua gezelligheid heel erg naar m'n zin.
Toch ben ik inmiddels wel een beetje aan het rondkijken naar een meer inhoudelijke functie. Ik heb geen rechten gestudeerd om vervolgens administratie te doen.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Lenthe vr 15 feb 2013 - 10:04

Ik vond mijn eerste studie leuk, maar het was niet precies wat ik echt wilde de komende jaren. Ik heb daarom daarna een andere studie gedaan die echt helemaal bij me paste.
Nu ben ik aan het werk.In het begin vond ik mijn baan helemaal niks. Ik had weinig te doen en miste de dynamiek.
Nu (een half jaar verder) vind ik het wel oke. Ik heb nog weken waarin ik weinig te doen heb en weken waarin ik heel druk ben en niet aan al mijn werkzaamheden toekom. Ik leer wel heel veel van het werk en wil dit ook nog wel even blijven doen, maar denk niet dat ik dit echt jaren zou willen. Ik moet veel tijd en energie in mijn werk steken om mijn targets te halen en daarbij moet ik veel met teleurstellingen omgaan, wat ik best moeilijk vind.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Roos' vr 15 feb 2013 - 10:51

Elliot: ik denk dat vrij veel mensen dat nu hebben hoor. Ik heb ook een hbo diploma en doe nu werk op mbo niveau wat weinig met mijn opleiding te maken heeft. Komt over een tijdje wel weer, als de economie weer aantrekt. Hoewel het werk niet aansluit bij mijn opleiding vind ik het wel leuk. Veel vrijheid, het is gezellig met collegas. Ik werk op debiteurenafdeling van een energieleverancier, in een team van 5 collegas doen we de groep wanbetalers. Vaak huilende klanten aan de lijn of ze gaan schreeuwen en schelden als ze bijv afgesloten gaan worden of geen uitstel meer krijgen. Maar zoveel aparte klanten wat het werk leuk maakt

Roos'
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  mickey vr 15 feb 2013 - 11:56

Ik werk sinds kort bij een callcenter. Vind het eigenlijk helemaal niet leuk, maar ik zie het puur als overbrugging. Ik wil graag in het nieuwe schooljaar weer een opleiding gaan doen, in BBL variant. Het is nu alleen afwachten of ik aangenomen word.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Elliot za 16 feb 2013 - 0:23

Roos, dat is ook wel zo, ik vind het ook niet erg om 'onder mijn niveau' te werken. Maar het is heel frustrerend dat ik een half jaar geleden als juridisch medewerker ben aangenomen, dat mij is beloofd dat ik veel doorgroeimogelijkheden krijg en dat het bedrijf mij opleidingen aan gaat bieden etc. Terwijl ik vervolgens 5 maanden later in een functie wordt gezet waar dit allemaal niet mogelijk is. Als ik dit van tevoren had geweten had ik hier niet gaan werken.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  nina za 16 feb 2013 - 0:31

Elliot schreef:x
Ff heul offtopic maar wat heb je een leuke avatar. Laughing
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  _Lacey_ za 16 feb 2013 - 1:06

Mijn baan en studie bevallen allebei erg goed, al kan ik op mijn werk wel wat meer uitdaging gebruiken. Die uitdaging vind ik nu voornamelijk in mijn studie.
Overigens krijg ik zo links en rechts wel wat werkzaamheden van anderen toegesschoven, dus dat is mooi.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe bevalt je baan/studie? Empty Re: Hoe bevalt je baan/studie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum