Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vooroordelen over je baan / studie

+33
Aziraphale
Fiwen
Joli86
Lynn_
M@niek
Lien
Puk
Zwoesj
Boelie
RYW
dyingbride
Aimee
Fred
Angela_1986
Rosa
Jeanette
Blond
Caroow
Caresses
JD
Beachgirl
Alias
Zora
Gizmo
Highway
mzcharlotte
blondie29
SparklingEyes
Lejow
Zininzon
_Lacey_
Laquisia
Milamber
37 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 9:51

Maar wat ben je dan wel??? Ok agent...maar waar ligt dan het verschil...leg het gewoon eens uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Highway za 8 jan 2011 - 9:58

/


Laatst aangepast door Highway op vr 27 mei 2011 - 0:15; in totaal 1 keer bewerkt
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:03

mozzarella schreef:Maar wat ben je dan wel??? Ok agent...maar waar ligt dan het verschil...leg het gewoon eens uit.

Wat wil je precies weten, want ik heb het idee dat jij iets probeert te ontdekken wat er niet speelt. Ik ben Agent binnen een bedrijf. Een Agent die ook wel callcentermedewerker wordt genoemd. Maar wij werken niet in een callcenter. Wij zijn Front en Back Office in één.

Het is zelfs zo dat de afdelingen facturatie en debiteurenbeheer (oftewel) incasso ook de functie Agent dragen, terwijl zij helemaal geen klantcontact hebben.

Bij ons hebben we de functies administratief medewerker, financieel administratief medewerker, secriateel medewerker, secriateel administratief medewerker etc. niet. We heten allemaal Agent. En dat vind ik geen probleem, zolang ze mijn loon maar storten elke maand en ik leuk werk doe. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:05

Isa schreef:
mozzarella schreef:Maar wat ben je dan wel??? Ok agent...maar waar ligt dan het verschil...leg het gewoon eens uit.

Wat wil je precies weten, want ik heb het idee dat jij iets probeert te ontdekken wat er niet speelt. Ik ben Agent binnen een bedrijf. Een Agent die ook wel callcentermedewerker wordt genoemd. Maar wij werken niet in een callcenter. Wij zijn Front en Back Office in één.

Het is zelfs zo dat de afdelingen facturatie en debiteurenbeheer (oftewel) incasso ook de functie Agent dragen, terwijl zij helemaal geen klantcontact hebben.

Bij ons hebben we de functies administratief medewerker, financieel administratief medewerker, secriateel medewerker, secriateel administratief medewerker etc. niet. We heten allemaal Agent. En dat vind ik geen probleem, zolang ze mijn loon maar storten elke maand en ik leuk werk doe. Very Happy
Maar wat zijn jouw taken dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Zininzon za 8 jan 2011 - 10:10

Isa, je doet wel erg geheimzinnig!

Ben je dan de functies administratief medewerker, financieel administratief medewerker, secriateel medewerker of secriateel administratief medewerker? Of de etcetera :P
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:11

Wat wil je precies weten, want ik heb het idee dat jij iets probeert te ontdekken wat er niet speelt. Ik ben Agent binnen een bedrijf. [i]

Klopt....ik wilde ontdekken waarom jij geen callcentermedewerker bent...maar dit speelt niet...je bent namelijk agent, ook wel callencenteragent genoemd hahahaha (jouw woorden) Very Happy .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:18

edit


Laatst aangepast door Isa op za 8 jan 2011 - 10:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:19

mozzarella schreef:Wat wil je precies weten, want ik heb het idee dat jij iets probeert te ontdekken wat er niet speelt. Ik ben Agent binnen een bedrijf. [i]

Klopt....ik wilde ontdekken waarom jij geen callcentermedewerker bent...maar dit speelt niet...je bent namelijk agent, ook wel callencenteragent genoemd hahahaha (jouw woorden) Very Happy .

Maar dat zeg ik. Maar verder lees je niet. Uitleg is aan jou kennelijk niet besteed, want je wilt lezen wat jij wilt lezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:20

Isa schreef:
mozzarella schreef:Wat wil je precies weten, want ik heb het idee dat jij iets probeert te ontdekken wat er niet speelt. Ik ben Agent binnen een bedrijf. [i]

Klopt....ik wilde ontdekken waarom jij geen callcentermedewerker bent...maar dit speelt niet...je bent namelijk agent, ook wel callencenteragent genoemd hahahaha (jouw woorden) Very Happy .

Maar dat zeg ik. Maar verder lees je niet. Uitleg is aan jou kennelijk niet besteed, want je wilt lezen wat jij wilt lezen.

Ik wil inderdaad lezen wat ik wil lezen (?). Maar anyway....het schijnt een gevoelig thema te zijn...ik wilde eigenlijk gewoon precies navragen naar wat je nou eigenlijk doet...omdat je er zo vaag over was...maar hierboven staat een lijstje dus nu is het helder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:24

mozzarella schreef:
Isa schreef:
mozzarella schreef:Wat wil je precies weten, want ik heb het idee dat jij iets probeert te ontdekken wat er niet speelt. Ik ben Agent binnen een bedrijf. [i]

Klopt....ik wilde ontdekken waarom jij geen callcentermedewerker bent...maar dit speelt niet...je bent namelijk agent, ook wel callencenteragent genoemd hahahaha (jouw woorden) Very Happy .

Maar dat zeg ik. Maar verder lees je niet. Uitleg is aan jou kennelijk niet besteed, want je wilt lezen wat jij wilt lezen.

Ik wil inderdaad lezen wat ik wil lezen (?). Maar anyway....het schijnt een gevoelig thema te zijn...ik wilde eigenlijk gewoon precies navragen naar wat je nou eigenlijk doet...omdat je er zo vaag over was...maar hierboven staat een lijstje dus nu is het helder.
Het enige probleem dat ik heb is dat ik niet kan uitleggen waarom ik geen callcenteragent ben, terwijl ik wel de functietitel van Agent draag. Snap je? En dan wordt het bij mij een gevoelig punt, omdat ik zo mijn best doe om het uit te leggen en het vervolgens niet helemaal of niet wordt begrepen. Of wellicht, wil niemand het begrijpen.

Maar zoals ik een post hiervoor ook al zei. Zolang ik goed verdien en ik plezier in mijn werk heb, dan maakt het niet uit hoe anderen mij zien. Ik houd alleen niet van denigrerende opmerkingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:25

Isa, het belangrijkste is dat jij het naar je zin hebt op het werk. en ik vind het fijn dat dat nu ook zo is. Maar ik snap de anderen ook wel. Je praat erg veel over je werk (en je collega's). Je hebt het regelmatig over 'Agent' en 'geen callcentermedewerken zijn'. Je gebruikt daarbij veel vaktermen en termen die (ons) eigenlijk nog niets zeggen of nog niets uitleggen. Ik ben/was daarom zelf ook wel benieuwd wat jouw taken dan precies zijn.

Om wat voor klanten gaat het dan bijvoorbeeld? Mensen Zoals jij en ik? Bedrijven? Organisaties? En welke dienst leveren jullie aan die klanten? Waar gaan de vragen over die bij jou terecht komen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:26

Isa schreef:
mozzarella schreef:
Isa schreef:
mozzarella schreef:Wat wil je precies weten, want ik heb het idee dat jij iets probeert te ontdekken wat er niet speelt. Ik ben Agent binnen een bedrijf. [i]

Klopt....ik wilde ontdekken waarom jij geen callcentermedewerker bent...maar dit speelt niet...je bent namelijk agent, ook wel callencenteragent genoemd hahahaha (jouw woorden) Very Happy .

Maar dat zeg ik. Maar verder lees je niet. Uitleg is aan jou kennelijk niet besteed, want je wilt lezen wat jij wilt lezen.

Ik wil inderdaad lezen wat ik wil lezen (?). Maar anyway....het schijnt een gevoelig thema te zijn...ik wilde eigenlijk gewoon precies navragen naar wat je nou eigenlijk doet...omdat je er zo vaag over was...maar hierboven staat een lijstje dus nu is het helder.
Het enige probleem dat ik heb is dat ik niet kan uitleggen waarom ik geen callcenteragent ben, terwijl ik wel de functietitel van Agent draag. Snap je? En dan wordt het bij mij een gevoelig punt, omdat ik zo mijn best doe om het uit te leggen en het vervolgens niet helemaal of niet wordt begrepen. Of wellicht, wil niemand het begrijpen.

Maar zoals ik een post hiervoor ook al zei. Zolang ik goed verdien en ik plezier in mijn werk heb, dan maakt het niet uit hoe anderen mij zien. Ik houd alleen niet van denigrerende opmerkingen.
Wat maakt jouw functie anders dan een callcentermedewerker? Wat doet een callcentermedewerker en wat doe jij? Dat jullie allemaal Agent worden genoemd, ongeacht de functie, dat is nu duidelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Zininzon za 8 jan 2011 - 10:28

mozzarella schreef:maar hierboven staat een lijstje dus nu is het helder.

Werk dat iemand in het callcenter ook doet, dus je zat toch best goed Wink

Isa, goed om te lezen dat jij blij bent met je baan. Maar kan me best voorstellen dat zo'n directeur gelijk negatieve associaties heeft bij zo'n telefoontje. Mijn eigen ervaringen zijn ook niet al te positief, dat wordt gecreëerd door mensen die niet erg blij zijn met hun werk (ik denk aan chagrijnige studenten die geld moeten verdienen en superonvriendelijk zijn).
Ongewenste telefoontjes/reclame is natuurlijk wel wat anders dan die belme/mailme terug dingen.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:30

Als Isa zelf niet de hele tijd had zitten benadrukken dat ze GEEN callcentermedewerker is, was ik nooit op het idee gekomen dat Agent eigen callcentermedewerker betekent. Of ook niet. Anyway.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:35

Smikkell schreef:Isa, het belangrijkste is dat jij het naar je zin hebt op het werk. en ik vind het fijn dat dat nu ook zo is. Maar ik snap de anderen ook wel. Je praat erg veel over je werk (en je collega's). Je hebt het regelmatig over 'Agent' en 'geen callcentermedewerken zijn'. Je gebruikt daarbij veel vaktermen en termen die (ons) eigenlijk nog niets zeggen of nog niets uitleggen. Ik ben/was daarom zelf ook wel benieuwd wat jouw taken dan precies zijn.

Om wat voor klanten gaat het dan bijvoorbeeld? Mensen Zoals jij en ik? Bedrijven? Organisaties? En welke dienst leveren jullie aan die klanten? Waar gaan de vragen over die bij jou terecht komen?

Zoals ik in mijn post naar Mozz al zei, ik vind het moeilijk om het uit te leggen waarom ik als Agent geen callcentermedewerker ben. Misschien valt het kwartje ooit, ik houd jullie op de hoogte. :P

Wij houden ons bezig met de zakelijke klanten. Dit betreft een Essent, maar ook een ZZP'er met eigen klusjesbedrijf. Daarvoor hebben we ook drie verschillende producten. De vragen zijn zeer uiteenlopend. De vragen die van de ZZP'ers terugkomen, dagelijks, zijn vragen over de facturen. Een Essent belt enkel als er een escalatie moet plaatsvinden = groot probleem, waar bobo's zich over moeten buigen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:37

Okee Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:37

Zininzon schreef:
mozzarella schreef:maar hierboven staat een lijstje dus nu is het helder.

Werk dat iemand in het callcenter ook doet, dus je zat toch best goed Wink

Isa, goed om te lezen dat jij blij bent met je baan. Maar kan me best voorstellen dat zo'n directeur gelijk negatieve associaties heeft bij zo'n telefoontje. Mijn eigen ervaringen zijn ook niet al te positief, dat wordt gecreëerd door mensen die niet erg blij zijn met hun werk (ik denk aan chagrijnige studenten die geld moeten verdienen en superonvriendelijk zijn).
Ongewenste telefoontjes/reclame is natuurlijk wel wat anders dan die belme/mailme terug dingen.

Het spijt me, maar bovenstaand zijn zeker geen zaken voor een callcentermedewerker. Maar ik ben nu wel klaar. Ik vind het mooi geweest. Ik loop mijn eigen baan te verdedigen, terwijl dit helemaal niet nodig is. smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:39

Isa schreef:

Zoals ik in mijn post naar Mozz al zei, ik vind het moeilijk om het uit te leggen waarom ik als Agent geen callcentermedewerker ben. Misschien valt het kwartje ooit, ik houd jullie op de hoogte. :P


Dus je weet het zelf eigenlijk ook niet Very Happy ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:39

Edit

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:43

mozzarella schreef:
Isa schreef:

Zoals ik in mijn post naar Mozz al zei, ik vind het moeilijk om het uit te leggen waarom ik als Agent geen callcentermedewerker ben. Misschien valt het kwartje ooit, ik houd jullie op de hoogte. :P


Dus je weet het zelf eigenlijk ook niet Very Happy ?

Haha, nee. Maar ik ben ooit begonnen als callcenteragent binnen dit bedrijf en dat ben ik niet meer. Maar wat ik wel ben? Ik ben van alles. Binnenkort worden wij mini-accountmanagers, onder de functietitel Agent, en horen wij onze eigen glasklanten te beheren. Ik zie het wel. Zolang zij mijn loon storten, ik met plezier naar mijn werk ga, dan vind ik het goed.

En ik heb geen recht meer op ZT, dus dan zit ik toch ergens wel aan de goede kant. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:44

Zininzon schreef:Isa, je doet wel erg geheimzinnig!

Ben je dan de functies administratief medewerker, financieel administratief medewerker, secriateel medewerker of secriateel administratief medewerker? Of de etcetera :P

Ik ben Agent. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gizmo za 8 jan 2011 - 10:45

Callcentermedewerker lijkt me iemand wiens hoofdtaak de telefoontjes zijn. Lijkt me in dit geval toch niet zo?

Over mijn werk zijn geen vooroordelen, vrij weinig mensen die dit doen.
Over mn opleiding (goudsmid) wel, men denkt meteen dat je rijk bent omdat je met goud en diamant werkt...
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:46

Je bent zeg maar callcenteragent de luxe... nerd ...met plusfuncties.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 10:47

Gizmo schreef:Callcentermedewerker lijkt me iemand wiens hoofdtaak de telefoontjes zijn. Lijkt me in dit geval toch niet zo?

Over mijn werk zijn geen vooroordelen, vrij weinig mensen die dit doen.
Over mn opleiding (goudsmid) wel, men denkt meteen dat je rijk bent omdat je met goud en diamant werkt...

Dat is ook mijn idee.

Hoe kwam je erop om een opleiding tot goudsmid te doen? Wat leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gizmo za 8 jan 2011 - 10:48

Isa schreef:
Gizmo schreef:Callcentermedewerker lijkt me iemand wiens hoofdtaak de telefoontjes zijn. Lijkt me in dit geval toch niet zo?

Over mijn werk zijn geen vooroordelen, vrij weinig mensen die dit doen.
Over mn opleiding (goudsmid) wel, men denkt meteen dat je rijk bent omdat je met goud en diamant werkt...

Dat is ook mijn idee.

Hoe kwam je erop om een opleiding tot goudsmid te doen? Wat leuk!

Sieraden maken, was en is nog steeds grote hobby.

Ik krijg trouwens wel een beetje Cathy flashbacks door dit topic en de benamingen....
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vooroordelen over je baan / studie - Pagina 2 Empty Re: vooroordelen over je baan / studie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum