Biechttopic 4
+88
Kaat
Serena
Prosecco
ExpressoB
Muis
Viva
VeryCherry
Polly
*Troela*
Dani
Rouge
Twellie
Siem
Roodkapje
ellibre
Lenthe
bolus26
Tabbert
Sorella
Rovine
Poisongirl
Julia
studiebol
girli
Parisienne
Jasmine
MADDIE
Caresses
Erin
Gigi_
Tania
Pompoen
Bolleke
slaatje
Jerry
Marsy28
Cheesegirl
Atelier Madame
CCC
Coco
Caroow
nina
frolic
woezel
Pussycat
Rumble
luenca
Blond
SoGood
Highway
Paper Crown
Toet
TGR
Nora
Kat1980
Makamba
RYW
Stuiterbal
Kaboutertje
Mamsie
Minx
Liz
Pien
Snoes
Lejow
Rush
Zininzon
Susan
May
Monte
Zora
Jordana
Shisha
litllejoy
Ibbeltje
Marin
mzcharlotte
Sterre
Darius
Caro
Merai
Curious
SuperGrover
Ella
Sweety
Esperanza
blondje1313
Lady4
92 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Biechttopic 4
Bloempie schreef:
Hoop dat ze er nog eens goed overnadenken en achter hun beslissing blijven staan.
Dus, je hoopt dat ze het weg laten halen?
Gast- Gast
Monte schreef:Euc: ik denk dus ook dat ze het nog niet doordacht hebben. Maar dat zij twijfels had dat deelde aan haar vriend en hij dat ook had en dat de conclusie was dat het nu niet kan. Dus gaat het weg. Maar over de emotionele gevolgen hebben ze volgens mij niet over nagedacht, het is nu vooral een uitspraak dat beide erachter staan en het dus de enige juiste beslissing is. Ik hoop dat ze goed nadenken wat ze doen wat dit is zoals iemand al zei even het kindje wegdoen en dan over een jaar weer een nieuwe nemen. En dat is vrij riskant.
Dit denk ik ook. Dat zij heel erg twijfelde en neigde naar 'nee' en dat de mening van haar vriend haar dusdanig tegemoet kwam in haar eigen gedachtengang, dat de beslissing snel gemaakt is.
Gast- Gast
Eens....Rood schreef:+1.Jolicious schreef:Jeetje. Een kind laten weghalen dat over 9 maanden, dus bijna over een jaar geboren zou worden. 3 maandjes daarna zou het wel welkom zijn. Daar kan ik dus helemaal niks van begrijpen..
Ik vind het heel erg. Zo zonde van het leven.
Ik word er echt naar van.
Gast- Gast
Youandi schreef:Bloempie schreef:
Hoop dat ze er nog eens goed overnadenken en achter hun beslissing blijven staan.
Dus, je hoopt dat ze het weg laten halen?
Nee, dat bedoel ik niet. Heb het misschien wat verkeerd verwoord..
Ik ben het met jullie eens dat deze beslissing te snel is genomen, dat ze er nog eens goed over na moeten denken. Alles goed op een rijtje zetten en dan tot een beslissing komen en niet zo'n overhaaste beslissing die ze nu hebben genomen.
Ondanks wat er uitkomt dus dat ze het kindje houden dan wel ervoor kiezen om de zwangerschap af te breken dat ze achter die beslissing goed kunnen blijven staan.. En niet later gaan denken wat als? En dat geldt voor beide situaties.
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
@ Biechtje ik zou het ook eens met een vriend/vriendin/familielid bespreken.
Zoals hierboven al werd aangegeven zou het kunnen zijn dat je vriend de twijfels die je had alleen maar heeft bevestigd. En zien jullie op het moment de andere mogelijkheden niet, die er heel goed wel kunnen zijn. Immers vanmiddag gaf je eucalypta gelijk en had je gewoon nog wat moeite met het wennen aan het idee..
Zoals hierboven al werd aangegeven zou het kunnen zijn dat je vriend de twijfels die je had alleen maar heeft bevestigd. En zien jullie op het moment de andere mogelijkheden niet, die er heel goed wel kunnen zijn. Immers vanmiddag gaf je eucalypta gelijk en had je gewoon nog wat moeite met het wennen aan het idee..
Siem- Prater
Oké, duidelijk toegelicht Bloempje Ik dacht al dat je het anders bedoelde dan het overkwam.
Gast- Gast
Youandi schreef:Oké, duidelijk toegelicht Bloempje Ik dacht al dat je het anders bedoelde dan het overkwam.
Ja, het kwam wat anders over dan de bedoeling was
Siem- Prater
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Na de diverse pm's wil ik even laten weten dat ik NIET het biechtje ben !
Sorry maar dat moest er even uit..
Sorry maar dat moest er even uit..
Laatst aangepast door Razz_ op wo 28 maa 2012 - 8:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zelda schreef:Eens....Rood schreef:+1.Jolicious schreef:Jeetje. Een kind laten weghalen dat over 9 maanden, dus bijna over een jaar geboren zou worden. 3 maandjes daarna zou het wel welkom zijn. Daar kan ik dus helemaal niks van begrijpen..
Ik vind het heel erg. Zo zonde van het leven.
Ik word er echt naar van.
Ik hoop maar dat het allemaal nep is. Anders vind het echt zeer, zeer verdrietig en achterlijk en egoïstisch. Vooral omdat ze over 1 jaar wel een kind zouden willen. Bah.
Gast- Gast
Goh, dat daar PM's worden over worden gestuurd. Ik heb ook wel eens mijn vermoedens, maar stuur nooit een PM om niemand te beledigen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Inderdaad vaag dat mensen daarover gaan pm-en. De eerste die in mij opkomt was ook razz, maar dat kan ook niet want biechtje schrijft:
Het is dus een mama met een kindje onder de 1 jaar. Maar goed ik heb wel een idee om wie het gaat, maar zal iemand geen pm sturen om te vragen of zij biechtje is.Mijn kind is nog geen jaar oud.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Tuinstoel schreef:Goh, dat daar PM's worden over worden gestuurd. Ik heb ook wel eens mijn vermoedens, maar stuur nooit een PM om niemand te beledigen.
Het kan toch dat er alleen is gevraagd of zij het was, zonder belediging erbij?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Nee dat maakt ook niet uit, maar het lijkt me voor Razz ook niet leuk dat iedereen gelijk aan haar denkt, daarom is het wel goed dat opgehelderd te krijgen.Youandi schreef:Het maakt toch ook niet uit WIE het is? Het gaat om de situatie.
Monte- Ratel
Laten we hopen dat het een of andere zieke geest is die wil kijken of er een relletje kan ontstaan op dit forum.
Gast- Gast
Monte schreef:Nee dat maakt ook niet uit, maar het lijkt me voor Razz ook niet leuk dat iedereen gelijk aan haar denkt, daarom is het wel goed dat opgehelderd te krijgen.Youandi schreef:Het maakt toch ook niet uit WIE het is? Het gaat om de situatie.
Dat vind ik dus ook. Daarom begrijp ik dat ge-PM ook niet. En ik snap dat Razz dat wil verhelderen nu.
Gast- Gast
Nou nou dat is wel erg bot. Als zij deze keuze het beste vindt en voor zichzelf verantwoording kan afleggen en daarmee kan leven, dan kunnen wij daar niets tegen doen. Maar dan heeft ze nog geen zieke geest(naar mijn mening). We hoeven biechtje hier ook niet weg te pesten.Jolicious schreef:Laten we hopen dat het een of andere zieke geest is die wil kijken of er een relletje kan ontstaan op dit forum.
Monte- Ratel
Ik denk eigenlijk dat dit geen grap is hoor. Ik heb ook wel een vermoeden wie het is en ik hoop oprecht dat ze eruit komt !
Gast- Gast
+1Razz_ schreef:Ik denk eigenlijk dat dit geen grap is hoor. Ik heb ook wel een vermoeden wie het is en ik hoop oprecht dat ze eruit komt !
Monte- Ratel
Monte schreef:Nou nou dat is wel erg bot. Als zij deze keuze het beste vindt en voor zichzelf verantwoording kan afleggen en daarmee kan leven, dan kunnen wij daar niets tegen doen. Maar dan heeft ze nog geen zieke geest(naar mijn mening). We hoeven biechtje hier ook niet weg te pesten.Jolicious schreef:Laten we hopen dat het een of andere zieke geest is die wil kijken of er een relletje kan ontstaan op dit forum.
Je leest niet goed
Gast- Gast
Oh ik vatte hem niet goed op. Ik dacht dat je bedoelde dat zij een zieke geest had. Maar je bedoelt iemand die dit voor de grap zou neerzetten. Ik snap hetJolicious schreef:Monte schreef:Nou nou dat is wel erg bot. Als zij deze keuze het beste vindt en voor zichzelf verantwoording kan afleggen en daarmee kan leven, dan kunnen wij daar niets tegen doen. Maar dan heeft ze nog geen zieke geest(naar mijn mening). We hoeven biechtje hier ook niet weg te pesten.Jolicious schreef:Laten we hopen dat het een of andere zieke geest is die wil kijken of er een relletje kan ontstaan op dit forum.
Je leest niet goed
Monte- Ratel
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: