Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+88
Kaat
Serena
Prosecco
ExpressoB
Muis
Viva
VeryCherry
Polly
*Troela*
Dani
Rouge
Twellie
Siem
Roodkapje
ellibre
Lenthe
bolus26
Tabbert
Sorella
Rovine
Poisongirl
Julia
studiebol
girli
Parisienne
Jasmine
MADDIE
Caresses
Erin
Gigi_
Tania
Pompoen
Bolleke
slaatje
Jerry
Marsy28
Cheesegirl
Atelier Madame
CCC
Coco
Caroow
nina
frolic
woezel
Pussycat
Rumble
luenca
Blond
SoGood
Highway
Paper Crown
Toet
TGR
Nora
Kat1980
Makamba
RYW
Stuiterbal
Kaboutertje
Mamsie
Minx
Liz
Pien
Snoes
Lejow
Rush
Zininzon
Susan
May
Monte
Zora
Jordana
Shisha
litllejoy
Ibbeltje
Marin
mzcharlotte
Sterre
Darius
Caro
Merai
Curious
SuperGrover
Ella
Sweety
Esperanza
blondje1313
Lady4
92 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 35 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  mzcharlotte wo 11 apr 2012 - 5:12

Biechttopic 4 - Pagina 35 699888 Wat een naar gevoel moet dat zijn zeg. Ik heb geen tips, maar wilde je wel heel veel sterkte wensen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 5:15

Pippa schreef:En gewoon echt overal solliciteren? Langs winkels, supermarkten, en noem alles op? Zodat je in ieder geval werk hebt, en het dan kan betalen? Of is dat geen optie?

Momenteel solliciteer ik op alles wat los en vast zit. Maar langs gaan durf ik gewoon niet. Ik neem het me elke avond wel voor. Morgen ga je! En dan ben ik overtuigd van mezelf. Maar de volgende dag verstijf ik gewoon van angst. En ik weet dat ik dat wel moet doen. Want wil ik snel aan het werk, dan moet ik het onderste uit de kan halen.

Op het moment dat ik uit de WW kom, is het probleem ook opgelost. Maar dan moet ik wel eerst uit de ww en aan het werk. Het zijn ook allemaal maar kleine rekeningetjes, gelukkig, maar ja, ik loop wel achter. En dat frustreert enorm.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 5:17

Natuurlijk frustreert dat enorm, en je word er ook onzeker van, omdat je het normaal wel op orde hebt/had. Maar ik denk echt dat je moet proberen door te zetten en langs te gaan. Als ze je zien kan dat al positief zijn, en misschien weten ze ergens anders wel een functie. Stuur je ook open sollicitaties? Kunnen we helpen zoeken misschien?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 5:17

Pfff, moeilijke situatie geld-Biechtje! Inderdaad wat Pippa zegt, alles pakken wat je pakken kan. Via het uitzendbureau krijg je elke week betaald, dus dan zou je niet een maand hoeven te wachten.
Verder heb ik geen tips, ik wil je wel veel succes wensen!

Romantisch Biechtje, superleuk! Geniet ervan!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 5:31

Als het op rekeningen/lasten aankomt, dan weet ik precies op welke datum welk bedrijf zal gaan incasseren en hoeveel dit is, ook in totaal. Twee weken geleden kwam ik erachter, en dat vind ik persoonlijk heel erg dom van mezelf, dat ik het niet ging redden. En dat is echt mosterd na de maaltijd. Ik sla mezelf ook voor mijn kop.

Lief dat je meedenkt, Pippa. Ik heb nog geen open sollicitaties verstuurd. Want om eerlijk te zijn weet ik niet hoe dat moet. En ik kan het in mijn omgeving ook niet vragen, omdat mijn vrienden en familie allemaal één vakgebied hebben waarop ze solliciteren, terwijl ik niet goed weet wat ik wil binnen een bedrijf of waar ik om kan vragen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 6:09

Biechtje, de bank bellen is idd een goed idee! Je hebt vast ook NHG, dus maak je geen zorgen, je werkloosheid valt daar onder! Ik heb zelf ook een paar maanden terug contact gehad met de bank(ing in mijn geval). Ik scheet 33 kleuren maar ze waren heel aardig, we hebben afspraken gemaakt en inmiddels loop ik niet meer achter smile Ze zijn de kwaadste niet! Misschien is het een optie om tijdelijk wat geld van iemand (je vader?) te lenen? sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 6:51

Dat klinkt in ieder geval positief, Ammazonia. En ik heb inderdaad NHG. Ik wil gewoon geen problemen en zeer zeker geen negatieve BKR registratie. Maar als ik met hen een regeling kan treffen, dan zou dat zeer zeker rust geven. En ik kan het dan later altijd weer inlopen. Want ik mag toch aannemen dat het werkloos zijn niet eeuwig duurt.

Mijn vader heeft me altijd aangegeven dat hij mij in moeilijke financiele tijden best een maaltijd en brood wil toeschuiven, maar dat geld lenen geen optie is. En dat snap ik en daar heb ik alle respect voor. Hij denkt daarentegen wel mee en veroordeelt mij niet. En alleen dat vind ik toch al fijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 6:59

Biechtje met geldproblemen, wat een moeilijke situatie zeg!
Maar wanneer die grote geld incassering klaar is, is je situatie dan nog zo somber? Of zijn het een paar maanden waar je doorheen moet?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 7:02

Youandi schreef:Biechtje met geldproblemen, wat een moeilijke situatie zeg!
Maar wanneer die grote geld incassering klaar is, is je situatie dan nog zo somber? Of zijn het een paar maanden waar je doorheen moet?

Hoe bedoel je dat precies? Ik snap het niet helemaal, volgens mij. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 7:14

Ik wil eigenlijk een vibrator kopen, maar ik woon nog thuis. Ik wil het wel via internet doen, want naar een winkel gaan zie ik niet echt zitten Embarassed Het lijkt mij duidelijk dat ik niet echt heel veel zin heb om dit pakketje gezellig met mijn ouders open te maken. Nu wil ik toch eigenlijk nog een ander (gewoon) pakket bestellen bij de Wehkamp, dus ik dacht, dan kan ik die vibo misschien meteen bestellen en kan ik die vibo even wegmoffelen Wink Maar mochten ze per ongeluk toch de 2 pakketjes vinden of mocht het afgeleverd worden bij de buren, weet iemand wat er op de verpakking staat? Is het duidelijk wat er in een pakje (van de Wehkamp) zit? Kan je dat van de buitenkant zien?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 7:15

Biechtje01 schreef:Ik wil eigenlijk een vibrator kopen, maar ik woon nog thuis. Ik wil het wel via internet doen, want naar een winkel gaan zie ik niet echt zitten Embarassed Het lijkt mij duidelijk dat ik niet echt heel veel zin heb om dit pakketje gezellig met mijn ouders open te maken. Nu wil ik toch eigenlijk nog een ander (gewoon) pakket bestellen bij de Wehkamp, dus ik dacht, dan kan ik die vibo misschien meteen bestellen en kan ik die vibo even wegmoffelen Wink Maar mochten ze per ongeluk toch de 2 pakketjes vinden of mocht het afgeleverd worden bij de buren, weet iemand wat er op de verpakking staat? Is het duidelijk wat er in een pakje (van de Wehkamp) zit? Kan je dat van de buitenkant zien?

Volgens mij kun je dat niet zien. Maar wat is er mis met naar een winkel gaan?
Dan kun je de vibo in je handtas stoppen en die op je kamer eruit halen. Dan zien je ouders zeker weten niets.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 7:15

Wehkamp zal dergelijke producten discreet verzenden. Ik heb ooit eens condooms besteld bij de Wehkamp en deze werd netjes in een bruin doosje verzonden. Niemand die er dus iets van zal weten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 7:19

Biechtje01 schreef:

Nou, je zei toch dat je dik aan de belasting moet betalen? Dat is op een gegeven moment toch klaar? Of wordt het over het hele jaar gespreid?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 7:20

Naar een winkel durf ik sowieso niet. Eerlijk gezegd weet ik niet eens waar er 1 in de buurt zit!
Dank je Maura, weet je ook waar de pakbon in zit? Zit die los of in een van de pakketjes?

Gast
Gast

Bericht  rapa nui wo 11 apr 2012 - 7:20

Maak je dan altijd de pakjes van Wehkamp open waar je ouders bij zijn? Ik heb het toen ik bij mijn ouders woonde ook wel eens besteld, zat in een wit doosjes en stond volgens mij niets op. Ik had inderdaad meerdere dingen besteld en mijn ouders maakten de Wehkamp dingen nooit open en als mijn moeder dan vroeg wat ik had gekregen liet ik bv een shirtje zien.

Edit: pakbon zit volgens mij in het pakketje
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 7:25

Youandi schreef:
Biechtje01 schreef:

Nou, je zei toch dat je dik aan de belasting moet betalen? Dat is op een gegeven moment toch klaar? Of wordt het over het hele jaar gespreid?

De aanslag moest officieel betaald worden op 8 november. Maar op dat moment was ik net werkloos en kon ik het niet betalen. Omdat het aan het eind van het jaar was, de banen op dat moment zeer zeker niet voor het oprapen liggen, besloot ik uitstel aan te vragen. Want ik had verwacht dat ik zo rond februari/maart wel weer aan het werk zou zijn.

Het is een aanslag van de BD inkomstenbelasting. Deze hebben een andere regeling met betrekking tot betalingsregelingen. Het was of in één keer het bedrag betalen of een aanvraag doen tot betalingsregeling en dat komt neer op alles opgeven wat je qua persoonlijke bezittingen hebt en dat als zij vinden dat je de auto niet nodig hebt, auto verkopen. En dat vond ik voor die paar honderd euro nu ook weer niet nodig. Dus ik heb hem in één keer betaald. De BD heeft haar geld, alleen ik kwam daardoor in de problemen....

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 7:26

Nee, ik maak niet altijd alles in hun bijzijn open, maar zul je net zien dat ze dat zien Wink Ik zie dat wehkamp ook bij dhl punten bezorgt. Denk dat ik dat ga doen. Als het echt discreet is, zien ze daar ook niet wat ik heb besteld!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 7:30

Biechtje01 schreef:
Youandi schreef:
Biechtje01 schreef:

De aanslag moest officieel betaald worden op 8 november. Maar op dat moment was ik net werkloos en kon ik het niet betalen. Omdat het aan het eind van het jaar was, de banen op dat moment zeer zeker niet voor het oprapen liggen, besloot ik uitstel aan te vragen. Want ik had verwacht dat ik zo rond februari/maart wel weer aan het werk zou zijn.

Het is een aanslag van de BD inkomstenbelasting. Deze hebben een andere regeling met betrekking tot betalingsregelingen. Het was of in één keer het bedrag betalen of een aanvraag doen tot betalingsregeling en dat komt neer op alles opgeven wat je qua persoonlijke bezittingen hebt en dat als zij vinden dat je de auto niet nodig hebt, auto verkopen. En dat vond ik voor die paar honderd euro nu ook weer niet nodig. Dus ik heb hem in één keer betaald. De BD heeft haar geld, alleen ik kwam daardoor in de problemen....

Ah, oké. Ik dacht dat je nu nog bezig was die aanslag te betalen, maar dat is dus één van de grootste oorzaken dat je nu in de problemen zit. Nou goed, hopelijk kan de bank iets voor je doen en wie weet ligt er in ieder geval een tijdelijke baan voor je in het verschiet. Ik hoop het echt voor je!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 7:34

Dat hoop ik ook, Youandi.

Vandaag heb ik gesolliciteerd op een functie hier in het dorp. Door mijn achtergrond, daar waar ze ook om vroegen, denk ik dat ik een redelijke kans maak. Dus ik duim maar dat ze me binnenkort willen spreken. Het is een tijdelijke functie, maar ook met een tijdelijke functie ben ik even van de straat en in ieder geval binnen bij een bedrijf. Ik duim me suf, haha. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 7:37

Ik duim met je mee, al vind ik het wel jammer dat ik niet weet wie je bent Wink PM? Wink

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 11 apr 2012 - 7:38

Ik zou me eerder zorgen maken of m`n ouders het geluid van de vibrator niet zouden horen. :cyclops:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 7:41

Rush schreef:Ik zou me eerder zorgen maken of m`n ouders het geluid van de vibrator niet zouden horen. :cyclops:

Het is gewoon een aanhoudende beller. Telefoon stond op trilstand. Biechttopic 4 - Pagina 35 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 7:44

Maura schreef:
Rush schreef:Ik zou me eerder zorgen maken of m`n ouders het geluid van de vibrator niet zouden horen. :cyclops:

Het is gewoon een aanhoudende beller. Telefoon stond op trilstand. Biechttopic 4 - Pagina 35 394967

Moewahahaha Laughing Ik hoor en zie het helemaal voor me Biechttopic 4 - Pagina 35 394967

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame wo 11 apr 2012 - 8:26

Dit kan wel gewoon onder mn eigen naam, rare ervaring net.. zit in de bilbiotheek te studeren nog, is er een meisje de hele avond stil, die ineens in zichzelf begint te praten. Bijna te huilen echt overstuur. Zegt ze ja ik hoor stemmen, en ze zeggen dat ik mijn tentamen niet ga halen. Ik wist niet zo goed wat ik erop moest zeggen dus ging maar verder met studeren. Loopt ze weg zeggend 'ja ik ga doei gezonde mensen'. En ze bleef maar doorpraten in zichzelf.. echt zo zielig maar wist niet zo goed wat ik moest doen :shock:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  SuperGrover wo 11 apr 2012 - 8:56

He jakkes, A.M. Is ze al weg? Ik zou misschien anders vragen of je iets voor haar kunt doen, of je iemand kan bellen die haar kan komen ophalen. Lijkt me heel eng, vooral voor dat meisje.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud