Biechttopic 4
+88
Kaat
Serena
Prosecco
ExpressoB
Muis
Viva
VeryCherry
Polly
*Troela*
Dani
Rouge
Twellie
Siem
Roodkapje
ellibre
Lenthe
bolus26
Tabbert
Sorella
Rovine
Poisongirl
Julia
studiebol
girli
Parisienne
Jasmine
MADDIE
Caresses
Erin
Gigi_
Tania
Pompoen
Bolleke
slaatje
Jerry
Marsy28
Cheesegirl
Atelier Madame
CCC
Coco
Caroow
nina
frolic
woezel
Pussycat
Rumble
luenca
Blond
SoGood
Highway
Paper Crown
Toet
TGR
Nora
Kat1980
Makamba
RYW
Stuiterbal
Kaboutertje
Mamsie
Minx
Liz
Pien
Snoes
Lejow
Rush
Zininzon
Susan
May
Monte
Zora
Jordana
Shisha
litllejoy
Ibbeltje
Marin
mzcharlotte
Sterre
Darius
Caro
Merai
Curious
SuperGrover
Ella
Sweety
Esperanza
blondje1313
Lady4
92 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Biechttopic 4
Verwijderd
Laatst aangepast door Biechtje01 op wo 22 feb 2012 - 9:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
-
Ik herken dus ook een hoop in jouw verhaal. Hij manipuleert je om bij hem te blijven. Hij praat je een schuldgevoel aan, waar jij misschien wel heel vatbaar voor bent. Hij verpest het voor zichzelf. Maak toch echt die keuze en probeer daar boven te staan, anders kom je nooit weg. Nogmaals, hij zal niet veranderen. Zijn manipulerende en obesesieve gedrag is daar een zeer groot bewijs van.
Mijn ex was verslaafd aan drug. Elke keer als ik er een punt achter wilde zetten deed hij hetzelfde als jouw ex bij jou doet. Dan ging hij weer drugs gebruiken en zei dat dat mijn schuld was. Of hij dreigde mij in elkaar te slaan, mijn vader wat aan toe doen, het pasgeboren kind van een toenmalige vriendin wat aan te doen. Uiteindelijk heb ik er een punt achter gezet en was ik vrij. Ga je niet beloven dat het makkelijlk gaat worden. Neem van te voren contact op met de politie, gewoon uit veiligheid voor jezelf. Zorg dat je eventueel ergens heen kan met je kind waar hij je niet kan vinden. Ik zeg dit allemaal niet om je bang te maken, maar nogmaals, ik spreek uit ervaring. Neem voor jezelf en je kind zsm de juiste beslissing en ga bij hem weg, verander van nummer, vraag desnoods een straat of contact verbod voor hem aan. Als je vragen hebt, of je ei kwijt wilt, mag je me altijd pmen....Succes meid, echt, laat je niet tegenhouden door schuldgevoelens en meelij, daar heb je je alleen jezelf en je kind maar mee. Nu heeft hij macht over je, je moet je macht weer in eigen handen zien te krijgen.
Ik herken dus ook een hoop in jouw verhaal. Hij manipuleert je om bij hem te blijven. Hij praat je een schuldgevoel aan, waar jij misschien wel heel vatbaar voor bent. Hij verpest het voor zichzelf. Maak toch echt die keuze en probeer daar boven te staan, anders kom je nooit weg. Nogmaals, hij zal niet veranderen. Zijn manipulerende en obesesieve gedrag is daar een zeer groot bewijs van.
Mijn ex was verslaafd aan drug. Elke keer als ik er een punt achter wilde zetten deed hij hetzelfde als jouw ex bij jou doet. Dan ging hij weer drugs gebruiken en zei dat dat mijn schuld was. Of hij dreigde mij in elkaar te slaan, mijn vader wat aan toe doen, het pasgeboren kind van een toenmalige vriendin wat aan te doen. Uiteindelijk heb ik er een punt achter gezet en was ik vrij. Ga je niet beloven dat het makkelijlk gaat worden. Neem van te voren contact op met de politie, gewoon uit veiligheid voor jezelf. Zorg dat je eventueel ergens heen kan met je kind waar hij je niet kan vinden. Ik zeg dit allemaal niet om je bang te maken, maar nogmaals, ik spreek uit ervaring. Neem voor jezelf en je kind zsm de juiste beslissing en ga bij hem weg, verander van nummer, vraag desnoods een straat of contact verbod voor hem aan. Als je vragen hebt, of je ei kwijt wilt, mag je me altijd pmen....Succes meid, echt, laat je niet tegenhouden door schuldgevoelens en meelij, daar heb je je alleen jezelf en je kind maar mee. Nu heeft hij macht over je, je moet je macht weer in eigen handen zien te krijgen.
Laatst aangepast door slaatje op wo 22 feb 2012 - 17:52; in totaal 1 keer bewerkt
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Verwijderd
Laatst aangepast door Biechtje01 op wo 22 feb 2012 - 9:50; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Biechtje, waarom ga je dan niet naar je eigen huis en kom je niet meer terug? Leg een brief neer op tafel en vertrek!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
kruimelje schreef:Biechtje, waarom ga je dan niet naar je eigen huis en kom je niet meer terug? Leg een brief neer op tafel en vertrek!
Bel een vriend of een vriend (of je ouders) en leg hen ook de situatie uit zodat je wat sterker staat als je kind en met wat spullen van jezelf weer naar je eigen huis gaat.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:kruimelje schreef:Biechtje, waarom ga je dan niet naar je eigen huis en kom je niet meer terug? Leg een brief neer op tafel en vertrek!
Bel een vriend of een vriend (of je ouders) en leg hen ook de situatie uit zodat je wat sterker staat als je kind en met wat spullen van jezelf weer naar je eigen huis gaat.
.
Laatst aangepast door Biechtje01 op wo 22 feb 2012 - 9:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:TGR schreef:kruimelje schreef:Biechtje, waarom ga je dan niet naar je eigen huis en kom je niet meer terug? Leg een brief neer op tafel en vertrek!
Ik ben afgelopen zaterdag vertrokken en ben tot nu toe niet meer terug gegaan! Spullen liggen nog deels daar, maar die zijn vervangbaar. Heb zijn moeder nu op de hoogte gesteld. Vriendinnen gebeld (maar ook zij zeggen dat ik de enige ben die hier wat aan kan doen) en ik heb het hier gepost, zodat, mocht een van de eerste opties uitvallen ik hier altijd 'terecht kan'. Er is altijd wel iemand die hier reageert en zo heb ik het gevoel dat ik er niet helemaal alleen voor sta, mijn verhaal kwijt kan en gehoord wordt. Ik hoop dat deze opties me er een beetje doorheen kunnen slepen.
Dapper dat je het tot nu toe volhoudt. Heeft je ex nog iets van zich laten horen?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik sluit me aan bij Mamsie en Break of Day en zeg ook dat je bij hem weg moet gaan. Je zit nu in een situatie die je je gewoon niet kan veroorloven als je de verantwoordelijkheid voor een kind draagt. Hij kan op goede momenten nog zo leuk met je kind spelen, dit is geen gezonde situatie, niet voor jou en zeker niet voor je kind.
Bedenk ook dat er in iedere relatie waarin mishandeling voorkomt óók goede momenten zijn. Daar is jouw vriend niet uniek in. Dat moet ook geen reden zijn om bij hem te blijven. Het gaat niet om losse momenten, het gaat om de gehele situatie waarin je je veilig en vrij moet voelen en dat kan niet bij iemand die je kwetst, fysiek pijn doet en zelfs je spullen, of erger nog, de spullen van je kind verstopt om te zorgen dat je niet weg kunt. Dat is écht heel ongezond.
Laat je ook alsjeblieft niet aanpraten dat je hem laat stikken met zijn problemen. Het zijn zijn problemen, jij hebt geen énkele verplichting naar hem toe. Als jij de relatie met hem wil verbreken heb je daar het volste recht toe, als je daarna niks meer met hem te maken wil hebben, heb je daar óók het volste recht toe. Sterker nog, naar mijn mening is het niet eens een optie om dit voort te zetten. Je hebt namelijk wél verplichtingen naar je kind, namelijk om een zo veilig mogelijke omgeving te creëren, en dat gaat niet samen met deze relatie.
Bedenk ook dat er in iedere relatie waarin mishandeling voorkomt óók goede momenten zijn. Daar is jouw vriend niet uniek in. Dat moet ook geen reden zijn om bij hem te blijven. Het gaat niet om losse momenten, het gaat om de gehele situatie waarin je je veilig en vrij moet voelen en dat kan niet bij iemand die je kwetst, fysiek pijn doet en zelfs je spullen, of erger nog, de spullen van je kind verstopt om te zorgen dat je niet weg kunt. Dat is écht heel ongezond.
Laat je ook alsjeblieft niet aanpraten dat je hem laat stikken met zijn problemen. Het zijn zijn problemen, jij hebt geen énkele verplichting naar hem toe. Als jij de relatie met hem wil verbreken heb je daar het volste recht toe, als je daarna niks meer met hem te maken wil hebben, heb je daar óók het volste recht toe. Sterker nog, naar mijn mening is het niet eens een optie om dit voort te zetten. Je hebt namelijk wél verplichtingen naar je kind, namelijk om een zo veilig mogelijke omgeving te creëren, en dat gaat niet samen met deze relatie.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, en ik zou in dit geval de relatie op een afstand verbreken, desnoods per e-mail of brief, en niet meer daar naartoe gaan. Normaal gesproken is dat natuurlijk niet de manier, maar bij iemand die je domweg probeert te dwingen om de relatie te behouden moet je jezelf in bescherming nemen en dan tellen die ongeschreven regels niet meer. Met zijn gedrag heeft hij het recht om op een respectvolle manier aan de kant te worden gezet ook wel een beetje verspeeld.
Over die spullen zou ik me sowieso niet bekommeren. Weg zijn uit deze situatie is belangrijker dan spullen.
Over die spullen zou ik me sowieso niet bekommeren. Weg zijn uit deze situatie is belangrijker dan spullen.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Oh, en ik zou in dit geval de relatie op een afstand verbreken, desnoods per e-mail of brief, en niet meer daar naartoe gaan. Normaal gesproken is dat natuurlijk niet de manier, maar bij iemand die je domweg probeert te dwingen om de relatie te behouden moet je jezelf in bescherming nemen en dan tellen die ongeschreven regels niet meer. Met zijn gedrag heeft hij het recht om op een respectvolle manier aan de kant te worden gezet ook wel een beetje verspeeld.
Dit wilde ik dus inderdaad net voorstellen. Om het per brief of telefoon uit te maken. Op het moment dat je voor hem staat gaat hij je weer een schuldgevoel aan praten, dat kan niet op het moment dat je het per brief of telefoon uitmaakt. Zorg dat je vervolgens een nieuw telefoonnummer aanschaft, zodat hij niet weer contact met je op kan nemen. Het oude simkaartje vervolgens doorknippen en weggooien zodat je niet de neiging krijgt toch steeds even te controleren of hij niet gebeld of gesmst heeft. Ik begrijp dat je liever niet kenbaar wilt maken wie je bent, maar mocht je meer willen weten, dan kan je dus pmen.
slaatje- Kletskop
Vraag jezelf eens af of het echt klopt wat je nu zegt. Waar twee vechten hebben twee schuld, klopt in de meeste gevallen wel, maar in dit geval word jij denk ik kwaad om hoe hij jou behandeld...Het is niet jouw schuld meis. Niemand heeft het recht jou zo te behandelen. NIEMAND...De gedachte die jij hebt had ik ook. Vertrouwen en angst zijn nu nog heel erg aan de orde en hebben de bovenhand...maar over een tijdje, als de wonden wat gaan helen, zul je zien dat het ook anders kan. Ik heb die gedachten en negatieve gevoelens ook heel lang gehad. En moet je me nu zien :-)
Wat zegt hij over je kleine, bedreigt hij die ook? En wat zegt hij allemaal te doen? Ik denk zelf dat het met een stukje macht te maken heeft. Dat hij er niet tegen kan als hij die niet heeft. Jij geeft hem in feite de macht over jezelf, en op het moment dat jij aangeeft de relatie te willen verbreken, neem je hem de macht uit handen. Daar kan hij niet tegen en vandaar dat hij op deze manier gaat reageren. Schakel de politie in, maak desnoods alleen een melding van hoe hij reageert en zorg echt dat hij je even niet kan vinden of bereiken.
Edit, nog even een toevoeging. Jouw verhaal komt zo overeen met dat van mij dat ik er gewoon kippenvel van krijg. Laat je niet door de wijs brengen door bedreigingen. Ik zeg niet dat hij jou ook gaat stalken of wat dan ook, maar zijn manier van reageren baart me wel wat zorgen, vandaar de tips en mijn ervaring hierin.
Laatst aangepast door slaatje op wo 22 feb 2012 - 17:53; in totaal 1 keer bewerkt
slaatje- Kletskop
ik zit op het moment met een klein dilemma, maar wil 'm toch liever niet onder mijn eigen naam posten.
Mijn vriend zijn echt ouders zijn gescheiden toen hij een jaar of twee was. Hij heeft toen een omgangsregeling met zijn echte vader gehad, maar dit is om verschillende redenen spaak gelopen rond zijn twaalfde jaar (nieuwe vrouw met kinderen waarmee hij het niet kon vinden, verhuizing e.d.). Tot zijn zeventiende heeft hij geen contact meer gehad met zijn vader. Via een vriendin kwamen we er per toeval achter dat zijn vader in de buurt woont en ze hebben elkaar toen één keer ontmoet.
Deze ontmoeting was erg leuk en mijn vriend stond er voor open om het contact weer op te bouwen, helaas heeft zijn echt vader deze ontmoeting gebruikt om een rechtzaak op te kunnen zetten rondom de alimentatie. Hij wilde geen alimentatie meer betalen en hij eiste de alimentatie van een aantal jaar terug.
Mijn vriend heeft zich toen heel erg bedrogen gevoeld, zijn vader heeft die ontmoeting dus gewoon 'gebruikt'.
Nu is die rechtzaak al een aantal jaren geleden geweest, uitspraak is geweest (vader mag stoppen met alimentatie betalen, maar zijn moeder hoeft geen jaren terug te betalen). Nu is mijn vriend alleen ontzettend kwaad op zijn vader en wil er niks meer mee te maken hebben. Hij wil zijn vader niet op onze bruiloft hebben en wil hem niet laten weten als er kinderen geboren worden.
Nu stuurt zijn vader nog regelmatig kaartjes en dit zorgt ervoor dat mijn vriend iedere keer weer uit zijn vel springt van woede. Hij is dan een paar dagen uit z'n doen en blijft mopperen op zijn vader en dat hij dit op deze manier doet.
Kan ik het maken om deze kaartjes weg te gooien, zodat hij ze helemaal niet ziet? De kans dat het weer goed komt is 0% en ik heb nu zoiets: wat niet weet, wat niet deert. Hij is steeds zó kwaad als hij iets van zijn vader hoort op deze manier, dat ik af en toe denk dat het beter is om die kaartjes maar weg te doen zonder dat hij ze gezien heeft, ook om hem die kwaadheid en frustratie te besparen.
Mijn vriend zijn echt ouders zijn gescheiden toen hij een jaar of twee was. Hij heeft toen een omgangsregeling met zijn echte vader gehad, maar dit is om verschillende redenen spaak gelopen rond zijn twaalfde jaar (nieuwe vrouw met kinderen waarmee hij het niet kon vinden, verhuizing e.d.). Tot zijn zeventiende heeft hij geen contact meer gehad met zijn vader. Via een vriendin kwamen we er per toeval achter dat zijn vader in de buurt woont en ze hebben elkaar toen één keer ontmoet.
Deze ontmoeting was erg leuk en mijn vriend stond er voor open om het contact weer op te bouwen, helaas heeft zijn echt vader deze ontmoeting gebruikt om een rechtzaak op te kunnen zetten rondom de alimentatie. Hij wilde geen alimentatie meer betalen en hij eiste de alimentatie van een aantal jaar terug.
Mijn vriend heeft zich toen heel erg bedrogen gevoeld, zijn vader heeft die ontmoeting dus gewoon 'gebruikt'.
Nu is die rechtzaak al een aantal jaren geleden geweest, uitspraak is geweest (vader mag stoppen met alimentatie betalen, maar zijn moeder hoeft geen jaren terug te betalen). Nu is mijn vriend alleen ontzettend kwaad op zijn vader en wil er niks meer mee te maken hebben. Hij wil zijn vader niet op onze bruiloft hebben en wil hem niet laten weten als er kinderen geboren worden.
Nu stuurt zijn vader nog regelmatig kaartjes en dit zorgt ervoor dat mijn vriend iedere keer weer uit zijn vel springt van woede. Hij is dan een paar dagen uit z'n doen en blijft mopperen op zijn vader en dat hij dit op deze manier doet.
Kan ik het maken om deze kaartjes weg te gooien, zodat hij ze helemaal niet ziet? De kans dat het weer goed komt is 0% en ik heb nu zoiets: wat niet weet, wat niet deert. Hij is steeds zó kwaad als hij iets van zijn vader hoort op deze manier, dat ik af en toe denk dat het beter is om die kaartjes maar weg te doen zonder dat hij ze gezien heeft, ook om hem die kwaadheid en frustratie te besparen.
Gast- Gast
Ik zou dat gewoon aan je vriend vragen. Dus gewoon tegen hem zeggen: ik zie dat je telkens uit je vel springt van woede als je vader weer iets stuurt, vind je het goed dat ik de kaartjes weggooi of ergens opberg zodat jij ze niet te zien krijgt.
Ik vind het namelijk op zich geen gek idee als hij daar zo'n last van heeft, maar ik vind ook dat je dat niet voor je vriend mag beslissen! 't blijft zijn vader en wellicht ontdekt jouw vriend het wel op een dag en word hij woedend op jou, dat zou zonde zijn toch! Dan komt zijn vader misschien ook nog wel tussen jullie in te staan.
Ik vind het namelijk op zich geen gek idee als hij daar zo'n last van heeft, maar ik vind ook dat je dat niet voor je vriend mag beslissen! 't blijft zijn vader en wellicht ontdekt jouw vriend het wel op een dag en word hij woedend op jou, dat zou zonde zijn toch! Dan komt zijn vader misschien ook nog wel tussen jullie in te staan.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
.
Laatst aangepast door Biechtje01 op wo 22 feb 2012 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, maar laten we nou even eerlijk zijn: dan IS het toch lekker jouw schuld in zijn ogen? Het ís niet jouw schuld en dat zal het ook niet worden, maar als dat nou net datgene is waar hij je mee wil pakken en aan zich wil binden, probeer dan te accepteren dat het dan maar zo is dat het in zijn ogen jouw schuld is en dat je daar toch niks aan kan veranderen. Het rotgevoel dat je daarvan krijgt slijt echt wel en sneller dan je denkt, het is vele malen beter dan gevangen zitten zoals je nu gevangen zit. Dat is gewoon géén optie.
Onthoud ook dit: sommige mensen weten alles wat recht is krom te praten. Ze zijn verbaal sterk, zoeken iemand die daar niet tegen bestand is, kennen je zwakke plek. Dat hij je telkens weet om te praten wil NIET zeggen dat wat hij zegt dus waar is.
Tot slot: je kunt het wel. Echt wel. Maar geef hem vanaf nu in ieder geval zo weinig mogelijk kans om je tegen te houden.
Onthoud ook dit: sommige mensen weten alles wat recht is krom te praten. Ze zijn verbaal sterk, zoeken iemand die daar niet tegen bestand is, kennen je zwakke plek. Dat hij je telkens weet om te praten wil NIET zeggen dat wat hij zegt dus waar is.
Tot slot: je kunt het wel. Echt wel. Maar geef hem vanaf nu in ieder geval zo weinig mogelijk kans om je tegen te houden.
Susan- Lady Post-a-lot
Echt hoor, wat je in je laatste stukje noemt gaat ALLE perken te buiten. Verbreek alsjeblieft definitief het contact en kijk niet meer achterom.
Susan- Lady Post-a-lot
Eens met Susan. Ga alsjeblieft weg bij hem nu het nog enigzins makkelijk kan.
Gast- Gast
Slaatje, wat een heftig verhaal. Knap dat je toch de stap hebt genomen om bij hem weg te gaan.
Biechtje, ik hoop ook dat je het volhoudt om bij hem weg te blijven. Deze man kan niet goed zijn voor jou en je kindje. Heel veel sterkte!
Biechtje, ik hoop ook dat je het volhoudt om bij hem weg te blijven. Deze man kan niet goed zijn voor jou en je kindje. Heel veel sterkte!
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Susan schreef:Ja, maar laten we nou even eerlijk zijn: dan IS het toch lekker jouw schuld in zijn ogen? Het ís niet jouw schuld en dat zal het ook niet worden, maar als dat nou net datgene is waar hij je mee wil pakken en aan zich wil binden, probeer dan te accepteren dat het dan maar zo is dat het in zijn ogen jouw schuld is en dat je daar toch niks aan kan veranderen. Het rotgevoel dat je daarvan krijgt slijt echt wel en sneller dan je denkt, het is vele malen beter dan gevangen zitten zoals je nu gevangen zit. Dat is gewoon géén optie.
.
Laatst aangepast door Biechtje01 op wo 22 feb 2012 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nucia schreef:Slaatje, wat een heftig verhaal. Knap dat je toch de stap hebt genomen om bij hem weg te gaan.
Dank je Nuccia, het heeft mij ook wel wat tijd gekost om het uiteindelijk te kunnen hoor. De angst had de overhand. Acheraf gezien ben ik echter zo blij dat ik die stap heb genomen. Hetgene wat ik heb meegemaakt, de details die ik hier heb neergezet, daar praat ik eigenlijk bijna nooit meer over. Ik hoop biechtje op deze manier toch te kunnen help door de stap te zetten. Want ook al is het moeilijk, je wint er in de toekomst zoveel mee.
slaatje- Kletskop
[quote="Biechtje01"]
-
Goed zo meid, laat die spullen voor wat ze zijn. En die bedreigingen komen negen van de tien keer toch niets van. De politie kan hij bellen, maar hij heeft geen poot om op te staan. Probeer verder (hoe moeilijk het ook is) niet meer te reageren op hem. Ook niet als hij straks weer met spijtbetuigingen komt!!!
Susan schreef:Ja, maar laten we nou even eerlijk zijn: dan IS het toch lekker jouw schuld in zijn ogen? Het ís niet jouw schuld en dat zal het ook niet worden, maar als dat nou net datgene is waar hij je mee wil pakken en aan zich wil binden, probeer dan te accepteren dat het dan maar zo is dat het in zijn ogen jouw schuld is en dat je daar toch niks aan kan veranderen. Het rotgevoel dat je daarvan krijgt slijt echt wel en sneller dan je denkt, het is vele malen beter dan gevangen zitten zoals je nu gevangen zit. Dat is gewoon géén optie.
-
Goed zo meid, laat die spullen voor wat ze zijn. En die bedreigingen komen negen van de tien keer toch niets van. De politie kan hij bellen, maar hij heeft geen poot om op te staan. Probeer verder (hoe moeilijk het ook is) niet meer te reageren op hem. Ook niet als hij straks weer met spijtbetuigingen komt!!!
Laatst aangepast door slaatje op wo 22 feb 2012 - 17:51; in totaal 1 keer bewerkt
slaatje- Kletskop
Nou, het lijkt mij niet dat de politie daarvoor uitrukt, voor een bril en een brief van de energiemaatschappij. Ik zou er niet op ingaan, ook niet op de andere dingen die hij nu zegt. Als hij echt met serieuze dreigementen komt zou ik wel voorzichtig worden en eventueel contact opnemen met de politie, maar de dingen die hij nu zegt, daar zou ik mijn schouders over ophalen.
Susan- Lady Post-a-lot
slaatje schreef:Nucia schreef:Slaatje, wat een heftig verhaal. Knap dat je toch de stap hebt genomen om bij hem weg te gaan.
Dank je Nuccia, het heeft mij ook wel wat tijd gekost om het uiteindelijk te kunnen hoor. De angst had de overhand. Acheraf gezien ben ik echter zo blij dat ik die stap heb genomen. Hetgene wat ik heb meegemaakt, de details die ik hier heb neergezet, daar praat ik eigenlijk bijna nooit meer over. Ik hoop biechtje op deze manier toch te kunnen help door de stap te zetten. Want ook al is het moeilijk, je wint er in de toekomst zoveel mee.
Nee, ik snap dat je daar bijna nooit over praat, het is ook niet het leukste onderwerp om aan te snijden denk ik. Weet je huidige vriend het wel? Wel fijn dat je nu zo gelukkig bent en bijna gaat trouwen. (ja, ik lees ook wel eens wat )|
Ik denk dat je Biechtje wel een eind op weg hebt geholpen, das altijd fijn toch? Lief van je!
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Nucia schreef:slaatje schreef:Nucia schreef:Slaatje, wat een heftig verhaal. Knap dat je toch de stap hebt genomen om bij hem weg te gaan.
Nee, ik snap dat je daar bijna nooit over praat, het is ook niet het leukste onderwerp om aan te snijden denk ik. Weet je huidige vriend het wel? Wel fijn dat je nu zo gelukkig bent en bijna gaat trouwen. (ja, ik lees ook wel eens wat )|
Ik denk dat je Biechtje wel een eind op weg hebt geholpen, das altijd fijn toch? Lief van je!
Dank je, vind ik lief van je :-) Mijn vriend weet inderdaad wel dat ik ondergedoken heb gezeten en van de dingen uit het verleden. Niet heel erg gedetailleerd, maar wel dat het geen lieverdje is. Mijn vriend moet hem btw ook niet tegen komen.. Ik hoop idd dat ik haar een eind op weg hebt geholpen voor het uit de hand loopt.
Edit, mocht hij bedeigende smsjes naar je sturen, bewaar die dan en laat ze aan de politie lezen.
slaatje- Kletskop
Biechtje01 schreef:Susan schreef:Ja, maar laten we nou even eerlijk zijn: dan IS het toch lekker jouw schuld in zijn ogen? Het ís niet jouw schuld en dat zal het ook niet worden, maar als dat nou net datgene is waar hij je mee wil pakken en aan zich wil binden, probeer dan te accepteren dat het dan maar zo is dat het in zijn ogen jouw schuld is en dat je daar toch niks aan kan veranderen. Het rotgevoel dat je daarvan krijgt slijt echt wel en sneller dan je denkt, het is vele malen beter dan gevangen zitten zoals je nu gevangen zit. Dat is gewoon géén optie.
Je hebt helemaal gelijk! Kreeg net van hem te horen dat hij me nooit meer wil zien (godzijdank) maar dat hij aangifte tegen me gaat doen omdat ik een bril van hem heb en een papier van een energieleverancier over het feit dat hij moet gaan betalen. Hij zei ook dat hij foto's van me zo bewerken en deze op internet zou plaatsen.
Ik ben zo boos dat ik heb het liefste aan geef bij de bijstand omdat hij zwart bij klust. Waar heb ik dit in godsnaam aan verdiend?? hij loopt me enkel te treiteren en te zeggen ik ben die vriend dankbaar dat ik nu van je af ben en dat ik ben weggegaan gister. Mag ie vinden, heb ik eindelijk rust, maar hij zei je kan je spullen komen halen en anders gooi ik ze weg. Ja, dan gooi ze maar weg. Ben dat gedreig nu zo spuugzat.
Oh, wat kinderachtig en kleinzielig.. Bah, ik herken mijn ex hier ook in.. Mijn ex kon ook zo manipulatief zijn, dan weer dit en dan weer dat roepen etc.. Ik zou er boven proberen te staan. Het is volgens mij ook een teken van onmacht en frustratie. Net een klein kind dat geen nee wil horen. (maar dat nu toch te horen krijgt, you go girl!)
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: