Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+88
Kaat
Serena
Prosecco
ExpressoB
Muis
Viva
VeryCherry
Polly
*Troela*
Dani
Rouge
Twellie
Siem
Roodkapje
ellibre
Lenthe
bolus26
Tabbert
Sorella
Rovine
Poisongirl
Julia
studiebol
girli
Parisienne
Jasmine
MADDIE
Caresses
Erin
Gigi_
Tania
Pompoen
Bolleke
slaatje
Jerry
Marsy28
Cheesegirl
Atelier Madame
CCC
Coco
Caroow
nina
frolic
woezel
Pussycat
Rumble
luenca
Blond
SoGood
Highway
Paper Crown
Toet
TGR
Nora
Kat1980
Makamba
RYW
Stuiterbal
Kaboutertje
Mamsie
Minx
Liz
Pien
Snoes
Lejow
Rush
Zininzon
Susan
May
Monte
Zora
Jordana
Shisha
litllejoy
Ibbeltje
Marin
mzcharlotte
Sterre
Darius
Caro
Merai
Curious
SuperGrover
Ella
Sweety
Esperanza
blondje1313
Lady4
92 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 28 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Ibbeltje wo 14 maa 2012 - 23:31

Vervelend biechtje voor jou. Maar knap van die vriend. Lijkt mij ook heel moeilijk om iemand waar je verliefd op bent zo gelukkig met een ander te zien en een kind te krijgen samen terwijl hij dat wil met jou.
Je moet het idd respecteren hoe moeilijk ook.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 20:39

Lang niet gebiecht hier!

Ik maak me zorgen. Misschien ben ik zwanger (wat heel leuk is!) alleen qua timing is het allerminst handig. Ons huis staat te koop, we hebben al 1 kind en ik zit nog op school. Ik ben nu 8 dagen overtijd en verlies witte afscheiding en ik heb krampen.

Ik ga vanmiddag een test doen, dus ik hou jullie wel op de hoogte. Moest het gewoon even kwijt!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 20:50

Wauw Biechtje, spannend!
Het is misschien qua timing wat onhandig, maar ik maak wel uit je zin op dat het verder wel heel welkom is? Ben heel benieuwd naar de uitslag van de test vanmiddag smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 21:45

Ja aan de ene kant heel welkom. Maar aan de andere kant had ik liever een jaar gewacht. Ik wil nog kunnen genieten van mijn kind nu. En ik vind het nu allemaal al lastig genoeg, studeren, een kind en een huishouden. Ook ben ik er bang voor wat de buitenwereld zal zeggen en ik wéét dat ik me daar niks van moet aantrekken maar toch doe ik het...

Gast
Gast

Bericht  Marin di 27 maa 2012 - 22:04

Wat leuk voor je Biechtje! Wel heel spannend, maar toch ook wel heel erg leuk met name.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Monte di 27 maa 2012 - 22:26

Wat leuk en spannend
* gaat nu heel hard nadenken wie biechtje kan zijn, hoezo nieuwsgierig Laughing *
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 23:02

De test is positief. Alleen ben ik niet door het dolle. Ik ben bang. Dit is zo NIET geplant! Ik wil het liefste dat mijn vriend nu naar huis komt om het er over te hebben. Mijn kind is nog geen jaar oud, ik heb nog geen baan, er is geen plek voor nog een baby. Ik ben niet aan de pil (omdat we er over ongeveer een jaar er wel weer voor willen gaan), maar we gebruiken wel condooms en naar mijn weten is dat gewoon goed gegaan.. Ik wil er naar toe leven om een kindje te krijgen, samen beslissen dat je er weer voor gaat.. Ja ik zie beren op de weg, gigantische beren!

Gast
Gast

Bericht  Monte wo 28 maa 2012 - 1:05

Oh biechtje wat naar dan, zeker met alle onzekerheden waar jullie nu mee te maken hebben. Heb je al een idee wat je vriend ervan vindt?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 1:46

Nou ik heb voorzichtig gepolst en hij heeft nog geen babykriebels, zou niet weten waar we de kleine zouden moeten laten, maar verder zou hij het wel leuk vinden. Ik weet dat aan alles wel een mouw te passen valt. Kon ik maar in de toekomst kijken, dat zou het allemaal een stuk makkelijker maken!

Aan de ene kant ben ik heel blij en aan de andere kant heb ik mijn hart in mijn keel.. Sad

Gast
Gast

Bericht  Monte wo 28 maa 2012 - 1:56

Jullie gaan het kindje wel houden? Ik hoop voor je dat alles goed mag komen en je er over een tijd met een goed gevoel op terug kijkt.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 2:47

Ik twijfel heel erg.. Ik durf hier nog geen uitspraak over te doen omdat ik het allemaal nog heel eng vind. Mijn gevoel en verstand zitten ontzettend in de knoop. Aan de ene kant vind ik het dus heel leuk, maar aan de andere kant lijkt het me ook heel zwaar. Nemen werkgevers me wel aan als ik zwanger ben? Hoe gaan we alles regelen?

Gast
Gast

Bericht  Jerry wo 28 maa 2012 - 3:07

begrijp ik uit dit verhaal goed dat je 't je vriend nog niet verteld hebt?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Siem wo 28 maa 2012 - 3:12

Jerry schreef:begrijp ik uit dit verhaal goed dat je 't je vriend nog niet verteld hebt?

ik denk het niet maar ze heeft vandaag pas getest, dus waarschijnlijk is hij aan het werk..

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 3:21

Hij is inderdaad aan het werk en om dat nou via de telefoon te vertellen zie ik niet zo zitten. Het kan zijn dat hij helemaal blij is, maar ook dat hij net als mij, zijn bedenkingen heeft. We moeten het er gewoon over hebben en het laten bezinken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 3:26

Wat lastig biechtje. Hopelijk reageert je vriend zodanig, dat jij je twijfels kwijt zult raken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 3:39

Biechtje01 schreef:Nou ik heb voorzichtig gepolst en hij heeft nog geen babykriebels, zou niet weten waar we de kleine zouden moeten laten, maar verder zou hij het wel leuk vinden. Ik weet dat aan alles wel een mouw te passen valt. Kon ik maar in de toekomst kijken, dat zou het allemaal een stuk makkelijker maken!

Aan de ene kant ben ik heel blij en aan de andere kant heb ik mijn hart in mijn keel.. Sad

Ik heb ook een tweede kindje gekregen toen ik nog geen vaste baan had, vlak na de eerste, zonder 'geschikt' huis. Nu wonen we 4 jaar later nog steeds in dat huis, maar de rest is allemaal wel goedgekomen hoor. Tuurlijk is het doodeng, maar je wilt graag een kind en je kríjgt nu een kind. Dat het iets vroeger is dan gepland gaat echt niet de rest van je leven vergallen hoor smile Het vergt hoogstens wat aanpassingsvermogen en een beetje flexibiliteit. En dat heb je vast smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 3:59

Eucalypta schreef:
Biechtje01 schreef:Nou ik heb voorzichtig gepolst en hij heeft nog geen babykriebels, zou niet weten waar we de kleine zouden moeten laten, maar verder zou hij het wel leuk vinden. Ik weet dat aan alles wel een mouw te passen valt. Kon ik maar in de toekomst kijken, dat zou het allemaal een stuk makkelijker maken!

Ik heb ook een tweede kindje gekregen toen ik nog geen vaste baan had, vlak na de eerste, zonder 'geschikt' huis. Nu wonen we 4 jaar later nog steeds in dat huis, maar de rest is allemaal wel goedgekomen hoor. Tuurlijk is het doodeng, maar je wilt graag een kind en je kríjgt nu een kind. Dat het iets vroeger is dan gepland gaat echt niet de rest van je leven vergallen hoor Biechttopic 4 - Pagina 28 561177 Het vergt hoogstens wat aanpassingsvermogen en een beetje flexibiliteit. En dat heb je vast Biechttopic 4 - Pagina 28 561177

Je hebt ook gelijk.. Misschien moet ik er gewoon aan wennen..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 4:13

Eens met Eucalypta smile gefeliciteerd!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 6:50

Onze beslissing is dat we het kindje niet gaan houden. Er zijn teveel dingen die het bijna niet mogelijk maken om een kindje naar onze standaard goed op te voeden. Ik wéét dat wat jullie zeggen waar is, maar zo voelt het niet! We willen verhuizen, naar een groter huis waar we meerdere kinderen kunnen huisvesten. Ook heb ik nog een studieschuld en is er nog een andere schuld waar we eerst vanaf willen, willen we aan een tweede denken. Mijn vriend zei exact hetzelfde als mij, als dit volgend jaar was gebeurd hadden we geen moment getwijfeld en waren we er voor gegaan. De situatie is dan zoo ontzettend anders! Ook vind ik het toch echt heel belangrijk dat ik nu van mijn kindje kan genieten én alle tijd die ik heb moet ik besteden aan mijn studie. Als ik ziek wordt of iets anders staat mijn schoolcarriere op het spel en is een baan nog alleen maar muziek voor in de toekomst. Ik ga ook niet bekend maken wie ik ben.

Dit is echt geen makkelijke keuze, en ik zou willen dat het plaatje anders was, maar ik voel nu wel een bepaalde rust. Dit kindje kan nu gewoon echt niet..

Gast
Gast

Bericht  Monte wo 28 maa 2012 - 6:56

Fijn dat je zelf achter je keuze staat, maar ik vind het wel wat raar. Volgend jaar was het kindje wel welkom maar nu niet? Ik snap dat het nu totaal niet uitkomt, maar omdat jullie er over niet al te lange tijd wel voor willen gaan, snap ik niet dat je het nu dan kan en wil weghalen. Maar goed het is jouw keuze en ik moet me er misschien niet in mengen. Ik vind het wel heel goed om te horen dat jullie beide achter de beslissing staan want dat ik denk ik wel heel belangrijk.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 6:56

Fijn dat jullie samen een beslissing hebben kunnen maken, en er ook echt achter staan. Dapper beslissing die ik niet zou kunnen. Succes.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 28 maa 2012 - 7:01

Monte schreef:Fijn dat je zelf achter je keuze staat, maar ik vind het wel wat raar. Volgend jaar was het kindje wel welkom maar nu niet? Ik snap dat het nu totaal niet uitkomt, maar omdat jullie er over niet al te lange tijd wel voor willen gaan, snap ik niet dat je het nu dan kan en wil weghalen. Maar goed het is jouw keuze en ik moet me er misschien niet in mengen. Ik vind het wel heel goed om te horen dat jullie beide achter de beslissing staan want dat ik denk ik wel heel belangrijk.

Helemaal mee eens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Nora wo 28 maa 2012 - 7:05

Het is zo vers dat je dit weet Biechtje dat ik er eerst nog maar eens een paar nachten er over zal slapen als ik jou was. Je hoeft niet direct vandaag een beslissing te nemen.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837

Bericht  Twellie wo 28 maa 2012 - 7:27

Maar tussen 16:59 en 19:50 hebben jullie de beslissing genomen? Het lijkt mij een keuze die heel weloverwogen genomen moet worden en waarin niet alleen praktische argumenten meegenomen moeten worden, maar ook je / jullie gevoel. Er zijn zoveel vrouwen die later verschrikkelijk spijt krijgen van zo'n ingrijpende beslissing, zou het niet beter zijn er wat langer over na te denken / over te praten met elkaar?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Rouge wo 28 maa 2012 - 7:29

Susan schreef:
Monte schreef:Fijn dat je zelf achter je keuze staat, maar ik vind het wel wat raar. Volgend jaar was het kindje wel welkom maar nu niet? Ik snap dat het nu totaal niet uitkomt, maar omdat jullie er over niet al te lange tijd wel voor willen gaan, snap ik niet dat je het nu dan kan en wil weghalen. Maar goed het is jouw keuze en ik moet me er misschien niet in mengen. Ik vind het wel heel goed om te horen dat jullie beide achter de beslissing staan want dat ik denk ik wel heel belangrijk.

Helemaal mee eens.
Nou inderdaad, het is een kwestie van 1!!! jaar...maargoed jullie beslissing, maar als studieschuld en huisvesting de enige redenen zijn dan zou ik denken dat kan op een bepaalde manier heus nog wel te regelen zijn. Ik vind het dan best triest om te lezen dat jullie met de pil gestopt zijn om volgend jaar voor een kindje te gaan en dan gebeurd het eerder en dan kan het opeens niet meer.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud