Biechttopic 4
+88
Kaat
Serena
Prosecco
ExpressoB
Muis
Viva
VeryCherry
Polly
*Troela*
Dani
Rouge
Twellie
Siem
Roodkapje
ellibre
Lenthe
bolus26
Tabbert
Sorella
Rovine
Poisongirl
Julia
studiebol
girli
Parisienne
Jasmine
MADDIE
Caresses
Erin
Gigi_
Tania
Pompoen
Bolleke
slaatje
Jerry
Marsy28
Cheesegirl
Atelier Madame
CCC
Coco
Caroow
nina
frolic
woezel
Pussycat
Rumble
luenca
Blond
SoGood
Highway
Paper Crown
Toet
TGR
Nora
Kat1980
Makamba
RYW
Stuiterbal
Kaboutertje
Mamsie
Minx
Liz
Pien
Snoes
Lejow
Rush
Zininzon
Susan
May
Monte
Zora
Jordana
Shisha
litllejoy
Ibbeltje
Marin
mzcharlotte
Sterre
Darius
Caro
Merai
Curious
SuperGrover
Ella
Sweety
Esperanza
blondje1313
Lady4
92 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Biechttopic 4
Pilbiechtje, ik wist het niet zeker, dus ben even op internet gaan kijken. Ben je in de eerste week 1 tablet vergeten?
De tablet alsnog innemen, ook als je daarvoor 2 tabletten tegelijk moet innemen. Gebruik de eerstkomende week een condoom tijdens het vrijen. Als je in de voorgaande 7 dagen zonder condoom hebt gevreeën dien je, je dokter te raadplegen. De kans bestaat dat je zwanger bent.
Je kunt ook nog kiezen voor de Morning After Pil, deze kan binnen 72 uur. Alleen hoe sneller je deze neemt, hoe beter hij werkt. Dus dan is maandagochtend halen wel een beetje laat... Als ik jou was, zou ik maandag contact op nemen met de assistente.
De tablet alsnog innemen, ook als je daarvoor 2 tabletten tegelijk moet innemen. Gebruik de eerstkomende week een condoom tijdens het vrijen. Als je in de voorgaande 7 dagen zonder condoom hebt gevreeën dien je, je dokter te raadplegen. De kans bestaat dat je zwanger bent.
Je kunt ook nog kiezen voor de Morning After Pil, deze kan binnen 72 uur. Alleen hoe sneller je deze neemt, hoe beter hij werkt. Dus dan is maandagochtend halen wel een beetje laat... Als ik jou was, zou ik maandag contact op nemen met de assistente.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Mwah, kans op zwangerschap is wel heel klein, hoor. Sowieso is het zeer waarschijnlijk dat je geen eisprong krijgt. Zou dat wel gebeuren, moet het zaad dan nog ruim een week overleven. Da's ook al heel onwaarschijnlijk. Alles kan, maar de kans lijkt me bijna te verwaarlozen klein.
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Even een vraagje over (het vergeten van) de pil. Afgelopen maandag ben ik begonnen met een nieuwe strip. Vrijdagochtend heb ik seks gehad en ik kwam er gisteravond achter dat ik vrijdagavond de pil ben vergeten. Dan is er toch kans op zwangerschap? Wat kan ik het beste doen?
*is seksuele voorlichter*
De pil doet 3 dingen: hij zorgt dat jij (meestal rondom de 2e week na je ongesteldheid, dus in het midden) geen eisprong krijgt, hij maakt je slijmvlies dikker waardoor sperma moeilijker kan bewegen en hij zorgt ervoor dat je baarmoederwand zich moeilijker kan laten innestelen.
Als jij je pil vergeet in de eerste of tweede week, kan het zijn dat je wel een eisprong krijgt. En dat kan dus als je 1 pil vergeet al. In principe ben je nu niet helemaal goed beschermd. Want het kan zijn dat je lichaam straks wel een eisprong klaarmaakt. Maar dan nog is je slijmvlies dikker en je baarmoeder niet bereid. Dus de kans is mini maar WEL aanwezig. Doe het dus gewoon veilig.
Voor het geval je denkt aan periodieke onthouding (dus even geen sex als je je eisprong krijgt), je weet niet precies wanneer die eisprong is. Ik zou persoonlijk nu een stopweek inlassen en dan je gewone strip afmaken en er meteen een nieuwe achteraan slikken. Das rot, ben je weer ongesteld, maar altijd nog beter dan 3,5 week in onzekerheid zitten.
Gewoon onthouden: vergeet je de pil in de 1e 2 weken en neem je hem niet binnen 24 uur na vergeten in, ben je een maand niet goed beschermd, ook al is de kans heel klein.
Edit: morning after pil helpt dus niet meer en ook 2 pillen tegelijk innemen, zoals eerder werd vermeld, is je reinste flauwekul!
Laatst aangepast door Marsy28 op zo 19 feb 2012 - 12:28; in totaal 1 keer bewerkt
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Dan heb ik ook gelijk een vraagje: ik slik 2 strippen de pil. In de eerste strip was ik in de laatste week 2 dagen pil vergeten. Nog wel ingenomen en aan mijn nieuwe strip begonnen. Vorige week woensdag werd ik een beetje ongesteld en ben nu een paar dagen ongesteld. Ik slik de pil nog wel door. Hoelang kan zo'n bloeding blijven doorgaan?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Dan heb ik ook gelijk een vraagje: ik slik 2 strippen de pil. In de eerste strip was ik in de laatste week 2 dagen pil vergeten. Nog wel ingenomen en aan mijn nieuwe strip begonnen. Vorige week woensdag werd ik een beetje ongesteld en ben nu een paar dagen ongesteld. Ik slik de pil nog wel door. Hoelang kan zo'n bloeding blijven doorgaan?
Heb paar vraagjes erbij. 1) die 2 pillen die je vergeten bent in de laatste week van je eerste strip, waren dat 2 dagen achter elkaar? 2) Je zegt dat je ze nog wel hebt ingenomen maar dan zeg maar 2 dagen langer geslikt als de bedoeling was? 3) Hoeveel dagen was je die pillen vergeten voor de woensdag dat je beetje ongesteld werd?
Het lijkt mij dat je lichaam dacht dat je gestopt was nadat je de pil was vergeten. Het wilde toen gaan bloeden maar jij bleef verder slikken. Nu heb je door de verwarring een doorbraakbloeding, zo lijkt het. Eigenlijk geldt hetzelfde advies voor jou. Gun je lichaam even weekje rust. Stop nu met de pil en ga over 6 dagen verder met je stip en slik dan gewoon weer 2 strippen erachteraan door.
Marsy28- Prater
1) ja dat waren 2 dagen achter elkaar
2) Ik was een maandag en dinsdag vergeten en nam ze allebei op woensdagochtend in
3) die strip heb ik geslikt tot donderdag want begin op vrijdag met een nieuwe strip dus voor de bloeding slikte ik alweer 4 tot 5 dagen de pil. Had op dinsdag wel last van mijn buik en een klein beetje donkere afscheiding maar ik dacht dat daar een reden voor was. Dus ik legde niet d link met ongesteld worden.
En je bedoeld dan verder met deze en dan weer 2 nieuwe? Bedank alvast!
2) Ik was een maandag en dinsdag vergeten en nam ze allebei op woensdagochtend in
3) die strip heb ik geslikt tot donderdag want begin op vrijdag met een nieuwe strip dus voor de bloeding slikte ik alweer 4 tot 5 dagen de pil. Had op dinsdag wel last van mijn buik en een klein beetje donkere afscheiding maar ik dacht dat daar een reden voor was. Dus ik legde niet d link met ongesteld worden.
En je bedoeld dan verder met deze en dan weer 2 nieuwe? Bedank alvast!
Sweety- Ratel
Is het nodig om je te schamen of kon hij er wel mee door?Sweety schreef:Ja
Wel kut, de situatie waar je nu in zit.
Gast- Gast
Haha, nee seks was goed! Maar bedacht me toen wanneer je eigenlijk bedoelde.. Maar dat was niet toen ik de pil had gemist hoor. Vorige week maandag had ik seks maar omdat het er nog een beetje wild aan toe ging en ik dinsdag een beetje donkere afscheiding had dacht ik dat het kwam door de wilde seks. Maar ik denk dat de bloeding toen al door probeerde te zetten..
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Haha, nee seks was goed! Maar bedacht me toen wanneer je eigenlijk bedoelde.. Maar dat was niet toen ik de pil had gemist hoor. Vorige week maandag had ik seks maar omdat het er nog een beetje wild aan toe ging en ik dinsdag een beetje donkere afscheiding had dacht ik dat het kwam door de wilde seks. Maar ik denk dat de bloeding toen al door probeerde te zetten..
Ja, je lichaam dacht dat het ongesteld moest worden en is gewoon beetje in de war. Stoppen met de pil, wachten tot het bloeden is afgelopen en niet later dan 6 dagen weer met de pil beginnen. Dan is er niks aan het handje!
Marsy28- Prater
Hier het Wordfeud-biechtje.
Afgelopen weekend mijn man verteld over het chatten met deze beste man.
Mijn man was blij dat ik er eerlijk over was, heb alles eerlijk verteld van A tot Z, samen hebben we gezocht hoe ik mijn wordfeud account kon verwijderen en een nieuwe kon maken.
Eind goed al goed, ik ben heel blij dat ik eerlijk ben geweest en ik hoop dat mijn relatie hier geen deuk van op loopt of heeft gelopen!
Mijn man was blij dat ik er eerlijk over was, heb alles eerlijk verteld van A tot Z, samen hebben we gezocht hoe ik mijn wordfeud account kon verwijderen en een nieuwe kon maken.
Eind goed al goed, ik ben heel blij dat ik eerlijk ben geweest en ik hoop dat mijn relatie hier geen deuk van op loopt of heeft gelopen!
Gast- Gast
Hij was vooral teleurgesteld. Maar omdat ik eerlijk was vond hij het niet nodig boos te zijn. Al had ik liever dat hij boos was als teleurgesteld. Vind het namelijk heel erg als mijn man teleurgesteld is in mij. Hij benoemde een aantal keer hoe blij hij was dat ik het eerlijk opgebiecht heb en daardoor weet ik gewoon zeker dat ik de goede keuze erin heb gemaakt. Hij is mijn perfecte man, ik hoop dat dat nog heel lang zo blijft!
Gast- Gast
wat goed van je!!Biechtje01 schreef:Hier het Wordfeud-biechtje.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Marsy28 schreef:
Gewoon onthouden: vergeet je de pil in de 1e 2 weken en neem je hem niet binnen 24 uur na vergeten in, ben je een maand niet goed beschermd, ook al is de kans heel klein.
In de tweede week een pil vergeten is toch niet erg?
Ik onthou altijd;
vergeet 1 pil in week 1 --> Dan ben je wellicht de sjaak
vergeet 1 pil in week 2 --> no problemo, gewoon doorgaan, geen kans op zwanger
vergeet 1 pil in week 3 --> óf meteen stopweek inlassen óf 'n hele strip erachteraan doorslikken
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Jerry schreef:Marsy28 schreef:
In de tweede week een pil vergeten is toch niet erg?
Ik onthou altijd;
vergeet 1 pil in week 1 --> Dan ben je wellicht de sjaak
vergeet 1 pil in week 2 --> no problemo, gewoon doorgaan, geen kans op zwanger
vergeet 1 pil in week 3 --> óf meteen stopweek inlassen óf 'n hele strip erachteraan doorslikken
Nou ja, no problemo.. Maar je hebt gelijk, in de 2e week is de kans echt nihil.
Marsy28- Prater
verwijderd!
Laatst aangepast door Biechtje01 op wo 22 feb 2012 - 9:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ow wat naar Biechtje met de vastlopende relatie! Heb je enig idee wanneer hij je vervelend behandeld? Zit er een patroon in, bv als hij gedronken heeft? Ik ga niet zeggen dat je bij deze man weg moet gaan want zoiets is altijd makkelijker gezegd dan gedaan. Houden van houdt veel tegen. Maar je moet voor jezelf wel een grens gaan stellen! Als hij jou al pijn doet, gaat hij dit ook bij zijn kind doen? En wat gaat dit met jou doen? Ik kan alleen maar zeggen.. denk aan jezelf en aan de kleine. Sterkte meisje! Pffff ik word er helemaal naar van.
Gast- Gast
Cimic schreef:Ow wat naar Biechtje met de vastlopende relatie! Heb je enig idee wanneer hij je vervelend behandeld? Zit er een patroon in, bv als hij gedronken heeft? Ik ga niet zeggen dat je bij deze man weg moet gaan want zoiets is altijd makkelijker gezegd dan gedaan. Houden van houdt veel tegen. Maar je moet voor jezelf wel een grens gaan stellen! Als hij jou al pijn doet, gaat hij dit ook bij zijn kind doen? En wat gaat dit met jou doen? Ik kan alleen maar zeggen.. denk aan jezelf en aan de kleine. Sterkte meisje! Pffff ik word er helemaal naar van.
Verwijderd.
Laatst aangepast door Biechtje01 op wo 22 feb 2012 - 9:49; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Laatste biechtje, ik zou hier toch echt een goed gesprek over voeren met je vriend want het klinkt nu niet of je in een gezonde relatie zit.
Misschien is het handig voor hem om hulp te zoeken, te praten met iemand bijvoorbeeld van maatschappelijk werk?
Is hij alleen thuis zo of ook op z'n werk?
Ik ken een soortgelijke situatie, wil daar verder niets over kwijt op het forum, maar ik weet wel dat het niet prettig is om op je tenen te lopen op het moment dat je hem binnen hoort komen en meteen merkt dat je op moet passen met wat je zegt of doet.
Je kleintje pikt hier ook al veel van op.
Misschien is het handig voor hem om hulp te zoeken, te praten met iemand bijvoorbeeld van maatschappelijk werk?
Is hij alleen thuis zo of ook op z'n werk?
Ik ken een soortgelijke situatie, wil daar verder niets over kwijt op het forum, maar ik weet wel dat het niet prettig is om op je tenen te lopen op het moment dat je hem binnen hoort komen en meteen merkt dat je op moet passen met wat je zegt of doet.
Je kleintje pikt hier ook al veel van op.
Gast- Gast
Verwijderd.
Laatst aangepast door Biechtje01 op wo 22 feb 2012 - 9:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Je wilt wel uit deze relatie maar alleen lukt het je niet. Ik ga wel zeggen dat je weg moet bij die man want het is gewoon niet goed voor jou niet en voor je kind niet. Dat ben je idd je kind verschuldigd.
Ga naar je ouders bijvoorbeels en vraag hen je hier bij te helpen. Het hoeft niet binnen nu en een week maar ga wel hulp zoeken zodat uit deze relatie stappen makkelijker gaat en je ook sterkter in je schoenen staat.
Ga naar je ouders bijvoorbeels en vraag hen je hier bij te helpen. Het hoeft niet binnen nu en een week maar ga wel hulp zoeken zodat uit deze relatie stappen makkelijker gaat en je ook sterkter in je schoenen staat.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een rot situatie. Ik weet uit ervaring dat het moeilijk is om iemand te verlaten met problemen als dit soort. Omdat je ook zijn andere kant kent (zijn lieve kant dus) , en hoopt op verbetering. Omdat je hoopt dat deze persoon het voor jou wel zou kunnen veranderen. Ik denk dat je nu op een punt komt dat je in gaat zien dat hij, ondanks dat hij zijn lieve kanten heeft, zijn andere kant nooit ZAL kunnen veranderen. Als hij bang is dat je met een andere bent komt in mij op: hoe de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Ik kan nu wel heel hard gaan roepen dat je bij deze man weg moet gaan, maar het is iets wat je zelf moet ondervinden. Je zal op een punt moeten komen deze man te verlaten als je daar zelf aan toe bent. Vergeet nooit dat je het absoluut niet waard bent hoe deze man je behandeld. Praat je er wel over met andere mensen? En zou je hulp hebben op het moment dat je hem verlaat?
Heel veel succes en sterkte en laat je niet gek maken!!!!
Ik kan nu wel heel hard gaan roepen dat je bij deze man weg moet gaan, maar het is iets wat je zelf moet ondervinden. Je zal op een punt moeten komen deze man te verlaten als je daar zelf aan toe bent. Vergeet nooit dat je het absoluut niet waard bent hoe deze man je behandeld. Praat je er wel over met andere mensen? En zou je hulp hebben op het moment dat je hem verlaat?
Heel veel succes en sterkte en laat je niet gek maken!!!!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Biechtje met relatie: ik ga ook zeggen dat je weg moet. Ik begrijp dat je een eigen huis hebt en in de weekenden bij hem bent? Ga niet meer naar hem toe! Ik heb het gevoel dat hij je aan alle kanten manipuleert. En pas alsjeblieft op, je geeft aan dat hij al eens fysiek is geworden tegen jou. Dus ik zeg dit zodat je niet alleen jezelf, maar ook je kind kunt beschermen.
Edit: licht familie en vrienden in, zodat je een soort netwerk hebt van mensen die hulp kunnen bieden en bij wie je evt. kunt logeren, mocht de nood aan de man komen.
Edit: licht familie en vrienden in, zodat je een soort netwerk hebt van mensen die hulp kunnen bieden en bij wie je evt. kunt logeren, mocht de nood aan de man komen.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: