Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+88
Kaat
Serena
Prosecco
ExpressoB
Muis
Viva
VeryCherry
Polly
*Troela*
Dani
Rouge
Twellie
Siem
Roodkapje
ellibre
Lenthe
bolus26
Tabbert
Sorella
Rovine
Poisongirl
Julia
studiebol
girli
Parisienne
Jasmine
MADDIE
Caresses
Erin
Gigi_
Tania
Pompoen
Bolleke
slaatje
Jerry
Marsy28
Cheesegirl
Atelier Madame
CCC
Coco
Caroow
nina
frolic
woezel
Pussycat
Rumble
luenca
Blond
SoGood
Highway
Paper Crown
Toet
TGR
Nora
Kat1980
Makamba
RYW
Stuiterbal
Kaboutertje
Mamsie
Minx
Liz
Pien
Snoes
Lejow
Rush
Zininzon
Susan
May
Monte
Zora
Jordana
Shisha
litllejoy
Ibbeltje
Marin
mzcharlotte
Sterre
Darius
Caro
Merai
Curious
SuperGrover
Ella
Sweety
Esperanza
blondje1313
Lady4
92 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 2:32

En toch zou ik het aan háár vragen en niet aan hem. Hij liegt sowieso als er iets aan de hand is lijkt me. Maar dan reken ik het bij mezelf af hoor. Als de vrouw van vriendje aan hem zou vragen wat er speelt zou hij liegen. Als ze het mij zou vragen zou ik eerlijk antwoord geven.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  SuperGrover di 6 maa 2012 - 5:44

Eucalypta schreef:En toch zou ik het aan háár vragen en niet aan hem. Hij liegt sowieso als er iets aan de hand is lijkt me. Maar dan reken ik het bij mezelf af hoor. Als de vrouw van vriendje aan hem zou vragen wat er speelt zou hij liegen. Als ze het mij zou vragen zou ik eerlijk antwoord geven.
Ik weet het niet. Die andere vrouw kan ook denken 'het zijn mijn zaken niet, ik ga geen huwelijk op het spel zetten'. Zeker omdat ze zwanger is.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 7:16

Wat een moeilijke zaak. Ik zou eerst die vrouw bellen en vervolgens mijn man confronteren.
Wie weet biecht één van beiden wat op en anders kun je eventueel je conclusies wel trekken uit twee verschillende reacties.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 16:59

Ik heb haar gebeld maar zij hangt op als ze mij hoort.
Ik heb hem gevraagd wie er belde en waarom hij daar over loog. Het was zijn (mannelijke ) collega en ze hadden woorden gehad. Daarom nam hij niet op volgens hem. Ik kreeg de kans niet om te vertellen dat ik wist dat het een vrouw is want hij is boos de deur uit gegaan. En nu is hij nog steeds weg.Neutral Hij heeft nog gebeld om te zeggen dat ik het maar uit moet zoeken met ons kind en straks ook de baby.

Zijn reactie zegt mij eigenlijk wel genoeg.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 17:10

Biechtje01 schreef:Ik heb haar gebeld maar zij hangt op als ze mij hoort.
Ik heb hem gevraagd wie er belde en waarom hij daar over loog. Het was zijn (mannelijke ) collega en ze hadden woorden gehad. Daarom nam hij niet op volgens hem. Ik kreeg de kans niet om te vertellen dat ik wist dat het een vrouw is want hij is boos de deur uit gegaan. En nu is hij nog steeds weg.Neutral Hij heeft nog gebeld om te zeggen dat ik het maar uit moet zoeken met ons kind en straks ook de baby.

Zijn reactie zegt mij eigenlijk wel genoeg.

Meid ik weet niet wat ik moet zeggen maar wat een vreselijke situatie Biechttopic 4 - Pagina 22 699888 Neemt hij wel op als je belt?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 17:25

Nee, hij neemt niet op. Ik heb maar 1x gebeld hoor want eigenlijk voel ik mezelf er te goed voor om hem achter zijn kont aan te bellen.Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 17:43

Ja daar heb je natuurlijk ook wel gelijk in Biechttopic 4 - Pagina 22 699888

Gast
Gast

Bericht  Bolleke di 6 maa 2012 - 19:21

Wat een kloothommel zeg!! Nou ik zou hem helemaal niet gaan bellen, laat hem maar lekker in zin sop gaar koken!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 19:28

Wat heftig Sad

Dikke knuffel voor jou hug

Gast
Gast

Bericht  Sterre di 6 maa 2012 - 19:33

:shock: Wat klote, biechtje! Erg onvolwassen van hem om ook nog voor de gevolgen weg te lopen. Maar je klinkt heel sterk vind ik. Sterkte!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 20:03

Sterre schreef: :shock: Wat klote, biechtje! Erg onvolwassen van hem om ook nog voor de gevolgen weg te lopen. Maar je klinkt heel sterk vind ik. Sterkte!

Ja dat vind ik ook. Al is het natuurlijk een enorme kutsituatie. Dikke knuffel!

Gast
Gast

Bericht  Jasmine di 6 maa 2012 - 20:08

Pff. Wat een vreselijke situatie. Is hij nog thuis gekomen of heb je hem nog gesproken? hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  TGR di 6 maa 2012 - 20:43

Ik snap gewoon niet dat je een kind krijgt met iemand die blijkbaar zo onberekenbaar is. Dat heb je toch door als je elkaar een beetje kent? scratch

Al moet ik wel bekennen dat lang niet iedereen die ik ken zo geinteresseerd is in iemand als persoon of zo doortastend is als ik.

Maar dan nog, je krijgt een kind van hem en dan dit gedoe...

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 20:51

Niet iedereen heeft zo'n mooie glazen bol als jij TGR. Ik vind het ook een beetje ongepast om in twijfel te gaan trekken wat zij voor relatie gehad hebben en dat het gewoon geen goed idee was om van zo'n iemand een kind te krijgen. Mensen kunnen drastisch veranderen zonder dat jij er zelf erg in hebt. Wie weet was de relatie gewoon goed en wilden ze graag kinderen samen, valt de zwangerschap hem tegen en komt hij een ander tegen. En voila....kutsituatie is aanwezig.

Biechtje heel veel sterkte en blijf nu vooral aan jezelf en je kindje denken.

Gast
Gast

Bericht  Rush di 6 maa 2012 - 20:55

Biechttopic 4 - Pagina 22 699888
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Stuiterbal di 6 maa 2012 - 20:57

Eens met Lieskuh.

Verder een dikke knuffel ! Ik hoop dat hij eerlijk naar je gaat zijn zodat je weet waar je aan toe bent !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  TGR di 6 maa 2012 - 21:18

Lieskuh schreef:Niet iedereen heeft zo'n mooie glazen bol als jij TGR. Ik vind het ook een beetje ongepast om in twijfel te gaan trekken wat zij voor relatie gehad hebben en dat het gewoon geen goed idee was om van zo'n iemand een kind te krijgen. Mensen kunnen drastisch veranderen zonder dat jij er zelf erg in hebt. Wie weet was de relatie gewoon goed en wilden ze graag kinderen samen, valt de zwangerschap hem tegen en komt hij een ander tegen. En voila....kutsituatie is aanwezig.

Daar geloof ik dus niet in. Mensen hebben een bepaalde aard, die aard verandert niet zomaar. Het heeft niks met een glazen bol te maken, wel alles met het begrijpen van iemands karakter en de keuzes die eruit zouden kunnen ontstaan. Als iemand drastisch verandert, heb je zelf zitten suffen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  SuperGrover di 6 maa 2012 - 21:24

TGR schreef:
Lieskuh schreef:Niet iedereen heeft zo'n mooie glazen bol als jij TGR. Ik vind het ook een beetje ongepast om in twijfel te gaan trekken wat zij voor relatie gehad hebben en dat het gewoon geen goed idee was om van zo'n iemand een kind te krijgen. Mensen kunnen drastisch veranderen zonder dat jij er zelf erg in hebt. Wie weet was de relatie gewoon goed en wilden ze graag kinderen samen, valt de zwangerschap hem tegen en komt hij een ander tegen. En voila....kutsituatie is aanwezig.

Daar geloof ik dus niet in. Mensen hebben een bepaalde aard, die aard verandert niet zomaar. Het heeft niks met een glazen bol te maken, wel alles met het begrijpen van iemands karakter en de keuzes die eruit zouden kunnen ontstaan. Als iemand drastisch verandert, heb je zelf zitten suffen.
Naast het feit dat mensen wel degelijk kunnen veranderen (ik ben zelf al enorm veranderd de laatste jaren), wanneer een totaal nieuwe situatie ontstaat, kunnen mensen ook heel anders handelen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  TGR di 6 maa 2012 - 21:31

SuperGrover schreef:
TGR schreef:

Naast het feit dat mensen wel degelijk kunnen veranderen (ik ben zelf al enorm veranderd de laatste jaren), wanneer een totaal nieuwe situatie ontstaat, kunnen mensen ook heel anders handelen.

Dan ben ik waarschijnlijk heel uniek in de wens om bepaalde situaties vooraf te bespreken om te weten waar ik aan toe ben en wat ik verwacht en kan verwachten van mijn vriend en hij van mij.

En daarbij, jij wordt 20 dit jaar, je hersenen zijn nog niet eens uitgegroeid, je zit nog in een enorme ontwikkelingsfase. Natuurlijk verander je. Maar rond je 30e mag je toch wel verwachten van iemand dat hij zichzelf kent en daar bereid is over te praten (als je er om vraagt).

Uit onzekerheid en angst dingen maar negeren en later voor wat ze zijn, waar de situatie van haar nu eigenlijk omdraait vind ik echt een slechte zaak, zeker als je straks een kind hebt samen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 21:35

TGR, je kan vanaf internet toch niet over die hele situatie oordelen. Dat speculeren heeft weinig zin en vind ik ook niet echt netjes tegenover het biechtje. Houd je mening dan lekker voor je, want ze heeft er nu even geen reet aan.

Gast
Gast

Bericht  TGR di 6 maa 2012 - 21:37

Jolee schreef:TGR, je kan vanaf internet toch niet over die hele situatie oordelen. Dat speculeren heeft weinig zin en vind ik ook niet echt netjes tegenover het biechtje. Houd je mening dan lekker voor je, want ze heeft er nu even geen reet aan.

Dan had ze het volledige verhaal moeten geven ipv fragmenten te delen waardoor ik tot deze conclusie kom.

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 21:39

Prima, als jij zo tactisch in elkaar zit. Ongelooflijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 21:41

Jolee schreef:TGR, je kan vanaf internet toch niet over die hele situatie oordelen. Dat speculeren heeft weinig zin en vind ik ook niet echt netjes tegenover het biechtje. Houd je mening dan lekker voor je, want ze heeft er nu even geen reet aan.
Hier ben ik het mee eens. Prima dat jij zo doortastend in elkaar zit, maar jeetje, hier heeft ze helemaal niks aan nu.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 21:46

Je hebt voor een deel gelijk denk ik maar het was van mij geen desinteresse. Er werd constant van mij gevraagd of ik rekening met hem kon houden. Hij was zo moe. Hij had het zo druk. En ik begreep dat wel. Hij heeft een baan die veel van hem vraagt en waarin hij veel te veel uren maakt. In 11 jaar tijd heb ik geen reden gehad om aan hem te twijfelen. Niet 1 keer. Achteraf bekeken had ik het afgelopen half jaar beter op moeten letten maar ik wilde niet de zeurende vrouw uit hangen. Daar schijnen mannen ook niet zo goed tegen te kunnen namelijk.

Gast
Gast

Bericht  TGR di 6 maa 2012 - 21:47

Biechtje01 schreef:Je hebt voor een deel gelijk denk ik maar het was van mij geen desinteresse. Er werd constant van mij gevraagd of ik rekening met hem kon houden. Hij was zo moe. Hij had het zo druk. En ik begreep dat wel. Hij heeft een baan die veel van hem vraagt en waarin hij veel te veel uren maakt. In 11 jaar tijd heb ik geen reden gehad om aan hem te twijfelen. Niet 1 keer. Achteraf bekeken had ik het afgelopen half jaar beter op moeten letten maar ik wilde niet de zeurende vrouw uit hangen. Daar schijnen mannen ook niet zo goed tegen te kunnen namelijk.

Op welke plaats zet jij jezelf in deze relatie?

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende