Biechttopic 4
+88
Kaat
Serena
Prosecco
ExpressoB
Muis
Viva
VeryCherry
Polly
*Troela*
Dani
Rouge
Twellie
Siem
Roodkapje
ellibre
Lenthe
bolus26
Tabbert
Sorella
Rovine
Poisongirl
Julia
studiebol
girli
Parisienne
Jasmine
MADDIE
Caresses
Erin
Gigi_
Tania
Pompoen
Bolleke
slaatje
Jerry
Marsy28
Cheesegirl
Atelier Madame
CCC
Coco
Caroow
nina
frolic
woezel
Pussycat
Rumble
luenca
Blond
SoGood
Highway
Paper Crown
Toet
TGR
Nora
Kat1980
Makamba
RYW
Stuiterbal
Kaboutertje
Mamsie
Minx
Liz
Pien
Snoes
Lejow
Rush
Zininzon
Susan
May
Monte
Zora
Jordana
Shisha
litllejoy
Ibbeltje
Marin
mzcharlotte
Sterre
Darius
Caro
Merai
Curious
SuperGrover
Ella
Sweety
Esperanza
blondje1313
Lady4
92 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Biechttopic 4
Ik kan me je schaamte wel voorstellen maar ik denk dat het goed is om een ultimatum te stellen meis... Als je een plek nodig hebt om naar toe te gaan...
Biechtje ervoor; wat normaal is... Tja... Alles wat je niet zou doen als je vriend naast je zou staan zou je naar mijn idee ook niet moeten doen als hij er niet is. Maar gevoelens heb je niet compleet zelf in de hand. Bedenk wat je wilt, mss iets minder contact met die collega proberen te hebben, zakelijker opstellen...
Biechtje ervoor; wat normaal is... Tja... Alles wat je niet zou doen als je vriend naast je zou staan zou je naar mijn idee ook niet moeten doen als hij er niet is. Maar gevoelens heb je niet compleet zelf in de hand. Bedenk wat je wilt, mss iets minder contact met die collega proberen te hebben, zakelijker opstellen...
Gast- Gast
Mamsie, ik weet precies wat je voelt. Wij zijn er ook pas sinds een goed half jaar vanaf. Hier hebben ze ook altijd vreselijk slecht geslapen en wij moesten er ook tig keer per nacht uit. Slopend is het gewoon. Had je die melatomine al geprobeert? Zo niet dan zou ik dat echt eens gaan proberen. Sterkte en succes...
Gast- Gast
Mamsie wat vervelend. Ik kan me goed voorstellen dat je op en gesloopt bent.
Echt als je dichter bij woonde(en mij misschien wat beter kende) mocht je hem hier een paar nachtjes brengen. Ik kan wel een paar nachtjes met minder slaap en dan kun jij bij tanken. Is dat misschien toch niet een optie bij iemand die je misschien wat beter kent? Dat je de situatie uit legt?
Echt als je dichter bij woonde(en mij misschien wat beter kende) mocht je hem hier een paar nachtjes brengen. Ik kan wel een paar nachtjes met minder slaap en dan kun jij bij tanken. Is dat misschien toch niet een optie bij iemand die je misschien wat beter kent? Dat je de situatie uit legt?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
hey meiden,
Thanks voor jullie woorden. Het blijft gewoon lastig maar goed we doen het er maar mee. Ik denk wel dat ik opnieuw contact ga opnemen met de kinderarts om idd is over het melatoninen gedoe te beginnen. Ik roep al vanaf de eerste week dat er iets niet klopt maar wat?
Vannacht was het weer flink raak. Hij sliep om half 9 en was om half 11 weer wakker. Om 2 uur viel hij, na toch maar de borst te hebben gegeven, weer in slaap. Daarna was hij om 5 uur en half 7 weer wakker. Hij wil niet spelen ofzo en is ook wel moe maar kan gewoon niet in slaap komen. Hij heeft gisteren eerst 3 kwartier liggen mopperen en toen was het 10 min stil. Daarna begon hij weer met huilen. Ook bij ons in bed valt hij niet in slaap en toen hij eindelijk dicht tegen mij aangekropen in slaap viel dacht ik dat hij wel zou blijven slapen. Maar toen ook weer na 10 min was hij wakker. Toch maar de borst gegeven en in zn eigen bedje gedaan. Maar ook toen werd hij weer wakker na een minuut of 20, gelukkig sliep hij tussen ons meteen weer verder.
Wegbrengen vind ik erg moeilijk omdat hij er ook niets aan kan doen en hij compleet overstuur raakt wanneer hij wakker wordt en ik of mijn man is er niet. Dat kan ik iemand anders niet aandoen.
Thanks voor jullie woorden. Het blijft gewoon lastig maar goed we doen het er maar mee. Ik denk wel dat ik opnieuw contact ga opnemen met de kinderarts om idd is over het melatoninen gedoe te beginnen. Ik roep al vanaf de eerste week dat er iets niet klopt maar wat?
Vannacht was het weer flink raak. Hij sliep om half 9 en was om half 11 weer wakker. Om 2 uur viel hij, na toch maar de borst te hebben gegeven, weer in slaap. Daarna was hij om 5 uur en half 7 weer wakker. Hij wil niet spelen ofzo en is ook wel moe maar kan gewoon niet in slaap komen. Hij heeft gisteren eerst 3 kwartier liggen mopperen en toen was het 10 min stil. Daarna begon hij weer met huilen. Ook bij ons in bed valt hij niet in slaap en toen hij eindelijk dicht tegen mij aangekropen in slaap viel dacht ik dat hij wel zou blijven slapen. Maar toen ook weer na 10 min was hij wakker. Toch maar de borst gegeven en in zn eigen bedje gedaan. Maar ook toen werd hij weer wakker na een minuut of 20, gelukkig sliep hij tussen ons meteen weer verder.
Wegbrengen vind ik erg moeilijk omdat hij er ook niets aan kan doen en hij compleet overstuur raakt wanneer hij wakker wordt en ik of mijn man is er niet. Dat kan ik iemand anders niet aandoen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb eigenlijk geen idee hoe oud je kindje is, Mamsie? Wat ontzettend naar allemaal. Is het geen idee om zelf allebei een nachtje ergens anders te gaan slapen? Dan heeft de één een gebroken nacht, maar dan kan de ander wel een keer lekker slapen.
Mijn ex-schoonzusje en haar vriend hebben dat op een gegeven moment ook gedaan en zij wilden inderdaad ook de kleine niet wegbrengen. Uiteindelijk was inbakeren bij hen de oplossing, maar daar is hij al te oud voor of niet?
Heel veel sterkte en neem jezelf deze gedachten niet te veel kwalijk, erg begrijpelijk
Mijn ex-schoonzusje en haar vriend hebben dat op een gegeven moment ook gedaan en zij wilden inderdaad ook de kleine niet wegbrengen. Uiteindelijk was inbakeren bij hen de oplossing, maar daar is hij al te oud voor of niet?
Heel veel sterkte en neem jezelf deze gedachten niet te veel kwalijk, erg begrijpelijk
Gast- Gast
Hij is bijna 1.5 June. Inbakeren hebben we idd al geprobeerd toen hij kleiner was maar ook dat hielp niet.
Ik heb mijn man al zovaak gezegd dat hij maar een paar nachten ergens anders moet gaan slapen maar hij vindt dat niet fijn geloof ik.
Ik ga zelf niet ergens anders slapen en mijn man de nachten laten doen. Ik krijg hem meestal toch eerder weer stil dan hij en hij moet de volgende dag tcoh weer presteren op zn werk. Ik kan nog half gaar op de bank zitten en achter mijn laptop hangen.
Wel merk ik dat het nu voor mij ook steeds moeilijk wordt ivm school. Ik ben weer aan het studeren maar pff steed als ik 's avonds begin aan school kan ik 2 uurtjes werken en dan is meneertje weer wakker. Gelukkig neemt mijn man het dan wel vaak over, maar toch het is niet echt lekker werken met dat gehuil op de achtergrond.
Ik heb mijn man al zovaak gezegd dat hij maar een paar nachten ergens anders moet gaan slapen maar hij vindt dat niet fijn geloof ik.
Ik ga zelf niet ergens anders slapen en mijn man de nachten laten doen. Ik krijg hem meestal toch eerder weer stil dan hij en hij moet de volgende dag tcoh weer presteren op zn werk. Ik kan nog half gaar op de bank zitten en achter mijn laptop hangen.
Wel merk ik dat het nu voor mij ook steeds moeilijk wordt ivm school. Ik ben weer aan het studeren maar pff steed als ik 's avonds begin aan school kan ik 2 uurtjes werken en dan is meneertje weer wakker. Gelukkig neemt mijn man het dan wel vaak over, maar toch het is niet echt lekker werken met dat gehuil op de achtergrond.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Wat vreselijk naar allemaal. Nog een keer naar de kinderarts lijkt me verstandig, ook om kenbaar te maken dat het nog steeds speelt. Heb je enig idee waarom hij huilt?
Ik zou echt graag iets voor je doen, maar ik kan even niets bedenken. Slaap is zo belangrijk voor energie de hele dag
Ik zou echt graag iets voor je doen, maar ik kan even niets bedenken. Slaap is zo belangrijk voor energie de hele dag
Gast- Gast
Al een paar weken heb ik het idee dat mijn man iets voor mij achterhoud. Af en toe wordt hij gebeld en dan drukt hij gauw de telefoon uit. 3 weken terug heb ik daarom stiekem in zijn telefoon gekeken. Heel fout dat weet ik. Ik zag dat hij door een man was (er stond een mannennaam) gebeld. In totaal hadden ze 18 gesprekken gehad en toen nog een sms aan diezelfde man. Die sms werd afgesloten met xxx. Daarom heb ik dat nummer gebeld. Maar het blijkt gewoon een vrouw te zijn.
Gister was het weer hetzelfde liedje. Hij zei dat hij gebeld werd door zijn werk maar hij drukte de telefoon weer helemaal uit. Nu is dat gewoon weer dezelfde vrouw. Ik heb haar op facebook opgezocht en nu blijkt zij te werken in het buurtcentrum waar hij vaak naar toe gaat.
Het is niet raar dat hij contact heeft met andere vrouwen maar dat stiekeme. Dat snap ik niet. Ik weet dat ik niet in zijn telefoon had moeten kijken maar ik vond het gewoon vreemd. Zal ik hem hier op aan spreken?
Gister was het weer hetzelfde liedje. Hij zei dat hij gebeld werd door zijn werk maar hij drukte de telefoon weer helemaal uit. Nu is dat gewoon weer dezelfde vrouw. Ik heb haar op facebook opgezocht en nu blijkt zij te werken in het buurtcentrum waar hij vaak naar toe gaat.
Het is niet raar dat hij contact heeft met andere vrouwen maar dat stiekeme. Dat snap ik niet. Ik weet dat ik niet in zijn telefoon had moeten kijken maar ik vond het gewoon vreemd. Zal ik hem hier op aan spreken?
Gast- Gast
Ja, ik zou hem hier zeker op aanspreken. Natuurlijk niet netjes om in zijn telefoon te kijken, maar je voorgevoel klopt dus. Wat een vervelende situatie! Als ze gewoon vrienden zouden zijn, waarom dan haar een mannen naam geven in z'n telefoon... Dat zou ik toch graag willen weten als ik jou was.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik ben eigenlijk een beetje bang voor de gevolgen. Over een paar weken ben ik uitgerekend en wat nou als hij wel vreemd gaat of als hij heel boos gaat zijn.
Gast- Gast
Maar kan je nu leven met de wetenschap dat hij zo stiekem doet? Lijkt mij heel moeilijk... Echt een nare situatie, sterkte!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik zou echt heel argwanend worden. Dat hij contact zou hebben met die vrouw is op zich niks verkeerds aan, Maar het feit dat hij haar nummer onder een mannen naam heeft gezet, en stiekem doet in jou bijzijn, geeft mij aan dat er iets niet klopt.
Zelf zou ik het hem op de man af vragen. En kijken wat zijn reactie erop is.
Sterkte lijkt me niet fijn om in die onzekerheid te zitten.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Een vrouw onder een mannennaam opslaan, gesprekken wegdrukken, stiekem doen over zijn telefoon, dat ligt er allemaal wel heel dik bovenop. Ik zou hem zeker confronteren. Als hij vreemdgaat dan valt het feit dat jij in zijn telefoon hebt gekeken echt in het niet daarbij en als hij boos zou worden zou ik hem dat vertellen ook en daar verder niet eens op ingaan. Dat zou hij dan alleen maar doen omdat hij zich betrapt voelt en omdat hij de aandacht van zijn eigen fout af wil leiden, daar moet je dan ook niet intrappen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Sorry Biechtje, maar hij gaat vreemd volgens mij. En niet zo'n beetje ook. Welke reden zou hij ánders kunnen hebben om gesprekken weg te drukken, haar onder een andere naam op te slaan en zo stiekem te doen? Dat zijn ook niet weinig telefoongesprekken ofzo.....
Kop in het zand is een prima methode, als je er echt mee kunt leven maar dan moet je het ook laten rusten. En anders zul je er toch echt wat mee moeten doen. Ik zou alleen niet kiezen voor hém confronteren, ik zou naar haar gaan. Niet per telefoon, maar gewoon langsgaan en vragen. Meeste kans op een eerlijk antwoord. Of zijn telefoon verder controleren op smsjes, mails controleren. Ik ben daar niet voor, maar ik vind dat dat nu mag. Daarnaast, de kans dat hij eerlijk gaat zijn is niet zo groot lijkt me. En ik denk dat je bij haar de meeste kans hebt op een eerlijk antwoord.
Kop in het zand is een prima methode, als je er echt mee kunt leven maar dan moet je het ook laten rusten. En anders zul je er toch echt wat mee moeten doen. Ik zou alleen niet kiezen voor hém confronteren, ik zou naar haar gaan. Niet per telefoon, maar gewoon langsgaan en vragen. Meeste kans op een eerlijk antwoord. Of zijn telefoon verder controleren op smsjes, mails controleren. Ik ben daar niet voor, maar ik vind dat dat nu mag. Daarnaast, de kans dat hij eerlijk gaat zijn is niet zo groot lijkt me. En ik denk dat je bij haar de meeste kans hebt op een eerlijk antwoord.
Gast- Gast
Ik ben wel benieuwd naar de voorgeschiedenis. Ben jij bijv altijd héél jaloers geweest? Of is jullie relatie/seksleven heel beroerd? Heeft hij redenen om vreemd te gaan? Niet dat dat een excuus is, maar als jij bijv. altijd heel jaloers reageert op 'gewoon' contact met vrouwen kan ik me nog voorstellen dat hij het nu zo aanpakt.
Maar het klinkt héél erg fout.
Maar het klinkt héél erg fout.
Gast- Gast
Maar mag jij niet boos zijn? Want het is niet normaal om een vrouw een mannennaam in de telefoon te geven. Tenzij je een complete feeks bent, hij helemaal niets mag en dit zijn enige uitweg is om contact te mogen hebben met vrouwen, is dit niet normaal.
Gast- Gast
Ik ben iemand die totaal niet jaloers is. Hij ging vaak op stap met zijn vrienden. Daar heb ik nog nooit iets van gezegd. Hij werkt in de horeca en heeft daardoor veel contact met vrouwen. Ik ben daar nooit jaloers op geweest.
Sinds afgelopen mei staat ons sexleven op een heel laag pitje. Hij heeft er geen behoefte meer aan. Ja, 1x per paar weken. Ik heb van alles geprobeerd maar hij zegt gewoon dat hij te moe is. Misschien ligt het ook wel aan het feit dat ik zwanger ben en dikker wordt. Ik weet het niet.
Sinds afgelopen mei staat ons sexleven op een heel laag pitje. Hij heeft er geen behoefte meer aan. Ja, 1x per paar weken. Ik heb van alles geprobeerd maar hij zegt gewoon dat hij te moe is. Misschien ligt het ook wel aan het feit dat ik zwanger ben en dikker wordt. Ik weet het niet.
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Ik ben iemand die totaal niet jaloers is. Hij ging vaak op stap met zijn vrienden. Daar heb ik nog nooit iets van gezegd. Hij werkt in de horeca en heeft daardoor veel contact met vrouwen. Ik ben daar nooit jaloers op geweest.
ALARMBELLEN.
Na mei ben je zwanger geraakt, terwijl er toch iets niet helemaal lekker zit. WAAROM
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Voor mij was dat toen nog geen teken dat de relatie niet goed zat. In april is hij begonnen met zijn nieuwe werk dus ik kon me toen wel voorstellen dat de zin in sex even weg was.
Gast- Gast
Geen seks is niet per definitie de oorzaak van een relatie die niet goed zit. Maar.... Als ik naar mezelf kijk en de zin is weg om met mijn vaste partner seks te hebben, dan is er meer aan de hand en zit de relatie niet echt goed. Want moe zijn ben je bij een nieuwe baan sowieso, een paar weken, maar niet maanden achtereen.
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Voor mij was dat toen nog geen teken dat de relatie niet goed zat. In april is hij begonnen met zijn nieuwe werk dus ik kon me toen wel voorstellen dat de zin in sex even weg was.
Zodra er iets anders is dan normaal, praat je er over lijkt me. Zeker als je van plan bent zwanger te raken.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zou gek worden van frustratie door de situatie (al zou ik het niet zo ver laten komen)
Voel hem aan de tand en wees voorbereid op het ergste, wat een droplul die vriend van jou.
TGR- Kletskop
Eens. Het ligt er idd duimendik bovenop dat er iets speelt wat niet hoort.Stella_ schreef:Ik zou echt heel argwanend worden. Dat hij contact zou hebben met die vrouw is op zich niks verkeerds aan, Maar het feit dat hij haar nummer onder een mannen naam heeft gezet, en stiekem doet in jou bijzijn, geeft mij aan dat er iets niet klopt.
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Ik ben eigenlijk een beetje bang voor de gevolgen. Over een paar weken ben ik uitgerekend en wat nou als hij wel vreemd gaat of als hij heel boos gaat zijn.
Hier gaan de alarmbellen zeker rinkelen. Mijn ex had ook een mannennaam in zijn telefoon staan, wat een vrouw bleek te zijn. En ja hij ging met haar vreemd. Zou ook geen enkele andere reden kunnen bedenken waarom hij er een mannennaam neerzet. Ik denk dus dat hij vreemdgaat.
Gast- Gast
Of.. hij is bezig met een fantastische verrassing voor haar.
TGR- Kletskop
Dat was bij een vriendin van mij dus wel het geval.TGR schreef:Of.. hij is bezig met een fantastische verrassing voor haar.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: