Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+88
Kaat
Serena
Prosecco
ExpressoB
Muis
Viva
VeryCherry
Polly
*Troela*
Dani
Rouge
Twellie
Siem
Roodkapje
ellibre
Lenthe
bolus26
Tabbert
Sorella
Rovine
Poisongirl
Julia
studiebol
girli
Parisienne
Jasmine
MADDIE
Caresses
Erin
Gigi_
Tania
Pompoen
Bolleke
slaatje
Jerry
Marsy28
Cheesegirl
Atelier Madame
CCC
Coco
Caroow
nina
frolic
woezel
Pussycat
Rumble
luenca
Blond
SoGood
Highway
Paper Crown
Toet
TGR
Nora
Kat1980
Makamba
RYW
Stuiterbal
Kaboutertje
Mamsie
Minx
Liz
Pien
Snoes
Lejow
Rush
Zininzon
Susan
May
Monte
Zora
Jordana
Shisha
litllejoy
Ibbeltje
Marin
mzcharlotte
Sterre
Darius
Caro
Merai
Curious
SuperGrover
Ella
Sweety
Esperanza
blondje1313
Lady4
92 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 7:54

Biechtje01 schreef:Niet echt een biecht.. wel een vraag..

Ik heb een sterk vermoeden dat mijn contract van mijn werk niet verlengd gaat worden, deze loopt 6 maart af. Zekerheid heb ik nog niet.. maar ik wil alvast voorbereid zijn stel dat..

Kan je al een ww uitkering aanvragen als je zelf vermoed dat je contract niet verlengd gaat worden maar dit nog niet zeker weet? Ik heb me al ingeschreven bij het UWV Werkbedrijf.
Waarom zou je? Als je recht hebt krijg je het heel snel dus om dat nu zonder zekerheid te doen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 8:10

Lorna mercedez schreef:

Ik heb een sterk vermoeden dat mijn contract van mijn werk niet verlengd gaat worden, deze loopt 6 maart af. Zekerheid heb ik nog niet.. maar ik wil alvast voorbereid zijn stel dat..

Kan je al een ww uitkering aanvragen als je zelf vermoed dat je contract niet verlengd gaat worden maar dit nog niet zeker weet? Ik heb me al ingeschreven bij het UWV Werkbedrijf.
Waarom zou je? Als je recht hebt krijg je het heel snel dus om dat nu zonder zekerheid te doen?

Ja je hebt wel gelijk maar ik stress hem gewoon heel erg door alle onzekerheden.. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 8:44

Het is wel goed van je dat je het vast uitzoekt allemaal, voor het geval dat. Maar verder komt het op het moment dat het écht zo is, dan moet alles snel geregeld zijn. Ik denk dat ik weet wie je bent, en jij bent een topper, dus ik hoop dat ze dat in zien op je werk, en je dus mag blijven....

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 9:15

Biechtje zonder werk: volgens mij weet ik wel wie je bent en ik vind het oprecht heel naar dat je je zo voelt. Ik kan me ook goed voorstellen dat dit thuis zitten je zo depri maakt. En als die post van een poosje terug ook van jou is (je weet zelf wel welke), dan kan ik me voorstellen dat je je onzeker voelt. Het lijkt wel een vicieuze cirkel waar je nu in zit. Heb je enig idee hoe je dat zelf kan doorbreken? Dikke Biechttopic 4 - Pagina 12 699888 in ieder geval.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 9:32

Biechtje01 schreef:
Lorna mercedez schreef:

Ja je hebt wel gelijk maar ik stress hem gewoon heel erg door alle onzekerheden.. Embarassed
Snap ik. Maar de vorige keren had ik het binnen 10 dagen met terugwerkende kracht, die tien dag dus en daarna per maand. Dat komt echt wel goed.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 9:46

@ biechtje zonder werk; heel cliche misschien, maar aan je post te lezen denk ik dat het heel belangrijk is dat je dit gaat aankaarten en hulp krijgt. Ik weet niet of je dat al hebt gedaan (ja, eerder heb je hulp gehad, maar ik bedoel nu in deze periode), maar anders zou ik daar serieus over nadenken. Je zit duidelijk vast, maar je moet jezelf niet gaan verliezen. Geef iemand het vertrouwen om je te laten helpen. Dat is echt niet erg en hopelijk helpt het je een stap vooruit.

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal vr 10 feb 2012 - 21:35

@Biechtje zonder werk... Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen maar een dikke hug heb je verdiend. Verder sluit ik me bij Jolee en bij Jolicious aan.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 23:03

Biechtje die bang is haar baan kwijt te raken. Waarom vraag je hier niet naar? Het is toch niet meer dan normaal dat je hier over ingelicht wilt worden? Ik zou dit gewoon doen. Ik bedoel, het is korter dan een maand, zij zullen ook wel begrijpen dat je zekerheid wilt.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 feb 2012 - 6:20

.

Laatst aangepast door Jolicious op zo 12 feb 2012 - 4:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  frolic zo 12 feb 2012 - 0:32

Biechtje zonder werk , wat vervelend dat je je zo voelt !

Denk dat het inderdaad slim is om hulp hierbij te zoeken , maar ook actiever worden thuis is wel een tip.

je komt in een negatief cirkeltje te zitten , terwijl thuis zij ook heel posotief kan zijn !

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 4:08

Ik wil opbiechten dat ik de kriebels van iemand anders krijg, terwijl ik een relatie heb. Heb nu een aantal jaren een relatie. Binnen deze relatie zijn er veel spanningen geweest, al is dit de laatste tijd een stuk minder. Lichamelijk contact is er minimaal. Onder andere door een paar problemen.

Nu het volgende, een kennis van mij die ik al van kleins af aan ken ben ik weer mee in contact gekomen. En meteen slaat de vonk over (heb altijd al een aantrekkingskracht gehad). Per mail is er nu hevig contact, wat niet altijd even netjes blijft.

Ik wil mijn relatie niet op het spel zetten, maar wil ook het contact niet verbreken. Aan de ene kant denk ik, relatie zoals die is is ook niet zoals ik het voor ogen had, maar de andere kant, wat gooi ik weg? Zo slecht is het niet.

Ik ben gewoon niet sterk genoeg om te zeggen ik stop met het contact. Terwijl ik echt niet vreemd wil gaan ofzo. Voel me superslecht, en terecht.

Het moeilijkste is dat we over 2 weken gaan verhuizen. Ik heb het gevoel mezelf voor de gek te houden als ik nu gewoon ga verhuizen, maar aan de andere kant, dalijk is dat gevoel weer verdwenen en is er niets aan de hand.

Moeilijk....

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 4:18

Biechtje01 schreef:Ik wil opbiechten dat ik de kriebels van iemand anders krijg, terwijl ik een relatie heb. Heb nu een aantal jaren een relatie. Binnen deze relatie zijn er veel spanningen geweest, al is dit de laatste tijd een stuk minder. Lichamelijk contact is er minimaal. Onder andere door een paar problemen.

Nu het volgende, een kennis van mij die ik al van kleins af aan ken ben ik weer mee in contact gekomen. En meteen slaat de vonk over (heb altijd al een aantrekkingskracht gehad). Per mail is er nu hevig contact, wat niet altijd even netjes blijft.

Ik wil mijn relatie niet op het spel zetten, maar wil ook het contact niet verbreken. Aan de ene kant denk ik, relatie zoals die is is ook niet zoals ik het voor ogen had, maar de andere kant, wat gooi ik weg? Zo slecht is het niet.

Ik ben gewoon niet sterk genoeg om te zeggen ik stop met het contact. Terwijl ik echt niet vreemd wil gaan ofzo. Voel me superslecht, en terecht.

Het moeilijkste is dat we over 2 weken gaan verhuizen. Ik heb het gevoel mezelf voor de gek te houden als ik nu gewoon ga verhuizen, maar aan de andere kant, dalijk is dat gevoel weer verdwenen en is er niets aan de hand.

Moeilijk....

Dat zou ik nooit willen als een basis voor een relatie. Ik wil dat het goed is, niet 'niet zo slecht'. Het lijkt alsof je uit gemak bij je huidige partner blijft. Het is niet eerlijk naar jezelf toe, maar ook niet naar hem.

Ook als het gevoel voor de ander overgaat, blijft staan dat jij niet tevreden bent over je huidige relatie. Of je gaat daar iets aan veranderen, of je kapt er gewoon mee.

Althans: dat zou ik als opties zien.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 4:21

June schreef:
Biechtje01 schreef:Ik wil opbiechten dat ik de kriebels van iemand anders krijg, terwijl ik een relatie heb. Heb nu een aantal jaren een relatie. Binnen deze relatie zijn er veel spanningen geweest, al is dit de laatste tijd een stuk minder. Lichamelijk contact is er minimaal. Onder andere door een paar problemen.

Moeilijk....

Dat zou ik nooit willen als een basis voor een relatie. Ik wil dat het goed is, niet 'niet zo slecht'. Het lijkt alsof je uit gemak bij je huidige partner blijft. Het is niet eerlijk naar jezelf toe, maar ook niet naar hem.

Ook als het gevoel voor de ander overgaat, blijft staan dat jij niet tevreden bent over je huidige relatie. Of je gaat daar iets aan veranderen, of je kapt er gewoon mee.

Althans: dat zou ik als opties zien.
Eens met June.

Gast
Gast

Bericht  Caro zo 12 feb 2012 - 4:35

Ik vind de conclusie van June en Smikkell te kort door de bocht. Een relatie is nu eenmaal niet altijd top, of helemaal goed. Dat kan niet...je maakt een hoop mee samen en dan kan het soms zijn dat een relatie even niet 100% is. Zo werkt dat nu eenmaal.

Je kan wel energie in je huidige relatie stoppen natuurlijk. Zeker als je die graag wil behouden. Weet je wat je mist? Wat je graag zou willen?

Het contact met die ander: ja het is niet handig. Maar dat weet je zelf ook smile. Maakt je geen slecht mens... Is die ander vrijgezel? Zou er een toekomst inzitten, mocht je dat willen?

Maak voor jezelf helder wat je wil en wat je ervan verwacht...succes!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 4:41

Het komt op mij niet over als een tijdelijke dip. Bovendien vind ik gaan werken aan wat je mist ook een optie, zoals ik al zei. Maar gewoon doorsukkelen, verhuizen en doorgaan met die ander vind ik geen optie.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 4:44

Was het maar zo simpel inderdaad. Het is niet zo dat ik veel klaag over mijn relatie, het is gewoon dat ik de intimiteit mis. Ik wil ook echt mijn relatie niet beeindigen, want ik zie er echt wel toekomst in.

Of er een toekomst in zit met de ander weet ik niet, ik ken hem ook weer niet zo goed. Alleen van zien, en van heel vroeger omdat we op dezelfde school zaten. Het begon ook per mail als een gezellig praatje gewoon over hoe het nu gaat met elkaar enzovoorts. Hij heeft ook een relatie, en ze gaan zelfs een huis kopen. Maar een toekomst, ik denk als ik wat met hem begin, ik alleen maar denk: met mij zou hij willen vreemdgaan, dus met een ander vast ook als hij mijn partner is.

Nadeel is dat ik hem zoiezo 2 a 3x per dag zie lopen. Ik kan er dus gewoon ook niet omheen door contact te verbreken. Ik blijf hem zien, en dat maakt het juist zo moeilijk dat ik in die tweestrijd zit. Ben gewoon zo benieuwd wat er zou gebeuren als we afspreken. Ben zo benieuwd naar de spanning. Terwijl ik het helemaal niet wil qua verstand, maar gevoel schreeuwt zo wat anders.

Gast
Gast

Bericht  Caro zo 12 feb 2012 - 4:55

June schreef:Het komt op mij niet over als een tijdelijke dip. Bovendien vind ik gaan werken aan wat je mist ook een optie, zoals ik al zei. Maar gewoon doorsukkelen, verhuizen en doorgaan met die ander vind ik geen optie.

Kun jij door het scherm direct in hun relatie kijken? Want zolang je dat niet kan, kun je niet concluderen dat het wel niets iets tijdelijks is.

Ze legt het heel netjes uit, ze is iemand die in de war is door gevoelens. Dat kan. Kan iedereen gebeuren, zeker als je in een lange relatie zit...ze begeeft zich op een grens maar er is fysiek nog niks gebeurd...

Ik heb geen kant en klaar antwoord voor je. Denk je dat dit mailcontact er alleen is omdat je de intimiteit mist? Is het een vervanging van iets in je relatie of gaat het je echt om die persoon? Als het het eerste is, is het makkelijker op te lossen. Als je echt verliefd bent en het gaat je om die persoon zul je moeten uitzoeken hoe diep die gevoelens gaan en hoe echt het is..

Hoe staat je vriend erin dat jullie minder intimiteit hebben?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 4:59

Zo las ik het eerste stuk, misschien ben ik dan ontzettend beperkt. Ik geef alleen aan op welke basis ik mijn mening geef.

Sinds wanneer mis je die intimiteit? Weet je partner dat je dat mist? Het is wel iets waar je kunt proberen aan te werken of denk je dat dat niet werkt?

Vervelend dat je de ander niet kunt ontwijken, maar als je een toekomst met je vriend ziet, zou ik wel stoppen met de mailtjes en al helemaal niet met hem afspreken.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 5:00

In ieder geval duidelijk, er is nog niks gebeurd hoor. Per mail kwam het wel naar boven dat onderwerp, en daaruit is op te maken dat het niet alleen van mijn kant is.

Mijn vriend mist de intimiteit volgens mij niet. Wat betreft gemeenschap, laat hij wel weten dat het soms wat meer kan. Maar bv eens een arm om me heen slaan, of tegen me aan op de bank kruipen zit er niet in. Dat gebeurd niet. Heb ik al een paar keer aangegeven, maar hij geeft er geen reactie op of lacht het weg. Wat dat betreft kan ik er geen peil op trekken bij hem. Dat is hetgene wat ik gewoon heel erg mis. En dat krijg ik bij hem wel terug, nu nog per mail dat gevoel, dat warme.

Ik ben er inderdaad echt in de war door. Aan de ene kant ben ik steeds verliefder aan het worden op iemand die ik helemaal niet eens zo goed ken (of tenminste, om te weten of een relatie slagen zou). Aan de andere kant wil ik dit niet, ik wil gewoon lekker verhuizen dalijk en daar een leuke toekomst opbouwen. En dat gaat best goed, zolang ik hem niet zie. Dan denk ik van ik ben ook wel gek eigenlijk. Maar zodra ik hem weer tegenkom denk ik van jeetje wat laat ik lopen? Hoe zou het zijn?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 5:06

Heb je het onderwerp wel eens serieus aangekaart bij je vriend? Ik lees het nu (sorry als ik het wederom verkeerd interpreteer) namelijk alsof je het een paar keer tussendoor gemeld hebt. Weet je vriend wel dat het serieus is dat je dat heel lastig vindt? Ik ben ook nogal van fysiek contact in een relatie. Niet alleen seks, maar zonder een knuffel of lekker tegen iemand aan kunnen kruipen, vind ik het al gauw niet meer leuk.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 23:09

-

Laatst aangepast door Biechtje01 op wo 28 maa 2012 - 3:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 12 feb 2012 - 23:14

Weet je huisarts dat ook, van die einddatum? Want eerlijk gezegd vind ik dat juist vrij zorgelijk klinken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 23:23

Ik ook! Of is de einddatum de datum dat je daadwerkelijk aan de bel gaat trekken qua hulp? Vind eerlijk gezegd dat je huisarts je niet echt serieus neemt. En dat van die medicatie zou ik dus niet eens meer over nadenken, maar gewoon proberen. Slechter kun je er niet van worden, alleen maar beter.

Gast
Gast

Bericht  TGR zo 12 feb 2012 - 23:30

Waarom een einddatum nemen als je morgen al wat concreets kan doen?

Dingen veranderen niet als je een einddatum prikt, dan stel je jezelf uiteindelijk alleen maar teleur. Het gaat erom wat je met je tijd doet.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Stuiterbal zo 12 feb 2012 - 23:32

Heb je eigenlijk al hulp van een psycholoog ?? Want dat haal ik er even niet uit. Anders zou ik daar toch al werk van maken en dus niet tot die datum gaan afwachten. Dit zijn geen gezonde gedachten en zelf kom je er niet uit.

Sterkte ik vind het erg rot dat je je zo voelt hopelijk kom je er snel uit !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud