Biechttopic 4
+88
Kaat
Serena
Prosecco
ExpressoB
Muis
Viva
VeryCherry
Polly
*Troela*
Dani
Rouge
Twellie
Siem
Roodkapje
ellibre
Lenthe
bolus26
Tabbert
Sorella
Rovine
Poisongirl
Julia
studiebol
girli
Parisienne
Jasmine
MADDIE
Caresses
Erin
Gigi_
Tania
Pompoen
Bolleke
slaatje
Jerry
Marsy28
Cheesegirl
Atelier Madame
CCC
Coco
Caroow
nina
frolic
woezel
Pussycat
Rumble
luenca
Blond
SoGood
Highway
Paper Crown
Toet
TGR
Nora
Kat1980
Makamba
RYW
Stuiterbal
Kaboutertje
Mamsie
Minx
Liz
Pien
Snoes
Lejow
Rush
Zininzon
Susan
May
Monte
Zora
Jordana
Shisha
litllejoy
Ibbeltje
Marin
mzcharlotte
Sterre
Darius
Caro
Merai
Curious
SuperGrover
Ella
Sweety
Esperanza
blondje1313
Lady4
92 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Biechttopic 4
Ibbeltje schreef:Wat zijn er toch veel eigenlijk die verliefd zijn op een andere man of een andere leuk vinden terwijl men al een relatie heeft.
Tja, het is natuurlijk een menselijke emotie :-).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Net heel veel oude foto's op mijn computer tegen gekomen van toen ik 16 was...
bah, wat was ik toen gelukkig, krijg er kippenvel van.. Alles was zo onbezorgd en fijn ..
Word er verdrietig van
bah, wat was ik toen gelukkig, krijg er kippenvel van.. Alles was zo onbezorgd en fijn ..
Word er verdrietig van
Gast- Gast
Ik baal een beetje. Ons zoontje sliep erg vaak bij zijn opa. Al vanaf dat hij voor het eerst uit logeren ging was dit bij zijn opa. Zijn opa is dus erg belangrijk voor hem. Hij wil ook altijd naar opa toe. Maar nu houd opa de boot steeds af. Opa heeft al een paar keer gezegd dat ons zoontje kon komen logeren. Om vervolgens niks meer te laten horen. Ik heb gisteren gevraagd of onze zoon vandaag bij hem kon logeren. Maar ook dit keer weigerde hij. Opa vraagt ook niet meer of ons zoontje bij hem komt spelen, wat hij eerder wel altijd deed.
Ik vind het wel sneu voor mijn zoontje. Want die is echt stapelgek op zijn opa. Al vanaf dat hij baby was sliep hij daar regelmatig. En nu al een 2/3 maanden niet. Voorheen sliep of speelde hij zeker wel 1x per week bij zijn opa. Vind het zelf ook wel erg jammer. Soms is het wel fijn om een keer uit te kunnen slapen met mijn man.
Ik ga er niet achteraan lopen. Want hij is niet verplicht om ons zoontje bij hem te laten slapen. Het is gewoon nogal een verschil. En ik vind het zielig om steeds tegen ons zoontje te moeten zeggen dat hij niet naar opa toe kan.
Ik vind het wel sneu voor mijn zoontje. Want die is echt stapelgek op zijn opa. Al vanaf dat hij baby was sliep hij daar regelmatig. En nu al een 2/3 maanden niet. Voorheen sliep of speelde hij zeker wel 1x per week bij zijn opa. Vind het zelf ook wel erg jammer. Soms is het wel fijn om een keer uit te kunnen slapen met mijn man.
Ik ga er niet achteraan lopen. Want hij is niet verplicht om ons zoontje bij hem te laten slapen. Het is gewoon nogal een verschil. En ik vind het zielig om steeds tegen ons zoontje te moeten zeggen dat hij niet naar opa toe kan.
Gast- Gast
Word het opa niet teveel het logeren? Waarom kan je zoontje niet alleen even daarnaartoe gaan om gewoon een gezellige middag te hebben. En ja uitslapen, dat is fijn maar toen je zwanger was had je hopelijk ook wel bedacht dat dit erbij hoort...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Heb je al aan opa gevraagd wat de reden is dat hij opeens niet zo enthousiast meer is? Misschien is er wel een hele makkelijke oplossing voor maar durft hij niet aan te geven wat het probleem is.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
chococupcake schreef:Word het opa niet teveel het logeren? Waarom kan je zoontje niet alleen even daarnaartoe gaan om gewoon een gezellige middag te hebben. En ja uitslapen, dat is fijn maar toen je zwanger was had je hopelijk ook wel bedacht dat dit erbij hoort...
Zoals je misschien wel gelezen had vraagt opa er ook niet meer om of ons zoontje komt spelen. Dit deed hij voorheen wel altijd. Ik loop er verder niet zoveel achteraan want hij is niks verplicht. En als de vraag ter sprake komt vanuit mijn zoontje zelf weigert steeds. Maar het verschil is zo groot. Normaal kwam opa er bijna wekelijks zelf wel mee. Ook afgelopen tijd heeft hij uit zichzelf gezegd dat de kleine man wel bij hem kon logeren. Om er vervolgens niks meer mee te doen. Dat uitslapen voorbij was wist ik zelfs al voordat ik zwanger was. Ik wil er gewoon eerlijk over zijn dat het ook wel een klein beetje eigen belang is.
Tania, ik zal het hem eens vragen. Want begrijp niet waarom hij nu de boot zo af houd.
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Het gaat slecht tussen mij en mijn vriend. En ik weet niet hoe ik het op moet lossen.
We hebben over werkelijk waar alles ruzie, alles wat ik zeg vat ik negatief op. Maar ik vind ook echt dat hij het negatief brengt. We hebben een kleintje die af en toe nog snachts komt. Nu is het deze week extreem en dat zegt mijn vriend savonds al; "Jij gaat er uit want jij hoeft niet te werken" Ik vind dat dus gemeen over komen als of ik de hele dag niks zit te doen ofzo. En als ik dat dan zeg dan zegt hij dat het niet zo bedoeld is maar dat het bedoeld is als dat ik niet naar mijn werk hoef.
Zo is het met alles, alles wat hij zegt vat ik dus negatief op en ik krijg het niet anders. Hij vind dat ik een zeikwijf ben geworden en dat het allemaal aan mij ligt, maar als ik aangeef dat hij ook echt vaak gemene dingen zegt dan zegt hij weer dat het niet zo is. Hij wil zijn eigen aandeel echt niet zien en legt alles bij mij neer. Als ik hier met hem over wil praten, dan luistert hij 5 sec en zegt dat... Ja maar jij doet dit en dit en dit en dit. Ik geef dan aan dat ik idd ook niet altijd goed handel maar dat mijn gedrag ook een reactie is op zijn gedrag... volgens hem kan dit niet.
Ook heeft hij tijdens mijn zwangerschap nergens interesse ingetoond, ik kon alles alleen uitzoeken. Heb hem geprobeerd er bij te betrekken maar hij gaf toen aan dat het hem allemaal niet uit maakte en ik wist het wel dus moest ik het maar gewoon kopen.Maar nu heeft hij dus veel commentaar op de spullen die ik heb gekocht waar volgens hem dan toch iets mis mee is, verkeerde flessen, een wipper die niet goed is. Met dat commentaar kwetst hij mij omdat ik zo mijn best heb gedaan om het samen uit te zoeken, dat wilde hij niet dus heb ik allemaal alleen moeten doen, en het is ook de eerste keer dat ik dat moest doen. Als ik dat op die manier bij hem aangeeft, zegt hij dat hij mij niet kwetst, maar dat hij het gewoon niet goed vind wat ik heb gekocht. Als ik dan aangeef dat hij niet mijn gevoel voelt en hij mij dus wel kwetst, kan dat echt niet volgens hem.
Vanmorgen was er weer een discussie... en ik wil die discussies eigenlijk niet meer. Maar ja ik wil ook niet dat hij zo maar alles kan zeggen en ik alles maar moet slikken wat hij zegt. Ik vind dat hij best mag weten dat ik iets anders vind of ervaar. Maar als ik dat doe ontstaat er een discussie en dus ruzie. Die volgens hem altijd aan mij ligt.. en volgens hem ben ik een ruzie stoker.
Ik vind het allemaal zo vermoeiend met hem...maar ik weet echt niet hoe ik het anders kan krijgen. Hij wil zijn aandeel niet zien dus hoe krijgen we het dan weer gezellig met elkaar?
Dit heeft bij mij een mijn vriend ook gespeeld na de bevalling van onze dochter. Bij mijn vriend was ook de indruk ontstaan dat ik af en toe eens een kind voedde tussen het gezellig kopjes thee drinken met vriendinnen en rustig met een boek op de bank door. In werkelijkheid was ik de hele dag druk met kinderen / huishouden / boodschappen doen / kraamvisites (voelt soms ook wel als een verplichting) enzovoorts en dat met slaaptekort. Ik had het al meerdere keren uitgelegd, maar hij bleef er lacherig over doen en er op wijzen dat hij toch wel echt heel druk was op zijn werk. Uiteindelijk een aanvaring over gehad omdat hij na twee maanden tijd nog niet zijn nachtrust onderbroken had voor onze kinderen en dat ook weigerde, omdat hij zijn slaap harder nodig had dan ik. Sowieso maakte de aanvaring wel indruk op hem omdat ik heel duidelijk heb gemaakt dat ik het echt spuugzat was (grenzen aangegeven) en daarna heb ik hem nog een keer rustig uitgelegd wat ik allemaal doe op een dag, zodat hij het ook concreet voor zich kon zien. Misschien is dat ook een tip voor jou?
En verder , want het is echt heel vervelend als je heel erg druk bent / je best doet en dat dat totaal niet onderkend wordt.
Gast- Gast
Mijn zoontje gaat ook 1x in de week uit logeren bij zijn oma...hij vindt het hartstikke leuk en wij hebben weer een beetje quality time ik vind dat de opa in kwestie het aan moet geven als het hem te veel wordt. Zomaar niks laten weten en 'afwimpelen' vind ik echt raar.chococupcake schreef:Word het opa niet teveel het logeren? Waarom kan je zoontje niet alleen even daarnaartoe gaan om gewoon een gezellige middag te hebben. En ja uitslapen, dat is fijn maar toen je zwanger was had je hopelijk ook wel bedacht dat dit erbij hoort...
Gast- Gast
Ik begrijp het idee hoor, maar misschien vind opa het lastig iets aan te geven en daarom het afhoud. Ik kan me voorstellen dat het niet echt leuk is voor je kindje, vooral als ze zo close waren...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Kun je niet, zodra opa weer over logeren begint, meteen een afspraak maken?
Hij vindt het kennelijk nog wel leuk, anders zou hij er niet over beginnen. Misschien wil hij het meer in eigen hand houden, dat hij daarom de boot afhoudt als jullie het vragen?
Hij vindt het kennelijk nog wel leuk, anders zou hij er niet over beginnen. Misschien wil hij het meer in eigen hand houden, dat hij daarom de boot afhoudt als jullie het vragen?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik biecht op dat ik steeds vaker denk " waarom zijn we aan een 3e kindje begonnen?" ik voel me schuldig als ik het denk maar kan er niets aan doen. Ik denk steeds " als we S niet hadden dan..."
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Wordt het je soms teveel Mamsie? Heb je een idee waar die gedachten vandaan komen?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Het is alles bij elkaar wat er voor zorgt dat ik dat denk. Hij slaapt vreselijk waardoor ik gewoon op ben, daarnaast heb ik door mijn 3e zwangerschap lichamelijke problemen opgelopen waardoor ik elke dag pijn heb bij zo'n beetje alles wat ik doe. G en V zijn groter en die kun je makkelijk is een nachtje wegbrengen maar met S gaat dat gewoon niet. Ik wil een ander dat niet aandoen.
Ik heb nu alweer een week van 4 uur slaap per nacht en mijn vriend dus ook. Niet erg gezellig kan ik je vertellen. Wat ook weer niet leuk is voor G en V.
Ik weet dat het over gaat natuurlijk maar ik trek daar geen kracht meer uit op dit moment.
Ik heb nu alweer een week van 4 uur slaap per nacht en mijn vriend dus ook. Niet erg gezellig kan ik je vertellen. Wat ook weer niet leuk is voor G en V.
Ik weet dat het over gaat natuurlijk maar ik trek daar geen kracht meer uit op dit moment.
Mamsie- Ratel
Oh mamsie, wat rot dat je je zo voelt. Ik snap het ergens wel, geen slaap is voor niemand goed en je andere kids sliepen ook al slecht dus je bent gewoon nooit helemaal fit, en hebt al lang niet meer echt een periode goed kunnen slapen. Als ik geen slaap krijg word ik the worst mom ever, dus ik snap wel hoe je je voelt.
Ik heb ook een tijd gedacht, denk een jaar geleden, dat ik die gedachtes had " Als ik Christ.ian niet had kon ik nu fatsoenlijk aan mijn studie werken". " Als hij er niet was geweest had ik nu misschien wel een leuke vent gehad en een heel ander leven". En zo heb ik wel een tijdje gedacht, ook veel minder gevoel had ik toen, deed alles op de automatische piloot. Totdat er weer een knopje om ging en zag hoe blij ik eigenlijk met hem was. Dit heeft totaal niet te maken met het niet slapen, en hoe je je verder voelt mbt S maar om aan te geven dat ik ook wel eens zulke gedachtes heb gehad, en mij echt erg schuldig voelde. Ik hoop dat je snel weer eens fatsoenlijk slaapt, en dat bij jou ook snel dat knopje om gaat!
Ik heb ook een tijd gedacht, denk een jaar geleden, dat ik die gedachtes had " Als ik Christ.ian niet had kon ik nu fatsoenlijk aan mijn studie werken". " Als hij er niet was geweest had ik nu misschien wel een leuke vent gehad en een heel ander leven". En zo heb ik wel een tijdje gedacht, ook veel minder gevoel had ik toen, deed alles op de automatische piloot. Totdat er weer een knopje om ging en zag hoe blij ik eigenlijk met hem was. Dit heeft totaal niet te maken met het niet slapen, en hoe je je verder voelt mbt S maar om aan te geven dat ik ook wel eens zulke gedachtes heb gehad, en mij echt erg schuldig voelde. Ik hoop dat je snel weer eens fatsoenlijk slaapt, en dat bij jou ook snel dat knopje om gaat!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Ja gelukkig weet ik dat die gedachtes komen door alles eromheen en niet door hem zelf. Ik ben echt in staat om de kindarts te bellen en te zeggen "zo hou hem maar 3 nachten daar!!".
Mamsie- Ratel
Maar is dat echt geen optie Mamsie? Dat hij eens een paar nachten wordt opgenomen om jullie even te ontlasten en te kijken waarom hij zo slecht slaapt?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Wat vervelend Mamsie, ik heb dan geen kinderen maar ik denk dat deze gedachten normaal zijn en dat vast iedere moeder die weleens heeft. Zeker door vermoeidheid is het soms lastig om alles in perspectief te zien. Hopelijk is dit maar tijdelijk en dat het snel weer beter gaat gaat. Veel sterkte!
SoGood- Ratel
May schreef:Maar is dat echt geen optie Mamsie? Dat hij eens een paar nachten wordt opgenomen om jullie even te ontlasten en te kijken waarom hij zo slecht slaapt?
Ik denk dat het ziekenhuis hier niet aan mee wil werken, heb je enig idee hoeveel het kost om een nacht door te brengen in het ziekenhuis? Mamsie, wellicht zijn er andere mogelijkheden om jullie even tot rust te laten komen?
SoGood- Ratel
Ja het is gewoon moeilijk, en het maakt het nog moeilijker omdat je je schuldig voelt. Maar hij krijgt daar niks van mee. Als je uitgeslapen bent zie je alles al door een andere bril. Is er echt geen mogelijkheid die jongens alledrie eens ergens onder te brengen al is het maar 1 nachtje? Bij mij was het ook alles er omheen (studie, huishouden, sociaal leven), maar het er voor zorgen dat C. niks te kort kwam, overal kwam waar ie moest zijn, en dat allemaal in mijn uppie maakt het bij mij zo dat ik dacht " als hij er al eens niet was, dan viel het allemaal reuze mee". Soms loopt je emmertje even over.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Sogood schreef:May schreef:Maar is dat echt geen optie Mamsie? Dat hij eens een paar nachten wordt opgenomen om jullie even te ontlasten en te kijken waarom hij zo slecht slaapt?
Ik denk dat het ziekenhuis hier niet aan mee wil werken, heb je enig idee hoeveel het kost om een nacht door te brengen in het ziekenhuis? Mamsie, wellicht zijn er andere mogelijkheden om jullie even tot rust te laten komen?
Ja ik weet hoe duur dat is, laatst nog mijn rekening van 3 dagen ziekenhuis gezien. Maar ik heb wel een paar keer vaker gelezen dat er kindjes wel opgenomen werden om te kijken naar de oorzaak van het slaapprobleem en om de ouders ook wat rust te gunnen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Mamsie, wat ontzettend rot dat je je zo voelt. En ik kan het me ook goed voorstellen dat je totaal op bent.
Ik wil je een dikke knuffel geven! Heb er zelf net 3 maanden met weinig slaap op zitten. Ik hoop zo dat ook jouw mannetje snel gewoon gaat slapen.
Ik wil je een dikke knuffel geven! Heb er zelf net 3 maanden met weinig slaap op zitten. Ik hoop zo dat ook jouw mannetje snel gewoon gaat slapen.
Gast- Gast
Mamsie, wat vervelend zeg! Hoe zijn de nachten precies? Huilt hij constant? Is hij klaarwakker en wil hij spelen? Wil hij bij jullie zijn/slapen?
Mijn verhaal ken je ook wel, heb precies hetzelfde. Had je nog gelezen over de melatonine die ik N. nu sinds een week geef? Misschien kan je dit bespreken bij een kinderarts?
Mijn verhaal ken je ook wel, heb precies hetzelfde. Had je nog gelezen over de melatonine die ik N. nu sinds een week geef? Misschien kan je dit bespreken bij een kinderarts?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Dat heet toch een huilpoli o.i.d.?May schreef:Ja ik weet hoe duur dat is, laatst nog mijn rekening van 3 dagen ziekenhuis gezien. Maar ik heb wel een paar keer vaker gelezen dat er kindjes wel opgenomen werden om te kijken naar de oorzaak van het slaapprobleem en om de ouders ook wat rust te gunnen.Sogood schreef:Ik denk dat het ziekenhuis hier niet aan mee wil werken, heb je enig idee hoeveel het kost om een nacht door te brengen in het ziekenhuis? Mamsie, wellicht zijn er andere mogelijkheden om jullie even tot rust te laten komen?May schreef:Maar is dat echt geen optie Mamsie? Dat hij eens een paar nachten wordt opgenomen om jullie even te ontlasten en te kijken waarom hij zo slecht slaapt?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Hoi meiden,
Ik heb nu ongeveer vijf jaar een relatie. Ben erg gelukkig met hem.
Toch zit mij wat dwars....
Sinds een paar maanden voel ik wat spanning tussen een mannelijke collega en mij. Ik vind het op de een of andere manier spannend en interessant en ben in mijn hoofd veel met hem bezig. We kunnen het erg goed met elkaar vinden. Dit is fijn maar toch raak ik in de war......
Mijn vraag is wat jullie kenmerken vinden van seksuele spanning vinden tussen man en vrouw? Wat is normaal?
Ik heb nu ongeveer vijf jaar een relatie. Ben erg gelukkig met hem.
Toch zit mij wat dwars....
Sinds een paar maanden voel ik wat spanning tussen een mannelijke collega en mij. Ik vind het op de een of andere manier spannend en interessant en ben in mijn hoofd veel met hem bezig. We kunnen het erg goed met elkaar vinden. Dit is fijn maar toch raak ik in de war......
Mijn vraag is wat jullie kenmerken vinden van seksuele spanning vinden tussen man en vrouw? Wat is normaal?
Gast- Gast
Wat een megacrisis! Morgen ga ik de keuze voorleggen; therapie of scheiden. Hij heeft altijd een kort lontje gehad en haalt alles uit de kast om me te treiteren als hij kwaad is, maar nu hij zelfs handhandig met ons kind omgaat om mij te pesten/uit frustratie gaat me dat zoveel te ver!
En ik ben zo bang dat ik een slapjanus ben, dat de boosheid wel weer wegebt, dat het allemaal niet zo erg is en heel egoistisch zie ik op tegen het alleen verder gaan. Maar ik heb een verantwoordelijkheid naar mn kind toe, jammer alleen dat zijn infantiele vader dat weer niet lijkt te hebben.
Ik weet niet waarom ik het hier plaats, ik ben ontzettend kwaad, maar schaam me om het mijn omgeving te vertellen. Misschien ook wel als stok achter de deur, je kunt nou eenmaal niet alles bedekken met de mantel der liefde.
En ik ben zo bang dat ik een slapjanus ben, dat de boosheid wel weer wegebt, dat het allemaal niet zo erg is en heel egoistisch zie ik op tegen het alleen verder gaan. Maar ik heb een verantwoordelijkheid naar mn kind toe, jammer alleen dat zijn infantiele vader dat weer niet lijkt te hebben.
Ik weet niet waarom ik het hier plaats, ik ben ontzettend kwaad, maar schaam me om het mijn omgeving te vertellen. Misschien ook wel als stok achter de deur, je kunt nou eenmaal niet alles bedekken met de mantel der liefde.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: