Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+88
Kaat
Serena
Prosecco
ExpressoB
Muis
Viva
VeryCherry
Polly
*Troela*
Dani
Rouge
Twellie
Siem
Roodkapje
ellibre
Lenthe
bolus26
Tabbert
Sorella
Rovine
Poisongirl
Julia
studiebol
girli
Parisienne
Jasmine
MADDIE
Caresses
Erin
Gigi_
Tania
Pompoen
Bolleke
slaatje
Jerry
Marsy28
Cheesegirl
Atelier Madame
CCC
Coco
Caroow
nina
frolic
woezel
Pussycat
Rumble
luenca
Blond
SoGood
Highway
Paper Crown
Toet
TGR
Nora
Kat1980
Makamba
RYW
Stuiterbal
Kaboutertje
Mamsie
Minx
Liz
Pien
Snoes
Lejow
Rush
Zininzon
Susan
May
Monte
Zora
Jordana
Shisha
litllejoy
Ibbeltje
Marin
mzcharlotte
Sterre
Darius
Caro
Merai
Curious
SuperGrover
Ella
Sweety
Esperanza
blondje1313
Lady4
92 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 20:59

Biechtje, inderdaad, zo snel mogelijk weg daar. Echt 'knap' dat je daar vannacht nog bent gebleven.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow vr 24 feb 2012 - 21:29

Oh Biechtje, ik hoop echt dat je ondertussen al weg bent hoor!!
Wat ongelofelijke lamlul!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  nina vr 24 feb 2012 - 22:01

Oh wat heftig. Heel veel sterkte toegewenst. hug
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  blondje1313 vr 24 feb 2012 - 23:25

Ik wil je ook heel veel sterkte wensen!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Minx za 25 feb 2012 - 0:02

inderdaad heel veel sterkte, dit gun je niemand.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Ella za 25 feb 2012 - 3:31

Oh men wat een lul zeg. Meid kies voor je zelf!!!! Ik hoop dat je al weg bent bij hem
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Curious zo 26 feb 2012 - 1:55

Biechtje, hoe is het met je?? Ben je weg bij hem, en hoe staat het er nu voor? Sterkte!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 5:21

Ik biecht op dat ik echt helemaal weg ben van een andere jongen dan mijn vriend..
Het begint echt naar verliefdheid te gaan!! Ik heb ruim 4 jaar een relatie en woon samen en ik wil zeker nog heel lang gelukkig blijven met mijn vriend. Maar deze andere jongen is sinds kort maar wát interessant! Het feit dat hij ook een vriendin heeft maakt het nog een stukje interessanter.. zeker nu ik het gevoel heb dat hij ook steeds meer contact met mij zoekt!

Wat moet ik daar nu weer mee?

Gast
Gast

Bericht  Caroow zo 26 feb 2012 - 6:17

Lastig verliefde Biechtje,

Ik zou uit de buurt blijven bij de jongen en er proberen zo min mogelijk aan te denken. En dan maar hopen tot het over gaat nerd
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caresses zo 26 feb 2012 - 6:33

Eens met Caroow.
Door uit de buurt te blijven zal het vlammetje hopelijk weer doven en daarnaast kan je dan ook niet in de verleiding komen om dingen te doen waar je achteraf spijt van krijgt.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  MADDIE zo 26 feb 2012 - 8:53

@ biechtje verliefd op een ander... Ik zou echt afstand nemen. Als je voor je huidige relatie wilt blijven gaan is het beter om er zo min mogelijk mee bezig te zijn. Dan gaat die verliefdheid hoop ik vanzelf over.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  mzcharlotte zo 26 feb 2012 - 20:18

Toen ik jaren geleden verliefd was op een bezette jongen, heb ik het heel vaak voor mijzelf herhaald dat ik op die manier niet verliefd kon en wilde zijn. Bovendien bleef ik zoveel mogelijk bij hem uit de buurt, ook al werkten we indirect samen. Het hielp wel (aanhouder wint). Mocht het zo ver komen dat hij jou duidelijk maakt dat hij wel wat in jou ziet, maak het hém ook gewoon duidelijk dat je je relatie belangrijker vindt en dat je het contact wilt minimaliseren.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Makamba ma 27 feb 2012 - 7:18

mzcharlotte schreef:Ik vind het nog knap dat je voor vannacht bent gebleven. Ik had net zo lang rondgebeld tot er iemand was waar ik met mijn kleintje terecht kon. Veel sterkte in de komende dagen, maar echt: "get the hell out of there!".

Helemaal mee eens.

Laatst aangepast door Makamba op ma 27 feb 2012 - 22:45; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 22:39

Het gaat slecht tussen mij en mijn vriend. En ik weet niet hoe ik het op moet lossen.
We hebben over werkelijk waar alles ruzie, alles wat ik zeg vat ik negatief op. Maar ik vind ook echt dat hij het negatief brengt. We hebben een kleintje die af en toe nog snachts komt. Nu is het deze week extreem en dat zegt mijn vriend savonds al; "Jij gaat er uit want jij hoeft niet te werken" Ik vind dat dus gemeen over komen als of ik de hele dag niks zit te doen ofzo. En als ik dat dan zeg dan zegt hij dat het niet zo bedoeld is maar dat het bedoeld is als dat ik niet naar mijn werk hoef.

Zo is het met alles, alles wat hij zegt vat ik dus negatief op en ik krijg het niet anders. Hij vind dat ik een zeikwijf ben geworden en dat het allemaal aan mij ligt, maar als ik aangeef dat hij ook echt vaak gemene dingen zegt dan zegt hij weer dat het niet zo is. Hij wil zijn eigen aandeel echt niet zien en legt alles bij mij neer. Als ik hier met hem over wil praten, dan luistert hij 5 sec en zegt dat... Ja maar jij doet dit en dit en dit en dit. Ik geef dan aan dat ik idd ook niet altijd goed handel maar dat mijn gedrag ook een reactie is op zijn gedrag... volgens hem kan dit niet.

Ook heeft hij tijdens mijn zwangerschap nergens interesse ingetoond, ik kon alles alleen uitzoeken. Heb hem geprobeerd er bij te betrekken maar hij gaf toen aan dat het hem allemaal niet uit maakte en ik wist het wel dus moest ik het maar gewoon kopen.Maar nu heeft hij dus veel commentaar op de spullen die ik heb gekocht waar volgens hem dan toch iets mis mee is, verkeerde flessen, een wipper die niet goed is. Met dat commentaar kwetst hij mij omdat ik zo mijn best heb gedaan om het samen uit te zoeken, dat wilde hij niet dus heb ik allemaal alleen moeten doen, en het is ook de eerste keer dat ik dat moest doen. Als ik dat op die manier bij hem aangeeft, zegt hij dat hij mij niet kwetst, maar dat hij het gewoon niet goed vind wat ik heb gekocht. Als ik dan aangeef dat hij niet mijn gevoel voelt en hij mij dus wel kwetst, kan dat echt niet volgens hem.

Vanmorgen was er weer een discussie... en ik wil die discussies eigenlijk niet meer. Maar ja ik wil ook niet dat hij zo maar alles kan zeggen en ik alles maar moet slikken wat hij zegt. Ik vind dat hij best mag weten dat ik iets anders vind of ervaar. Maar als ik dat doe ontstaat er een discussie en dus ruzie. Die volgens hem altijd aan mij ligt.. en volgens hem ben ik een ruzie stoker.

Ik vind het allemaal zo vermoeiend met hem...maar ik weet echt niet hoe ik het anders kan krijgen. Hij wil zijn aandeel niet zien dus hoe krijgen we het dan weer gezellig met elkaar?

Gast
Gast

Bericht  frolic di 28 feb 2012 - 0:17

Biechtje met baby en discussie met vriend, t gaan een beetje flauw overkomen van me, maar dat gaat vanzelf beter! Heb dit zelf ook wel gehad en hoor dat van Véél koppels die net een baby hebben.Biechttopic 4 - Pagina 19 699888

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 0:35

hoi

Ik ben zo helemaal stapel verlieft op mijn vriend! hij geeft me in elk opzicht alles wat ik wil en nodig heb. Zoveel liefde dat ik elke dag bijna hyper ben zo veel hou ik van hem. En dat nog steeds elke dag na 5,5 jaar. We houden het spannend voor elkaar, en doen veel leuke dingen.

Alleen nu is er een man op de sportschool. Hij is denk ik zelfs ergens in de 40, met grijs haar, maar met een ontzettend mooi lijf, en een mooie kop. Een soort George Clooney, echt waar! En met deze man.....heb ik elke keer oogkontakt. Ok ik kijk naar hem....en hij ook naar mij. als hij de kleedkamer in wilt lopen, kijkt hij net voordat hij weg is nog even om naar me. We lachen tegen elkaar op afstand,zeggen netjes gedag.....en daar blijft het bij.

Gelukkig want ik wil hier verder totaal niks mee. Maar ik merk toch dat als ik langs hem loopt, me hoofd even naar hem draai, of misschien wel een keer extra langsloop:oops: . En laatst zelfs een keer gedroomd over hem dat we zoende.

Ik voel me nu dus lullig naar mijn vriend toe. Heb helemaal geen bijbedoelingen, maar zou het andersom ook niet leuk vinden als mijn vriend iemand op de sportschool aantrekkelijk vind. en tergelijk vind ik het wel leuk op de sportschool een beetje oogkontakt te zoeken. Wilde het even zeggen tegen iemand, En aangezien dat hier anoniem kan, perfect! lucht het voor mij een beetje op.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 21:04

biechtje met baby: het is is in die zin wel normaal dat het vaak iets stroever loopt zodra de baby er is, maar zoals je vriend zich nu op stelt vind ik niet kunnen. Heb je al wel eens geprobeerd om op een rustig moment te vertellen wat je dwars zit en het dan volledig bij jezelf te houden (dus niet: jij doet zus en zo, maar: ik vind het vervelend dat...). Als wij een discussie hebben op een moment van frustratie, wordt het bij ons ook altijd ruzie op de manier waarop jij het omschrijft, terwijl we op een rustig moment wel heel goed kunnen praten.
En misschien is het een idee om hem in het weekend een keer een paar dagen voor de zorg van jullie kindje op te laten draaien, misschien dat hij dan door heeft hoe intensief dat is?

Gast
Gast

Bericht  TGR di 28 feb 2012 - 21:06

Wat spannend, biechtje met die leuke man bij de sportschool. Niks mis met een beetje flirten en fantaseren. Maar stel een grens voor jezelf.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 23:57

Hier biechtje met baby.

Frolic zo baby is onze baby niet meer, dus ik vind het niet dat we dat nog als reden kunnen gebruiken dat het wat stroever verloopt.

Rejoy, ik ga best wel wat met mijn vriendinnen doen zo ook in het weekend en dan is hij alleen met de kleine. Dit gaat dan prima. Hij is ook erg lief voor de kleine dat is het probleem niet.

Ik probeer eerst altijd even wat anders te doen en af te koelen voordat ik aangeef dat ik het niet prettig vind en dat hij me kwetst, dus het word al niet meer in het heetst van de strijd besproken. En idd ik zeg dan, Ik voel me gekwetst doordat jij nu zegt dat dat en dat niet goed is. Maar hij kan dan heel makkelijk zeggen "ik kwets je daar niet mee hoor" En daar baal ik van, hoe kan hij nou weten dat mij dat niet kwetst.

Gisteravond toch weer alles tegen hem vertelt op dat moment denk ik dan wel dat hij het snapt. Maar als we dan een paar dagen verder zijn lijkt hij het wel weer vergeten of iets dergelijks.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 4:14

Ik biecht op dat ik verliefd ben op iemand anders als mijn man. Het speelt nu een week of 6, heb er heel hard tegen gevochten maar kan het gewoon niet meer tegen houden. De man in kwestie zie en spreek ik zeer regelmatig voor mijn werk, daar kan ik ook niet onderuit omdat wij beide contactpersonen van een projectgroep zijn.

Hij heeft naar mij uitgesproken me meer dan leuk te vinden, ik heb dit beaamd maar er bij gezegd mijn relatie niet op het spel te willen zetten. Ook hij heeft een relatie en wil die niet op het spel zetten.

Hoe kan ik nou van die kriebels af?

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 29 feb 2012 - 4:36

Wat zijn er toch veel eigenlijk die verliefd zijn op een andere man of een andere leuk vinden terwijl men al een relatie heeft.

Ja hoe je van de kriebels af komt is lastig als je hem veel ziet.
Wat wil je verder met die man? is het alleen spannend omdat het nieuw is of ze je meer in hem?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Monte wo 29 feb 2012 - 4:44

Hoe zal het gaan met biechtje met baby en man die vreemdging + geslagen heeft? Ik hoop zo dat je al weg bent bij hem en nu veilig bij lieve mensen zit met je kleintje.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 4:49

Volgens mij hebben veel meiden last van pre-lentekriebels.

Het enige wat je kunt doen om de andere man te vergeten is door zo weinig mogelijk contact met degene te hebben. Of contact hebben buiten het werk om. Het zakelijk houden. Het zal niet makkelijk zijn, maar wel de enige optie als je, je relatie niet op het spel wilt zetten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 10:51

Morgen zal ik weten of hij en ik samen horen te zijn of dat ik van hem droom omdat ik graag droom.

Hij en ik zijn al jaren exen en beste vriendjes. Ik complimenteerde hem gisteren met de keuze van vriendin en vandaag kreeg ik bericht dat hij dankbaar was voor het bericht, maar dat het alweer over was. Nu gaan we misschien morgen wandelen, samen zijn, zoals we vaker doen, maar nu lijkt het ietwat meer beladen. Hij heeft zich ontwikkeld tot iemand waar ik mee wil zijn en stiekem blijf ik verliefd. Maar morgen vinden we uit in hoeverre dit reeel is.

Het voelt als een eerste date, terwijl we elkaar beter kennen dan menig ander. Ik heb zo'n zin om weer verliefd te zijn, misschien heeft dat er ook mee te maken...

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 29 feb 2012 - 20:05

Hoezo kom je daar morgen achter? Of ja vandaag dan.

En vind je het fait tegenover je huidige vriend?

Edit: of ben je weer een nieuw biechtje en niet een eerdere? Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud