Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+88
Kaat
Serena
Prosecco
ExpressoB
Muis
Viva
VeryCherry
Polly
*Troela*
Dani
Rouge
Twellie
Siem
Roodkapje
ellibre
Lenthe
bolus26
Tabbert
Sorella
Rovine
Poisongirl
Julia
studiebol
girli
Parisienne
Jasmine
MADDIE
Caresses
Erin
Gigi_
Tania
Pompoen
Bolleke
slaatje
Jerry
Marsy28
Cheesegirl
Atelier Madame
CCC
Coco
Caroow
nina
frolic
woezel
Pussycat
Rumble
luenca
Blond
SoGood
Highway
Paper Crown
Toet
TGR
Nora
Kat1980
Makamba
RYW
Stuiterbal
Kaboutertje
Mamsie
Minx
Liz
Pien
Snoes
Lejow
Rush
Zininzon
Susan
May
Monte
Zora
Jordana
Shisha
litllejoy
Ibbeltje
Marin
mzcharlotte
Sterre
Darius
Caro
Merai
Curious
SuperGrover
Ella
Sweety
Esperanza
blondje1313
Lady4
92 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 8:06

De advocaat van de boeven mag dit dossier inzien en deze informatie ook delen met de boeven. Dus je had beter anoniem kunnen melden...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 8:08

_Leaf_ schreef:De advocaat van de boeven mag dit dossier inzien en deze informatie ook delen met de boeven. Dus je had beter anoniem kunnen melden...
+1

Gast
Gast

Bericht  Ella do 16 feb 2012 - 8:18

Smikkell schreef:
_Leaf_ schreef:De advocaat van de boeven mag dit dossier inzien en deze informatie ook delen met de boeven. Dus je had beter anoniem kunnen melden...
+1

En dat vind ik zo krom
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 8:27

-

Laatst aangepast door Jolee op do 16 feb 2012 - 9:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Curious do 16 feb 2012 - 8:42

sorry, wil je niet bang maken.

Maar ik heb persoonlijk de ervaring dat als het er op aankomt niets geheim wordt gehouden.
Ik ben zo eens als getuige opgeroepen in een zaak waarvoor diegene uiteindelijk 8 jaar celstraf kreeg en 300.000 euro boete.
Toen werd ik dus met naam en toenaam gewoon opgeroepen, mocht naast de dader plaatsnemen op het getuigebankje, etc.
Dit alles tegen mijn wil in. Want in nederland heb je als getuige niets te willen, dan ben je verplicht te getuigen als je word opgeroepen (anders mag je zelf de cel in!).
Motiverend he? Om dan nog tips te geven. Mijn advies dus ook ten alle tijden: meld misdaad anoniem!

Sterkte!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 8:49

Nou, ik heb toch maar even gebeld om het te vragen, want ik maakte me zorgen. Maar ze zei dat er in principe niks mee wordt gedaan en alleen zij het zien, tenzij ik word opgeroepen om te getuigen. Maar dat zal niet aan de orde zijn, want zo'n bijzondere melding was het niet.

Gast
Gast

Bericht  Ella do 16 feb 2012 - 8:58

Jolee schreef:Nou, ik heb toch maar even gebeld om het te vragen, want ik maakte me zorgen. Maar ze zei dat er in principe niks mee wordt gedaan en alleen zij het zien, tenzij ik word opgeroepen om te getuigen. Maar dat zal niet aan de orde zijn, want zo'n bijzondere melding was het niet.

Fijn!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Curious do 16 feb 2012 - 9:00

fijn jolee!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 9:02

Ja, opluchting. Gelukkig maar. Stomme boeven. Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Ella do 16 feb 2012 - 9:16

Jolee schreef:Ja, opluchting. Gelukkig maar. Stomme boeven. Evil or Very Mad

Denk je goed te doen, zou het zomaar in je nadeel kunnen werken.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Zora do 16 feb 2012 - 9:19

Ik ben momenteel ook al een aantal keer voor dezelfde zaak gehoord als getuige. Naam en toenaam staan in het dossier inderdaad, en voorlopig loopt de dader ook nog gewoon rond. Ze pakken hem binnenkort op, maar hij weet wel van mij als getuige. Geen fijn idee :s
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 21:52

Ik ben altijd overal bang en zenuwachtig voor en ik vind het verschrikkelijk! Niet alleen voor spannende dingen zoals bijvoorbeeld een sollicitatiegesprek of een presentatie op school maar ook voor leuke dingen. Uit eten gaan met vrienden? Nerveus. Naar de film met een vriendin? Nerveus. Als ik nerveus ben, krijg ik buikpijn en moet ik vaak naar het toilet.. Ik word er knettergek van! Het nerveuze gevoel put me ongelooflijk uit waardoor ik geen zin meer heb om zulke dingen te gaan ondernemen. Hierdoor zit ik weer vaak thuis.. Ik heb m'n probleem al bij verschillende mensen leer gelegd maar tot nu heeft niemand me kunnen helpen. Zijn er mensen die dit herkennen? Zo ja, heb je er iets aan kunnen doen?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 22:03

Ik schaam mij ervoor dat ik altijd met geld bezig ben in mijn hoofd. Net zoals nu hebben mijn vriend en ik samen 7500 euro gespaard en ik vind het echt heel weinig hoewel ik echt wel weet dat, dit niet zo is hoor maar het is meer een kronkel in mijn hoofd die op speelt van dat het niet normaal is en weinig is. (omdat wij aan kinderen willen gaan beginnen)

Dit jaar komt er niet veel meer bij doordat we telkens iets aan het huis doen van wat we normaal sparen zoals schilderen enz enz.

Relativeren lukt me niet echt alleen zonder dat iemand weet dat ik er zo mee bezig ben want durf dit niet in het echte leven te vertellen dan lachen ze mij uit.

groetjes biechtje

Gast
Gast

Bericht  Marin do 16 feb 2012 - 22:04

Ik herken het deels wel zenuwen- Biechtje. Ik vind ook heel veel kleine dingen eng en als ik situaties niet ken of niet kan inschatten wat ik kan verwachten (zelfs al is het iets klein zoals gisteren naar een feestje gaan van vrienden van m'n vriend die ik nog niet zo goed ken) dan ben ik toch ook wel zenuwachtig. Soms ook met buikpijn (had ik gisteren bijv wel echt even). Maar ik probeer me er niet door te weerhouden en doe alles wel. Vaak maak je het in je hoofd veel groter dan dat het lijkt. en zodra iets 'bekend' is, vind ik t ook niet eng meer. Ik lijk best wel stoer en ben dat op zich ook wel denk ik, maar onderliggend ben ik echt voor bijna alles wel zenuwachtig.
Echt tips heb ik niet denk ik, behalve toch dingen gewoon doen en elke kleine overwinning ook echt voor jezelf als overwinning zien, maar er tegelijkertijd ook maar niet ál te veel aandacht aan schenken, zodat je niet constant er mee bezig bent.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Caro do 16 feb 2012 - 22:11

Ik herken het wel een beetje. Maar je moet je goed realiseren waar die twijfels en nervositeit vandaan komen. Is het onzekerheid? Denk je dat je zelf niet leuk genoeg bent? En ga dan uit van rationele gedachten: wat kan er gebeuren? Heb je daadwerkelijke redenen om angstig te zijn? Is het reeel wat je denkt?

En dan analyseren wat ervan klopt en niet.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Marin do 16 feb 2012 - 22:28

Caro schreef:Ik herken het wel een beetje. Maar je moet je goed realiseren waar die twijfels en nervositeit vandaan komen. Is het onzekerheid? Denk je dat je zelf niet leuk genoeg bent? En ga dan uit van rationele gedachten: wat kan er gebeuren? Heb je daadwerkelijke redenen om angstig te zijn? Is het reeel wat je denkt?

Inderdaad.

Bij mij komt het voort uit de situatie niet goed in kunnen schatten, niet weten wat ik kan verwachten en met name dat ik bang ben dat anderen mij uitlachen/raar vinden/ik raar of verkeerd overkom/iets doe wat anderen wel weten en ik nog niet. Die onwetendheid kan ik heel slecht tegen, en dus zeker wanneer anderen datgene wel weten.

Maar die nervositeit zit gewoon in mij, en heeft weinig met die anderen te maken. Die zullen die gedachten helemaal niet hebben.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 22:47

Hebben jullie ook wel eens hele fysieke pijn door emotionele pijn?

Ik heb echt het gevoel alsof ik in mijn buik en hart wordt gestoken door de emotionele pijn. En in mijn armen.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame do 16 feb 2012 - 23:05

Biechtje01 schreef:Ik schaam mij ervoor dat ik altijd met geld bezig ben in mijn hoofd. Net zoals nu hebben mijn vriend en ik samen 7500 euro gespaard en ik vind het echt heel weinig hoewel ik echt wel weet dat, dit niet zo is hoor maar het is meer een kronkel in mijn hoofd die op speelt van dat het niet normaal is en weinig is. (omdat wij aan kinderen willen gaan beginnen)

Dit jaar komt er niet veel meer bij doordat we telkens iets aan het huis doen van wat we normaal sparen zoals schilderen enz enz.

Relativeren lukt me niet echt alleen zonder dat iemand weet dat ik er zo mee bezig ben want durf dit niet in het echte leven te vertellen dan lachen ze mij uit.

groetjes biechtje

Heb je vroeger soms heel erg krap gezeten of financiele problemen gehad dat je er nu nog steeds zo mee bezig bent? Of hebben jullie alle financien niet goed op een rijtje dat je bang bent voor onverwachte zaken?

Ik herken het wel een beetje hoor, heb zelf een dijk van een spaarrekening voor een student, en alsnog kan ik me er altijd heel erg druk om maken of ik het allemaal wel red.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  SuperGrover vr 17 feb 2012 - 0:27

Biechtje01 schreef:Hebben jullie ook wel eens hele fysieke pijn door emotionele pijn?

Ik heb echt het gevoel alsof ik in mijn buik en hart wordt gestoken door de emotionele pijn. En in mijn armen.
Dat kan heel goed. Het pijncentrum in je hersenen maakt geen onderscheid tussen fysieke en emotionele pijn. Emotionele pijn doet dus écht pijn en een pijnstiller (paracetamol, aspirine) helpt. Sterkte!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 0:56

SuperGrover schreef:
Biechtje01 schreef:Hebben jullie ook wel eens hele fysieke pijn door emotionele pijn?

Dat kan heel goed. Het pijncentrum in je hersenen maakt geen onderscheid tussen fysieke en emotionele pijn. Emotionele pijn doet dus écht pijn en een pijnstiller (paracetamol, aspirine) helpt. Sterkte!

Het is dus geen grapje dat mensen kunnen overlijden aan liefdesverdriet. (gebroken hart)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 2:12

Dat is nieuw voor me, vind het wel interessant hoor. Bedankt voor de tip SG.
Ik pak er een ibu-tje voor!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 4:33

Ja, dat kan. Heel herkenbaar ook, zo voel ik me nog weleens als ik papa erg mis. Volgens de psycholoog is dit normaal, je kan dit echt in je lichaam voelen.

Gast
Gast

Bericht  TGR vr 17 feb 2012 - 7:32

Ja.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Zora vr 17 feb 2012 - 9:37

Marin schreef:
Caro schreef:Ik herken het wel een beetje. Maar je moet je goed realiseren waar die twijfels en nervositeit vandaan komen. Is het onzekerheid? Denk je dat je zelf niet leuk genoeg bent? En ga dan uit van rationele gedachten: wat kan er gebeuren? Heb je daadwerkelijke redenen om angstig te zijn? Is het reeel wat je denkt?

Inderdaad.

Bij mij komt het voort uit de situatie niet goed in kunnen schatten, niet weten wat ik kan verwachten en met name dat ik bang ben dat anderen mij uitlachen/raar vinden/ik raar of verkeerd overkom/iets doe wat anderen wel weten en ik nog niet. Die onwetendheid kan ik heel slecht tegen, en dus zeker wanneer anderen datgene wel weten.

Maar die nervositeit zit gewoon in mij, en heeft weinig met die anderen te maken. Die zullen die gedachten helemaal niet hebben.

Marin, heeeeeel herkenbaar!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 9:41

Even een vraagje over (het vergeten van) de pil. Afgelopen maandag ben ik begonnen met een nieuwe strip. Vrijdagochtend heb ik seks gehad en ik kwam er gisteravond achter dat ik vrijdagavond de pil ben vergeten. Dan is er toch kans op zwangerschap? Wat kan ik het beste doen?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: