Biechttopic 4
+88
Kaat
Serena
Prosecco
ExpressoB
Muis
Viva
VeryCherry
Polly
*Troela*
Dani
Rouge
Twellie
Siem
Roodkapje
ellibre
Lenthe
bolus26
Tabbert
Sorella
Rovine
Poisongirl
Julia
studiebol
girli
Parisienne
Jasmine
MADDIE
Caresses
Erin
Gigi_
Tania
Pompoen
Bolleke
slaatje
Jerry
Marsy28
Cheesegirl
Atelier Madame
CCC
Coco
Caroow
nina
frolic
woezel
Pussycat
Rumble
luenca
Blond
SoGood
Highway
Paper Crown
Toet
TGR
Nora
Kat1980
Makamba
RYW
Stuiterbal
Kaboutertje
Mamsie
Minx
Liz
Pien
Snoes
Lejow
Rush
Zininzon
Susan
May
Monte
Zora
Jordana
Shisha
litllejoy
Ibbeltje
Marin
mzcharlotte
Sterre
Darius
Caro
Merai
Curious
SuperGrover
Ella
Sweety
Esperanza
blondje1313
Lady4
92 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Biechttopic 4
Biechtje met de sneer naar vriendin in vriendengroep vriend:
Wat heb je precies tegen haar gezegd dat ze zo mee zit?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Biechtje met de sneer naar vriendin in vriendengroep vriend:
Ze liep ze zeuren over mn zwager (die praat nogal met een boers accent), dat ze dat maar belachelijk vond, waarop ik reageerde, maar zelf praat je ook met een accent hoor, jij bent pas een boerentrien..
Gast- Gast
Ai, ja dat is wel een zure opmerking.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja maar ten eerste, je gaat dan toch niet 1,5 jaar lang lopen stoken? Kom op zeg ik heb dr niet uitgescholden voor hoer ofzo :p.
En ten tweede, als je dan je excuses aanbiedt en zij vervolgens ook zegt dat het oke is, waarom kom je er dan weer op terug?
En ten tweede, als je dan je excuses aanbiedt en zij vervolgens ook zegt dat het oke is, waarom kom je er dan weer op terug?
Gast- Gast
Het is wel een kutopmerking ja, vooral dat boerentrien gedeelte. Ik zou daar ook niet van gediend zijn.
Maar haar reactie lijkt me ook wat overdreven, ze had het inderdaad beter die zelfde avond nog kunnen bespreken.
Maar haar reactie lijkt me ook wat overdreven, ze had het inderdaad beter die zelfde avond nog kunnen bespreken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Biechtje01 schreef:Ja maar ten eerste, je gaat dan toch niet 1,5 jaar lang lopen stoken? Kom op zeg ik heb dr niet uitgescholden voor hoer ofzo :p.
Ai. Jij als nieuwkomer hebt jezelf niet gelijk van je beste kant laten zien. Ik snap haar wel. Ik zou het ook niet pikken als een 'nieuwe' zomaar zoiets zegt. Dan ziet ze je liever gaan dan komen. Maar dat ze daar dan 1.5 over inzit, dan is dat misschien een overtrokken reactie van dr. Misschien mag ze je gewoon niet. Dat kan ook.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Het doet er niet toe wat de strekking van de opmerking precies was, het is iets tussen jou en dat meisje. Het slaat nergens op om te eisen dat er een gesprek komt met de hele groep en dat mag je ook gerust weigeren. Als zij nog iets hierover te zeggen heeft kan ze dat tegen jou doen. De rest heeft er gewoon niks mee te maken.
Ik zou me, als ik een van de anderen van die groep was, tijdens zo'n gezamenlijk gesprek ook ernstig afvragen wat ik daarbij te zoeken heb.
Ik zou me, als ik een van de anderen van die groep was, tijdens zo'n gezamenlijk gesprek ook ernstig afvragen wat ik daarbij te zoeken heb.
Laatst aangepast door Susan op vr 3 feb 2012 - 4:28; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Overigens vind ik dat hele gedeelte over hoe afhankelijk die andere meiden van hun vriend zijn weinig relevant. Op de momenten dat jij ze ziet ben je zelf ook met je vriend mee, hoe vaak zij buiten die momenten mee gaan gaat jou niet echt aan. Ik snap ook niet wat dat er verder toe doet. Daarbij, wie zegt dat ze meegaan omdat ze zo afhankelijk zijn? Misschien vinden zij die groep gewoon WEL leuk.
Susan- Lady Post-a-lot
2x eens met Susan
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Susan schreef:Overigens vind ik dat hele gedeelte over hoe afhankelijk die andere meiden van hun vriend zijn weinig relevant. Op de momenten dat jij ze ziet ben je zelf ook met je vriend mee, hoe vaak zij buiten die momenten mee gaan gaat jou niet echt aan. Ik snap ook niet wat dat er verder toe doet. Daarbij, wie zegt dat ze meegaan omdat ze zo afhankelijk zijn? Misschien vinden zij die groep gewoon WEL leuk.
heb je ook wel gelijk in, maar het is ook onderdeel van de ergernis (ook deels van mijn vriend, die het gewoon mega irritant vind dat ze nooit meer een avond met alleen de mannen kunnen hebben omdat die meiden dus altijd meekomen) vandaar dat ik het erbij heb gezet..
En idd over dat groepsgesprek, zij beweerde dus dat het nodig is om een groepsgesprek erover te hebben, terwijl ik dus echt denk van ja waarom dan? Als we het samen hebben besproken is het toch klaar?
Gast- Gast
Zij kan wel zoveel beweren. Als jij geen groepsgesprek wil dan komt er geen groepsgesprek.
Susan- Lady Post-a-lot
Heeft iemand enig idee wat ik hier nog aan kan doen, ik weet het niet meer...
Mijn vriend is echt een lieverd, ontzettend geduldig, zorgzaam, etc. Tot hij boos wordt... Dan gaat er ergens een knop om en zegt dingen die me tot op het bot toe kwetsen. Ik heb alles geprobeerd, lelijke dingen terug gezegd, genegeerd, erover gepraat, maar niks helpt. De laatste tijd praten we erover, ik ben dan semi-boos, hij biedt zijn excuses aan, ik zeg dat dat geen zin heeft omdat ie het toch weer doet, hij biedt nog 600 keer zn excuses aan, laat mij uitrazen en dan 'is het weer goed' en wachten tot ie het weer doet. In een ruzie/meningsverschil probeer ik bij mezelf te blijven en bij het onderwerp en hij gaat dan onder de gordel. Punt is dat het vervolgens niet meer uitmaakt of ik een keer onredelijk of lullig ben geweest, zijn opmerkingen zijn altijd bedoelt mij met opzet heel hard te kwetsen en daar kan ik niet mee uit de voeten. Als hij zich gekwetst voelt (wanneer ik hem bekritiseer, aangeef iets niet leuk te vinden van hem etc), wat eigenlijk nooit mijn intentie is (ik kan best iets zeggen dat hem kwetst, maar ik zeg eigenlijk nooit dingen alleen maar om hem te kwetsen), dan gaat ie 'de strijd aan' mij nog harder te kwetsen. Ik doe hier niet aan mee, hou vaak mijn mond, drijf het niet op de spits en incasseer gewoon.
Een paar keer per jaar kan ik hier wel mee leven, maar aangezien we in wat onrustig vaarwater zitten gebeurt het weer vaker dan me lief is. Ik heb gezien dat zijn ouders ook zo zijn, hij weet zelf niet waarom hij het blijft doen en naar een psycholoog wil hij niet en is ook bijna niet haalbaar ivm zijn werk (leidinggevende functie en een aantal projecten die afgerond moeten worden).
Heeft iemand enig idee wat voor insteek ik nog kan kiezen? Of, als hij dit niet kan veranderen, hoe ik een manier kan vinden hiermee om te gaan?
Mijn vriend is echt een lieverd, ontzettend geduldig, zorgzaam, etc. Tot hij boos wordt... Dan gaat er ergens een knop om en zegt dingen die me tot op het bot toe kwetsen. Ik heb alles geprobeerd, lelijke dingen terug gezegd, genegeerd, erover gepraat, maar niks helpt. De laatste tijd praten we erover, ik ben dan semi-boos, hij biedt zijn excuses aan, ik zeg dat dat geen zin heeft omdat ie het toch weer doet, hij biedt nog 600 keer zn excuses aan, laat mij uitrazen en dan 'is het weer goed' en wachten tot ie het weer doet. In een ruzie/meningsverschil probeer ik bij mezelf te blijven en bij het onderwerp en hij gaat dan onder de gordel. Punt is dat het vervolgens niet meer uitmaakt of ik een keer onredelijk of lullig ben geweest, zijn opmerkingen zijn altijd bedoelt mij met opzet heel hard te kwetsen en daar kan ik niet mee uit de voeten. Als hij zich gekwetst voelt (wanneer ik hem bekritiseer, aangeef iets niet leuk te vinden van hem etc), wat eigenlijk nooit mijn intentie is (ik kan best iets zeggen dat hem kwetst, maar ik zeg eigenlijk nooit dingen alleen maar om hem te kwetsen), dan gaat ie 'de strijd aan' mij nog harder te kwetsen. Ik doe hier niet aan mee, hou vaak mijn mond, drijf het niet op de spits en incasseer gewoon.
Een paar keer per jaar kan ik hier wel mee leven, maar aangezien we in wat onrustig vaarwater zitten gebeurt het weer vaker dan me lief is. Ik heb gezien dat zijn ouders ook zo zijn, hij weet zelf niet waarom hij het blijft doen en naar een psycholoog wil hij niet en is ook bijna niet haalbaar ivm zijn werk (leidinggevende functie en een aantal projecten die afgerond moeten worden).
Heeft iemand enig idee wat voor insteek ik nog kan kiezen? Of, als hij dit niet kan veranderen, hoe ik een manier kan vinden hiermee om te gaan?
Gast- Gast
Het lijkt mij onzin dat hij er niks aan KAN veranderen. Zolang hij niet alles heeft geprobeerd om het te veranderen - inclusief een psycholoog dus - WIL hij in mijn ogen niet veranderen. Dat die psycholoog niet haalbaar is, is in mijn ogen onzin. Het is maar wat voor prioriteiten je stelt. Voor mij zou het op den duur wel een dealbreaker zijn, ik zou niet willen samenleven met iemand die er geregeld bewust op uit is om mij zoveel mogelijk pijn te doen. Zijn goede kanten zouden daar op een gegeven moment niet meer tegen opwegen.
Als je echt per se bij hem wil blijven denk ik dat er weinig anders opzit dan bij de eerste kwetsende opmerking je spullen pakken en zonder nog iets te zeggen weggaan tot hij tot inkeer komt en weer normaal kan praten. Ik denk wel dat je voor jezelf moet bedenken wanneer de grens écht bereikt is, want als het zijn bedoeling is om je te raken bestaat de kans dat hij zodra hij merkt dat jij je daartegen gaat beschermen zal proberen dat op een andere manier te doen.
Zet jezelf hier op de eerste plaats en ga het niet vergoelijken door dingen te denken als 'hij is zichzelf niet op zo'n moment' en 'het is verder zo'n goede jongen'. Ten eerste is hij zichzelf WEL op dat moment, het is gewoon een heel nare kant die alleen op die momenten naar boven komt maar desalniettemin toch echt een kant die in HEM zit, ten tweede is al het goede gedrag van de wereld nog geen excuus om van tijd tot tijd gemeen te mogen zijn.
Als je echt per se bij hem wil blijven denk ik dat er weinig anders opzit dan bij de eerste kwetsende opmerking je spullen pakken en zonder nog iets te zeggen weggaan tot hij tot inkeer komt en weer normaal kan praten. Ik denk wel dat je voor jezelf moet bedenken wanneer de grens écht bereikt is, want als het zijn bedoeling is om je te raken bestaat de kans dat hij zodra hij merkt dat jij je daartegen gaat beschermen zal proberen dat op een andere manier te doen.
Zet jezelf hier op de eerste plaats en ga het niet vergoelijken door dingen te denken als 'hij is zichzelf niet op zo'n moment' en 'het is verder zo'n goede jongen'. Ten eerste is hij zichzelf WEL op dat moment, het is gewoon een heel nare kant die alleen op die momenten naar boven komt maar desalniettemin toch echt een kant die in HEM zit, ten tweede is al het goede gedrag van de wereld nog geen excuus om van tijd tot tijd gemeen te mogen zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik heb soms weleens het idee dat ik niet zwanger kan worden.Ik heb namelijk sinds een aantal maanden seks met een jongen en iedere keer doen we het zonder condoom.Elke keer komt hij ook in mij klaar.Het is zelfs een keer zo geweest dat ik na mijn ongesteldheid een week lang de pil niet had geslikt omdat ik die niet op voorraad had liggen.In die week hebben we seks gehad met elkaar, 2 keer, vandaag een test gedaan en ik blijk niet zwanger te zijn.Daarnaast ben ik ook wel slordig met het slikken van de pil.Ik vergeet weleens een dag te slikken een voorbeeld: op maandagavond moet ik hem slikken maar dan kom ik er op dinsdagavond of woensdagochtend achter dat ik hem moet innemen.Hoe kan je erachter komen of je wel vruchtbaar ben?
Gast- Gast
Maar wil je zwanger worden dan? Een abortus is echt niet niks ofzo. Erachter komen of je vruchtbaar bent tja in eerste instantie zul je dan moeten stoppen met de pil en het een tijdje moeten proberen. Een arts zal niet meteen een onderzoek gaan doen omdat jij het idee hebt onvruchtbaar te zijn en nog wel gewoon de pil gebruikt.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Wíllen jullie graag samen een kindje? Ik haal nergens uit je tekst dat jullie een relatie oid hebben. Je zegt seks te hebben met een jongen. Ik zou er dus erg mee uitkijken, dadelijk ben je wel zwanger en dan zit je in de problemen. Maar om antwoord te geven op je vraag, je kunt er niet achter komen of je vruchtbaar bent. Althans niet zonder daarvoor naar het ziekenhuis te gaan.Biechtje01 schreef:Ik heb soms weleens het idee dat ik niet zwanger kan worden.Ik heb namelijk sinds een aantal maanden seks met een jongen en iedere keer doen we het zonder condoom.Elke keer komt hij ook in mij klaar.Het is zelfs een keer zo geweest dat ik na mijn ongesteldheid een week lang de pil niet had geslikt omdat ik die niet op voorraad had liggen.In die week hebben we seks gehad met elkaar, 2 keer, vandaag een test gedaan en ik blijk niet zwanger te zijn.Daarnaast ben ik ook wel slordig met het slikken van de pil.Ik vergeet weleens een dag te slikken een voorbeeld: op maandagavond moet ik hem slikken maar dan kom ik er op dinsdagavond of woensdagochtend achter dat ik hem moet innemen.Hoe kan je erachter komen of je wel vruchtbaar ben?
Gast- Gast
Het is pas enkele maanden, er zijn meiden die na een jaar nog niet zwanger zijn en die geen pil slikken. Zegt dus helemaal niets. Verder haal ik er ook niet uit dat je een relatie hebt. Weet die jongen überhaupt dat jij zo slordig bent met de pil??
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ooit van je ovulatie gehoord? Je kunt niet op elke dag van elke maand zwanger worden, dat kan maar een paar dagen. Misschien moet je dan eens seks hebben. En ben je wel in een relatie dan? Want mij komt dit een beetje raar over.Biechtje01 schreef:Ik heb soms weleens het idee dat ik niet zwanger kan worden.Ik heb namelijk sinds een aantal maanden seks met een jongen en iedere keer doen we het zonder condoom.Elke keer komt hij ook in mij klaar.Het is zelfs een keer zo geweest dat ik na mijn ongesteldheid een week lang de pil niet had geslikt omdat ik die niet op voorraad had liggen.In die week hebben we seks gehad met elkaar, 2 keer, vandaag een test gedaan en ik blijk niet zwanger te zijn.Daarnaast ben ik ook wel slordig met het slikken van de pil.Ik vergeet weleens een dag te slikken een voorbeeld: op maandagavond moet ik hem slikken maar dan kom ik er op dinsdagavond of woensdagochtend achter dat ik hem moet innemen.Hoe kan je erachter komen of je wel vruchtbaar ben?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Jeetje, wat onverantwoordelijk! Als je geen relatie hebt, dan doe je het toch überhaupt niet zonder condoom, lijkt me? Er bestaan ook nog narigheden als soa's...
Gast- Gast
Het is niet zo dat je in alle gevallen acuut zwanger raakt zodra je onbeschermde seks hebt. Ook bij stellen die bewust voor een kind gaan duurt het soms maanden. Dat wil niet meteen zeggen dat je dus niet zwanger kunt raken.
Los daarvan vind ik het ook wel erg onverantwoordelijk, ik snap ook niet wat je hiermee wil bereiken.
Los daarvan vind ik het ook wel erg onverantwoordelijk, ik snap ook niet wat je hiermee wil bereiken.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Het doet er niet toe wat de strekking van de opmerking precies was, het is iets tussen jou en dat meisje. Het slaat nergens op om te eisen dat er een gesprek komt met de hele groep en dat mag je ook gerust weigeren. Als zij nog iets hierover te zeggen heeft kan ze dat tegen jou doen. De rest heeft er gewoon niks mee te maken.
Eens.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik schaam me er wel voor maar durf het wel onder mijn eigen naam te zetten. Ik heb de laatste tijd veel afscheiding. Meer dan normaal eigenlijk. Ik drink maar 2 of 3x in de week koffie, dagelijks thee, mijn eet-patroon is eigenlijk hetzelfde gebleven, ik slik nog steeds dezelfde pil. Ook ben ik niet gewisseld van ander ondergoed of ander wasmiddel. Heeft er iemand ook weleens last van gehad en is dat verdwenen of minder geworden naarmate je met iets stopte? Of weet iemand een oorzaak waarom het meer is geworden dan normaal?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Misschien een schimmelinfectie ?
Highway- Ratel
Het is niet rood of opgezwollen en ik heb ook geen jeuk. Ik heb wel veel stress gehad de laatste maand vanwege mijn werk, nu zit ik werkloos thuis. Misschien dat dat er ook mee te maken kan hebben?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Het is niet rood of opgezwollen en ik heb ook geen jeuk. Ik heb wel veel stress gehad de laatste maand vanwege mijn werk, nu zit ik werkloos thuis. Misschien dat dat er ook mee te maken kan hebben?
Ja stress kan daar zeker ook mee te maken hebben
Highway- Ratel
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: