Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+88
Kaat
Serena
Prosecco
ExpressoB
Muis
Viva
VeryCherry
Polly
*Troela*
Dani
Rouge
Twellie
Siem
Roodkapje
ellibre
Lenthe
bolus26
Tabbert
Sorella
Rovine
Poisongirl
Julia
studiebol
girli
Parisienne
Jasmine
MADDIE
Caresses
Erin
Gigi_
Tania
Pompoen
Bolleke
slaatje
Jerry
Marsy28
Cheesegirl
Atelier Madame
CCC
Coco
Caroow
nina
frolic
woezel
Pussycat
Rumble
luenca
Blond
SoGood
Highway
Paper Crown
Toet
TGR
Nora
Kat1980
Makamba
RYW
Stuiterbal
Kaboutertje
Mamsie
Minx
Liz
Pien
Snoes
Lejow
Rush
Zininzon
Susan
May
Monte
Zora
Jordana
Shisha
litllejoy
Ibbeltje
Marin
mzcharlotte
Sterre
Darius
Caro
Merai
Curious
SuperGrover
Ella
Sweety
Esperanza
blondje1313
Lady4
92 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 23:40

Dit is het biechtje zonder werk.

Wat lief, die reacties. Erg fijn dat mensen mee leven en mee denken, en zich ook herkennen.
Vandaag en dit weekend ging het al wat beter. Ik blijf me rot voelen maar het is nu iets meer op de achtergrond. Ik moet gewoon meer dingen gaan ondernemen, want van thuis zitten word ik ook niet vrolijk.

Bedankt voor de reacties in ieder geval smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 23:58

-

Laatst aangepast door Biechtje01 op wo 28 maa 2012 - 3:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 3:11

Maar als je daadwerkelijk stemmen hoort en je hebt zelfmoordgedachten, dan moet je niet bij de huisarts zijn, dan moet je richting psychiater lijkt me. Niet vervelend bedoelt, maar met alleen medicatie ben je er niet (en dat heb je zeer ws wel nodig en kan ook goed helpen).

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 3:39

Stemmen in je hoofd horen is niet zomaar even een dipje in je leven waar je wel 'overheen' komt als je het maar negeert. Dat is inderdaad ook veel te hoog gegrepen voor de huisarts, als je daar écht vanaf wilt dan zul je naar een psychiater moeten gaan ben ik bang.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 3:46

Wat begon met een onschuldig spelletje Wordfeud is uitgelopen op een chatsessie met een hele leuke man!

Het word steeds leuker, steeds gezelliger en steeds intiemer. Tijd om er mee te stoppen dus, maar wil ik dat eigenlijk wel?

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 13 feb 2012 - 3:48

Ken je hem ook in het echt?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  nina ma 13 feb 2012 - 4:29

Biechtje01 schreef:Wat begon met een onschuldig spelletje Wordfeud is uitgelopen op een chatsessie met een hele leuke man!

Het word steeds leuker, steeds gezelliger en steeds intiemer. Tijd om er mee te stoppen dus, maar wil ik dat eigenlijk wel?
Haha! Erg herkenbaar. Al zorg ik ervoor dat het niet te intiem wordt. Maar zie veel random mensen die op zoek zijn naar gezelligheid via wordfeud.

Wil je er mee stoppen? En waarom?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 4:33

Ik ken hem gelukkig niet in het echt. Al hebben we nu al uren en uren zitten chatten, terwijl ik met mijn man op de bank zit, wordfeud ik met hem en chatten we hele gesprekken! Het word te intiem, dit wil ik niet. Maar tegelijkertijd is er zo´n aantrekkingskracht. Ik krijg kriebels als ik een notificatie krijg en zie dat het van hem is!

Beide zijn we getrouwd en hebben we kinderen, we wonen gelukkig ver bij elkaar vandaan maar als het aan hem ligt, stapt hij vandaag nog in de auto om me te ontmoeten. Ik hou de boot af.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 13 feb 2012 - 4:34

Biechtje01 schreef:Ik ken hem gelukkig niet in het echt. Al hebben we nu al uren en uren zitten chatten, terwijl ik met mijn man op de bank zit, wordfeud ik met hem en chatten we hele gesprekken!
Dit vind ik echt niet normaal. :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Caroow ma 13 feb 2012 - 4:57

Rush schreef:
Biechtje01 schreef:Ik ken hem gelukkig niet in het echt. Al hebben we nu al uren en uren zitten chatten, terwijl ik met mijn man op de bank zit, wordfeud ik met hem en chatten we hele gesprekken!

+1! :shock:
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 4:59

Caroow schreef:
Rush schreef:

+1! :shock:

+1 direct stoppen dus!

Gast
Gast

Bericht  Coco ma 13 feb 2012 - 10:23

Dan heb je wel erg weinig respect voor je man dat je het gewoon doet waar hij bij is. Dat je het doet is al erg genoeg. Maar in zijn bijzijn ook nog. Evil or Very Mad
Als ik mij indenk dat mijn man zoiets zou doen en ik zou hem erop betrappen naast mij. Wow, dan is het huis erg klein denk ik.

Diverse vriendinnen hebben ook al te maken gehad met dezelfde getrouwde indo die met ze wil daten Laughing die probeerd het volgens mij bij elke vrouw die antwoord. Wordfeud is het nieuwe daten?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 10:32

Ze geeft toch ook aan dat ze vind niet goed bezig te zijn? Dan is het nog wel lastig in sommige gevallen... Wellicht rigoureus aanpakken en het hele spel eraf flikkeren?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 10:39

Zusje schreef:Ze geeft toch ook aan dat ze vind niet goed bezig te zijn? Dan is het nog wel lastig in sommige gevallen... Wellicht rigoureus aanpakken en het hele spel eraf flikkeren?

Inderdaad; als je voelt dat het niet goed is, maar je kunt er niet mee stoppen, dan moet je afstand nemen. Wordfeud eraf flikkeren, nieuwe account aanmaken of de hele telefoon uit het raam gooien... Dat soort dingen blijven anders sluimeren.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 10:41

Tis sowieso een stom spel.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 10:43

Zusje schreef:Tis sowieso een stom spel.

En mannen zijn ook stom.

Dus.

Kappen.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 ma 13 feb 2012 - 11:17

Zelfmoordbiechtje, ik vind je post erg verontrustend. En ik vind dat je huisarts véél te laconiek reageert. Jij hebt professionele hulp nodig en medicatie. Ik hoop echt dat je mensen uit je omgeving in vertrouwen gaat nemen, zodat ze je kunnen bijstaan en hopelijk kunnen helpen bij het zoeken naar de juiste instanties.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 12:19

Zelfmoordbiechtje, helaas herken ik het wel enigzins. Ik kan je alleen maar aanraden jezelf door te laten verwijzen naar een psycholoog en te starten met medicatie. Bijwerkng van AD kan zijn dat de zelfmoordgedachtes erger worden, daarom is het zeeeer belangrijk gelijktijdig gesprekken te hebben bij een psycholoog.

Je mag me altijd een PM sturen als je wl praten....

Gast
Gast

Bericht  Makamba ma 13 feb 2012 - 23:28

Minneke schreef:
Zusje schreef:Ze geeft toch ook aan dat ze vind niet goed bezig te zijn? Dan is het nog wel lastig in sommige gevallen... Wellicht rigoureus aanpakken en het hele spel eraf flikkeren?

Inderdaad; als je voelt dat het niet goed is, maar je kunt er niet mee stoppen, dan moet je afstand nemen. Wordfeud eraf flikkeren, nieuwe account aanmaken of de hele telefoon uit het raam gooien... Dat soort dingen blijven anders sluimeren.

Eens.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  TGR ma 13 feb 2012 - 23:36

Biechtje01 schreef:Ik ken hem gelukkig niet in het echt. Al hebben we nu al uren en uren zitten chatten, terwijl ik met mijn man op de bank zit, wordfeud ik met hem en chatten we hele gesprekken! Het word te intiem, dit wil ik niet. Maar tegelijkertijd is er zo´n aantrekkingskracht. Ik krijg kriebels als ik een notificatie krijg en zie dat het van hem is!

Beide zijn we getrouwd en hebben we kinderen, we wonen gelukkig ver bij elkaar vandaan maar als het aan hem ligt, stapt hij vandaag nog in de auto om me te ontmoeten. Ik hou de boot af.

Spreek gewoon een keertje af voor een kopje koffie/thee/chocomel, dan weet je of het de moeite waard was of dat je jezelf wel voor je kop kunt slaan omdat je hier zo ver in bent meegegaan. Anders blijft het je zo achtervolgen.

Zoiets zou ik doen iig.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Stuiterbal di 14 feb 2012 - 0:28

TGR schreef:
Biechtje01 schreef:Ik ken hem gelukkig niet in het echt. Al hebben we nu al uren en uren zitten chatten, terwijl ik met mijn man op de bank zit, wordfeud ik met hem en chatten we hele gesprekken! Het word te intiem, dit wil ik niet. Maar tegelijkertijd is er zo´n aantrekkingskracht. Ik krijg kriebels als ik een notificatie krijg en zie dat het van hem is!

Spreek gewoon een keertje af voor een kopje koffie/thee/chocomel, dan weet je of het de moeite waard was of dat je jezelf wel voor je kop kunt slaan omdat je hier zo ver in bent meegegaan. Anders blijft het je zo achtervolgen.

Zoiets zou ik doen iig.

Ik denk zelf dat het eerder gewoon de spanning is van de berichtjes die heen en weer gaan dan dat er daadwerkelijk al echt gevoelens zijn. Het is immers een persoon die je niet kent maar de aandacht maakt het spannend.

Ik zou het gewoon afkappen, verwijderen en er niet meer mee bezig zijn. Gaat vanzelf wel weer over.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Susan di 14 feb 2012 - 0:31

Maar hoe intiem is het dan eigenlijk, is het echt seksueel getint of vertel je hem gewoon veel persoonlijke dingen? Dat vind ik nogal uitmaken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 5:16

Ik heb geen biecht, maar wel iets dat ik anoniem wil vragen.

Er is laatst inbraak geweest in het appartementencomplex waar ik woon. De politie heeft een brief gestuurd met een oproep als je iets gezien hebt of je dan wilt bellen. Ik heb iets gezien vlak voor de inbraak en heb dan ook gebeld. Alleen ze vroegen wel mijn gegevens (naam + adres) en ik heb die gegeven. Nu ben ik alleen een beetje angstig, want straks komt dit in het dossier te staan en ik weet niet wie dat te lezen krijgen?

Ik ben gewoon een beetje bang dat die boeven erachter komen (weet niet of dit stom is) en daar voel ik me echt niet lekker bij. Ben al angstiger als ik ga slapen.

Iemand die hier verstand van heeft?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 6:05

Biechtje01 schreef:Ik heb geen biecht, maar wel iets dat ik anoniem wil vragen.

Er is laatst inbraak geweest in het appartementencomplex waar ik woon. De politie heeft een brief gestuurd met een oproep als je iets gezien hebt of je dan wilt bellen. Ik heb iets gezien vlak voor de inbraak en heb dan ook gebeld. Alleen ze vroegen wel mijn gegevens (naam + adres) en ik heb die gegeven. Nu ben ik alleen een beetje angstig, want straks komt dit in het dossier te staan en ik weet niet wie dat te lezen krijgen?

Ik ben gewoon een beetje bang dat die boeven erachter komen (weet niet of dit stom is) en daar voel ik me echt niet lekker bij. Ben al angstiger als ik ga slapen.

Iemand die hier verstand van heeft?

Daar komen ze niet achter. De enige die dat lezen zijn mensen die geheimhoudingsplicht hebben smile

Gast
Gast

Bericht  CCC do 16 feb 2012 - 6:06

Inbraakbiechtje... volgens mij mogen ze geen persoonlijke gegevens met een ander delen. Dus zou me niet zo druk maken...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende