Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hier word je toch verdrietig van..

+25
Tinus
SuperGrover
RYW
Lavendel
Sweety
Marin
Puk
Lejow
Sorella
patjuhhh
Muurvlindertje
Moonlight
Lenthe
schuddebuikje
CCC
Raindrop
Spring
Schaapke
Jeanette
Coco
_Femme
tuttebel
TGR
Alex
Caresses
29 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Hier word je toch verdrietig van.. - Pagina 2 Empty Re: Hier word je toch verdrietig van..

Bericht  schuddebuikje wo 11 jan 2012 - 0:12

en ook al ben ik het niet altijd eens met Geert Wilders toch heb ik op hem gestemd omdat hij wel inziet dat dit niet langer zo kan in nederland.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier word je toch verdrietig van.. - Pagina 2 Empty Re: Hier word je toch verdrietig van..

Bericht  CCC wo 11 jan 2012 - 0:16

schuddebuikje schreef:ik ga het niet eens kijken. omdat ik het verschrikkelijk vind. en ik er zelfs soms niet van kan slapen. waar moet dat heen in nederland.

Dit vraag ik me ook geregeld af... Embarassed

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lenthe wo 11 jan 2012 - 0:17

Raindrop schreef:
Schaapke schreef:
Jeanette schreef:Zulke gasten mogen van mij dus het land uit gezet worden! Wat een onrespectloze mensen!

+1

+1!

+1
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Moonlight wo 11 jan 2012 - 0:48

Wat een k*t jong. Ik vraag me af of die ouders een goeie cursus opvoeding nodig hebben. Dit soort gasten horen thuis in een bootcamp. Jammer dat er geen dienstplicht in Nederland is.
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 0:55

schuddebuikje schreef:en ook al ben ik het niet altijd eens met Geert Wilders toch heb ik op hem gestemd omdat hij wel inziet dat dit niet langer zo kan in nederland.
Ik zie de link met Geert Wilders niet echt. Wat wil hij doen om dit soort gedrag tegen te gaan?

Gast
Gast

Bericht  Moonlight wo 11 jan 2012 - 1:00

Zelda schreef:
schuddebuikje schreef:en ook al ben ik het niet altijd eens met Geert Wilders toch heb ik op hem gestemd omdat hij wel inziet dat dit niet langer zo kan in nederland.
Ik zie de link met Geert Wilders niet echt. Wat wil hij doen om dit soort gedrag tegen te gaan?

+1 Dat gaat gewoon niet. Niet zolang de ouders niet ook aangepakt gaan worden. En dit gaat echt niet alleen maar om Marokkaanse jongeren. Dit gaat om al het opgeschoten jeugd.

Ik weet nog goed dat op de basisschool in groep 8 (toen al!) dat er een of andere wannabe gangstertje bij ons in de klas zat (NL), en de leraar probeerde te intimideren. Dat heeft ie geweten, hij is bij zijn arm gepakt en de klas uitgegooid - letterlijk. En ik vind dat leraren dit mogen (en moeten) doen bij dit soort situaties.

Mijn vader zei wel eens, als jij je zo zou gedragen zouden ze mijn zege hebben om je eens wat discipline bij te brengen.
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Jeanette wo 11 jan 2012 - 1:03

Moonlight schreef:
Zelda schreef:

+1 Dat gaat gewoon niet. Niet zolang de ouders niet ook aangepakt gaan worden. En dit gaat echt niet alleen maar om Marokkaanse jongeren. Dit gaat om al het opgeschoten jeugd.

Ik weet nog goed dat op de basisschool in groep 8 (toen al!) dat er een of andere wannabe gangstertje bij ons in de klas zat (NL), en de leraar probeerde te intimideren. Dat heeft ie geweten, hij is bij zijn arm gepakt en de klas uitgegooid - letterlijk. En ik vind dat leraren dit mogen (en moeten) doen bij dit soort situaties.

Mijn vader zei wel eens, als jij je zo zou gedragen zouden ze mijn zege hebben om je eens wat discipline bij te brengen.

En zo hoort het ook vind ik. Ik schrok wel een beetje van het tweede filmpje hoe die leraar zich liet intimideren.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Moonlight wo 11 jan 2012 - 1:05

Jeanette schreef:
Moonlight schreef:
Zelda schreef:

En zo hoort het ook vind ik. Ik schrok wel een beetje van het tweede filmpje hoe die leraar zich liet intimideren.

Ik dus ook, die leraar deed gewoon niks. Echt verschrikkelijk want dit lokt ook uit naar herhaling bij dit soort verschrikkelijke types.
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Muurvlindertje wo 11 jan 2012 - 1:11

Ik heb echt een hekel aan dit soort kutjochies. Het land uitzetten kan niet, ze zijn hier (grotendeels allemaal) geboren. Het wordt alleen nog maar erger en erger, omdat we het te ver hebben laten komen. Bovendien ligt hun exponentiële groei (bevolking) hoger dan de autochtone Nederlandse bevolking, dus het wordt alleen maar erger... De ouders doen heel weinig aan de opvoeding van dit soort jochies. Ze sturen ze maar de straat op, met alle gevolgen van dien.

Zaterdagmiddag keek ik op Ned. 2 het programma Mocro's. Was echt niet normaal.

http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/7746-mocros
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 1:16

Jeanette schreef:Zulke gasten mogen van mij dus het land uit gezet worden! Wat een onrespectloze mensen!

Het land uitzetten, waar heen dan? Ze zijn gewoon in Nederland geboren?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 1:17

Spring schreef:Walgelijk en respectloos..

Ben altijd benieuwd of ze dat in hun 'eigen land' ook zouden durven doen...
Lijkt soms wel of die mensen hier compleet los gaan.

Nogmaals, terug naar eigen land gaat niet, ze hebben gewoon een Nederlands paspoort.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 1:18

Muurvlindertje schreef:Ik heb echt een hekel aan dit soort kutjochies. Het land uitzetten kan niet, ze zijn hier (grotendeels allemaal) geboren. Het wordt alleen nog maar erger en erger, omdat we het te ver hebben laten komen. Bovendien ligt hun exponentiële groei (bevolking) hoger dan de autochtone Nederlandse bevolking, dus het wordt alleen maar erger... De ouders doen heel weinig aan de opvoeding van dit soort jochies. Ze sturen ze maar de straat op, met alle gevolgen van dien.

Zaterdagmiddag keek ik op Ned. 2 het programma Mocro's. Was echt niet normaal.

[url=http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/7746-mocros
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/7746-mocros[/quote[/url]]

Interessant, ga ik vanavond eens kijken.

Gast
Gast

Bericht  patjuhhh wo 11 jan 2012 - 1:20

Jeetje wat een mafketel zeg die onderste. Ik heb ook zo'n ervaring gehad toen ik nog op school zat met een paar van die lui. Had bijna een pen in mijn oog gehad toen en durfde toen ook echt niet naar de bushalte te lopen, bang dat hij achter me aan kwam. Toen heb ik mijn vriend maar gebeld die heeft me opgehaald.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  _Femme wo 11 jan 2012 - 1:21

Muurvlindertje schreef:Het land uitzetten kan niet, ze zijn hier (grotendeels allemaal) geboren. Het wordt alleen nog maar erger en erger, omdat we het te ver hebben laten komen. Bovendien ligt hun exponentiële groei (bevolking) hoger dan de autochtone Nederlandse bevolking, dus het wordt alleen maar erger... De ouders doen heel weinig aan de opvoeding van dit soort jochies. Ze sturen ze maar de straat op, met alle gevolgen van dien.

Je slaat de spijker op z´n kop. We hebben het te ver laten komen en nu kunnen we niet meer terug.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Schaapke wo 11 jan 2012 - 3:03

Die link van 'Mocros' doet het bij niet...hoe kan dat? Staat dat er 0 afleveringen gevonden zijn.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Sorella wo 11 jan 2012 - 3:05

:shock: :shock: :shock:

Ik word hier naast verdrietig ook erg kwaad van. Waar halen die gasten het gore lef vandaan? En het maakt mij dan niet uit door wie het wordt gezegd, of het een Marokkaan is of niet, dit is echt belachelijk!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Lejow wo 11 jan 2012 - 3:22

Vooral die onderste, schorsen en op geen enkele andere school meer toe laten en een flinke straf aan zn hol hangen. Wat een bijdehande pokke gozer is dat nou toch zeg..
Leuk joh, in het onderwijs werken tegenwoordig...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 3:27

Lejow schreef:Vooral die onderste, schorsen en op geen enkele andere school meer toe laten en een flinke straf aan zn hol hangen. Wat een bijdehande pokke gozer is dat nou toch zeg..

Ja, ongeschoold gaat hij vast een heel positieve toekomst tegemoet, dan heb je geen last met van hem als maatschappij. Kom op zeg, Lejow.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 11 jan 2012 - 3:29

Reva schreef:
Lejow schreef:Vooral die onderste, schorsen en op geen enkele andere school meer toe laten en een flinke straf aan zn hol hangen. Wat een bijdehande pokke gozer is dat nou toch zeg..

Ja, ongeschoold gaat hij vast een heel positieve toekomst tegemoet, dan heb je geen last met van hem als maatschappij. Kom op zeg, Lejow.

Ja sorry hoor, maar is er iemand die op zulk gedrag zit te wachten dan? Met zo'n figuur is toch niets te bereiken?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow wo 11 jan 2012 - 3:32

Wellicht een wat simpele reactie, maar zie vaak zat van dat soort figuren die bij ons in groep 3!! al een voorloper van dit soort gedrag vertonen. Wat moet je aan met die gasten?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Puk wo 11 jan 2012 - 4:12

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het 1e filmpje erger vind, als je als jongere toch zo kortzichtig en radicaal denkt, dan ben je gevaarlijk in mijn ogen.

Het 2e filmpje, no offence to the teacher(ik sta zelf ook voor de klas), maar als jij je zo laat behandelen door een student, ben je je diploma niet waard. Wat een slappe zak, je laat je toch niet zo behandelen door een student? Sowieso door niemand, maar ik mag hopen dat dit filmpje gespeeld is en niet echt.
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765

Bericht  Lejow wo 11 jan 2012 - 4:13

Puk schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik het 1e filmpje erger vind, als je als jongere toch zo kortzichtig en radicaal denkt, dan ben je gevaarlijk in mijn ogen.

Het 2e filmpje, no offence to the teacher(ik sta zelf ook voor de klas), maar als jij je zo laat behandelen door een student, ben je je diploma niet waard. Wat een slappe zak, je laat je toch niet zo behandelen door een student? Sowieso door niemand, maar ik mag hopen dat dit filmpje gespeeld is en niet echt.

Wie weet wat die man al meegemaakt heeft, en daarbij, hij zal de eerste niet zijn die een knal voor zijn harses krijgt, of erger, een mes tussen zijn ribben...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 4:16

Puk schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik het 1e filmpje erger vind, als je als jongere toch zo kortzichtig en radicaal denkt, dan ben je gevaarlijk in mijn ogen.

Wat had die dan moeten doen? Ik gok zomaar dat hij niet heel erg veel keus had verder, want als je ruzie met zo'n gast hebt ben je ook niet jarig. En zijn diploma niet waard? Dat vind ik niet echt reeel op dit moment. Dit is natuurlijk een moment opname, je weet niet wat de precieze situatie was, en wat er aan het einde als oplossing is gekomen.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 11 jan 2012 - 4:17

Pippa schreef:

Wat had die dan moeten doen? Ik gok zomaar dat hij niet heel erg veel keus had verder, want als je ruzie met zo'n gast hebt ben je ook niet jarig. En zijn diploma niet waard? Dat vind ik niet echt reeel op dit moment. Dit is natuurlijk een moment opname, je weet niet wat de precieze situatie was, en wat er aan het einde als oplossing is gekomen.

En dit dus ook, ja...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Puk wo 11 jan 2012 - 4:17

Lejow schreef:

Wie weet wat die man al meegemaakt heeft, en daarbij, hij zal de eerste niet zijn die een knal voor zijn harses krijgt, of erger, een mes tussen zijn ribben...

Als jij daar als leerkracht toch al bang voor moet zijn, dan ben je al ver heen. Ik heb op een AZC school gewerkt en daar heb ik regelmatig te maken gehad met bedreigingen en fysiek geweld, ik vond het een enorme uitdaging om de klas onder controle te krijgen en dat deed ik niet met arrogant of nederig gedrag. Zo stelde deze leerkracht zich wel op vond ik. Hij deed niks om de student tot bedaren te brengen, en wat hij deed was zwak. Maar goed, dat is mijn mening, doet niks af aan het feit dat ik het belachelijk vind dat die jongen zo respectloos en bedreigend is naar die docent toe.

Laatst aangepast door Puk op wo 11 jan 2012 - 4:18; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Spellingsfout.)
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: