Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hier word je toch verdrietig van..

+25
Tinus
SuperGrover
RYW
Lavendel
Sweety
Marin
Puk
Lejow
Sorella
patjuhhh
Muurvlindertje
Moonlight
Lenthe
schuddebuikje
CCC
Raindrop
Spring
Schaapke
Jeanette
Coco
_Femme
tuttebel
TGR
Alex
Caresses
29 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Hier word je toch verdrietig van.. - Pagina 7 Empty Re: Hier word je toch verdrietig van..

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 11:09

Muurvlindertje schreef:
Lorna mercedez schreef:
Muurvlindertje schreef:
Jolicious schreef:Eh..oke? Waar haal jij die 70 procent vandaan Maadje? Heb je onderzoeken?

Bureau Halt waar we mee samenwerken, Leintie.

Wel heel jammer dat ik m'n mening geef, waar de rest van Nederland het mee eens is. Ik zeg toch ook niet dat jij je zou moeten schamen wegens ivf-behandelingen declareren en dan doodleuk zelf verder gaan met alle gevolgen van dien.... Vind ik minstens zo kwetsend als dat jij nu bezig bent.
Ik vind je eng!

Ik hou ook van jou.
Wederzijds. Mag ik nu je hersenen operen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier word je toch verdrietig van.. - Pagina 7 Empty Re: Hier word je toch verdrietig van..

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 11:10

Om maar even weer ontopic te gaan en rare opmerkingen te negeren van jouw kant: heb je links naar die onderzoeken?

Gast
Gast

Bericht  Muurvlindertje do 12 jan 2012 - 11:14

Jolicious schreef:Om maar even weer ontopic te gaan en rare opmerkingen te negeren van jouw kant: heb je links naar die onderzoeken?

Nee, die onderzoeken van het bureau zijn hier in de regio gedaan en gepresenteerd en naar de gemeentes en provincie doorgestuurd.

Je hebt trouwens PM.

LM: wat is operen?
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 11:20

Muurvlindertje schreef:
Jolicious schreef:Om maar even weer ontopic te gaan en rare opmerkingen te negeren van jouw kant: heb je links naar die onderzoeken?

Nee, die onderzoeken van het bureau zijn hier in de regio gedaan en gepresenteerd en naar de gemeentes en provincie doorgestuurd.

Je hebt trouwens PM.

LM: wat is operen?
Daar oefenen we op!

Gast
Gast

Bericht  RYW do 12 jan 2012 - 11:21

Muurvlindertje schreef:
Jolicious schreef:Eh..oke? Waar haal jij die 70 procent vandaan Maadje? Heb je onderzoeken?

Bureau Halt waar we mee samenwerken, Leintie.

Wel heel jammer dat ik m'n mening geef, waar de rest van Nederland het mee eens is. Ik zeg toch ook niet dat jij je zou moeten schamen wegens ivf-behandelingen declareren en dan doodleuk zelf verder gaan met alle gevolgen van dien.... Vind ik minstens zo kwetsend als dat jij nu bezig bent.

Heb je linkjes naar dat onderzoek van bureau Halt dan?

Je geeft helaas niet alleen je mening, maar doorspekt deze met onderbuikgevoelens en angsten gepresenteerd als feit.

Daatbij: 'ik zeg toch ook niet... Bla bla ivf?' Eh, ja, dat zeg je dus wel. Je probeert Jolicious opzettelijk te kwetsen door er iets irrelevants bij te halen en het zwak te maskeren met 'ik zeg toch ook niet..' Gelukkig kan het Jolicious blijkbaar aan de zwangere kont roesten wat je ervan vindt en treft je misplaatste zwaktebod geen doel.

Nee hoor, als je echt wat te melden hebt, meld het dan en onderbouw het goed in plaats van naar dit soort jammere tactieken te grijpen. Dit zijn wapens van een zwakke geest, en als jij het beter doet en je mening op een normale manier kan onderbouwen, zonder deze misbaksels die de term argument niet eens waardig zijn, dan praat ik met je verder, met respect voor jouw mening, hoe onsmakelijk ik hem persoonlijk ook vind.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 11:22

Je mag je pm's achterwege laten hoor, ik heb helemaal geen zin in rare berichten.

Gast
Gast

Bericht  Muurvlindertje do 12 jan 2012 - 11:25

Jolicious schreef:Je mag je pm's achterwege laten hoor, ik heb helemaal geen zin in rare berichten.

Je hebt pm terug.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: