Hier word je toch verdrietig van..
+25
Tinus
SuperGrover
RYW
Lavendel
Sweety
Marin
Puk
Lejow
Sorella
patjuhhh
Muurvlindertje
Moonlight
Lenthe
schuddebuikje
CCC
Raindrop
Spring
Schaapke
Jeanette
Coco
_Femme
tuttebel
TGR
Alex
Caresses
29 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Hier word je toch verdrietig van..
Wederzijds. Mag ik nu je hersenen operen?Muurvlindertje schreef:Lorna mercedez schreef:Ik vind je eng!Muurvlindertje schreef:Jolicious schreef:Eh..oke? Waar haal jij die 70 procent vandaan Maadje? Heb je onderzoeken?
Bureau Halt waar we mee samenwerken, Leintie.
Wel heel jammer dat ik m'n mening geef, waar de rest van Nederland het mee eens is. Ik zeg toch ook niet dat jij je zou moeten schamen wegens ivf-behandelingen declareren en dan doodleuk zelf verder gaan met alle gevolgen van dien.... Vind ik minstens zo kwetsend als dat jij nu bezig bent.
Ik hou ook van jou.
Gast- Gast
Om maar even weer ontopic te gaan en rare opmerkingen te negeren van jouw kant: heb je links naar die onderzoeken?
Gast- Gast
Jolicious schreef:Om maar even weer ontopic te gaan en rare opmerkingen te negeren van jouw kant: heb je links naar die onderzoeken?
Nee, die onderzoeken van het bureau zijn hier in de regio gedaan en gepresenteerd en naar de gemeentes en provincie doorgestuurd.
Je hebt trouwens PM.
LM: wat is operen?
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Daar oefenen we op!Muurvlindertje schreef:Jolicious schreef:Om maar even weer ontopic te gaan en rare opmerkingen te negeren van jouw kant: heb je links naar die onderzoeken?
Nee, die onderzoeken van het bureau zijn hier in de regio gedaan en gepresenteerd en naar de gemeentes en provincie doorgestuurd.
Je hebt trouwens PM.
LM: wat is operen?
Gast- Gast
Muurvlindertje schreef:Jolicious schreef:Eh..oke? Waar haal jij die 70 procent vandaan Maadje? Heb je onderzoeken?
Bureau Halt waar we mee samenwerken, Leintie.
Wel heel jammer dat ik m'n mening geef, waar de rest van Nederland het mee eens is. Ik zeg toch ook niet dat jij je zou moeten schamen wegens ivf-behandelingen declareren en dan doodleuk zelf verder gaan met alle gevolgen van dien.... Vind ik minstens zo kwetsend als dat jij nu bezig bent.
Heb je linkjes naar dat onderzoek van bureau Halt dan?
Je geeft helaas niet alleen je mening, maar doorspekt deze met onderbuikgevoelens en angsten gepresenteerd als feit.
Daatbij: 'ik zeg toch ook niet... Bla bla ivf?' Eh, ja, dat zeg je dus wel. Je probeert Jolicious opzettelijk te kwetsen door er iets irrelevants bij te halen en het zwak te maskeren met 'ik zeg toch ook niet..' Gelukkig kan het Jolicious blijkbaar aan de zwangere kont roesten wat je ervan vindt en treft je misplaatste zwaktebod geen doel.
Nee hoor, als je echt wat te melden hebt, meld het dan en onderbouw het goed in plaats van naar dit soort jammere tactieken te grijpen. Dit zijn wapens van een zwakke geest, en als jij het beter doet en je mening op een normale manier kan onderbouwen, zonder deze misbaksels die de term argument niet eens waardig zijn, dan praat ik met je verder, met respect voor jouw mening, hoe onsmakelijk ik hem persoonlijk ook vind.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Je mag je pm's achterwege laten hoor, ik heb helemaal geen zin in rare berichten.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Je mag je pm's achterwege laten hoor, ik heb helemaal geen zin in rare berichten.
Je hebt pm terug.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Word hier toch een beetje chagrijnig van...
» toch een beetje 'verdrietig'
» Zal ik hier nou blij of verdrietig om zijn?
» Pff ik word hier zo moe van!
» Ik word hier knettergek!
» toch een beetje 'verdrietig'
» Zal ik hier nou blij of verdrietig om zijn?
» Pff ik word hier zo moe van!
» Ik word hier knettergek!
Pagina 7 van 7
Permissies van dit forum: