Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Word hier toch een beetje chagrijnig van...

5 plaatsers

Ga naar beneden

Word hier toch een beetje chagrijnig van... Empty Word hier toch een beetje chagrijnig van...

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 10:25

Hadden we 8 mensen uitgenodigd voor O&N, blijven er maar 3 over....
Was juist zo blij dat we eindelijk eens een huis vol hadden en niet met z'n tweetjes of bij schoonouders op de bank hoefden zitten. Vind eigenlijk dat ik niet zo moet zeuren, want met die drie zal t heus wel gezellig worden (als die morgen tenminste niet ook nog afzeggen, mij verbaast me niks meer) maar t zit me toch dwars. Volgend jaar met O&N gaan we gewoon met z'n tweeën in verweggistan zittten Mad

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Word hier toch een beetje chagrijnig van... Empty Re: Word hier toch een beetje chagrijnig van...

Bericht  Japie vr 30 dec 2011 - 10:48

Dat is niet leuk nee! Ik zou er ook van balen als mensen op het laatste moment ineens gaan afzeggen. Vooral als ze het eerst hebben toegezegd.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Word hier toch een beetje chagrijnig van... Empty Re: Word hier toch een beetje chagrijnig van...

Bericht  Minx vr 30 dec 2011 - 10:48

hebben ze op het laatste afgezegd, of niet eens toegezegd??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 10:49

Sneu joh! Is er niet ergens een leuk feest waar jullie naar toe kunnen met z'n allen?

Gast
Gast

Bericht  Eris vr 30 dec 2011 - 10:51

Herkenbaar, het is inderdaad jammer. Maar helaas komt dat met o&n vaak voor, plannen worden makkelijk gewijzigd en dan ook nog vaak op het laatste moment. Hopelijk heb je toch een leuke jaarwisseling met de mensen die wel komen.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Kabouter vr 30 dec 2011 - 10:54

Dat is inderdaad wel heel erg jammer. Had je echt al op ze gerekend?
Maak er met diegene die wel komen een hele leuke avond/nacht van!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 10:59

Twee van de acht hebben redelijk ruim van tevoren aangegeven dat t m waarschijnlijk niet ging worden.
Twee anderen (stel) belden gisteren.
Derde belde vandaag (=zus van stel en gaat t nu daar vieren aangezien zij ook niet komen).
Boodschappen waren al in huis.

Het gaat echt wel goedkomen met de andere drie en wij tweeën hoor, daar niet van. Maar vind t gewoon stom. Zijn wij niet leuk genoeg ofzo? Feesten is niet echt ons ding, gaan liever altijd naar vrienden thuis of andersom. Maar volgend jaar dus niet, gnagnagna.

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 vr 30 dec 2011 - 11:05

Kan heel goed begrijpen dat je dat stom vindt en ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom mensen op het laatste moment afzeggen. Ook lekker lullig aangezien jullie de boodschappen al in huis hadden! Eén persoon meer of minder merk je dan niet zo maar als er drie afzeggen dan hou je ook nog eens 'n partij boodschappen over ook.

Veel plezier gewenst!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 11:08

Heb je ze ook gemeld dat jij alles al heb voorbereidt? Je bereikt er misschien niks mee, maar dan zullen zij zich waarschijnlijk wel schuldig voelen. Kan me niet voorstellen dat je opeens iets heel belangrijks hebt te doen. Je hebt al met iemand afgesproken!

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 30 dec 2011 - 11:09

Zo moet je niet denken, maar zoals ik het lees hebben ze niet echt toegezegd maar ook niet afgezegd. Maakt het natuurlijk niet minder vervelend. Wij hadden vorig jaar ook zo'n klein feestje. Was uiteindelijk erg gezellig. Dit jaar gaan we naar ouders haha nog suffer eigenlijk. Nou ja mijn ouders zijn op een feest van vrienden van hun. Dus dat word wel wat spetterender.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 11:16

Eh, jawel hoor, ze hadden echt toegezegd.

Tsja, van die laatste kreeg ik nog een berichtje op fb, reactie op mijn foto van appelflappen 'had ze graag ff geproefd'. Daarop heb ik geantwoord. Ja, jammer....
Ze weten dat we t niet leuk vinden. Maar op die laatste na hadden ze op zich wel goede redenen (baby's in t spel, dan weet je 't wel). Ze weten misschien niet dat we alles al in huis hadden.

Nouja, dan gaan we 't met z'n vijven maar gezellig maken. Zijn toch al drie mensen meer dan de afgelopen twee jaar laughcry

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 30 dec 2011 - 11:19

Ok ja dat veranderd het dan wel een beetje, en last minute afzeggen is inderdaad niet heel netjes. Zou ik ook chaggie van worden. Je rekent er wel op en dan op het laatste word het weer afgezegd.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 11:25

Ja, is gewoon niet leuk. Hoewel we eigenlijk verbaasd waren dat dat tweede stel toezei, hadden we niet verwacht. Nou, dat bleek dus later gegrond. Maar moet er niet in blijven hangen. Da's zonde van de energie. Vind t wel lekker dat ik hier ff kan klagen, haha.

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 30 dec 2011 - 11:27

Soms moet je gewoon ff je frustratie uiten. En dan is het forum heel fijn.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 11:30

Inderdaad!
En als 't niet leuk is morgen zuipen we gewoon alle alcohol op die we in huis hadden gehaald, haha. Hebben sowieso een fles champie teveel, hè wat naar... :P
Nee hoor, komt goed. Zal nog wel laten weten of t gezellig was of dat we volgend jaar echt naar t buitenland gaan met de jaarwisseling!

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 30 dec 2011 - 11:32

Mijn vriend roept sinds wij geen plannen hadden al de hele tijd dat hij naar lapland wil met oud en nieuw. Nou ja vind ik op zich een leuk plan. Lekker met zijn tweeen in een hutje. haha
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 11:47

Prima plan toch! haha

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: