Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pff ik word hier zo moe van!

+18
mickey
Dani
Tania
Lilou
Marie
TukTuk
xxDila
bolus26
Coco
Susan
RYW
Ella
Snoes
rapa nui
Jeanette
Kqip
Kaboutertje
Rumble
22 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Rumble ma 17 okt 2011 - 23:22

*laat maar als er dan toch 106 x word gekeken en niemand reageert*
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 3:55

Nou ben ik benieuwd waar je moe van wordt ook. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Kaboutertje di 18 okt 2011 - 4:00

Rolling Eyes
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 4:06

Het kunnen ook gewoon meelezers zonder account zijn hoor. Beetje jammer dit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Kqip di 18 okt 2011 - 4:13

scratch
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 4:19

Jeetje zeg er kijken vaak zoveel mensen in een topic zonder te reageren Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 4:24

Ik heb het vanmiddag gelezen, en ben nog aan het bedenken wat ik er het beste op kan reageren, en moest eerst wat anders doen. Ik gun je namelijk alle geluk van de wereld, en ik vind het dan ook onwijs rot om te lezen in welke situatie je nu zit, en wist niet dat het zo ver was al Cry

Ik begrijp jouw punten volkomen, ik weet alleen niet of het haalbaar is, wat je allemaal wilt hebben, want het zijn er wel heel veel, en als je 'snel' daar weg wil gezien de situatie, dan zal je dat niet betaalbaar gaan lukken. Dus dan zou je naar een tweede, tijdelijke, optie moet kijken, dus wel ergens wat slechter wonen en dan goed doorzoeken naar een vaste plek voor jou en je zoon. Niet ideaal, maar nu thuis blijven lijkt me ook niet echt ideaal.


hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Jeanette di 18 okt 2011 - 5:39

Hmmm, oke dan?! laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 6:01

Huh? Dit is nou eenmaal een pijler waar niet zoveel mensen kijken die ook altijd reageren. En sowieso 's middags zitten er minder mensen op het forum dan in de avond. Jammer dat je het zo snel hebt verwijderd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  rapa nui di 18 okt 2011 - 6:50

Jammer dat je het weg hebt gehaald, in de avond zullen er misschien meer mensen op reageren. En je moet misschien net de gebruikers uit Amsterdam en omgeving hebben die je goede tips kunnen geven voor een goedkope woning en wat je beter kunt doen. Ik had het tussen de middag wel gelezen maar heb dan amper tijd om te reageren omdat ik ook nog moet eten en dan gaat lezen beter dan typen. Ik denk dat er wel meer zijn die liever later reageren/dan tijd hebben. Ik vond je wensen/eisen lijstje best wel lang. Mijn 1e gedachte was om dan ergens in een kleinere plaats buiten Amsterdam te zoeken naar een woning, is misschien nog iets betaalbaarder (ook al heb ik daar geen flauw benul van omdat ik aan de andere kant van het land woon). Maar dan zit je misschien wel weer met je werk.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 7:27

Ik heb het ook gelezen maar had geen tijd om op dat moment te reageren.

Maar laat maar dan als je daar niet op wil wachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 7:32

Arden schreef:Ik heb het ook gelezen maar had geen tijd om op dat moment te reageren.

Maar laat maar dan als je daar niet op wil wachten.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Snoes di 18 okt 2011 - 7:37

Ik had het ook gelezen. Vanmiddag op mijn werk, waar ik dus niet zomaar kan reageren. Op zulke serieuze onderwerpen reageer ik liever als ik thuis op mijn gemak zit, dan snelsnel op mijn werk.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Rumble di 18 okt 2011 - 8:42

Bedankt voor jullie reacties, maar ik zit er echt even doorheen en heb het geduld niet om te wachten. Sorry daarvoor, hebben jullie ook niks aan maar vanmiddag dacht ik echt even dat ik gek werd.
Ik sta binnenkort op straat met mijn 6 maanden oude zoontje en kom nergens voor in aanmerking en ja als ik dan zie dat het wel 106 x gelezen is maar er geen reactie komt dan irriteert me dat.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Ella di 18 okt 2011 - 8:44

Nucia schreef:Bedankt voor jullie reacties, maar ik zit er echt even doorheen en heb het geduld niet om te wachten. Sorry daarvoor, hebben jullie ook niks aan maar vanmiddag dacht ik echt even dat ik gek werd.
Ik sta binnenkort op straat met mijn 6 maanden oude zoontje en kom nergens voor in aanmerking en ja als ik dan zie dat het wel 106 x gelezen is maar er geen reactie komt dan irriteert me dat.
Misschien wil je het nog een keer plaatsen. Er zijn hier echt wel mensen die WEL willen reageren
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Rumble di 18 okt 2011 - 8:46

Pippa schreef:Ik heb het vanmiddag gelezen, en ben nog aan het bedenken wat ik er het beste op kan reageren, en moest eerst wat anders doen. Ik gun je namelijk alle geluk van de wereld, en ik vind het dan ook onwijs rot om te lezen in welke situatie je nu zit, en wist niet dat het zo ver was al Cry

Ik begrijp jouw punten volkomen, ik weet alleen niet of het haalbaar is, wat je allemaal wilt hebben, want het zijn er wel heel veel, en als je 'snel' daar weg wil gezien de situatie, dan zal je dat niet betaalbaar gaan lukken. Dus dan zou je naar een tweede, tijdelijke, optie moet kijken, dus wel ergens wat slechter wonen en dan goed doorzoeken naar een vaste plek voor jou en je zoon. Niet ideaal, maar nu thuis blijven lijkt me ook niet echt ideaal.


hug

@Maura: Yeah right, 106 meelezers. Dat is dan wel heel toevallig...

@Pippa: Dankjewel voor je reactie. Misschien moet ik dan ook wel over naar tijdelijk maar ik zit ook vast aan opvang voor mijn zoontje, dus ik kan niet zomaar overal gaan wonen, dat maakt de zoekstraal al een flink stuk kleiner.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 8:51

Maar Nucia is het niet mogelijk dat je man/ex ? uit huis gaat, en dat jij en je zoontje in jullie huis blijven ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  RYW di 18 okt 2011 - 8:54

Ik weet helaas niet zoveel in Amsterdam en weet ook niet wat er in je verhaal stond, maar is er echt geen optie voor jou en je zoontje? Ga je echt letterlijk op straat terecht komen? Is er geen enkele instantie waar je terecht kan, en is er iets dat je aanstaande ex kan doen (ik neem aan dat hij ook niet wil dat zijn zoon op straat komt te wonen)?

Kunnen mensen je financieel of op een andere manier helpen, kan je iets op marktplaats vinden, kan je tijdelijk in een studentenkamer terecht of een studio (niet ideaal natuurlijk met een kindje maar in elk geval een dak boven je hoofd) en heb je een sociaal netwerk in Amsterdam waar je gebruik van kan maken, waarin je een noodkreet kan laten uitgaan? Misschien weet iemand iets, gaat er een kennis van een kennis samenwonen of gaat iemands buurvrouw een etage verhuren...

Sterkte in elk geval.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Susan di 18 okt 2011 - 9:01

Ik heb ook niet gelezen wat er stond, maar in Amsterdam is het volgens mij echt ontzettend moeilijk om aan woonruimte te komen, ik zou toch wat verder kijken, en inderdaad niet te veeleisend zijn. De buurt vind ik wel altijd heel belangrijk, het hoeft geen dure buurt te zijn, maar wel een buurt waar je je veilig voelt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Coco di 18 okt 2011 - 9:02

Wat een ontzettend vervelende situatie Nucia. Ik heb je verhaal gemist, maar zoek je echt iets in Amsterdam zelf of de omgeving ervan? Wil je kwijt waar precies?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  bolus26 di 18 okt 2011 - 10:46

wat ik er nog uit kan begrijpen is dat je dus een woonplek in amsterdam zoekt op korte termijn?

een vriendin van mij heeft wel es op zo´n passagiesboot gewoond maar ik weet niet of dat zo ideaal is?
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  xxDila di 18 okt 2011 - 11:12

Nucia schreef:
Pippa schreef:Ik heb het vanmiddag gelezen, en ben nog aan het bedenken wat ik er het beste op kan reageren, en moest eerst wat anders doen. Ik gun je namelijk alle geluk van de wereld, en ik vind het dan ook onwijs rot om te lezen in welke situatie je nu zit, en wist niet dat het zo ver was al Cry

Ik begrijp jouw punten volkomen, ik weet alleen niet of het haalbaar is, wat je allemaal wilt hebben, want het zijn er wel heel veel, en als je 'snel' daar weg wil gezien de situatie, dan zal je dat niet betaalbaar gaan lukken. Dus dan zou je naar een tweede, tijdelijke, optie moet kijken, dus wel ergens wat slechter wonen en dan goed doorzoeken naar een vaste plek voor jou en je zoon. Niet ideaal, maar nu thuis blijven lijkt me ook niet echt ideaal.


hug

@Maura: Yeah right, 106 meelezers. Dat is dan wel heel toevallig...

@Pippa: Dankjewel voor je reactie. Misschien moet ik dan ook wel over naar tijdelijk maar ik zit ook vast aan opvang voor mijn zoontje, dus ik kan niet zomaar overal gaan wonen, dat maakt de zoekstraal al een flink stuk kleiner.

Ik heb dat zo vaak gehad met mijn topics. Ik zou dan zo langzamerhand wel heel erg ongeduldig moeten worden. Daarnaast snap ik vanuit reacties van anderen dat het echt zwaar kut is wat je nu meemaakt.. Maar ik ben ook iemand die tussendoor op werk vaak wat leest & daar 's avonds pas op terug komt. Verder zijn hier echt ontzettend veel meelezers, aangezien het een openbaar forum is. & je titel lokt nogal uit tot lezen Wellicht dat mensen gewoon niet zo goed iwsten wat ze moesten zeggen

Voor zover ik er wat over kan zeggen.. Probeer nog eens goed om tafel te gaan met ex man/vriend. Kijk wat vrienden/familie je kunnen bieden. Zoek marktplaats af naar particulieren plekken. Hier kun je vaak een behoorlijke tijd zitten. Ik heb alleen geen idee hoe je zit qua financieen en of dit haalbaar is. Wellicht dat je tijdelijk in een stacaravan/bungalow kan op een vakantiepark?
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Rumble di 18 okt 2011 - 11:13

Mama van 2: Nee helaas is dat niet mogelijk. Deze woning staat op naam van mijn man en gaat ook zo gauw mogelijk de verkoop in omdat hij het ook niet niet kan betalen in zijn eentje.

RYW: Ik sta sinds 2005 ingeschreven in Amsterdam en omgeving dus ook Diemen, Duivendrecht, Hoofddorp, Amstelveen, etc. Hier krijg ik geen urgentie voor omdat ik in Alphen aan den Rijn woon en in Alphen krijg ik geen urgentie omdat ik nog geen jaar woonachtig ben in de Rijnstreek.
Ik kom niet in aanmerking voor huursubsidie, particulier huren is te duur en kopen kost dan net weer te veel voor wat ik kan krijgen. (1-kamer appartementen)
De opvang van mijn zoontje zit in A. en mijn schoonouders passen 1 dag op, dus ik moet óf andere opvang hebben als ik ergens anders ga wonen óf ik moet een huis in A. kunnen krijgen.
Ik heb al rondgevraagd in mijn netwerk en iedereen is voor mij aan het rondkijken alleen alles lijkt zo onbetaalbaar voor mij. Ik moet ook nog kunnen leven zeg maar...
Dankjewel voor het meedenken iig.

Susan: Ik heb heel lang in A'dam Zuidoost gewoond en dat was voor mij prima. Maar ik wil dat mijn zoontje idd opgroeit in een goede buurt waar hij naar een degelijke school kan. Ik wil het liefst geen tijdelijke woning (maar als het moet dan moet het uiteraard) om mijn zoontje niet van hot naar her te slepen.
Misschien is een 3-kamerwoning wel te veeleisend en ik moet voorlopig maar in een 2-kamerappartement vertoeven zonder dat hij een eigen kamer heeft, maar ook de 2-kamerappartementen zijn zo klein dat ik onmogelijk een tweepersoonsbed, een kinderbedje en een kledingkast in de slaapkamer kwijt kan.

Nois: Ik zoek in Alphen, Hoofddorp, Amstelveen, Diemen, Duivendrecht, Amsterdam en alles wat daar tussenligt zeg maar. Ik werk in Amsterdam dus het moet qua afstand wel te doen zijn en als het niet in Alphen zit moet ik ergens anders ook zo opvang kunnen regelen waar er dus geen lange wachtlijsten zijn.

Bolus: Tja, iets beter dan niets toch? Ik heb de gemeente en de Wonen Centraal gebeld en die konden beiden niks voor me doen. Ja, ik kon wachten tot ik een urgentie-geval werd maar dan is het in mijn ogen al te laat.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 11:20

Ik heb je topic niet gelezen maar je laatste reactie. Ik heb daar geen advies in omdat ik gewoon niet bekend ben in die omgeving. Ik ken je openingspost niet maar wellicht is dat de reden dat niemand tot dan toe reageerde. Vind het wel rot voor je dat je blijkbaar bijna op straat staat. Is er niemand in je omgeving die je tijdelijk kan helpen met onderdak? Ik bedoel, ik zou iedereen die ik ken mijn dak aanbieden als ze op straat komen te staan met een kind...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Rumble di 18 okt 2011 - 11:27

xxDila schreef:
Nucia schreef:
Pippa schreef:[color=red]


Ik heb dat zo vaak gehad met mijn topics. Ik zou dan zo langzamerhand wel heel erg ongeduldig moeten worden. Daarnaast snap ik vanuit reacties van anderen dat het echt zwaar kut is wat je nu meemaakt.. Maar ik ben ook iemand die tussendoor op werk vaak wat leest & daar 's avonds pas op terug komt. Verder zijn hier echt ontzettend veel meelezers, aangezien het een openbaar forum is. & je titel lokt nogal uit tot lezen Wellicht dat mensen gewoon niet zo goed iwsten wat ze moesten zeggen

Voor zover ik er wat over kan zeggen.. Probeer nog eens goed om tafel te gaan met ex man/vriend. Kijk wat vrienden/familie je kunnen bieden. Zoek marktplaats af naar particulieren plekken. Hier kun je vaak een behoorlijke tijd zitten. Ik heb alleen geen idee hoe je zit qua financieen en of dit haalbaar is. Wellicht dat je tijdelijk in een stacaravan/bungalow kan op een vakantiepark?

Ja maar het is toch niet zo dat omdat jij dat gehad hebt met jouw topics dat ik daarom ook maar dat geduld moet opbrengen? Vanmiddag zat ik er gewoon zo doorheen dat ik dat geduld niet had, volgensmij hebben we allemaal wel eens wat minder geduld, voor mij was dat vanmiddag. Omdat ik gewoon geen uitweg meer zag.

Ik zit dagelijks al op marktplaats, maar het is of te duur of te klein of te ver weg. Ik heb ook al voor tijdelijke vakantiewoningen gekeken maar dat is er niet echt, ja vanaf 850 euro per maand exclusief g/w/l, dat kan ik gewoon niet betalen in mijn eentje.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum