Amerika-Topic
+30
Fenna
Winegum
Monte
Krullebol
Bacio
Polly
Poisongirl
Tunrida
knets
Minx
TukTuk
Mermaid
Sarah1985
Caribbeanlover
Jilke
Caro
Flower_L
Lejow
_Lacey_
Pancake
Tinus
Atelier Madame
GeKKiE
ChocoChip
Zora
Lady Starstruck
Highway
Linnie1985
Esperanza
Marin
34 plaatsers
Pagina 5 van 19
Pagina 5 van 19 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19
Re: Amerika-Topic
Sarah1985 schreef:wij gingen net na het reisbureau echt zo vreemd die reizen die wij gister gezien hadden waren nu ineens 1000 euro duurder omdat het via een reisbureau was. Dus als we gaan boeken doen we het gewoon online.
In wat voor buurt moet je een hotel boeken ?
Dat is wel een erg groot prijsverschil. Ik zou zeker online boeken! Via booking.com of expedia.com kan je goed hotels boeken. Ik zou zelf altijd op Manhattan willen zitten, waar maakt niet eens zoveel uit. Het midden (Midtown) is het echte centrum, maar juist daar zou ik niet willen zitten. Ik vind zelf de Upper West Side erg leuk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pancake schreef:@CBL: Ik ga dan wel niet naar de west-kust, maar om een idee te geven wat ik nu kwijt ben even mijn kosten. Mijn vriend en ik gaan volgende week 2 weken naar Florida en dat kost ons zo'n 2100 euro. Dit zijn dan alle hotel overnachtingen, autohuur en vliegtickets. We hebben wel een beetje low-budget hotels geboekt, maar we komen er toch alleen maar om te slapen, dus het hoeft niet luxe, als het maar schoon is. Bij elk hotel dat ik heb geboekt zit het ontbijt er al bij in, dus dat scheelt dan ook wel weer
Het is voor mij de eerste keer dat ik naar Amerika ga dus ik heb verder totaal geen idee wat ik kwijt zal zijn aan eten, maar dat zie ik dan wel als ik daar ben. Verder kan je het natuurlijk zo goedkoop of duur maken als je het zelf wilt.
Dank je voor de info, poeh he dat vind ik eigenlijk te duur. Eten ed komen er nog bij dus dat tikt aan he.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Marin schreef:Sarah1985 schreef:wij gingen net na het reisbureau echt zo vreemd die reizen die wij gister gezien hadden waren nu ineens 1000 euro duurder omdat het via een reisbureau was. Dus als we gaan boeken doen we het gewoon online.
In wat voor buurt moet je een hotel boeken ?
Dat is wel een erg groot prijsverschil. Ik zou zeker online boeken! Via booking.com of expedia.com kan je goed hotels boeken. Ik zou zelf altijd op Manhattan willen zitten, waar maakt niet eens zoveel uit. Het midden (Midtown) is het echte centrum, maar juist daar zou ik niet willen zitten. Ik vind zelf de Upper West Side erg leuk.
Booking.com heeft ook appartementen, kan ook schelen omdat je dan eens ''thuis'' kan eten/koken.
Caribbeanlover- Ratel
Marin schreef:Het gaat Caro niet om dat van fox maar om die geld vraag. Die heb jij en anderen al meerdere keren gevraagd dus gewoon even terug lezen.
Van NYC heb ik dat misschien al eens gevraagd,maar zeker weten niet mbt een rondreis aangezien ik daar nu pas interesse voor heb.
Caribbeanlover- Ratel
Cimic schreef:CBL heb je mijn berichten ook gelezen dan weet je ook wat het KAN kosten. Het kan meer maar ook minder zijn. Ligt eraan waarvoor je kiest. Misschien zelf eens puzzelen als je onze antwoorden niet goed genoeg vindt? Maar ga dan niet zitten zeuren!
Ik heb nergens gezegd dat ik jullie antwoord niet goed vind. Vind dat ook heel knap dat je dat zo uit je duim zuigt aangezien ik zoals je kan zien pas bij pagina 5 of 6 hier ben gaan reageren dus.
Caribbeanlover- Ratel
Appartement kan zeker een goed idee zijn in een stad als New York. Lijkt me ook ontzettend leuk! Wel opletten dat je misschien voor minimaal een week moet huren dan.
Marin- Lady Post-a-lot
Wij hadden in NYC ook een appartement, het lag op 73rd street, heel dichtbij een belangrijke metrostop. Het was echt prima, heerlijk wat meer vrijheid! Er lagen behoorlijk wat supermarkten in de buurt waar we gewoon voor in de ochtend wat cereal en wat melk en soms in de avond haalden we er wat te eten. Dat lag daar kant en klaar én warm in de supermarkt. Je kon opscheppen wat je wilde en dan nav het gewicht afrekenen. Ideaal . Ook voor een lekker glaasje wijn was het prima .
Ik wil best weer terug . Maar eerst de rondreis door Californië!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:Ik zou zelf kijken of je goede aanbiedingen kan vinden. Dus apart boeken. Dan kan je wel goedkoper uitkomen. 7 dagen is echt wel genoeg. Zo'n stedentrip is doodsvermoeiend. Maar ook wel lekker want op die manier hoef je je dagen niet zo vol te proppen, dat kan wel fijn zijn!
Toen ik dat zei dat een week wel genoeg was voor NYC, kreeg ik commentaar dat dat helemaal niet hoeft en dat je best langer kan. Niet van jou hoor .
Caribbeanlover- Ratel
Marin schreef:Appartement kan zeker een goed idee zijn in een stad als New York. Lijkt me ook ontzettend leuk! Wel opletten dat je misschien voor minimaal een week moet huren dan.
Dat zou mooi uitkomen aangezien ik minimaal een week wil, het liefst 9 dgn, 7 nachten dus.
Caribbeanlover- Ratel
Caro schreef:Wij hadden in NYC ook een appartement, het lag op 73rd street, heel dichtbij een belangrijke metrostop. Het was echt prima, heerlijk wat meer vrijheid! Er lagen behoorlijk wat supermarkten in de buurt waar we gewoon voor in de ochtend wat cereal en wat melk en soms in de avond haalden we er wat te eten. Dat lag daar kant en klaar én warm in de supermarkt. Je kon opscheppen wat je wilde en dan nav het gewicht afrekenen. Ideaal . Ook voor een lekker glaasje wijn was het prima .
Mag ik de naam van dat appartement of vind je dat ook vervelend dat ik dat vraag?
Hotel - en appartementennamen zijn ook wel handig om te weten misschien wel handiger dan prijzen . Betalen moet je toch!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Marin schreef:Ik zou zelf kijken of je goede aanbiedingen kan vinden. Dus apart boeken. Dan kan je wel goedkoper uitkomen. 7 dagen is echt wel genoeg. Zo'n stedentrip is doodsvermoeiend. Maar ook wel lekker want op die manier hoef je je dagen niet zo vol te proppen, dat kan wel fijn zijn!
Toen ik dat zei dat een week wel genoeg was voor NYC, kreeg ik commentaar dat dat helemaal niet hoeft en dat je best langer kan. Niet van jou hoor .
Ja dat hangt er ook beetje vanaf hoe intensief je de stad wilt zien. Het voordeel van langer gaan is dat je je dagen niet zo vol hoeft te proppen en dat je gerust een ochtendje rustig aan kunt doen in je appartement bijvoorbeeld. Als je maar 5 dagen hebt, wil je constant alles doen en zien. Maar 2 weken is wel veel duurder, dus dat moet je maar net kunnen betalen
Elk nadeel heb z'n voordeel dus.
Marin- Lady Post-a-lot
Caro, bovendien bied FOX groepsrondreizen aan en ik wil niet gebonden aan een groep zijn, maar zelf doen wat en wanneer ik wil snap je.
Caribbeanlover- Ratel
Da's waar. Btw, morgen begint ''Wie is de reisleider'' weer ze gaan naar Amerika en Indonesie. Dacht dat jij het wel leuk zou vinden.
Caribbeanlover- Ratel
Ja dank je voor de tip! Ik wist wel dat het programma weer begon en wilde het gaan kijken..maar wist niet dat ze ook naar Amerika gaan. Leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
Caro schreef:Wij hadden in NYC ook een appartement, het lag op 73rd street, heel dichtbij een belangrijke metrostop. Het was echt prima, heerlijk wat meer vrijheid! Er lagen behoorlijk wat supermarkten in de buurt waar we gewoon voor in de ochtend wat cereal en wat melk en soms in de avond haalden we er wat te eten. Dat lag daar kant en klaar én warm in de supermarkt. Je kon opscheppen wat je wilde en dan nav het gewicht afrekenen. Ideaal . Ook voor een lekker glaasje wijn was het prima .
ik ben erg benieuwd welk appartement
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
CBL waarom ga je niet eens met je man naar de vakantiebeurs? Daar kun je genoeg info vinden over Amerika en verschillende reisorganisaties. Het is volgend weekend. Ik ga zelf ook een kijkje nemen. Info verzamelen kan nooit kwaad.
Gast- Gast
Fox heeft volgens mij ook individuele rondreizen.
Een collega van mij had via Kras een individuele rondreis gedaan in Amerika en die was daar wel over te spreken. Is ook goedkoper dan Fox.
Een collega van mij had via Kras een individuele rondreis gedaan in Amerika en die was daar wel over te spreken. Is ook goedkoper dan Fox.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben destijds via Expedia geboekt maar het was echt een enorme dure week. Het was zowel Fashion week als de herdenking van 9-11. Het appartement was redelijk groot, sowieso hadden wij een studio omdat we met z'n tweeën waren.
Wellicht voor sommige mensen handig om te weten: er wordt niet schoongemaakt als je er korter bent dan vijf dagen. Daarna kun je het aanvragen volgens mij. Wij vonden dat geen punt maar je moet het wel even weten. Daarnaast is er een kleine receptie die wel wat info geven maar niet super uitgebreid, ook dat vonden wij geen enkel punt want we haalden alles wat we wilden weten uit de LP.
Dit is de link van trioadvisor: http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g60763-d307945-Reviews-Woogo_Central_Park-New_York_City_New_York.html
Wellicht voor sommige mensen handig om te weten: er wordt niet schoongemaakt als je er korter bent dan vijf dagen. Daarna kun je het aanvragen volgens mij. Wij vonden dat geen punt maar je moet het wel even weten. Daarnaast is er een kleine receptie die wel wat info geven maar niet super uitgebreid, ook dat vonden wij geen enkel punt want we haalden alles wat we wilden weten uit de LP.
Dit is de link van trioadvisor: http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g60763-d307945-Reviews-Woogo_Central_Park-New_York_City_New_York.html
Caro- Ratel
Pancake schreef:Fox heeft volgens mij ook individuele rondreizen.
Fox.
Is ook .
Caro- Ratel
Cimic schreef:CBL waarom ga je niet eens met je man naar de vakantiebeurs? Daar kun je genoeg info vinden over Amerika en verschillende reisorganisaties. Het is volgend weekend. Ik ga zelf ook een kijkje nemen. Info verzamelen kan nooit kwaad.
Leuk, ik ben vorig jaar naar de vakantiebeurs geweest en heb veel foldertjes gehaald over Amerika (ik verzamel brochures van alle staten en regio's en steden enzo...gewoon omdat ik het leuk vind, heb een hele mand vol!) Alleen kon ik sommige medewerkers meer vertellen dan zij mij
Marin- Lady Post-a-lot
Jij zou wel bij zo stand kunnen gaan staan. Is dat geen leuke baan eventueel tijdelijk of iets anders ivm Amerika?
Caribbeanlover- Ratel
Cimic schreef:CBL waarom ga je niet eens met je man naar de vakantiebeurs? Daar kun je genoeg info vinden over Amerika en verschillende reisorganisaties. Het is volgend weekend. Ik ga zelf ook een kijkje nemen. Info verzamelen kan nooit kwaad.
Ben ik een paar keer geweest, te druk, zonde van de tijd en op internet veel makkelijker. Toch bedankt voor de tip.
Caribbeanlover- Ratel
Ja had laatst al gekeken maar kon niet echt iets vinden.
Marin- Lady Post-a-lot
Caribbeanlover schreef:Cimic schreef:CBL waarom ga je niet eens met je man naar de vakantiebeurs? Daar kun je genoeg info vinden over Amerika en verschillende reisorganisaties. Het is volgend weekend. Ik ga zelf ook een kijkje nemen. Info verzamelen kan nooit kwaad.
Ben ik een paar keer geweest, te druk, zonde van de tijd en op internet veel makkelijker. Toch bedankt voor de tip.
Omdat je het dan aan ons kan vragen?
Caro- Ratel
Caribbeanlover schreef:Cimic schreef:CBL waarom ga je niet eens met je man naar de vakantiebeurs? Daar kun je genoeg info vinden over Amerika en verschillende reisorganisaties. Het is volgend weekend. Ik ga zelf ook een kijkje nemen. Info verzamelen kan nooit kwaad.
Mja dat zou je van te voren ook eigenlijk moeten weten dat het druk gaat worden, als ik me daardoor moet laten beinvloeden. En ik zie het ook niet als zonde van de tijd maar meer als een leuk uitje met iemand die dezelfde intresses heeft.
Al wat wijzer geworden trouwens?
Gast- Gast
Pagina 5 van 19 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19
Soortgelijke onderwerpen
» Amerika en medicijnen
» Wat is leuk uit Amerika?
» Autorondreis Amerika
» Tips vliegen Amerika
» Vliegtickets Amerika (LA/San Francisco)
» Wat is leuk uit Amerika?
» Autorondreis Amerika
» Tips vliegen Amerika
» Vliegtickets Amerika (LA/San Francisco)
Pagina 5 van 19
Permissies van dit forum: