Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Amerika-Topic

+30
Fenna
Winegum
Monte
Krullebol
Bacio
Polly
Poisongirl
Tunrida
knets
Minx
TukTuk
Mermaid
Sarah1985
Caribbeanlover
Jilke
Caro
Flower_L
Lejow
_Lacey_
Pancake
Tinus
Atelier Madame
GeKKiE
ChocoChip
Zora
Lady Starstruck
Highway
Linnie1985
Esperanza
Marin
34 plaatsers

Pagina 5 van 19 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Amerika-Topic - Pagina 5 Empty Re: Amerika-Topic

Bericht  Marin wo 4 jan 2012 - 6:30

Sarah1985 schreef:wij gingen net na het reisbureau echt zo vreemd die reizen die wij gister gezien hadden waren nu ineens 1000 euro duurder omdat het via een reisbureau was. Dus als we gaan boeken doen we het gewoon online.

In wat voor buurt moet je een hotel boeken ?

Dat is wel een erg groot prijsverschil. Ik zou zeker online boeken! Via booking.com of expedia.com kan je goed hotels boeken. Ik zou zelf altijd op Manhattan willen zitten, waar maakt niet eens zoveel uit. Het midden (Midtown) is het echte centrum, maar juist daar zou ik niet willen zitten. Ik vind zelf de Upper West Side erg leuk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caribbeanlover wo 4 jan 2012 - 8:26

Pancake schreef:@CBL: Ik ga dan wel niet naar de west-kust, maar om een idee te geven wat ik nu kwijt ben even mijn kosten. Mijn vriend en ik gaan volgende week 2 weken naar Florida en dat kost ons zo'n 2100 euro. Dit zijn dan alle hotel overnachtingen, autohuur en vliegtickets. We hebben wel een beetje low-budget hotels geboekt, maar we komen er toch alleen maar om te slapen, dus het hoeft niet luxe, als het maar schoon is. Bij elk hotel dat ik heb geboekt zit het ontbijt er al bij in, dus dat scheelt dan ook wel weer

Het is voor mij de eerste keer dat ik naar Amerika ga dus ik heb verder totaal geen idee wat ik kwijt zal zijn aan eten, maar dat zie ik dan wel als ik daar ben. Verder kan je het natuurlijk zo goedkoop of duur maken als je het zelf wilt.

Dank je voor de info, poeh he dat vind ik eigenlijk te duur. Eten ed komen er nog bij dus dat tikt aan he.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caribbeanlover wo 4 jan 2012 - 8:27

Marin schreef:
Sarah1985 schreef:wij gingen net na het reisbureau echt zo vreemd die reizen die wij gister gezien hadden waren nu ineens 1000 euro duurder omdat het via een reisbureau was. Dus als we gaan boeken doen we het gewoon online.

In wat voor buurt moet je een hotel boeken ?

Dat is wel een erg groot prijsverschil. Ik zou zeker online boeken! Via booking.com of expedia.com kan je goed hotels boeken. Ik zou zelf altijd op Manhattan willen zitten, waar maakt niet eens zoveel uit. Het midden (Midtown) is het echte centrum, maar juist daar zou ik niet willen zitten. Ik vind zelf de Upper West Side erg leuk.

Booking.com heeft ook appartementen, kan ook schelen omdat je dan eens ''thuis'' kan eten/koken.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 4 jan 2012 - 8:27

Marin schreef:Het gaat Caro niet om dat van fox maar om die geld vraag. Die heb jij en anderen al meerdere keren gevraagd dus gewoon even terug lezen.

Van NYC heb ik dat misschien al eens gevraagd,maar zeker weten niet mbt een rondreis aangezien ik daar nu pas interesse voor heb.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 4 jan 2012 - 8:29

Cimic schreef:CBL heb je mijn berichten ook gelezen dan weet je ook wat het KAN kosten. Het kan meer maar ook minder zijn. Ligt eraan waarvoor je kiest. Misschien zelf eens puzzelen als je onze antwoorden niet goed genoeg vindt? Maar ga dan niet zitten zeuren!

Ik heb nergens gezegd dat ik jullie antwoord niet goed vind. Vind dat ook heel knap dat je dat zo uit je duim zuigt aangezien ik zoals je kan zien pas bij pagina 5 of 6 hier ben gaan reageren dus.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Marin wo 4 jan 2012 - 8:34

Appartement kan zeker een goed idee zijn in een stad als New York. Lijkt me ook ontzettend leuk! Wel opletten dat je misschien voor minimaal een week moet huren dan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro wo 4 jan 2012 - 8:47

Wij hadden in NYC ook een appartement, het lag op 73rd street, heel dichtbij een belangrijke metrostop. Het was echt prima, heerlijk wat meer vrijheid! Er lagen behoorlijk wat supermarkten in de buurt waar we gewoon voor in de ochtend wat cereal en wat melk en soms in de avond haalden we er wat te eten. Dat lag daar kant en klaar én warm in de supermarkt. Je kon opscheppen wat je wilde en dan nav het gewicht afrekenen. Ideaal smile. Ook voor een lekker glaasje wijn was het prima smile.

Ik wil best weer terug smile. Maar eerst de rondreis door Californië!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover wo 4 jan 2012 - 8:54

Marin schreef:Ik zou zelf kijken of je goede aanbiedingen kan vinden. Dus apart boeken. Dan kan je wel goedkoper uitkomen. 7 dagen is echt wel genoeg. Zo'n stedentrip is doodsvermoeiend. Maar ook wel lekker want op die manier hoef je je dagen niet zo vol te proppen, dat kan wel fijn zijn!

Toen ik dat zei dat een week wel genoeg was voor NYC, kreeg ik commentaar dat dat helemaal niet hoeft en dat je best langer kan. Niet van jou hoor Wink.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 4 jan 2012 - 8:55

Marin schreef:Appartement kan zeker een goed idee zijn in een stad als New York. Lijkt me ook ontzettend leuk! Wel opletten dat je misschien voor minimaal een week moet huren dan.

Dat zou mooi uitkomen aangezien ik minimaal een week wil, het liefst 9 dgn, 7 nachten dus.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 4 jan 2012 - 8:57

Caro schreef:Wij hadden in NYC ook een appartement, het lag op 73rd street, heel dichtbij een belangrijke metrostop. Het was echt prima, heerlijk wat meer vrijheid! Er lagen behoorlijk wat supermarkten in de buurt waar we gewoon voor in de ochtend wat cereal en wat melk en soms in de avond haalden we er wat te eten. Dat lag daar kant en klaar én warm in de supermarkt. Je kon opscheppen wat je wilde en dan nav het gewicht afrekenen. Ideaal smile. Ook voor een lekker glaasje wijn was het prima smile.

Mag ik de naam van dat appartement of vind je dat ook vervelend dat ik dat vraag?
Hotel - en appartementennamen zijn ook wel handig om te weten misschien wel handiger dan prijzen Wink. Betalen moet je toch!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Marin wo 4 jan 2012 - 9:02

Caribbeanlover schreef:
Marin schreef:Ik zou zelf kijken of je goede aanbiedingen kan vinden. Dus apart boeken. Dan kan je wel goedkoper uitkomen. 7 dagen is echt wel genoeg. Zo'n stedentrip is doodsvermoeiend. Maar ook wel lekker want op die manier hoef je je dagen niet zo vol te proppen, dat kan wel fijn zijn!

Toen ik dat zei dat een week wel genoeg was voor NYC, kreeg ik commentaar dat dat helemaal niet hoeft en dat je best langer kan. Niet van jou hoor Wink.

Ja dat hangt er ook beetje vanaf hoe intensief je de stad wilt zien. Het voordeel van langer gaan is dat je je dagen niet zo vol hoeft te proppen en dat je gerust een ochtendje rustig aan kunt doen in je appartement bijvoorbeeld. Als je maar 5 dagen hebt, wil je constant alles doen en zien. Maar 2 weken is wel veel duurder, dus dat moet je maar net kunnen betalen Wink
Elk nadeel heb z'n voordeel dus.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover wo 4 jan 2012 - 9:51

Caro, bovendien bied FOX groepsrondreizen aan en ik wil niet gebonden aan een groep zijn, maar zelf doen wat en wanneer ik wil snap je.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 4 jan 2012 - 9:53

Da's waar. Btw, morgen begint ''Wie is de reisleider'' weer ze gaan naar Amerika en Indonesie. Dacht dat jij het wel leuk zou vinden.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Marin wo 4 jan 2012 - 10:01

Ja dank je voor de tip! Ik wist wel dat het programma weer begon en wilde het gaan kijken..maar wist niet dat ze ook naar Amerika gaan. Leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sarah1985 wo 4 jan 2012 - 10:26

Caro schreef:Wij hadden in NYC ook een appartement, het lag op 73rd street, heel dichtbij een belangrijke metrostop. Het was echt prima, heerlijk wat meer vrijheid! Er lagen behoorlijk wat supermarkten in de buurt waar we gewoon voor in de ochtend wat cereal en wat melk en soms in de avond haalden we er wat te eten. Dat lag daar kant en klaar én warm in de supermarkt. Je kon opscheppen wat je wilde en dan nav het gewicht afrekenen. Ideaal smile. Ook voor een lekker glaasje wijn was het prima smile.

ik ben erg benieuwd welk appartement
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 5:49

CBL waarom ga je niet eens met je man naar de vakantiebeurs? Daar kun je genoeg info vinden over Amerika en verschillende reisorganisaties. Het is volgend weekend. Ik ga zelf ook een kijkje nemen. Info verzamelen kan nooit kwaad. smile

Gast
Gast

Bericht  Pancake do 5 jan 2012 - 5:58

Fox heeft volgens mij ook individuele rondreizen.

Een collega van mij had via Kras een individuele rondreis gedaan in Amerika en die was daar wel over te spreken. Is ook goedkoper dan Fox.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caro do 5 jan 2012 - 6:45

Wij hebben destijds via Expedia geboekt maar het was echt een enorme dure week. Het was zowel Fashion week als de herdenking van 9-11. Het appartement was redelijk groot, sowieso hadden wij een studio omdat we met z'n tweeën waren.

Wellicht voor sommige mensen handig om te weten: er wordt niet schoongemaakt als je er korter bent dan vijf dagen. Daarna kun je het aanvragen volgens mij. Wij vonden dat geen punt maar je moet het wel even weten. Daarnaast is er een kleine receptie die wel wat info geven maar niet super uitgebreid, ook dat vonden wij geen enkel punt want we haalden alles wat we wilden weten uit de LP.

Dit is de link van trioadvisor: http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g60763-d307945-Reviews-Woogo_Central_Park-New_York_City_New_York.html
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Caro do 5 jan 2012 - 6:46

Pancake schreef:Fox heeft volgens mij ook individuele rondreizen.

Fox.

Is ook Wink.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Marin do 5 jan 2012 - 6:53

Cimic schreef:CBL waarom ga je niet eens met je man naar de vakantiebeurs? Daar kun je genoeg info vinden over Amerika en verschillende reisorganisaties. Het is volgend weekend. Ik ga zelf ook een kijkje nemen. Info verzamelen kan nooit kwaad. smile

Leuk, ik ben vorig jaar naar de vakantiebeurs geweest en heb veel foldertjes gehaald over Amerika (ik verzamel brochures van alle staten en regio's en steden enzo...gewoon omdat ik het leuk vind, heb een hele mand vol!) Alleen kon ik sommige medewerkers meer vertellen dan zij mij laughcry
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover do 5 jan 2012 - 8:47

Cool

Jij zou wel bij zo stand kunnen gaan staan. Is dat geen leuke baan eventueel tijdelijk of iets anders ivm Amerika?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover do 5 jan 2012 - 8:50

Cimic schreef:CBL waarom ga je niet eens met je man naar de vakantiebeurs? Daar kun je genoeg info vinden over Amerika en verschillende reisorganisaties. Het is volgend weekend. Ik ga zelf ook een kijkje nemen. Info verzamelen kan nooit kwaad. smile

Ben ik een paar keer geweest, te druk, zonde van de tijd en op internet veel makkelijker. Toch bedankt voor de tip. Cool

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Marin do 5 jan 2012 - 9:06

Ja had laatst al gekeken maar kon niet echt iets vinden.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro do 5 jan 2012 - 22:45

Caribbeanlover schreef:

Ben ik een paar keer geweest, te druk, zonde van de tijd en op internet veel makkelijker. Toch bedankt voor de tip. Cool

Omdat je het dan aan ons kan vragen? Laughing
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 1:37

Caribbeanlover schreef:

Mja dat zou je van te voren ook eigenlijk moeten weten dat het druk gaat worden, als ik me daardoor moet laten beinvloeden. En ik zie het ook niet als zonde van de tijd maar meer als een leuk uitje met iemand die dezelfde intresses heeft. Wink

Al wat wijzer geworden trouwens? smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 19 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: