Amerika-Topic
+30
Fenna
Winegum
Monte
Krullebol
Bacio
Polly
Poisongirl
Tunrida
knets
Minx
TukTuk
Mermaid
Sarah1985
Caribbeanlover
Jilke
Caro
Flower_L
Lejow
_Lacey_
Pancake
Tinus
Atelier Madame
GeKKiE
ChocoChip
Zora
Lady Starstruck
Highway
Linnie1985
Esperanza
Marin
34 plaatsers
Pagina 3 van 19
Pagina 3 van 19 • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19
Re: Amerika-Topic
Dan heb je het over de westkust en als je Utah ook aan wilt doen, dan zou ik er minstens 3 weken voor uit trekken, liever een maand. Budget is geheel afhankelijk van hoe je wilt reizen, maar reken op ongeveer 250 dollar per week aan autohuur op z'n allergoedkoopst, dus minstens 1000 dollar totaal, en ongeveer 100 a 150 dollar per nacht aan hotels. Maar je kunt ook met een camper, of in motels, hostels, kamperen of bij mensen thuis slapen... Dat is zo specifiek afhankelijk van je reiswensen. Ticket kost tussen de 500 en 1500 euro, ook heel afhankelijk van de periode wanneer je gaat en of je een goede deal kunt scoren.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Thanks, Marin.
Ik heb altijd gedacht dat ik 15000 euro moest uittrekken voor de reis om deze goed te kunnen volbrengen. Een vriend van mij wil ook graag naar Amerika, heeft hetzelfde idee over de reis, maar schrok van het bedrag wat ik in gedachten had. Maar als ik het snel heb uitgerekend en goed heb uitgerekend, dan is de helft ook voldoende.
Ik heb altijd gedacht dat ik 15000 euro moest uittrekken voor de reis om deze goed te kunnen volbrengen. Een vriend van mij wil ook graag naar Amerika, heeft hetzelfde idee over de reis, maar schrok van het bedrag wat ik in gedachten had. Maar als ik het snel heb uitgerekend en goed heb uitgerekend, dan is de helft ook voldoende.
Gast- Gast
Waarop had je dat bedrag dan in godesnaam gebaseerd? Dat idee moet je toch ergens vandaan hebben. Nogmaals, het kan veel goedkoper en hangt dus af van je prioriteiten en wensen. De basis is natuurlijk altijd dat je een vlucht nodig hebt, iets van vervoer (en in die regio is eigenlijk wel auto of camper vereist) en je hebt elke nacht een slaapplek nodig. En eten natuurlijk. Ik heb eerder in dit topic ook een prijzenlijstje gemaakt van hoeveel ik aan die dingen uit zou geven. Pagina 2 volgens mij.
Marin- Lady Post-a-lot
Geen idee waar ik het bedrag vandaan heb gehaald. Het plan is al ontstaan toen ik een jaar of 19 was en volgens mij vertelde mijn toenmalige schoonouders dat ze naar Canada waren geweest (rondreis door Canada) voor 15.000 GULDEN per persoon. Ik denk dat ik het bedrag gewoon in euro's heb omgezet.
Ik zag het lijstje inderdaad. En wellicht is het ook handig om een camper te huren. Dan kun je in principe overal slapen en verder op doorreis gaan. Dat scheelt natuurlijk ook in de kosten voor een slaapplek, want die heb je dan al.
Nogmaals bedankt voor je antwoorden. Het idee lijkt al niet meer zo onmogelijk, zoals hij jaren heeft geleken.
Ik zag het lijstje inderdaad. En wellicht is het ook handig om een camper te huren. Dan kun je in principe overal slapen en verder op doorreis gaan. Dat scheelt natuurlijk ook in de kosten voor een slaapplek, want die heb je dan al.
Nogmaals bedankt voor je antwoorden. Het idee lijkt al niet meer zo onmogelijk, zoals hij jaren heeft geleken.
Gast- Gast
Reizen met een camper heeft ook het voordeel dat je vaak gewoon zelf kunt koken en boodschappen kunt doen. Nou is uiteten gaan in Amerika over 't algemeen minder duur dan in Europa, maar het tikt toch wel snel aan. In elk geval scheelt het ontbijt en lunch!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind de camper i.p.v. een auto wel een erg goed idee. Hoe werkt het in Amerika met het parkeren van een Camper? Hebben ze ook campings in Amerika? Is er een andere regelgeving dan hier in Nederland?
Gast- Gast
Ik heb nog nooit met camper gereisd in Amerika, dus ik kan je er niet al te veel over vertellen. Als je echt geinteresseerd bent, kan ik je zo een link geven naar m'n Amerika forum waar alle Nederlandse experts zitten op dit gebied
Natuurlijk hebben ze campings in Amerika, kijk maar eens op de website van KOA.
Natuurlijk hebben ze campings in Amerika, kijk maar eens op de website van KOA.
Marin- Lady Post-a-lot
Wanneer het echt concreet is, dan zal ik je het nog even vragen. Om de link. Want het is wel handig om van te voren te weten waar je aan toe bent en wat je kunt verwachten. Ik ga nu even de site bekijken. Thanks.
Gast- Gast
Het nadeel van een camper is wel dat je niet overal mag staan + dat je nog eens voor de staanplaats (camping) moet betalen. Wij wilden in eerste instantie ook met een camper gaan maar toch vanaf gezien vanwege dit. Bovendien lijkt het me lastig vanwege de grote steden. Een auto en een leuk motel is ook heel goed te doen. In Florida zaten we daar voor 40 tot 90 dollar
Maura hou er rekening mee dat als je met een camper wilt gaan dat je een stuk van de steden afzit, wel weet ik dat ze pendelbussen hebben voor het vervoer naar steden. Je mag echt niet met die grote apparaten de stad in rijden. Dus stel je moet boodschappen doen dan kan ik me voorstellen dat het al wat lastiger wordt of het wordt shoppen bij de camping supermarkten.
De kosten zijn verschillend. Hoe wil je daar leven... luxe of lekker simpel? Wij gaan over het algemeen simpel. Als het motel/hotel schoon en fris is vinden wij het prima. Maar een keertje luxe is ook tof Zo logeren wij is Las Vegas in een 5 sterren hotel voor 3 dagen. uhm dat kost wel iets van 271 dollar, maar mijn mening is dat je in Las Vegas gewoon even de luxe moet proeven voor de rest van de trip maakt het me/ons echt niet uit.
Wij willen in de zomer gaan in juli dan zouden kwa kosten alles bij elkaar 3500 euro kwijt zijn. Gaan we een maandje later zou het 2500 kosten. Das echt een verschil.
Dus het enige wat wij egenlijk regelen is een ticket, auto en het Motel LA, Grand Canyon. Hotel Las vegas, en motel San Fransico. Al het andere regelen we daar. We zijn echt het meeste geld kwijt aan het ticket.
Ow wat misschien wel handig is om een hotel/motel voor de aankomst van te voren te boeken, je moet namelijk je eerste verblijfplaats vaak doorgeven. En als je geen verblijfplaats heb willen ze wel een moeilijk doen bij de douane. Dit hadden wij op de Bahamas (terug reis van de Bahamas richting Florida) we mochten bijna niet door omdat we geen vaste verblijfplaats in Florida hadden, toen hadden we maar het hotel in NY opgegeven
Damn nu ik dit weer zo typ zou ik het liefs vandaag nog vertrekken Mijn vriend zei gisteren we gaan deze trip doen, hoeveel het ook mag kosten. Het liefs wil mijn vriend ook nog Hawai erbij doen maar dat kost voor een paar dagen 1500 euro. Hawai is zo duur. In totaal zouden we bijna 3 a 3,5 weken weg zijn. Hawai hoeft van mij niet zo dan boek ik liever een losse trip als honeymoon reis ofzo haha.
Ow trouwen wat hoe hebben je ex schoonouders het in Canada gehad, Maura? Dat lijkt me ook een erg mooie ervaring.
Maura hou er rekening mee dat als je met een camper wilt gaan dat je een stuk van de steden afzit, wel weet ik dat ze pendelbussen hebben voor het vervoer naar steden. Je mag echt niet met die grote apparaten de stad in rijden. Dus stel je moet boodschappen doen dan kan ik me voorstellen dat het al wat lastiger wordt of het wordt shoppen bij de camping supermarkten.
De kosten zijn verschillend. Hoe wil je daar leven... luxe of lekker simpel? Wij gaan over het algemeen simpel. Als het motel/hotel schoon en fris is vinden wij het prima. Maar een keertje luxe is ook tof Zo logeren wij is Las Vegas in een 5 sterren hotel voor 3 dagen. uhm dat kost wel iets van 271 dollar, maar mijn mening is dat je in Las Vegas gewoon even de luxe moet proeven voor de rest van de trip maakt het me/ons echt niet uit.
Wij willen in de zomer gaan in juli dan zouden kwa kosten alles bij elkaar 3500 euro kwijt zijn. Gaan we een maandje later zou het 2500 kosten. Das echt een verschil.
Dus het enige wat wij egenlijk regelen is een ticket, auto en het Motel LA, Grand Canyon. Hotel Las vegas, en motel San Fransico. Al het andere regelen we daar. We zijn echt het meeste geld kwijt aan het ticket.
Ow wat misschien wel handig is om een hotel/motel voor de aankomst van te voren te boeken, je moet namelijk je eerste verblijfplaats vaak doorgeven. En als je geen verblijfplaats heb willen ze wel een moeilijk doen bij de douane. Dit hadden wij op de Bahamas (terug reis van de Bahamas richting Florida) we mochten bijna niet door omdat we geen vaste verblijfplaats in Florida hadden, toen hadden we maar het hotel in NY opgegeven
Damn nu ik dit weer zo typ zou ik het liefs vandaag nog vertrekken Mijn vriend zei gisteren we gaan deze trip doen, hoeveel het ook mag kosten. Het liefs wil mijn vriend ook nog Hawai erbij doen maar dat kost voor een paar dagen 1500 euro. Hawai is zo duur. In totaal zouden we bijna 3 a 3,5 weken weg zijn. Hawai hoeft van mij niet zo dan boek ik liever een losse trip als honeymoon reis ofzo haha.
Ow trouwen wat hoe hebben je ex schoonouders het in Canada gehad, Maura? Dat lijkt me ook een erg mooie ervaring.
Gast- Gast
Cimic schreef:
Hier wil ik ook wel op reageren! Ik ben September 2010 in Canada geweest, en wauw wat een gaaf en mooi land.Wij hebben het rondje vancouver vancouver gedaan, stukje vancouver island/whistler/jasper/banff en onderlangs terug.
Heel ruig en ongerept, over een stukje van 100km deden wij rustig een hele dag, in de rockies is zoveel te zien, zoveel moois, en om over het wildlife maar niet te spreken! We bleven foto's maken. Ook een whale whatch toer gedaan, en dan echt de orka's zien, wij vonden het geweldig, en een stuk of 4 beren gezien, echt zo gaaf. Maar ik moet wel zeggen en dat is mijn mening na 1x Canada heb ik het wel "gezien" in de zin van het is allemaal een beetje hetzelfde, nu was dit wel van heel veel een beetje zien, dus misschien dat ik de volgende keer weer nieuwe dingen zien, maar in Amerika blijft de natuur gewoon heel divers. En wij vonden Canada best wel duur. Maar zeker de moeite waard!
ChocoChip- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11
Kijk, en ik wil er best antwoord op geven. Maar mijn antwoord is zeer neutraal, omdat ik wel weet dat ze het 10000% top vonden, maar niet weet wat ze hebben gezien. Of hebben meegemaakt.
Gast- Gast
In september zijn wij in Florida geweest, voor mij de eerste keer Amerika. Was erg gaaf, we hebben een vaststaande tour gedaan met zijn 2en. Was goed te doen, al soms wel enorm vermoeiend omdat het een druk schema was met veel rijden.
Wat fotootjes, wij zijn beide erge natuurliefhebbers. Beesten zijn altijd goed (behalve de mega insecten, die vond ik echt creepy daar).
Bahia Honda State Parc
Key West
Moerassen in de Everglades
De oude niet meer gebruikte brug naar Key West
Zonsondergang Sarasota
Hotel lag op het strand in Sarasota
Lekker in een mierenhoop gaan staan op mijn slippers, mijn benen zaten echt helemaal onder na een dag tot aan mijn liezen toe
Strand van Miami
Wat fotootjes, wij zijn beide erge natuurliefhebbers. Beesten zijn altijd goed (behalve de mega insecten, die vond ik echt creepy daar).
Bahia Honda State Parc
Key West
Moerassen in de Everglades
De oude niet meer gebruikte brug naar Key West
Zonsondergang Sarasota
Hotel lag op het strand in Sarasota
Lekker in een mierenhoop gaan staan op mijn slippers, mijn benen zaten echt helemaal onder na een dag tot aan mijn liezen toe
Strand van Miami
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
@AmiAmi: Heb je misschien nog bepaalde tips voor Florida? Ik ga volgende week .
Mijn vriend en ik hebben wel alles zelf geregeld omdat we perse op een bepaalde datum in Orlando willen zijn.
Mijn vriend en ik hebben wel alles zelf geregeld omdat we perse op een bepaalde datum in Orlando willen zijn.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Uhm, miami vonden wij niet zo, maar we zaten ook niet echt op een boeiend stuk. En dat was onze aankomst en vertrek plaats.
Key west is erg mooi, lekker rondrijden oo zoek naar mooie plaatsen.
Bush gardens is ook leuk! Wel duur.
Everglades is ook mooi, maar wij houden dan ook van natuur. Hebben er een nationaal park bezocht en ook nog alligators gespot in het wild op verschillende plaatsen. En we hebben er een airboat ride gedaan naar een indianenstam eilandje, was erg gaaf.
Wij zaten in orlando in het double tree hotel, echt supermooi hotel. In key west trouwens weer een double tree gehad.
Waar ga je precies allemaal heen?
Key west is erg mooi, lekker rondrijden oo zoek naar mooie plaatsen.
Bush gardens is ook leuk! Wel duur.
Everglades is ook mooi, maar wij houden dan ook van natuur. Hebben er een nationaal park bezocht en ook nog alligators gespot in het wild op verschillende plaatsen. En we hebben er een airboat ride gedaan naar een indianenstam eilandje, was erg gaaf.
Wij zaten in orlando in het double tree hotel, echt supermooi hotel. In key west trouwens weer een double tree gehad.
Waar ga je precies allemaal heen?
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
We gaan in ieder geval naar Key West, Florida City (als uitvalsbasis voor de Everglades en evt Key Largo) en Orlando. We vliegen op Miami, dus daar zijn we de eerste en laatste nacht.
Wij houden ook wel veel van natuur, maar dat moet volgens mij dan wel helemaal goed komen. Verder gaan we nog wel wat shoppen en basketbal kijken (mijn vriend is basketbal-fan).
Wij houden ook wel veel van natuur, maar dat moet volgens mij dan wel helemaal goed komen. Verder gaan we nog wel wat shoppen en basketbal kijken (mijn vriend is basketbal-fan).
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Leuk dit topic. Zit eraan te denken om dit jaar te gaan, stedentrip of rondreis.
Per camper leek me wel leuk, maar zie het eerlijk gezegd niet zo zitten om steeds campings te zoeken/naartoe rijden, pleetje legen, douchen in een kleine ruimte, slapen, eten in een kleine ruimte dus zou eerder per auto kiezen.
Denk alleen dat het wel een stuk duurder uitpakt als ''all in'' in de caribbean aangezien je hotels of campingplaatsen nog moeten betalen, net zoals eten/drinken, uitjes etc.
Heb ook gekeken naar citytrips naar NYC eventueel met een combi naar een andere stad, maar ook dat is vrij duur.
Hmmmm luxeprobleem!
Per camper leek me wel leuk, maar zie het eerlijk gezegd niet zo zitten om steeds campings te zoeken/naartoe rijden, pleetje legen, douchen in een kleine ruimte, slapen, eten in een kleine ruimte dus zou eerder per auto kiezen.
Denk alleen dat het wel een stuk duurder uitpakt als ''all in'' in de caribbean aangezien je hotels of campingplaatsen nog moeten betalen, net zoals eten/drinken, uitjes etc.
Heb ook gekeken naar citytrips naar NYC eventueel met een combi naar een andere stad, maar ook dat is vrij duur.
Hmmmm luxeprobleem!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Mooie foto's zijn er geplaatst zeg!
CBL, het hangt er wederom vanaf hoe duur je het zelf maakt. Als je elke avond flink uiteten gaat, tikt het aan..maar over 't algemeen is uiteten in Amerika relatief goedkoop en je kunt vaak ook lekker picknicken enzo. Dan kan je best kosten besparen.
Ik hoop echt zo dat we in 2012 naar Amerika kunnen, maar zolang ik geen baan heb vrees ik het ergste
CBL, het hangt er wederom vanaf hoe duur je het zelf maakt. Als je elke avond flink uiteten gaat, tikt het aan..maar over 't algemeen is uiteten in Amerika relatief goedkoop en je kunt vaak ook lekker picknicken enzo. Dan kan je best kosten besparen.
Ik hoop echt zo dat we in 2012 naar Amerika kunnen, maar zolang ik geen baan heb vrees ik het ergste
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Mooie foto's zijn er geplaatst zeg!
Ik hoop het ook!
CBL: als je niet om kan gaan met pleetjes legen en campings zoeken dan moet je hotels boeken. Dat kun je goedkoop doen maar ook duur. Net als uiteten, of je vervoer. Kortom: zoek en gij zult vinden! En ik zou zeggen: vergelijk eens gewoon de reizen van de Caribean en de VS. En als je niks zelf wil uitzoeken dan zou je nog naar Fox kunnen kijken ofzo..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
In welke maand gaan jullie eigenlijk Caro? September dacht ik toch?
Zoiets zou voor ons ook nog wel een optie kunnen zijn, om in september of oktober te gaan, want tegen die tijd zijn de tickets wat goedkoper en kunnen we wat langer sparen. Ach en anders wordt het 2013.. Vriend wil echt graag weer eens shoppen in Amerika (hij koopt eigenlijk bijna al z'n kleren daar, kwam daar vroeger paar keer per jaar).
Zoiets zou voor ons ook nog wel een optie kunnen zijn, om in september of oktober te gaan, want tegen die tijd zijn de tickets wat goedkoper en kunnen we wat langer sparen. Ach en anders wordt het 2013.. Vriend wil echt graag weer eens shoppen in Amerika (hij koopt eigenlijk bijna al z'n kleren daar, kwam daar vroeger paar keer per jaar).
Marin- Lady Post-a-lot
Ja september :-). Dan word ik 30 als ik daar ben en dat lijkt me eigenlijk wel een leuk idee! Plus dat we dan ook nog wat langer hebben voor het sparen, en dat scheelt altijd. Wij krijgen natuurlijk ook beiden nog een smak vakantiegeld, dat moet jij ook missen.. Want dat zet wel zoden aan de dijk :-).
Lukt het met solliciteren?
Lukt het met solliciteren?
Caro- Ratel
Oeh wat leuk dat je dan jarig bent, dat is wel heel bijzonder. Ben je op die dag bij je oude gastgezin of aan de rondreis bezig? Wil het al beetje vlotten met de route bepalen?
En nee, solliciteren lukt echt nog steeds niet echt. Er is zo weinig! Heb wel wat dingen lopen, maar er mag verdorie nou toch wel eens wat uitkomen. Ik blijf zo hangen anders. Ik heb wel twee tijdelijke baantjes, maar kan echt niets opbouwen. Vriend krijgt wel een nieuwe baan per 1 maart, dus gaat omhoog qua salaris, dat scheelt gelukkig wel. Maar niet genoeg om zomaar twee dure tickets te kopen natuurlijk, ik wil/moet wel bijdragen.
We gaan misschien met beide ouders naar een groot huis in Frankrijk/Italie, dus dat zou voor komende zomer ook een goede optie zijn, om het even wat goedkoper aan te pakken, maar ik hoop echt zo eigenlijk dat ik a) snel een baan vind en geld ga verdienen en b) in 2012 nog naar Amerika kan. Nou ja, desnoods maar kerstshoppen in NYC
En nee, solliciteren lukt echt nog steeds niet echt. Er is zo weinig! Heb wel wat dingen lopen, maar er mag verdorie nou toch wel eens wat uitkomen. Ik blijf zo hangen anders. Ik heb wel twee tijdelijke baantjes, maar kan echt niets opbouwen. Vriend krijgt wel een nieuwe baan per 1 maart, dus gaat omhoog qua salaris, dat scheelt gelukkig wel. Maar niet genoeg om zomaar twee dure tickets te kopen natuurlijk, ik wil/moet wel bijdragen.
We gaan misschien met beide ouders naar een groot huis in Frankrijk/Italie, dus dat zou voor komende zomer ook een goede optie zijn, om het even wat goedkoper aan te pakken, maar ik hoop echt zo eigenlijk dat ik a) snel een baan vind en geld ga verdienen en b) in 2012 nog naar Amerika kan. Nou ja, desnoods maar kerstshoppen in NYC
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, leek mij ook wel bijzonder. Ik denk dat we dan in het midden van onze reis zijn... De route is eigenlijk al een hele periode stil komen te vallen qua planning maar die pakken we nu weer op. Ik ben nu nog i dubio of we in het begin bij het gastgezin langsgaan of juist aan het eind.
Ohh en wat ik stiekem heél graag wil is nog een keer trouwen in Vegas. Lijkt me zooooo cool!
Solliciteren an sich is natuurlijk but, maar ook voor jezelf is het fijn als je uit die rotbaantjes komt. Kerstshoppen in NYC is sowieso goed :-). Jammer dat die tickets dan ook zo duur zijn! Californie lijkt mij in september trouwens het mooist, sowieso voor SF..maar dat weet je nooit.
Ohh en wat ik stiekem heél graag wil is nog een keer trouwen in Vegas. Lijkt me zooooo cool!
Solliciteren an sich is natuurlijk but, maar ook voor jezelf is het fijn als je uit die rotbaantjes komt. Kerstshoppen in NYC is sowieso goed :-). Jammer dat die tickets dan ook zo duur zijn! Californie lijkt mij in september trouwens het mooist, sowieso voor SF..maar dat weet je nooit.
Caro- Ratel
Ja september is een goede maand voor California. Het gebied waar wij eigenlijk heen willen (Michigan, Illinois) lijkt me toch al stuk minder geschikt in de herfst, maar misschien valt dat mee..
Hahaha jullie zijn toch al getrouwd? Kan je dan nogmaals trouwen? Zou wel grappig zijn. Ik zou dat zelf juist nooit willen, lijkt me vreselijk
Hahaha jullie zijn toch al getrouwd? Kan je dan nogmaals trouwen? Zou wel grappig zijn. Ik zou dat zelf juist nooit willen, lijkt me vreselijk
Marin- Lady Post-a-lot
Ja we zijn al getrouwd, dus we hebben de hele hoepla al gehad. En dan juist zo corny met een foute outfit daar staan lijkt me echt geweldig! Volgens mij kan het nog wel een keer hoor.. dan hoef je niks wettelijks meer te regelen maar is het alleen maar voor de gein :-)
Caro- Ratel
Hahaha ja dan is het wel leuk! Dan is het gewoon grappig!
M'n vriend heeft de big American wedding al eens gehad, denk niet dat ik 'm zo ver krijg dat nog eens te doen (maar ik zou dat zelf ook niet willen hoor)
Nou eerst in februari maar eens naar de Amerika meeting van m'n forum, dat is ook leuk
M'n vriend heeft de big American wedding al eens gehad, denk niet dat ik 'm zo ver krijg dat nog eens te doen (maar ik zou dat zelf ook niet willen hoor)
Nou eerst in februari maar eens naar de Amerika meeting van m'n forum, dat is ook leuk
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 19 • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19
Soortgelijke onderwerpen
» Amerika en medicijnen
» Wat is leuk uit Amerika?
» Autorondreis Amerika
» Tips vliegen Amerika
» Vliegtickets Amerika (LA/San Francisco)
» Wat is leuk uit Amerika?
» Autorondreis Amerika
» Tips vliegen Amerika
» Vliegtickets Amerika (LA/San Francisco)
Pagina 3 van 19
Permissies van dit forum: