Amerika-Topic
+30
Fenna
Winegum
Monte
Krullebol
Bacio
Polly
Poisongirl
Tunrida
knets
Minx
TukTuk
Mermaid
Sarah1985
Caribbeanlover
Jilke
Caro
Flower_L
Lejow
_Lacey_
Pancake
Tinus
Atelier Madame
GeKKiE
ChocoChip
Zora
Lady Starstruck
Highway
Linnie1985
Esperanza
Marin
34 plaatsers
Pagina 19 van 19
Pagina 19 van 19 • 1 ... 11 ... 17, 18, 19
Re: Amerika-Topic
Een hele grote up voor dit topic!
Ik ben me aan het orienteren voor onze vakantie. Wij willen rond september naar Amerika. Heen met het vliegtuig naar Los Angeles en terug willen we vliegen vanaf San Francisco, of andersom dat weten we nog niet.
Ik ben echt een noob wat Amerika betreft en wat daar in die route allemaal te doen is. Maar volgens mij zal daar nog genoeg over in staan in dit topic! Ik ga het eens rustig doorlezen binnenkort. En ook op internet nog genoeg dingen bekijken. Ik ben heel erg benieuwd!
Ik ben me aan het orienteren voor onze vakantie. Wij willen rond september naar Amerika. Heen met het vliegtuig naar Los Angeles en terug willen we vliegen vanaf San Francisco, of andersom dat weten we nog niet.
Ik ben echt een noob wat Amerika betreft en wat daar in die route allemaal te doen is. Maar volgens mij zal daar nog genoeg over in staan in dit topic! Ik ga het eens rustig doorlezen binnenkort. En ook op internet nog genoeg dingen bekijken. Ik ben heel erg benieuwd!
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Amerika-Topic
Leuk Winegum!
Je route, zoek de highway 1 op, van La naar SF (of andersom ) Als je in La begint en Sf eindigt door middel van een "rondje" sla je dit waarschijnlijk over, en uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat die weg super mooi is. En voor nog meer info: www.allesamerika.com
Ben je van plan alles zelf te boeken? Of via je een reisbureau?
Veel plezier met de voorbereiding!
Je route, zoek de highway 1 op, van La naar SF (of andersom ) Als je in La begint en Sf eindigt door middel van een "rondje" sla je dit waarschijnlijk over, en uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat die weg super mooi is. En voor nog meer info: www.allesamerika.com
Ben je van plan alles zelf te boeken? Of via je een reisbureau?
Veel plezier met de voorbereiding!
ChocoChip- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11
Pagina 19 van 19 • 1 ... 11 ... 17, 18, 19
Soortgelijke onderwerpen
» Amerika en medicijnen
» Wat is leuk uit Amerika?
» Autorondreis Amerika
» Tips vliegen Amerika
» Vliegtickets Amerika (LA/San Francisco)
» Wat is leuk uit Amerika?
» Autorondreis Amerika
» Tips vliegen Amerika
» Vliegtickets Amerika (LA/San Francisco)
Pagina 19 van 19
Permissies van dit forum: