Wat is leuk uit Amerika?
+5
Lady4
Prosecco
JD
Happydobby
Jeanette
9 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Wat is leuk uit Amerika?
Mijn vader vertrekt maandag naar Amerika toe voor een aantal dagen voor zijn werk, en hij wil voor ons allemaal wat leuks meenemen. Mijn zussen weten van alles te bedenken, maar ik eigenlijk niet en weet niet zo goed wat daar bv. goedkoop is, of heel leuk/speciaal. So, tell me! Wat is een must om uit Amerika mee te laten nemen?
Uggs zijn helaas te duur..
Uggs zijn helaas te duur..
Gast- Gast
Re: Wat is leuk uit Amerika?
Kleren van Abercrombie & Fitch of American Eagle Outfitters?
Geen idee wat jij leuk vindt en wat voor iets je zou willen, iets van kleren? Dvds heeft geen nut tenzij je een regiovrije speler hebt.
Waar gaat ie heen in Amerika, misschien weet ik iets specifieks voor die stad/staat.
Geen idee wat jij leuk vindt en wat voor iets je zou willen, iets van kleren? Dvds heeft geen nut tenzij je een regiovrije speler hebt.
Waar gaat ie heen in Amerika, misschien weet ik iets specifieks voor die stad/staat.
Gast- Gast
Hij gaat naar Seattle, waar het hoofdkantoor tevens gevestigd is.
Abercrombie & Fitch wil ik eigenlijk een hoodie van, die vind ik zó leuk. Maar hoe vallen die? En hoe duur is dat ongeveer daar? All stars heb ik aan gedacht, maar die draag ik niet, dus dat heeft niet zoveel zin haha. Vriend wil spullen van Angry birds, dat weet die wel.
Abercrombie & Fitch wil ik eigenlijk een hoodie van, die vind ik zó leuk. Maar hoe vallen die? En hoe duur is dat ongeveer daar? All stars heb ik aan gedacht, maar die draag ik niet, dus dat heeft niet zoveel zin haha. Vriend wil spullen van Angry birds, dat weet die wel.
Gast- Gast
Hoodies van de A&F zijn duur (zo'n 60 dollar), maar wel ontzettend waard. Ik heb er eentje uit 2005 en draag ik nog altijd. Ik neem ze altijd met rits, dus een vest, die vind ik het fijnst. Je kunt op de website kijken hoe veel ze er hebben en hoe duur ze zijn. De hoodies van Hollister (het zusje van Abercrombie) zijn iets goedkoper, die zijn 30 dollar. Die heb ik nu aan
Seattle is DE stad van Starbucks, dus je zou ook een leuke mok kunnen vragen. Maar da's een klein cadeautje natuurlijk.
Seattle is DE stad van Starbucks, dus je zou ook een leuke mok kunnen vragen. Maar da's een klein cadeautje natuurlijk.
Gast- Gast
Jaaa Abercrombie is zo mooi en fijn, je kan op de site kijken voor prijzen. Wij moesten wachten in een rij buiten om naar binnen te mogen (zo'n 20 minuten, whaha).
Gast- Gast
Hmm, mijn vader heeft weinig vrije tijd dus of hij voor mij in de rij gaat?
Gast- Gast
Reva schreef:Jaaa Abercrombie is zo mooi en fijn, je kan op de site kijken voor prijzen. Wij moesten wachten in een rij buiten om naar binnen te mogen (zo'n 20 minuten, whaha).
Dat was zeker in New York. Die flagshipstore is zo overrated. Je kunt beter naar een gewone winkel in een mall gaan, daar kan je tenminste normaal winkelen zonder die idiote toeristen
Ze vallen vrij gewoon, Isabella. Ik zou een L nemen als ik jou was.
Gast- Gast
Isabella schreef:Hmm, mijn vader heeft weinig vrije tijd dus of hij voor mij in de rij gaat?
In Seattle is dat niet hoor, dat is alleen in NYC.
Gast- Gast
Isabella schreef:Hmm, mijn vader heeft weinig vrije tijd dus of hij voor mij in de rij gaat?
Haha, nou dat is niet overal denk ik. Edit: ow zei Marin al, ik ga lekker... (vanaf mobiel)
Er liepen gewoon ook veel halfnaakte mannelijke modellen, dus mocht niet te vol worden etc. KEI KEI KEIharde muziek, bijna te donker om te zien wat je in je handen had qua kleding etc. Veel gedoe, maar erg mooie kleding!
Gast- Gast
Ja dat zeg ik, overrated
Vroeger waren de A&F winkels in de malls ook niet zo donker. Geloof dat dat tegenwoordig wel zo is, helaas, want je kan daardoor niet lekker shoppen.
Maar de mooie modellen zijn er altijd al geweest. Kijk maar hoe lekker ik hier happy in 2004 in de winkel zat te kijken naar de modellen
Dreamin' away
Vroeger waren de A&F winkels in de malls ook niet zo donker. Geloof dat dat tegenwoordig wel zo is, helaas, want je kan daardoor niet lekker shoppen.
Maar de mooie modellen zijn er altijd al geweest. Kijk maar hoe lekker ik hier happy in 2004 in de winkel zat te kijken naar de modellen
Dreamin' away
Gast- Gast
alhoewel 't best donker lijkt op die foto.. Hmm.. Dunno. Ik kan het me niet zo bewust herinneren van toen, maar misschien was 't altijd al donker. Heb toch heel wat uurtjes doorgebracht in die winkel
Gast- Gast
Mmm Raisinets!
Marin, waarom heb je twee verschillende sokken aan?
Marin, waarom heb je twee verschillende sokken aan?
Gast- Gast
Isabella schreef:Ow deze is leuk
Die is echt leuk!!! Ik wil, ik wil!!
Als er nog iemand naar Amerika gaat..??
Gast- Gast
Youandi schreef:Isabella schreef:Ow deze is leuk
Die is echt leuk!!! Ik wil, ik wil!!
Als er nog iemand naar Amerika gaat..??
Die is echt heel leuk!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
In Londen is het trouwens ook heel donker in de Abercrombie winkel!
Gast- Gast
Fauve schreef:In Londen is het trouwens ook heel donker in de Abercrombie winkel!
Ja da's ook een flagshipstore. Maar twijfel nou of het niet in elke winkel zo is. Ik kan het me niet herinneren
En ja, in die tijd droeg ik vaak nog twee verschillende sokken hahaa.
Gast- Gast
Ik ben net terug uit seattle, de starbucks mokken zijn leuk maar wel erg groot.
Makkelijk meenemen, verschillende soorten m&m's, ze hebben cocos, peanutbutter en pretzels.
Starbucks coffee (bonen) Die kan je gewoon mixen hier.
All stars zijn erg leuk, 3 jaar terug wilde mijn vriend adidasschoenen die waren hier 140 euro en in USA 70 euro omgerekend, zijn pa heeft die schoenen toen meegenomen. Uiteraard hadden wij het geld wel overgemaakt naar Pa.
Verder make up van covergirl, zowiso kost make up in USA weinig. Je word hier in Nederland belazerd.
Werkt je pa bij microsoft. Bij ons aan boord zat een man voor ons die werkte voor microsoft.
Als je pa met Delta air lines vliegt kan hij beter zijn eigen eten meenemen, altijd als we met hun vliegen krijg je de keus chicken or pasta. Echt weinig variatie.
Makkelijk meenemen, verschillende soorten m&m's, ze hebben cocos, peanutbutter en pretzels.
Starbucks coffee (bonen) Die kan je gewoon mixen hier.
All stars zijn erg leuk, 3 jaar terug wilde mijn vriend adidasschoenen die waren hier 140 euro en in USA 70 euro omgerekend, zijn pa heeft die schoenen toen meegenomen. Uiteraard hadden wij het geld wel overgemaakt naar Pa.
Verder make up van covergirl, zowiso kost make up in USA weinig. Je word hier in Nederland belazerd.
Werkt je pa bij microsoft. Bij ons aan boord zat een man voor ons die werkte voor microsoft.
Als je pa met Delta air lines vliegt kan hij beter zijn eigen eten meenemen, altijd als we met hun vliegen krijg je de keus chicken or pasta. Echt weinig variatie.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:, altijd als we met hun vliegen krijg je de keus chicken or pasta. Echt weinig variatie.
Hahaha dat is heel standaard hoor, dat ligt niet aan Delta. Dat is altijd zo op vluchten naar Amerika. Ik hoor het ze zo zeggen: chicken or pasta, chicken or pasta, chicken or pasta.
Gast- Gast
Marin schreef:Vraagje trouwens, waarom heb je een eend als avatar?
Ik heb werkelijk geen idee. Ik ben nog zoekende
Gast- Gast
Ik heb doorgegeven dat ik t-shirt of hoodie wil van A&F en dat ik ook blij ben met UGGS hahah, maar dat american cookies ook goed zijn.
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk en minder leuk op het forum
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Welke Amerika foto?
» Amerika en medicijnen
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Welke Amerika foto?
» Amerika en medicijnen
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: