Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Amerika-Topic

+30
Fenna
Winegum
Monte
Krullebol
Bacio
Polly
Poisongirl
Tunrida
knets
Minx
TukTuk
Mermaid
Sarah1985
Caribbeanlover
Jilke
Caro
Flower_L
Lejow
_Lacey_
Pancake
Tinus
Atelier Madame
GeKKiE
ChocoChip
Zora
Lady Starstruck
Highway
Linnie1985
Esperanza
Marin
34 plaatsers

Pagina 4 van 19 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Amerika-Topic - Pagina 4 Empty Re: Amerika-Topic

Bericht  Sarah1985 di 3 jan 2012 - 7:47

mijn man en ik willen misschien in november dit jaar of januari volgend jaar naar New York. Nu zitten we te kijken voor prijzen. En hoe kun je het beste iets boeken via oad hotel en vlucht in 1 of apart? En is 7 dagen genoeg
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Marin di 3 jan 2012 - 7:55

Ik zou zelf kijken of je goede aanbiedingen kan vinden. Dus apart boeken. Dan kan je wel goedkoper uitkomen. 7 dagen is echt wel genoeg. Zo'n stedentrip is doodsvermoeiend. Maar ook wel lekker want op die manier hoef je je dagen niet zo vol te proppen, dat kan wel fijn zijn!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Sarah1985 di 3 jan 2012 - 8:08

maar waar moet je dan apart boeken? Heb echt geen idee hoe en wat. Had nu bij oad voor 2 personen 7 dagen voor 1257 euro, alleen was dat in maart dus zal wel wat duurder zijn in die periode
en via d reizen wel in november 1382. Beide via Brussel dat is ook goedkoper. Ga jij ook altijd via Brussel of Amsterdam?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Bericht  Marin di 3 jan 2012 - 8:16

Ik vlieg normaal altijd via Amsterdam, maar heb eens een goede deal gevonden naar Amerika via Brussel en dat was ook prima. Alleen weet ik dat jullie in het noorden van het land wonen, en dat kan ik niet aanraden qua terugreis. Ik moest toen ook terug naar Groningen vanuit Brussel en bovenop de jetlag was dat echt klote, ik was echt stoned van vermoeidheid toen ik eenmaal aankwam. Dan is Amsterdam al ver genoeg Wink

Ik boek zelf altijd via websites zoals cheaptickets of world ticket center. Via Brussel kan ik connections.be aanraden. De januari sales zullen er wel gauw aankomen! Hotel doe ik dan via booking.com of expedia.com. Vorig jaar had ik een ticket naar New York voor 240 euro, maar dat was echt geluk hebben. Rond 400 is ook al heel goedkoop.

Maar als je 1200 of 1300 euro betaalt voor vlucht + ticket vind ik dat geen gekke prijs! Zou ik dan zeker overwegen.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover di 3 jan 2012 - 8:18

goamerika.nl ( voorbeeld genomen van 16 t/m 22-09-'12, met 1 overstap goedkoopste € 543, 43)

jandoets.nl (heeft ook veel stedentrips)

booking.com (ook voor appartementen, erg handig).

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caribbeanlover di 3 jan 2012 - 8:24

Caro, Fox is vrij duur dus daar kies ik iig niet voor.

Marin, idd hoeft uit eten/eten niet duur te zijn en ik hoef echt niet elke avond een 2 of 3 gangendiner ofzo. Met gewoon een broodje met wat drinken ben ik al gauw tevreden en kan ik behoorlijk vol zitten.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Marin di 3 jan 2012 - 8:46

CBL, dan kan je idd prima voor de lunch of avondeten naar een supermarkt waar ze een deli hebben, daar kan je hele lekkere verse broodjes laten maken. Zo deden wij dat ook vaak, soms nog wat andere lekkere dingen er bij. Zeker als je ergens in de natuur bent (maar weet niet of dat wat voor je is, maar als je een rondreis gaat maken, moet je dat eigenlijk wel zien), dan kan je zo op de mooiste plekken picknicken!

Zo hebben wij onder andere gepicknickt bij:

* foto's weg *

Laatst aangepast door Marin op wo 4 jan 2012 - 8:02; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover di 3 jan 2012 - 8:53

California, koud in de zomer huh?
Mooie foto's heb je altijd zeg...............super wauwww!
Hoeveel zou ik kwijt kunnen zijn voor 2 wkn?
Whole Foods, heet die winkel zo? Zag het op tv in een kookprogramma en ze hebben echt veel vega stuff. Ik zou me suf winkelen/eten daar!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Marin di 3 jan 2012 - 9:01

Caribbeanlover schreef:California, koud in de zomer huh?
Mooie foto's heb je altijd zeg...............super wauwww!
Hoeveel zou ik kwijt kunnen zijn voor 2 wkn?
Whole Foods, heet die winkel zo? Zag het op tv in een kookprogramma en ze hebben echt veel vega stuff. Ik zou me suf winkelen/eten daar!

Whole Foods I love you

Amerika-Topic - Pagina 4 6400_237154610155_570495155_7963742_5155121_n

Dat is echt m'n favoriete supermarkt! Veel organic en vega inderdaad!Je kunt daar ook gewoon eten kopen en er staan tafeltjes waar je kunt eten.. Zo kan je voor onder 10 dollar een hele (gezonde) maaltijd eten! Heb ik ook vaker gedaan!

Qua kosten zeg ik wederom: Dat hangt echt zo af van wat je wensen zijn en bovendien heb ik (en anderen) al vaker prijzen genoemd in dit topic. Even teruglezen dus.

Edit: Ja de Californische kust rondom San Francisco kan enorm koud zijn in de zomer en is bijna altijd mistig. Zo gingen we van 40 graden in het binnenland naar 14 graden aan de kust op 1 dag.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover di 3 jan 2012 - 9:07

Tja heb het nog niet doorgelezen, ga binnenkort even teruglezen oke.
Nou ik hoop dat er zo winkel in de buurt zit, maar ga geen vakantie zoeken die in de buurt van een moet zijn.

Was ook een bij Oprah. Er was een dame die veganiste was en tips gaf. Er was kip, wat net echt leek en meer van zulke dingen.

Damn, waarom is die keten niet hier!?

Dus je kan in Californie bijna nooit zwemmen in de zomer? In The Hills zag ik ze dat vaak wel doen nl.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Marin di 3 jan 2012 - 9:12

Caribbeanlover schreef:

Dus je kan in Californie bijna nooit zwemmen in de zomer? In The Hills zag ik ze dat vaak wel doen nl.
\

Jawel hoor, maar da's zuid California, bij LA enzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mermaid di 3 jan 2012 - 10:03

Iemand nog tips voor San Diego of daar iets is wat je echt moet zien/doen als je er maar kort bent? Als ik ga ben ik er denk ik maar 1 of 2 dagen. en eventueel tips voor verblijf?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caro di 3 jan 2012 - 10:10

Caribbeanlover schreef:Caro, Fox is vrij duur dus daar kies ik iig niet voor.

Marin, idd hoeft uit eten/eten niet duur te zijn en ik hoef echt niet elke avond een 2 of 3 gangendiner ofzo. Met gewoon een broodje met wat drinken ben ik al gauw tevreden en kan ik behoorlijk vol zitten.

Het was een voorbeeld. Uit nature wil ik altijd mensen helpen, dus vandaar dat ik je nog zei dat als je geen zin had om alles zelf uit te zoeken je nog altijd via een reisorganisatie kan doen. Meer opties ken ik namelijk niet: of alles zelf doen of via een organisatie.

En qua prijzen word ik het een beetje beu om maar continue jou dezelfde antwoorden te geven....nogmaals: ik help mensen graag maar op een gegeven moment is het klaar. En jouw antwoord is nu vast: Lees het dan niet! Hiermee bespaar ik je alvast een reactie...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Caro di 3 jan 2012 - 10:12

Lizardje schreef:Iemand nog tips voor San Diego of daar iets is wat je echt moet zien/doen als je er maar kort bent? Als ik ga ben ik er denk ik maar 1 of 2 dagen. en eventueel tips voor verblijf?

San Diego's zoo? Ik ben eer zelf niet geweest maar kan me voorstellen dat dat iets kan zijn. Anders zu ik gewoon genieten van wat de stad te bieden heeft smile.

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Marin di 3 jan 2012 - 10:15

Caro schreef:
Lizardje schreef:Iemand nog tips voor San Diego of daar iets is wat je echt moet zien/doen als je er maar kort bent? Als ik ga ben ik er denk ik maar 1 of 2 dagen. en eventueel tips voor verblijf?

San Diego's zoo? Ik ben eer zelf niet geweest maar kan me voorstellen dat dat iets kan zijn. Anders zu ik gewoon genieten van wat de stad te bieden heeft smile.

Die schijnt inderdaad erg leuk te zijn, een van de betere dierentuinen.
Sea World mag je ook niet missen. Verder ligt San Diego erg dicht bij de Mexicaanse grens dus is het heel rijk aan Mexicaanse architectuur en cultuur. Ik geloof dat er een interessant museum is daarover (maar dat weet ik niet zeker, meen ik me te herinneren van foto's van een vriendin). En je hebt natuurlijk de Harbor en La Jolla (spreek uit als La Oya), een eiland met een gigantische brug er heen. Heel veel meer kan ik me niet herinneren.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mermaid di 3 jan 2012 - 10:22

Bedankt! De haven ga ik sowieso heen, ga met mn vriend mee varen smile San Diego is het beginpunt van de reis dus zou daar dan een dag van te voren zijn.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Marin di 3 jan 2012 - 10:33

Ah leuk! In een dag kan je vast wel genoeg sfeer proeven!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover di 3 jan 2012 - 10:44

Caro schreef:

Het was een voorbeeld. Uit nature wil ik altijd mensen helpen, dus vandaar dat ik je nog zei dat als je geen zin had om alles zelf uit te zoeken je nog altijd via een reisorganisatie kan doen. Meer opties ken ik namelijk niet: of alles zelf doen of via een organisatie.

En qua prijzen word ik het een beetje beu om maar continue jou dezelfde antwoorden te geven....nogmaals: ik help mensen graag maar op een gegeven moment is het klaar. En jouw antwoord is nu vast: Lees het dan niet! Hiermee bespaar ik je alvast een reactie...

Nou nou nou zeg overdrijf eens niet zo zeg! Ik mag toch zeggen dat Fox duur is, want dat is het ook. Het lijkt wel of je vind dat ik ondankbaar ben, maar dat is iig niet waar, vind de tip erg aardig van je, maar ik mag best zeggen dat ik er niks aan heb toch?!

Amen!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Marin di 3 jan 2012 - 10:56

Het gaat Caro niet om dat van fox maar om die geld vraag. Die heb jij en anderen al meerdere keren gevraagd dus gewoon even terug lezen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pancake di 3 jan 2012 - 11:10

@CBL: Ik ga dan wel niet naar de west-kust, maar om een idee te geven wat ik nu kwijt ben even mijn kosten. Mijn vriend en ik gaan volgende week 2 weken naar Florida en dat kost ons zo'n 2100 euro. Dit zijn dan alle hotel overnachtingen, autohuur en vliegtickets. We hebben wel een beetje low-budget hotels geboekt, maar we komen er toch alleen maar om te slapen, dus het hoeft niet luxe, als het maar schoon is. Bij elk hotel dat ik heb geboekt zit het ontbijt er al bij in, dus dat scheelt dan ook wel weer

Het is voor mij de eerste keer dat ik naar Amerika ga dus ik heb verder totaal geen idee wat ik kwijt zal zijn aan eten, maar dat zie ik dan wel als ik daar ben. Verder kan je het natuurlijk zo goedkoop of duur maken als je het zelf wilt.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 20:06

CBL heb je mijn berichten ook gelezen dan weet je ook wat het KAN kosten. Het kan meer maar ook minder zijn. Ligt eraan waarvoor je kiest. Misschien zelf eens puzzelen als je onze antwoorden niet goed genoeg vindt? Maar ga dan niet zitten zeuren!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 20:08

En Marin dank je wel! Nu krijg ik nog meer zin om te gaan haha :P

Gast
Gast

Bericht  Caro di 3 jan 2012 - 20:52

Marin schreef:Het gaat Caro niet om dat van fox maar om die geld vraag. Die heb jij en anderen al meerdere keren gevraagd dus gewoon even terug lezen.

Dank :-). Misschien dat het in mijn onvermogen ligt om dat te snappen, maar als bepaalde geldvragen al een paar keer zijn beantwoord dan heb je toch je indicatie? En daarnaast, mensen kunnen toch ook wel verzinnen dat een hoop afhangt van de kosten die je zelf maakt?

Naja, doelloze discussie natuurlijk maar dank voor je bovenstaande antwoord :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 4 jan 2012 - 2:10

Caro schreef:

Je doet nou net of ik het niet waardeer van je, maar dat is zeker niet zo. Vind het erg attent, maar ik mag toch wel zeggen dat ik FOX duur vind, want dat zijn ze ook. Ik heb jou deze keer niet om hulp gevraagd, je zei het zelf wat mag natuurlijk en nu doe je ineens zo onaardig, jammer hoor.

Als ik al zeg dat als ik een rondreis zou maken en denk dat ik best duur uitkom is FOX al helemaal geen optie, snap je.
Qua prijzen, daar had ik hier nog niks over gelezen aangezien ik gewoon ben gaan reageren zonder het topic door te lezen. Dus ik vind het niet zo fair dat je dan zegt dat ik zeur ofzo ivm kosten.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Sarah1985 wo 4 jan 2012 - 4:28

wij gingen net na het reisbureau echt zo vreemd die reizen die wij gister gezien hadden waren nu ineens 1000 euro duurder omdat het via een reisbureau was. Dus als we gaan boeken doen we het gewoon online.

In wat voor buurt moet je een hotel boeken ?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud