Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Autorondreis Amerika

3 plaatsers

Ga naar beneden

Autorondreis Amerika Empty Autorondreis Amerika

Bericht  Jilke vr 5 apr 2013 - 22:07

We willen graag in mei/juni naar midden Amerika, een individuele rondreis. Veel reizen gaan ook weer langs Bryce, Grand canyon, Moab etc. Dat hebben we allemaal al gezien.

Op het wensenlijstje staat wel Yellowstone park en de Rocky Mountains.

Iemand tips?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autorondreis Amerika Empty Re: Autorondreis Amerika

Bericht  ChocoChip vr 5 apr 2013 - 22:16

Ik ben afgelopen september geweest, rondje denver.
Rocky mountains NP is bijzonder mooi, ook kan ik je Custer SP aanraden. Veel wildlife gespot! Ook is Badlands een super leuk park!
Wij zijn ook jn yellowstone geweest. Super!

Ik heb een blog bijgehouden, als je intresse heb kan ik het adres wel pm'en
ChocoChip
ChocoChip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Autorondreis Amerika Empty Re: Autorondreis Amerika

Bericht  Marin vr 5 apr 2013 - 22:42

Dan kan je het beste op Denver vliegen, denk ik. Dat is de hoofdstad van de staat Colorado en ligt goed in de buurt van de parken die jij wilt zien. Dan kan je bijvoorbeeld eerst een paar dagen Denver doen, dan naar Boulder (leuk universiteitsstadje), door het Rocky Mountain National Park (lijkt me heel indrukwekkend), dan door naar Fort Collins (leuk stadje, staat vaak op lijsten van beste plekken om te wonen in Amerika), en dan de grens over naar Wyoming, de staat waarin Yellowstone ligt. In Wyoming is het misschien de moeite om naar Cheyenne te gaan (hoofdstad van Wyoming) en veel Indianen dingen te bezoeken (musea en je hebt daar ook nog echte reservaten). En dan naar Yellowstone natuurlijk, lijkt me zo mooi en bijzonder. Bij Yellowstone hoort eigenlijk ook het andere park Grand Teton N.P., ook echt typisch Amerikaanse prachtige natuur. Het plaatje Jackson is daar een goed uitgangspunt voor. Dan kan je evt via Idaho en Utah weer terug rijden, zodat je een andere route hebt. Of misschien nog beter, in plaats van Idaho en Utah ga je terug via Devil's Tower in Wyoming, en pak je nog Mount Rushmore mee in South Dakota.

Even wat plaatjes:

Denver:
Autorondreis Amerika Images?q=tbn:ANd9GcSA3ucR4XHe_1TEOfEoT_wUOde54-apPtMqHkV7LuDIbf-3n4kY


Boulder:
Autorondreis Amerika Boulder010big

Autorondreis Amerika Images?q=tbn:ANd9GcQ6UzWvXxNHLY-rW3384he9IxAg9zk_JnjwAPy1LLSO-lIaWtML


Rocky Mountains:
Autorondreis Amerika 8-005_Rocky_Mountains_hd

Fort Collins:
Autorondreis Amerika Downtown_Fort_Collins_Colorado

Cheyenne:
Autorondreis Amerika Scr-shoshone2

Jackson:
Autorondreis Amerika Images?q=tbn:ANd9GcTXgJOIAxxKiZbY_b5s4GPCripfUTfTCURJlgkqWZyvAD7ijOjd


Grand Teton
Autorondreis Amerika 070621-027.

Autorondreis Amerika Images?q=tbn:ANd9GcRz2aJHOkQjU-nrpwp7w_0C8fTZ9UYvIzDhdCblk5qDUVG5AiKP

Yellowstone:
Autorondreis Amerika Yellowstone-grand-prismatic-spring


Devils Tower:
Autorondreis Amerika Devils+tower01


Mount Rushmore:
Autorondreis Amerika 284px-Dean_Franklin_-_06.04.03_Mount_Rushmore_Monument_(by-sa)-3_new


OH en als je echt nog stuk verder weg wilt rijden, mij lijken de Badlands in South Dakota ook zo gaaf. Da's wel echt even een ander stuk Amerika dan de westkust. Dus lijkt me juist super leuk!
Autorondreis Amerika Images?q=tbn:ANd9GcSBojptsaUhrEhKI7MyFtuSmzluisb63T_77qKvPsXeu55ZUdR-


Dan krijg je ongeveer zo'n soort route:

Autorondreis Amerika Roadtripgu
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Autorondreis Amerika Empty Re: Autorondreis Amerika

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum